Jij bent zo'n figuur dat hier dan nu 2 maandjes rond hangt en denkt een indruk achter te hebben gelaten bij iedereen? Zulke users hebben we er hier 100-den van. Wat maakt jou zo bijzonder.quote:
ja lul je er maar weer uitquote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
haha ben ik ook, nee![]()
is toch van dat liedje van gers
Ook dat deed apquote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur dat hier dan nu 2 maandjes rond hangt en denkt een indruk achter te hebben gelaten bij iedereen? Zulke users hebben we er hier 100-den van. Wat maakt jou zo bijzonder.
Kom op. Doe je kunstje dan.
post waar die dat zegt?quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Kijk er zijn heel veel overeenskomsten tussen ap en zweetteef
Beide dezelfde uitspraak over haten gratis promo
Dachten/denken beide dat heel fok hun kent
Met de bus naar school gaan
Maar toch denk ik niet dat het ap is
Hij heeft het tijd langs als sig gehadquote:
Eens en wat mij betreft is het stilaan tijd voor de kliko. Attention whore to the max.quote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur dat hier dan nu 2 maandjes rond hangt en denkt een indruk achter te hebben gelaten bij iedereen? Zulke users hebben we er hier 100-den van. Wat maakt jou zo bijzonder.
Kom op. Doe je kunstje dan.
negerquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft het tijd langs als sig gehad
Ik ben gewoon blankquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef speknek het volgende:
Ook uit mijn Fok-crew gautoriseerde klooncheck blijkt dat je een kloon van AdvancedPower bent.
helaas kunnen mods dat niet maar leuk bedachtquote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef speknek het volgende:
Ook uit mijn Fok-crew gautoriseerde klooncheck blijkt dat je een kloon van AdvancedPower bent.
wat voor bewijs heb je dan dat je AP niet bent?quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
helaas kunnen mods dat niet maar leuk bedacht
klooncheckquote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat voor bewijs heb je dan dat je AP niet bent?
En jij wilde haar hem doen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Verder komt zweetteef uit dezelfde dorp als ons aller AP
Dit denkenquote:
wat is proxy /?quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar straks post je onder een proxy, wat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |