Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op z'n flamingos. :7![]()
Zeker druk geweest vandaag in de AH ?quote:Op zondag 4 december 2011 00:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aah mooi mooi
Ja denk het wel hurOp zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')![]()
tot een uur of 6 wel ja maar alle klanten waren om kwart voor 10 gelukkig opgerotquote:Op zondag 4 december 2011 00:12 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zeker druk geweest vandaag in de AH ?Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 00:12 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 00:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tot een uur of 6 wel ja maar alle klanten waren om kwart voor 10 gelukkig opgerot
Ik liep vanmorgen doodleuk hier de AH binnen rond half 11, en ik kom aan bij de kassa, zijn er maar 3 open en een rij tot eind van de schappen, toen had ik het mandje maar gedumpt met inhoud en die winkel uitgelopen
Heb toen maar lekker broodje tartaar gehaald bij de snackbar
Heb zo'n schijthekel aan wachten in de rij
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Opgerot? Zo praat je toch niet over je klanten.quote:Op zondag 4 december 2011 00:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tot een uur of 6 wel ja maar alle klanten waren om kwart voor 10 gelukkig opgerot
∞![]()
Dalandoquote:
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Echt wel.quote:Op zondag 4 december 2011 00:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Opgerot? Zo praat je toch niet over je klanten.Op z'n flamingos. :7![]()
Rolstoelracen.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
echt welquote:Op zondag 4 december 2011 00:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Opgerot? Zo praat je toch niet over je klanten.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: