Wedstrijd van de week.quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Feyenoord speelt gelijk bij Utrecht...ik zie niet in wat daar zo schokkend aan is...
quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef De_kromme het volgende:
Boeiend, kutdetails van jou altijd Ambro.
Is Waterreus er dan wel weer? Dan wordt het echt een topuitzendingquote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..].
BvM is trouwens volgende week de gast.
Met een eenmalige comeback van Hugo ?quote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..].
BvM is trouwens volgende week de gast.
Ter compensatie van al die uitzendingen die over Ajax gaan. Ajax is taboe tegenwoordig bij SV, houden zo.quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk niet weer studio Feyenoord zoals vorige week
jonge wat kan het mij nou boeie van die gimmick van een Derksen overal van vindt? OH noes het is de heillige Johan Derksen!!quote:
Hugo moet dan speciaal terug komen voor Bart van Merwijkquote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is Waterreus er dan wel weer? Dan wordt het echt een topuitzending
Hugo Borst moet sowieso terugkomen, maar zal jammer genoeg niet gebeurenquote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met een eenmalige comeback van Hugo ?
quote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
jonge wat kan het mij nou boeie van die gimmick van een Derksen overal van vindt? OH noes het is de heillige Johan Derksen!!
quote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ter compensatie van al die uitzendingen die over Ajax gaan. Ajax is taboe tegenwoordig bij SV, houden zo.
zit nog op de tribunequote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom zit de vrouw van Van Geel er niet bij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |