abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2011 @ 02:49:29 #101
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_105197052
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Even terugkomende op de Matavz discussie, het is inderdaad logisch gezien zijn medespelers dat hij vrij weinig ballen krijgt. Met Mertens, Wijnaldum, Labyad en Lens heb je prima dribbelaars maar geen spelers die Matavz kunnen bedienen in de diepte.

Bij Groningen was er veel meer "diepte" dan nu bij PSV, omdat PSV simpelweg veel verder op de helft van de tegenstander voetbalt en er dus minder ruimte achter de verdediging ligt om in te duiken. Bovendien zijn Mertens en Lens of Labyad degenen die diep moeten gaan en op snelheid moeten passeren, Matavz is niet de allersnelste. Zijn sterke punt is puur het afmaken in de 16, en dan nog het liefst in de 5. Als iemand hem daar weet te vinden ben je spekkoper, maar dat is PSV tot nu toe niet of nauwelijks gelukt.

Zoals ik al eerder zei: met Tadic erbij in plaats van Mertens had Matavz er nu al 10+ inliggen. Maar ja... Mertens heeft er nu 10+ inliggen... En Tadic scoort zelf vrij weinig. Misschien had het per saldo niet eens zoveel uitgemaakt. :)
Look behind you! It's your ass!
  maandag 5 december 2011 @ 06:20:28 #102
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_105197695
-edit- genoeg hierover

[ Bericht 86% gewijzigd door Morpheus2002 op 05-12-2011 09:15:27 ]
pi_105197816
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 02:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Owja he :')
Hoeveel kansen heeft dat domme dravertje wel weer niet verprutst man. :') Kan me nauwelijks voorstellen dat je daar als PSV' er echt tevreden over bent toch :?
Het 'legioen' was anders niet te horen, pas vanaf de 1-0. En ook toen viel het erg mee/tegen. Het zijn niet meer de Feyenoordsupporters van een jaar of 10 geleden qua geluid en sfeer.

En over Wijnaldum ben ik i.i.g. over het algemeen erg tevreden. Gisteren was het ruk ja.
Maar goed, op dat antwoord zit jij ws. niet te wachten.
U MAD?
pi_105197918
Nieuwe week, nieuwe kansen.
Feyenoord laten we achter ons, op naar NAC.
U MAD?
pi_105197994
is niemand hier geschokt over het nieuws van Reis??
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_105197999
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 07:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Het 'legioen' was anders niet te horen, pas vanaf de 1-0. En ook toen viel het erg mee/tegen. Het zijn niet meer de Feyenoordsupporters van een jaar of 10 geleden qua geluid en sfeer.

En over Wijnaldum ben ik i.i.g. over het algemeen erg tevreden. Gisteren was het ruk ja.
Maar goed, op dat antwoord zit jij ws. niet te wachten.
Jij bent zeker zelf niet bij de wedstrijd geweest gisteren? PSV heeft voor de 2-0 geen seconde in de wedstrijd gezeten. Daarna wel een fase gehad van ca 10 minuten zo rond de 50e minuut dat het aardig draaide. Alles mislukte. Matavs niet gezien, Driesje werd volledig geëlimineerd door Leerdam en zelfs VGH heeft geen schot op goal gelost.

Het viel me qua uitvak gewoon erg tegen, er waren fors meer mensen dan vorig jaar mee maar ze maakten dit keer nauwelijks geluid.

Niet dat daar echt aanleiding toe was natuurlijk _O_

En Reis naar Vitesse om daar topscorer van Nederland te worden, waarom laten jullie die jongen lopen -O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  FOK!Fotograaf maandag 5 december 2011 @ 07:45:23 #107
842 Zorro
Z
pi_105198022
quote:
15s.gif Op maandag 5 december 2011 07:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En Reis naar Vitesse om daar topscorer van Nederland te worden, waarom laten jullie die jongen lopen -O-
Omdat hij alleen een meerjarig contract wilde tekenen.
Nu gaat hij naar Vitesse met een contract voor een half jaar 8)7
De wil was er duidelijk gewoon niet, het geld of Chelsea telde wel.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_105198117
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 07:45 schreef Zorro het volgende:

[..]

Raar gedoe rond die jongen. Toonde net voor zijn blessure wel enorm veel potentieel.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105198207
quote:
15s.gif Op maandag 5 december 2011 07:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jij bent zeker zelf niet bij de wedstrijd geweest gisteren? PSV heeft voor de 2-0 geen seconde in de wedstrijd gezeten. Daarna wel een fase gehad van ca 10 minuten zo rond de 50e minuut dat het aardig draaide. Alles mislukte. Matavs niet gezien, Driesje werd volledig geëlimineerd door Leerdam en zelfs VGH heeft geen schot op goal gelost.

Het viel me qua uitvak gewoon erg tegen, er waren fors meer mensen dan vorig jaar mee maar ze maakten dit keer nauwelijks geluid.

Niet dat daar echt aanleiding toe was natuurlijk _O_

Sorry, maar waar in mijn post heb ik het over de wedstrijd zelf? Feyenoord meer dan terecht gewonnen hoor, zoals ik al zei. En ik was aanwezig in het uitvak, dus weet precies waarover ik praat.

En Reis.... die heeft een (goede) zaakwaarnemer die geld wou zien van PSV als hij tekende. Dat heeft PSV geweigerd en nu zijn ze naar Vitesse gelopen.
U MAD?
pi_105198271
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 08:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Sorry, maar waar in mijn post heb ik het over de wedstrijd zelf? Feyenoord meer dan terecht gewonnen hoor, zoals ik al zei. En ik was aanwezig in het uitvak, dus weet precies waarover ik praat.

En Reis.... die heeft een (goede) zaakwaarnemer die geld wou zien van PSV als hij tekende. Dat heeft PSV geweigerd en nu zijn ze naar Vitesse gelopen.
Och, het was toch een prima sfeertje verder of niet? Helemaal als je dan kijkt naar die andere 'topper' tussen AZ en Heerenveen was dit gewoon mooi.
Weinig onvriendelijkheden voor en na de wedstrijd en iedereen deed ook lekker mee met die actie in de 12e minuut, chapeau daarvoor jullie ^O^
Groetjes, Ezio.
pi_105198665
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 06:20 schreef voice-over het volgende:
Gisteren weer genoten van mijn kluppie. Maar jezus, dat P$V: 40 miljoen uitgegeven aan nieuwe spelers en dan zo verschrikkelijk vernederd worden. Feyenoord, een eerlijke club, staat slechts een paar punten achter P$V.
:W

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 07:45 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dan heeft het toch duidelijk met geld te maken :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105199122
Tegen NAC laat PSV gewoon zien dat wij kampioen kunnen worden ^O^

[ Bericht 49% gewijzigd door Morpheus2002 op 05-12-2011 09:25:55 ]
pi_105199395
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 07:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Donder een eind op man.
Het was zingen vanaf voor minuut 1 en de verschillende acties waren ijzersterk.
Ik adviseer je de sfeer eens te beoordelen door middel van het bezoeken van de wedstrijd in plaats van met je luie reet luisteren naar stereo van uit een televisie/streampje op je computer.
Had makkelijk gekund, er waren namelijk nog genoeg plekken vrij in het PSV vak.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105199524
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:36 schreef Cara het volgende:

[..]

Donder een eind op man.
Ik adviseer je de sfeer eens te beoordelen door middel van het bezoeken van de wedstrijd in plaats van met je luie reet luisteren naar stereo van uit een televisie/streampje op je computer.
Als iemand veel wedsrijden bezoekt is het BoWa wel.
pi_105199721
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 07:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
is niemand hier geschokt over het nieuws van Reis??
Best wel, maar eerlijk is eerlijk er is bij PSV op het moment geen ruimte voor een aanvaller (lees spits).
pi_105199723
quote:

[..]

Donder een eind op man.
Ok.
U MAD?
  maandag 5 december 2011 @ 09:54:24 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105199749
quote:

[..]

Donder een eind op man.
Misschien moet je even het topic wat beter lezen, voordat je reageert. :)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105199759
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:42 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Als iemand veel wedsrijden bezoekt is het BoWa wel.
Inhoudelijk niet op ingaan man.
De pot verwijt de ketel. Of zoiets.
U MAD?
  maandag 5 december 2011 @ 10:35:25 #119
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_105200783
quote:
Hij is een overlever, vindt technisch directeur Ted van Leeuwen van Vitesse. Jonathan Reis tekende vanavond tot ieders verrassing een contract in Arnhem. PSV heeft het nakijken. Het wilde de spits ook nog binden, maar viste achter het net.

Op dit moment is het moeilijk te zeggen of Vitesse wel een goede zaak heeft gedaan. Het medisch dossier van Reis is wat schimmig. Dokter Steadman wil hem eerst zien, voordat hij een oordeel velt. De medici in Eindhoven waren gematigd enthousiast, maar hielden het erop dat er een kans was dat Reis ooit weer op topniveau zou voetballen. Allerlei documenten worden momenteel op en neer gezonden.

De onzekerheid was voor technisch directeur Marcel Brands van PSV niet voldoende om snel tot actie over te gaan. Hij had naar eigen zeggen onvoldoende financiële middelen om Reis een contract van bijvoorbeeld drie jaar aan te bieden. Je praat dan over een substantiële investering van meer dan 1,5 miljoen euro. Reis is een niet-EU-speler en moet om die reden meer dan 5 ton jaarsalaris verdienen.

Los van het contract kun je je afvragen of Jonathan Reis wel zo'n overlever is. Hij heeft voor het dramatische moment van zijn ernstige blessure vooral veel geluk gehad. In de tijd dat hij in Eindhoven de vreemdste capriolen uithaalde, had hij na zijn ontslag niet meer in genade aangenomen hoeven worden en had wellicht niemand ooit meer van Jonathan Reis gehoord. Wellicht was hij dan ergens bij een andere club tot bloei gekomen, zijn gedrag hielp daar bepaald niet bij.

PSV heeft steeds geprobeerd Reis binnenboord te houden. Hij kreeg in Eindhoven een bijna mythische status.Het wordt tijd om de realiteit onder ogen te zien. Jonathan Reis speelt waarschijnlijk nooit meer voor PSV. Of dat zo erg is?

De realiteit van de voetballerij is dat financieel gewin altijd boven menselijke aspecten gaat.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_105201100
Ik geniet elke wedstrijd van Wijnaldum, hij mag wat vaker scoren maar zijn rushes zijn heerlijk ^O^
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 december 2011 @ 14:57:40 #121
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105209809
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef jpg97 het volgende:

[..]

T

Ted van Leeuwen _O- bijzondere man
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 5 december 2011 @ 14:58:46 #122
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_105209865
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

T

Ted van Leeuwen _O- bijzondere man
Geweldige vent:

pi_105210806
Reis is over een half jaar weer een vrij man. Misschien komt hij dan wel weer naar PSV. PSV mag nu al met hem gaan praten, aangezien hij over een half jaar vrij is.Dus Brands wat let je?

Ik heb er trouwens niet alle vertrouwen in dat Reis weer ooit op niveau terugkeert. Je ziet dat hij na zijn verslaving best een poosje in het 2e heeft gespeeld voordat hij op niveau was.

Daarnaast denk ik dat PSV ook laks heeft gehandeld.
pi_105211843
PSV heeft goed gehandeld vind ik, wij als fans kijken niet objectief.. zoals dat bericht ook al zegt wij gaven hem een mythische status. Risico is te groot.
pi_105211994
quote:
PSV teleurgesteld door contract Reis bij Vitesse

AMSTERDAM - PSV heeft bij monde van technisch directeur Marcel Brands gereageerd op het nieuws dat Jonathan Reis een contract heeft getekend bij Vitesse. De Eindhovense club had dit niet helemaal verwacht.
Foto: ANP

''Ik was verrast'', zegt Brands op de clubsite. Wel stelt hij op de hoogte te zijn geweest van het feit dat Reis al met Vitesse had gesproken.

PSV had echter gehoopt de Braziliaanse spits, die momenteel op de weg terug is van een zware knieoperatie, zelf opnieuw vast te leggen.

''In november hebben we met hem gesproken en zijn er medische testen geweest, waarna we hem een aanbieding deden.''

''Vorige week kreeg ik bericht dat hij daar niet op zou ingaan en verder zocht naar een ander toekomstperspectief. Wij hebben ons als PSV opgesteld zoals het bij een topclub hoort, dan is het jammer dat hij bij Vitesse tekent.''

Te groot risico

''Afgelopen zomer stonden we voor het dilemma: een optie voor drie jaar lichten of niet doorgaan. Het financiële risico was toen te groot'', verklaart Brands waarom PSV hem toen moest laten gaan.

''Natuurlijk zijn we teleurgesteld, maar hij heeft het recht. Jonathan was transfervrij, dan is het aan hem om de keuze te maken. Ik had er ook een beetje rekening mee gehouden, gezien die gesprekken.''

Niettemin gunt Brands de spits, die in dienst van PSV afkickte van een cocaïneverslaving, het allerbeste. ''Ik hoop natuurlijk nog steeds dat hij weer helemaal fit wordt. PSV heeft er alles aan gedaan.''
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')