je hebt vast het nummer nog jaquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef utopie het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gedaan. viel niet echt goed in de smaak achteraf
kan ook aan jou liggenquote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef utopie het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gedaan. viel niet echt goed in de smaak achteraf
nee ik belde haar een paar keer op haar werk ofzo, omdat ze niet reageerde op mijn mail voor een unbanquote:
maak het verhaal nou niet mooier dan dat het is want je hebt haar op skype gesprokenquote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef utopie het volgende:
[..]
nee ik belde haar een paar keer op haar werk ofzo, omdat ze niet reageerde op mijn mail voor een unban
behalve met jou want jij bent dik en vatsigquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Saisai het volgende:
stevenmac28 wil het wel met iedereen doen.
[ afbeelding ]
dat is toch ook bellen, nerd.quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maak het verhaal nou niet mooier dan dat het is want je hebt haar op skype gesproken
dit volgens yvonne zelf
maar dan toch niet op haar werk kneusquote:
ja echt heel erg!quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
behalve met jou want jij bent dik en vatsig
grappie tochquote:
je bent echt dom of niet? Je hebt skype tegoed waarmee je vaste nummers kan bellenquote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar dan toch niet op haar werk kneus
je verlult je zelf wel heel erg nu
je belde haar op skype en niet op haar werkquote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef utopie het volgende:
[..]
je bent echt dom of niet? Je hebt skype tegoed waarmee je vaste nummers kan bellen
oooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je belde haar op skype en niet op haar werk
maakte toch een garpiequote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Saisai het volgende:
Ik doe nu wel stoer maar eigenlijk huil ik van binnen omdat een wildvreemde me dik en vatsig noemt. Dit raakt me diep.
ik denk erover mn polsen door te snijden omdat ik hopeloos verliefd op je ben en babies met je wilde makenquote:
ja maar volgend jaar pas hoorquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik denk erover mn polsen door te snijden omdat ik hopeloos verliefd op je ben en babies met je wilde maken
tegen saisai jaquote:
wtf?quote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tegen saisai ja
dat jij ap bent weet ik voor 90% zeker
Daaromquote:
Wat liefquote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef Saisai het volgende:
Ik heb mn ondertitel speciaal voor je aangepast steven
nog nietquote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef Chloroform het volgende:
Saisai, ben je nu alweer zwanger van een ander?
Nog niet, maar ik hou van jou.quote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef Chloroform het volgende:
Saisai, ben je nu alweer zwanger van een ander?
Ik ook van jou. Zoenen?quote:
ja dat gaat hier echt gepost wordenquote:
Misschien was TS gewoon dom genoeg om dat te posten.quote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dat gaat hier echt gepost worden
Sommige dingen blijven prive
Maar woonplaatst is hetzelfde als die van ap want dat heb ik eerder al gepost in dit topic
Nopequote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Misschien was TS gewoon dom genoeg om dat te posten.
Is dat een ja?quote:
ik doe wat ik welquote:Op zondag 4 december 2011 22:53 schreef Herpderphawk het volgende:
Over dit soort dingen moet je hier geen topic over aan maken, gegarandeerd backfire.
Trouwens; TS is AdvancedPower!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |