quote:
quote:
Wat iedereen natuurlijk verbaast...quote:Kijk voordat mij iemand hierop aansprak had ik nog nooit van deze user gehoord dus ik was ook een beetje verbaasd natuurlijk.
je vorige account was niet veel minder aids dan je huidigequote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef utopie het volgende:
niet weten dat ik een gedoogkloon ben___________!!!!
dat is wel weer waarquote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je vorige account was niet veel minder aids dan je huidige
mij niet kennenquote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef SpecialK het volgende:
Wie is zweefteef? Moet ik jou kennen ofzo?
quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja het is niet zo heel moeilijk om je IP te veranderen hoor.
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef terrastegel het volgende:
TS is een kloon van Advancedpower
Foei TS schaam je diep
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Marie30 het volgende:
Inderdaad AdvancedPauper nu je het zegt... Jij bent hem. Dag kuttiener, was weer even geleden.
is wel een ap uitspraak ditquote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Zij die mij haten zijn gratis promo!
Jij bent zo'n figuur dat hier dan nu 2 maandjes rond hangt en denkt een indruk achter te hebben gelaten bij iedereen? Zulke users hebben we er hier 100-den van. Wat maakt jou zo bijzonder.quote:
ja lul je er maar weer uitquote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
haha ben ik ook, nee![]()
is toch van dat liedje van gers
Ook dat deed apquote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur dat hier dan nu 2 maandjes rond hangt en denkt een indruk achter te hebben gelaten bij iedereen? Zulke users hebben we er hier 100-den van. Wat maakt jou zo bijzonder.
Kom op. Doe je kunstje dan.
post waar die dat zegt?quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Kijk er zijn heel veel overeenskomsten tussen ap en zweetteef
Beide dezelfde uitspraak over haten gratis promo
Dachten/denken beide dat heel fok hun kent
Met de bus naar school gaan
Maar toch denk ik niet dat het ap is
Hij heeft het tijd langs als sig gehadquote:
Eens en wat mij betreft is het stilaan tijd voor de kliko. Attention whore to the max.quote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur dat hier dan nu 2 maandjes rond hangt en denkt een indruk achter te hebben gelaten bij iedereen? Zulke users hebben we er hier 100-den van. Wat maakt jou zo bijzonder.
Kom op. Doe je kunstje dan.
negerquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft het tijd langs als sig gehad
Ik ben gewoon blankquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef speknek het volgende:
Ook uit mijn Fok-crew gautoriseerde klooncheck blijkt dat je een kloon van AdvancedPower bent.
helaas kunnen mods dat niet maar leuk bedachtquote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef speknek het volgende:
Ook uit mijn Fok-crew gautoriseerde klooncheck blijkt dat je een kloon van AdvancedPower bent.
wat voor bewijs heb je dan dat je AP niet bent?quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
helaas kunnen mods dat niet maar leuk bedacht
klooncheckquote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat voor bewijs heb je dan dat je AP niet bent?
En jij wilde haar hem doen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Verder komt zweetteef uit dezelfde dorp als ons aller AP
Dit denkenquote:
wat is proxy /?quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar straks post je onder een proxy, wat dan?
je hebt vast het nummer nog jaquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef utopie het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gedaan. viel niet echt goed in de smaak achteraf
kan ook aan jou liggenquote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef utopie het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gedaan. viel niet echt goed in de smaak achteraf
nee ik belde haar een paar keer op haar werk ofzo, omdat ze niet reageerde op mijn mail voor een unbanquote:
maak het verhaal nou niet mooier dan dat het is want je hebt haar op skype gesprokenquote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef utopie het volgende:
[..]
nee ik belde haar een paar keer op haar werk ofzo, omdat ze niet reageerde op mijn mail voor een unban
behalve met jou want jij bent dik en vatsigquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Saisai het volgende:
stevenmac28 wil het wel met iedereen doen.
[ afbeelding ]
dat is toch ook bellen, nerd.quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maak het verhaal nou niet mooier dan dat het is want je hebt haar op skype gesproken
dit volgens yvonne zelf
maar dan toch niet op haar werk kneusquote:
ja echt heel erg!quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
behalve met jou want jij bent dik en vatsig
grappie tochquote:
je bent echt dom of niet? Je hebt skype tegoed waarmee je vaste nummers kan bellenquote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar dan toch niet op haar werk kneus
je verlult je zelf wel heel erg nu
je belde haar op skype en niet op haar werkquote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef utopie het volgende:
[..]
je bent echt dom of niet? Je hebt skype tegoed waarmee je vaste nummers kan bellen
oooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je belde haar op skype en niet op haar werk
maakte toch een garpiequote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Saisai het volgende:
Ik doe nu wel stoer maar eigenlijk huil ik van binnen omdat een wildvreemde me dik en vatsig noemt. Dit raakt me diep.
ik denk erover mn polsen door te snijden omdat ik hopeloos verliefd op je ben en babies met je wilde makenquote:
ja maar volgend jaar pas hoorquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik denk erover mn polsen door te snijden omdat ik hopeloos verliefd op je ben en babies met je wilde maken
tegen saisai jaquote:
wtf?quote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tegen saisai ja
dat jij ap bent weet ik voor 90% zeker
Daaromquote:
Wat liefquote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef Saisai het volgende:
Ik heb mn ondertitel speciaal voor je aangepast steven
nog nietquote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef Chloroform het volgende:
Saisai, ben je nu alweer zwanger van een ander?
Nog niet, maar ik hou van jou.quote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef Chloroform het volgende:
Saisai, ben je nu alweer zwanger van een ander?
Ik ook van jou. Zoenen?quote:
ja dat gaat hier echt gepost wordenquote:
Misschien was TS gewoon dom genoeg om dat te posten.quote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dat gaat hier echt gepost worden
Sommige dingen blijven prive
Maar woonplaatst is hetzelfde als die van ap want dat heb ik eerder al gepost in dit topic
Nopequote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Misschien was TS gewoon dom genoeg om dat te posten.
Is dat een ja?quote:
ik doe wat ik welquote:Op zondag 4 december 2011 22:53 schreef Herpderphawk het volgende:
Over dit soort dingen moet je hier geen topic over aan maken, gegarandeerd backfire.
Trouwens; TS is AdvancedPower!
hm vreemd dat het je zo vaak gebeurd, gaat je vader morgen ziggo bellen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja het ligt er nog steeds uit.
Gepost vanaf mijn galaxy note.
ziggo is egt kut ligt er elke dag uit de laatste tijdquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef utopie het volgende:
je hebt wel wat met ziggo de laatste tijd
ga overstappen dan, ik raad je UPC aanquote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ziggo is egt kut ligt er elke dag uit de laatste tijd
Hoe meer het er uit ligt, hoe minder jij aanwezig bent hier op FOK!. Hoera voor Ziggo dus!quote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
vraag anders of de buren er ook last van hebben want dit is wel heel vreemdquote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik heb mobiel en tablet tochquote:Op zondag 4 december 2011 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe meer het er uit ligt, hoe minder jij aanwezig bent hier op FOK!. Hoera voor Ziggo dus!
heb je al eens gebeld dan ?quote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee daarmee doet normaal internet het toch niet
Ik hoop dat je die in de gracht laat donderen.quote:
Met jezelf erachteraan zeker?quote:Op zondag 4 december 2011 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die in de gracht laat donderen.
Schrijf een mail, wel eerst hier posten hè.quote:
/care krijg ik wel een nieuwequote:Op zondag 4 december 2011 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die in de gracht laat donderen.
ssstquote:Op zondag 4 december 2011 23:16 schreef leeell het volgende:
niet weten dat Zweefteef een kloon is van Steven
Ik heb leren werken voor mijn dingen, jij niet.quote:
/carequote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef Zweetteef het volgende:
hee mijn internet doet ut weer![]()
gepost vanaf mijn laptop
wat zeiden ze dan toen je gebeld had? Is er geen storing ofzo ?quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
het internet deed het net maar nu all niet meer
ik ben kind geweest jij nietquote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb leren werken voor mijn dingen, jij niet.
[..]
/care
weet ik veel me vader had gebeld daarna deed die het weerquote:Op zondag 4 december 2011 23:27 schreef utopie het volgende:
[..]
wat zeiden ze dan toen je gebeld had? Is er geen storing ofzo ?
Tuurlijk ben ik wel kind geweest en heb ik vroeger dingen van mijn ouders gehad.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
Voor de rest ben je trouwens gewoon een domme aandachtshoer en is deze discussie over.
kan nog toch?quote:Op zondag 4 december 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik wel kind geweest en heb ik vroeger dingen van mijn ouders gehad.Maar ik heb ook langzamerhand geleerd dat je later voor je eigen dingen moet werken, jij niet.
Ts bluft. mods mogen niet correspondingessen over kloonsquote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Zweetteef het volgende:
Kijk alle haters (dat zijn er nogal wat) denken dat ik een kloon ben![]()
Natuurlijk is dat niet waar, maar ja domme mensen weten niet beter hé!
Kijk nu zijn er een paar usertjes die mij verdenken dat ik een kloon ben van Advancedpower!?
Kijk voordat mij iemand hierop aansprak had ik nog nooit van deze user gehoord dus ik was ook een beetje verbaasd natuurlijk.
Nou heb ik ook een paar topics van die user bekeken maar dat lijkt er natuurlijk helemaal niet op![]()
Dus nu moet er ff een kloon check komen, en hier de uitslag posten want ik word er gek van![]()
Voorbeelden van haters (deze kon ik alleen nog vinden maar het stikt er van):
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ts bluft. mods mogen niet correspondingessen over kloonsyvonne welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben terug.
Hiep hoiquote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef Zweetteef het volgende:
hee mijn internet doet ut weer![]()
gepost vanaf mijn laptop
invloed op jou? Wat lul je nou boterham dit gaat niet over jou.quote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef utopie het volgende:
[..]
dan nog zal het geen invloed op me hebben. zoals ik al zei, ik ben een gedoogkloon
quote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hiep hoi
Al die haters hier
Ik vind de dingen die zweetteef post altijd erg vermakelijk
neger jij begrijpt het nu pas een dood paard heeft nog een hoger iqquote:Op maandag 5 december 2011 00:16 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
1 zweetteef voor je topic
En die van mij en Steven en ik zijn ook gewoon 1 account.quote:
Ik maak ze niet bekendquote:
Dat is hetzelfde geloof ikquote:Op maandag 5 december 2011 00:37 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maar je kan wel zeggen dat het niet zo is
Nopequote:Op maandag 5 december 2011 00:37 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maar je kan wel zeggen dat het niet zo is
waarom niequote:
ik ben niet die en ze zeggen van welquote:Op maandag 5 december 2011 00:51 schreef yvonne het volgende:
En wat dan nog eigenlijk? AP heeft geen ban ofzo.
Ik ben je verloren zoonquote:Op maandag 5 december 2011 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die van mij en Steven en ik zijn ook gewoon 1 account.
Nu gaan we zo slapen, het is half 2quote:
zeg nouw ik moet huilenquote:Op maandag 5 december 2011 01:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu gaan we zo slapen, het is half 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Clonescan v10.4.2. Initialising.... done. Enter username: Zweetteef Scanning.... 10% Scanning.... 20% Scanning.... 30% Scanning.... 40% Scanning.... 50% Scanning.... 60% Scanning.... 70% Scanning.... 80% Scanning.... 90% Scanning.... 100% Clonescan finished in 2 minute(s), 32 second(s). Results: Zweetteef - Advancedpower 100% match Results end. |
Zweetteef en AP matchen. Dat betekent dat jullie kunnen datenquote:
nah ik had foto gezien hij zag er uit als vmbo-erquote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zweetteef en AP matchen. Dat betekent dat jullie kunnen daten![]()
![]()
ik was jarig 2weke terugquote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef jcdragon het volgende:
Jij hebt toch ook een feestmuts op terwijl je niet jarig bent.
Dan moet je ook niet reageren.quote:Op maandag 5 december 2011 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
dit topic![]()
zo interessant is het niet dat die teef wel of geen kloon is van ap..
te laatquote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet reageren.
oke jammer op naar het volgende topic zou ik zeggen !quote:Op maandag 5 december 2011 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
dit topic![]()
zo interessant is het niet dat die teef wel of geen kloon is van ap..
quote:Op maandag 5 december 2011 15:28 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oke jammer op naar het volgende topic zou ik zeggen !
Maar wat was die prijslijst die je laatst stuurde dan. 10,- per klooncheck en beffen 1,- tochquote:
rot zelf op met je nietszeggende posts kutwausquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef Olep het volgende:
Rot 's op met je kuttopics, nietszeggende pauper.
Ik zeg wel wat, dat jij een nietszeggende pauper bent namelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
rot zelf op met je nietszeggende posts kutwaus
Tijd teveel ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik zeg wel wat, dat jij een nietszeggende pauper bent namelijk.
Overal kom ik jouw topics tegen en het gaat zoals altijd nergens over.
kijk je toch niet ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Lekker laten lullen joh die gast, is maybe jaloersquote:
if you got an issue get a tissue!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Waar wacht je op dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
if you got an issue get a tissue!
Ik huil waar ik wil.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kom dan ook niet huilen [ afbeelding ]
Jawel, ik vind hem leuk, boterhamquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kom dan ook niet huilen [ afbeelding ]
zoals een echte bitch betaamtquote:
Tante Leen nou goedquote:
niet gelezenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:29 schreef Bredemug het volgende:
A group of girlfriends is on vacation when they see a 5-story hotel with a sign that reads: "For Women Only." Since they are without their boyfriends and husbands, they decide to go in.
The bouncer, a very attractive guy, explains to them how it works. "We have 5 floors. Go up floor by floor, and once you find what you are looking for, you can stay there. It's easy to decide since each floor has a sign telling you what's inside."
So they start going up and on the first floor the sign reads: "All the men on this floor are short and plain." The friends laugh and without hesitation move on to the next floor.
The sign on the second floor reads: "All the men here are short and handsome." Still, this isn't good enough, so the friends continue on up.
They reach the third floor and the sign reads: "All the men here are tall and plain."
They still want to do better, and so, knowing there are still two floors left, they continued on up.
On the fourth floor, the sign is perfect: "All the men here are tall and handsome." The women get all excited and are going in when they realize that there is still one floor left. Wondering what they are missing, they head on up to the fifth floor.
There they find a sign that reads: "There are no men here. This floor was built only to prove that there is no way to please a woman."
![]()
![]()
Moet je toch even doen APquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:27 schreef Vulcanic het volgende:
AdvancedPower is een kloon van Zweetteef.
Dat was een test, ik had precies hetzelfde aan AP getoond en die gaf het exact zelfde antwoord(iclusief die smileys) wtf ben jij het echt AP? wow.quote:niet gelezendingen copy pasten
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:15 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Dat was een test, ik had precies hetzelfde aan AP getoond en die gaf het exact zelfde antwoord(iclusief die smileys) wtf ben jij het echt AP? wow.
HAHAquote:Op woensdag 7 december 2011 00:15 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Dat was een test, ik had precies hetzelfde aan AP getoond en die gaf het exact zelfde antwoord(iclusief die smileys) wtf ben jij het echt AP? wow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |