Zweetteef en AP matchen. Dat betekent dat jullie kunnen datenquote:
nah ik had foto gezien hij zag er uit als vmbo-erquote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zweetteef en AP matchen. Dat betekent dat jullie kunnen daten![]()
![]()
ik was jarig 2weke terugquote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef jcdragon het volgende:
Jij hebt toch ook een feestmuts op terwijl je niet jarig bent.
Dan moet je ook niet reageren.quote:Op maandag 5 december 2011 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
dit topic![]()
zo interessant is het niet dat die teef wel of geen kloon is van ap..
te laatquote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet reageren.
oke jammer op naar het volgende topic zou ik zeggen !quote:Op maandag 5 december 2011 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
dit topic![]()
zo interessant is het niet dat die teef wel of geen kloon is van ap..
quote:Op maandag 5 december 2011 15:28 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oke jammer op naar het volgende topic zou ik zeggen !
Maar wat was die prijslijst die je laatst stuurde dan. 10,- per klooncheck en beffen 1,- tochquote:
rot zelf op met je nietszeggende posts kutwausquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef Olep het volgende:
Rot 's op met je kuttopics, nietszeggende pauper.
Ik zeg wel wat, dat jij een nietszeggende pauper bent namelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
rot zelf op met je nietszeggende posts kutwaus
Tijd teveel ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik zeg wel wat, dat jij een nietszeggende pauper bent namelijk.
Overal kom ik jouw topics tegen en het gaat zoals altijd nergens over.
kijk je toch niet ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Lekker laten lullen joh die gast, is maybe jaloersquote:
if you got an issue get a tissue!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Waar wacht je op dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
if you got an issue get a tissue!
Ik huil waar ik wil.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kom dan ook niet huilen [ afbeelding ]
Jawel, ik vind hem leuk, boterhamquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kom dan ook niet huilen [ afbeelding ]
zoals een echte bitch betaamtquote:
Tante Leen nou goedquote:
niet gelezenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:29 schreef Bredemug het volgende:
A group of girlfriends is on vacation when they see a 5-story hotel with a sign that reads: "For Women Only." Since they are without their boyfriends and husbands, they decide to go in.
The bouncer, a very attractive guy, explains to them how it works. "We have 5 floors. Go up floor by floor, and once you find what you are looking for, you can stay there. It's easy to decide since each floor has a sign telling you what's inside."
So they start going up and on the first floor the sign reads: "All the men on this floor are short and plain." The friends laugh and without hesitation move on to the next floor.
The sign on the second floor reads: "All the men here are short and handsome." Still, this isn't good enough, so the friends continue on up.
They reach the third floor and the sign reads: "All the men here are tall and plain."
They still want to do better, and so, knowing there are still two floors left, they continued on up.
On the fourth floor, the sign is perfect: "All the men here are tall and handsome." The women get all excited and are going in when they realize that there is still one floor left. Wondering what they are missing, they head on up to the fifth floor.
There they find a sign that reads: "There are no men here. This floor was built only to prove that there is no way to please a woman."
![]()
![]()
Moet je toch even doen APquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:27 schreef Vulcanic het volgende:
AdvancedPower is een kloon van Zweetteef.
Dat was een test, ik had precies hetzelfde aan AP getoond en die gaf het exact zelfde antwoord(iclusief die smileys) wtf ben jij het echt AP? wow.quote:niet gelezendingen copy pasten
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:15 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Dat was een test, ik had precies hetzelfde aan AP getoond en die gaf het exact zelfde antwoord(iclusief die smileys) wtf ben jij het echt AP? wow.
HAHAquote:Op woensdag 7 december 2011 00:15 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Dat was een test, ik had precies hetzelfde aan AP getoond en die gaf het exact zelfde antwoord(iclusief die smileys) wtf ben jij het echt AP? wow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |