hm vreemd dat het je zo vaak gebeurd, gaat je vader morgen ziggo bellen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja het ligt er nog steeds uit.
Gepost vanaf mijn galaxy note.
ziggo is egt kut ligt er elke dag uit de laatste tijdquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef utopie het volgende:
je hebt wel wat met ziggo de laatste tijd
ga overstappen dan, ik raad je UPC aanquote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ziggo is egt kut ligt er elke dag uit de laatste tijd
Hoe meer het er uit ligt, hoe minder jij aanwezig bent hier op FOK!. Hoera voor Ziggo dus!quote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
vraag anders of de buren er ook last van hebben want dit is wel heel vreemdquote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik heb mobiel en tablet tochquote:Op zondag 4 december 2011 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe meer het er uit ligt, hoe minder jij aanwezig bent hier op FOK!. Hoera voor Ziggo dus!
heb je al eens gebeld dan ?quote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee daarmee doet normaal internet het toch niet
Ik hoop dat je die in de gracht laat donderen.quote:
Met jezelf erachteraan zeker?quote:Op zondag 4 december 2011 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die in de gracht laat donderen.
Schrijf een mail, wel eerst hier posten hè.quote:
/care krijg ik wel een nieuwequote:Op zondag 4 december 2011 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die in de gracht laat donderen.
ssstquote:Op zondag 4 december 2011 23:16 schreef leeell het volgende:
niet weten dat Zweefteef een kloon is van Steven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |