Iedereen hoopt dat Nederland doorgaatquote:Op zondag 4 december 2011 23:12 schreef Sjapoela het volgende:
Wat een mongooltjes hiero, beetje hopen dat Nederland niet doorgaat
Diep van binnen iedereen wel hoor, maar uitspreken wat je werkelijk denkt levert niet de gewenste aandacht op voor sommige. En eerlijk gezegd moet ik hen daar gelijk in geven... Go Portugal!quote:Op zondag 4 december 2011 23:12 schreef Sjapoela het volgende:
Wat een mongooltjes hiero, beetje hopen dat Nederland niet doorgaat
Ik merk gewoon op wat ik waarneem.quote:Op zondag 4 december 2011 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Jojoortje?![]()
Heb vandaag alleen maar hate-posts gezien.
Sommige zijn alleen een beetje bang dat ze ingemaakt gaan worden en dekken zich alvast in.. Zie 4 jaar geleden toen dit ook nog weleens geroepen werdquote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen hoopt dat Nederland doorgaat
Als je dat al een hatepost noemt.quote:Op zondag 4 december 2011 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Jojoortje?![]()
Heb vandaag alleen maar hate-posts gezien.
Ik hoop dat ze doorgaan, maarquote:Op zondag 4 december 2011 23:15 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Sommige zijn alleen een beetje bang dat ze ingemaakt gaan worden en dekken zich alvast is.. Zie 4 jaar geleden toen dit ook nog weleens geroepen werd
Met Janssen wel een vriend van de familie Cruijff aantafel aldus Rob zelf.quote:Op zondag 4 december 2011 23:16 schreef Euribob het volgende:
Verdomme, zo'n laag Ajax-gehalte heb ik zelden gezien in Sjeks Gesprek.
Duitsland sowieso door, dan heb je tenminste nog 1 goed voetballend team in de knock out fase.quote:Op zondag 4 december 2011 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze doorgaan, maar
1. Denemarken
2. Portugal
3. Nederland
4. Duitsland
Zou ik ook geweldig vinden
Hij beschouwt Arie van Os als een vriend, vuile...quote:Op zondag 4 december 2011 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Janssen wel een vriend van de familie Cruijff aantafel aldus Rob zelf.
Ik moet toegeven dat dit wel spectaculair zou zijnquote:Op zondag 4 december 2011 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze doorgaan, maar
1. Denemarken
2. Portugal
3. Nederland
4. Duitsland
Zou ik ook geweldig vinden
Er zit toch ook een portugees( weet zijn naam niet) op dit forum??quote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen hoopt dat Nederland doorgaat
Hazelnoot melkchocolade is niet perse romig natuurlijk, en vergeet zijn pasta niet die gemaakt werd door de saus en niet de pasta gekocht in de plaatselijke AH.quote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het hoogtepunt van de uitzending was nog toen Bansheeboy een lekker rómig stuk chocola kreeg.
Helaas was dat niet in beeld.
Dit.quote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het hoogtepunt van de uitzending was nog toen Bansheeboy een lekker rómig stuk chocola kreeg.
Helaas was dat niet in beeld.
Kakster, ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zit toch ook een portugees( weet zijn naam niet) op dit forum??
Geloof het wel, maar dan zonder de voetbalbeelden. Al weet ik niet of het inmiddels als online staat als dat de vraag was.quote:
Nee hoor, gewoon de volgende dag.quote:Op maandag 5 december 2011 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
NOS zet hem niet zo snel online, overmorgen is hij er denk ik.
Lekker relevant wat jij denkt dat er in de toekomst gaat gebeuren, Feyenoord-PSV was de topper van het weekend en verdiende dus alle aandacht. Stuk beter dan dat Cruijff/Ajax/Ten Have/Davids geleuter.quote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef Perico het volgende:
Dit was wel een dieptepunt qua saaiheid. En dan vind ik Waterreus nog de beste gast. Het ging 35 minuten over Feijenoord, die volgende week gewoon weer verliezen waardoor de lofzang weer onderuit wordt geschoffeld, en Rob J. zei de hele tijd "Ik heb wel een mening, maar die zeg ik niet".
En inderdaad, wel vorige week huilen over Gary Speed, maar de beste voetballer van de WK's van 1982 en 1986, Socrates, in de tijd van de intellectuele voetballers, niet eens herdenken. Ik geef het een 2+, dit gaapfestijn.
Precies, blij dat ze er in de studio ook zat van zijn!quote:Op maandag 5 december 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker relevant wat jij denkt dat er in de toekomst gaat gebeuren, Feyenoord-PSV was de topper van het weekend en verdiende dus alle aandacht. Stuk beter dan dat Cruijff/Ajax/Ten Have/Davids geleuter.
twitter:bever117 twitterde op zondag 04-12-2011 om 23:48:20@jack_afc1895 goede uitzending jack!vooral het voetbaloverzicht...het is goed dat aad mansveld herdacht is maar waar was socrates?? reageer retweet
dus een neger in een jurk is belangrijker dan een van de grootste voetbal legendes ooit.twitter:jack_afc1895 twitterde op maandag 05-12-2011 om 09:45:15@bever117 Bandje lag klaar maar we gingen over de tijd. Moesten dus gaan schuiven. Jammer ja reageer retweet
OK.quote:Op zondag 11 december 2011 09:58 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond: Jan van Halst, Jan Mulder, Arno Vermeulen en Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord.
Erge is dat je nog gewoon gelijk hebt ookquote:Op zondag 11 december 2011 10:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK.
Wint Feyenoord dan gaat het een half uur over het vakmanschap van Van Geel, en zit een schreeuwende Mulder Leo Beenhakker te verdedigen.
Verliest Feyenoord dan gaat het over de wisselvalligheid van de groep en zit schreeuwt Jan Mulder dat Been het helemaal niet slechter deed.
eerst nog een half uur over Zagreb en Ajax-Real en dan nog een kwartier over de RvC want Waterreus is er niet bij en Arno wil daar wel over praten.quote:Op zondag 11 december 2011 10:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK.
Wint Feyenoord dan gaat het een half uur over het vakmanschap van Van Geel, en zit een schreeuwende Mulder Leo Beenhakker te verdedigen.
Verliest Feyenoord dan gaat het over de wisselvalligheid van de groep en zit schreeuwt Jan Mulder dat Been het helemaal niet slechter deed.
Als het om feiten gaat kan dat interessant zijn. Meningen heb ik al 1000x gehoord, dan gaat ie uit.quote:Op zondag 11 december 2011 11:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
eerst nog een half uur over Zagreb en Ajax-Real en dan nog een kwartier over de RvC want Waterreus is er niet bij en Arno wil daar wel over praten.
Wat gaat Mulder nu schreeuwen over Feyenoord?quote:Op zondag 11 december 2011 10:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK.
Journalistiek programma.quote:Op zondag 11 december 2011 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
‘René van der Gijp welkom in Studio Voetbal’
Geplaatst op Sun 11 Dec 2011 om 13:20
Voetbal International-analist René van der Gijp zou ook niet misstaan aan tafel bij concurrent Studio Voetbal. Dat zegt chef voetbal van NOS Arno Vermeulen, tevens vaste gast in Studio Voetbal, in VARAgids. Vermeulen vindt VI over het algemeen te vijandig, maar is fan van de analist. “Ik vind ze daar vaak veel te scherp. Het wordt soms zelfs vijandig. Van der Gijp is een fenomeen, hij houdt zich ook verre van die vijandigheid. Hij zou ook zeer welkom zijn aan tafel bij Studio Voetbal.“
Toch heeft hij ook lovende woorden voor Wilfred Genee en Johan Derksen. “Wilfred Genee is als snelle denker de Matthijs van Nieuwkerk van de sport. En hij beschikt over een persoonlijkheid die niet altijd de weg van de minste weerstand kiest. Johan Derksen kan grappig zijn. Hij is met zijn lange haar en zijn snor een echt character geworden. Hij is in zijn eigen rol gaan geloven.”
Derksens populariteit is wel een beetje met hem op de loop gegaan, vervolgt Vermeulen. “Maar op mij hebben mensen ook kritiek. Bij mij zal de kijker zelden denken: wat een gezellige vent zit daar aan tafel. Sommige mensen hebben een vrolijk hoofd, ik niet. En ik weet ook wel dat ik wat relaxter moet doen.”
Aan tafel bij VI zou Vermeulen niet trekken. “Studio Voetbal is echt een journalistiek programma. Ik zou niet passen in de setting van Voetbal International. Ik zou mij daar onveilig voelen.“
vergeet van "t Hek niet met zijn voetbalverstand.....quote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Journalistiek programma.Derksen legt het qua nieuwswaardigheid duidelijk af tegen Waterreus en Vermeulen ja.
Ik neem aan dat ze dan gelijk gespeeld hebben?quote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat gaat Mulder nu schreeuwen over Feyenoord?
Morgen is de uitspraak van het kort geding. Dus er is genoeg Ajax gesprekstof hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef Caland het volgende:
Ze zullen het nu wel over de lucky (?) 0-1 overwinning van Ajax op RKC gaan hebben.
quote:
liever dat dan die loserquote:Op zondag 11 december 2011 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Denk dat er ook een grote Barca fap komt.
Lekker gefouilleerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |