Ik heb leren werken voor mijn dingen, jij niet.quote:
/carequote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef Zweetteef het volgende:
hee mijn internet doet ut weer![]()
gepost vanaf mijn laptop
wat zeiden ze dan toen je gebeld had? Is er geen storing ofzo ?quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
het internet deed het net maar nu all niet meer
ik ben kind geweest jij nietquote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb leren werken voor mijn dingen, jij niet.
[..]
/care
weet ik veel me vader had gebeld daarna deed die het weerquote:Op zondag 4 december 2011 23:27 schreef utopie het volgende:
[..]
wat zeiden ze dan toen je gebeld had? Is er geen storing ofzo ?
Tuurlijk ben ik wel kind geweest en heb ik vroeger dingen van mijn ouders gehad.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
Voor de rest ben je trouwens gewoon een domme aandachtshoer en is deze discussie over.
kan nog toch?quote:Op zondag 4 december 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik wel kind geweest en heb ik vroeger dingen van mijn ouders gehad.Maar ik heb ook langzamerhand geleerd dat je later voor je eigen dingen moet werken, jij niet.
Ts bluft. mods mogen niet correspondingessen over kloonsquote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Zweetteef het volgende:
Kijk alle haters (dat zijn er nogal wat) denken dat ik een kloon ben![]()
Natuurlijk is dat niet waar, maar ja domme mensen weten niet beter hé!
Kijk nu zijn er een paar usertjes die mij verdenken dat ik een kloon ben van Advancedpower!?
Kijk voordat mij iemand hierop aansprak had ik nog nooit van deze user gehoord dus ik was ook een beetje verbaasd natuurlijk.
Nou heb ik ook een paar topics van die user bekeken maar dat lijkt er natuurlijk helemaal niet op![]()
Dus nu moet er ff een kloon check komen, en hier de uitslag posten want ik word er gek van![]()
Voorbeelden van haters (deze kon ik alleen nog vinden maar het stikt er van):
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ts bluft. mods mogen niet correspondingessen over kloonsyvonne welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben terug.
Hiep hoiquote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef Zweetteef het volgende:
hee mijn internet doet ut weer![]()
gepost vanaf mijn laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |