abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105156934

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105156938
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:31 schreef Soit het volgende:

Ze is verliefd op mij. We hebben geen relatie meer maar toch.. ik kan het niet uitleggen. Ze doet gewoon wat ik wil, ofzo.
Dan ben je gewoon een vuile klootzak als je nog met haar neukt. Sorry maar met dit onderwerp moet je even niet bij mij komen :{w
pi_105156948
oeioei. :X
  zondag 4 december 2011 @ 03:35:02 #4
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105156953
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:26 schreef Soit het volgende:

[..]

Mij wel. Ik kan bijvoorbeeld niet tegen onverzorgde/super lelijke types tijdens het eten. Klinkt raar maar dat bederft mijn eetlust gewoon. Ik werd ooit eens altijd achterna gezeten door een dikke meid met superveel open gekrabte puisten :r in de pauzes in havo 2. Ik heb in geen enkele pauze gegeten. :') Hard maar de waarheid, kan ik ook niets aan doen en zij ook niet. Dit had ik ook al in groep 1 trouwens.

[..]

Oké, en wat nou als ik binnenkort met haar ga neuken of heb geneukt terwijl ze niet van mij is?
je weetst , de echt lekkere types deden ook gymnasium. van loka tot huismus tot babe.
en ja gewoon normale meisjes, maar lekker veel chicks bij latijn was het :)
eigen schuld.
  zondag 4 december 2011 @ 03:35:26 #5
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105156960
Wat een geneuzel trouwens om eisen die men stelt van vrienden.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 4 december 2011 @ 03:36:32 #6
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105156965
en ik vind het hier allemaal stom, behalve heloef nog neutraal
ik zie groffe onderwerpen voorbij komen waar men het zo lijkt het als versieren wel lukt over heeft.
klopt dat?

volgensmij is iedereen hier nu redelijk succesvol, behalve heloef .
  zondag 4 december 2011 @ 03:36:34 #7
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105156967
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:32 schreef dawg het volgende:

[..]

ik wil maar zeggen, je kunt mensen op veel meer (wellicht nog veel belangrijkere dingen dan alleen intelligentie) beoordelen. ik vind neerkijken op iemand om die reden eigenlijk gewoon nogal raar. :)
Je test iemand zijn/haar intelligentie natuurlijk ook op basis van de conversatie, als ik met iemand praat en het gaat over Chili, en die persoon weet niet dat dit in Zuid-Amerika ligt, gaat dat de foute kant op. Ik kan mij heel moeilijk verplaatsen in domheid, dat is gewoon een te grote dealbreaker.

Maar ik geloof ook niet dat iedereen gelijk is, de 1ne persoon voegt gewoon veel en veel meer toe aan de maatschappij dan de ander, daar kan ik niet blind naar staren.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105156971
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 03:33 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat ben je gewoon een vuile klootzak als je nog met haar neukt. Sorry maar met dit onderwerp moet je even niet bij mij komen :{w
Ik heb haar vandaag gezien, gepraat en van 't één komt het ander. :) Maar goed, ze is d'r toch zelf bij, of niet? Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet verder wil, niet voor mezelf, maar voor haar. Ik kan me eraan ergeren dat mensen dan zeggen dat het sneu is voor haar, het is geen dwang. Ze doet het zelf en dat ze dan nog hoop heeft is jammer voor haar. Ik heb het haar duidelijk gemaakt, meer kan ik niet doen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

je weetst , de echt lekkere types deden ook gymnasium. van loka tot huismus tot babe.
en ja gewoon normale meisjes, maar lekker veel chicks bij latijn was het :)
eigen schuld.
Loka is een lekker type? Wat bedoel je nu?
  zondag 4 december 2011 @ 03:38:21 #9
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105156977
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

Je test iemand zijn/haar intelligentie natuurlijk ook op basis van de conversatie, als ik met iemand praat en het gaat over Chili, en die persoon weet niet dat dit in Zuid-Amerika ligt, gaat dat de foute kant op. Ik kan mij heel moeilijk verplaatsen in domheid, dat is gewoon een te grote dealbreaker.

Maar ik geloof ook niet dat iedereen gelijk is, de 1ne persoon voegt gewoon veel en veel meer toe aan de maatschappij dan de ander, daar kan ik niet blind naar staren.
Maar wie zegt dat een vuilnisman zogenaamd geen interessante gesprekspartner kan zijn?
Ik vind 't eigenlijk een beetje pretentieus.
pi_105156979
quote:
15s.gif Op zondag 4 december 2011 03:35 schreef cerror het volgende:
Eens. Vriendschap gaat om innerlijk. Kan mij het verrekken dat iemand minder mooi is. Dat maakt hem of haar als mens niet minder bijzonder.
  zondag 4 december 2011 @ 03:39:29 #11
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105156983
quote:
15s.gif Op zondag 4 december 2011 03:38 schreef cerror het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat een vuilnisman zogenaamd geen interessante gesprekspartner kan zijn?
Kan die persoon dus mooi vertellen hoeveel vuilnisbakken hij opgehaald heeft vandaag, en welke vuilnisbak in welke straat het meeste stonk en waarnaar? Sorry, als ik daar mee zou moeten concurreren pas ik.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 4 december 2011 @ 03:39:32 #12
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105156984
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 03:38 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Eens. Vriendschap gaat om innerlijk. Kan mij het verrekken dat iemand minder mooi is. Dat maakt hem of haar als mens niet minder bijzonder.
Ik heb vrienden waarvan 1 toevallig vuilnisman is. En ik verveel me nooit met die gast.
pi_105156985
quote:
15s.gif Op zondag 4 december 2011 03:38 schreef cerror het volgende:

[..]

Ik opzich ook wel. Maar hij heeft wel een punt over de écht domme mensen, daar knap ik ook op af.

quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef cerror het volgende:

[..]

Ik heb vrienden waarvan 1 toevallig vuilnisman is. En ik verveel me nooit met die gast.
Ik ken d'r ook één. Toffe vent en is ook totaal niet dom of wat dan ook. Juist niet.

Ik ken mensen die hbo doen en gewoon havo hebben gehaald (want dat is ook zo moeilijk en daar moet je zo slim voor zijn :')) en die zo onnozel zijn en zoals hij zegt bijvoorbeeld niet weten dat Chili in Zuid Amerika ligt. Het zegt allemaal niet zoveel.
  zondag 4 december 2011 @ 03:40:19 #14
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105156987
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 03:38 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

quote:
15s.gif Op zondag 4 december 2011 03:35 schreef cerror het volgende:
oh dus het is wel geneuzel.

oke, dan ligt het niet aan mij en hoef ik niet te veranderen.
  zondag 4 december 2011 @ 03:40:45 #15
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105156988
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef Keyos het volgende:

[..]

Kan die persoon dus mooi vertellen hoeveel vuilnisbakken hij opgehaald heeft vandaag, en welke vuilnisbak in welke straat het meeste stonk en waarnaar? Sorry, als ik daar mee zou moeten concurreren pas ik.
Dus pas als ze aankomen met een HBO niveau praatje over interpersonal managen van consistencyplans met de P&O afdeling begin je pas geïnteresseerd te worden?
  zondag 4 december 2011 @ 03:41:08 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105156991
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zie groffe onderwerpen voorbij komen waar men het zo lijkt het als versieren wel lukt over heeft.
klopt dat?

Inderdaad iedereen is succesvol behalve ik. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 4 december 2011 @ 03:41:32 #17
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105156998
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik opzich ook wel. Maar hij heeft wel een punt over de écht domme mensen, daar knap ik ook op af.
lijkt mij dat een lief meisje die niet zon goede gesprekspartner is wel heel leuk kan zijn.
dan kan je zelf een beetje praten, en dan voelt het ook goed want dan adoreert ze je.

eigenlijk alle meisjes die doen alsof ze me leuk vinden lijken me leuk

quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:41 schreef heloef het volgende:

[..]

ohja en ik, nu ik erbij ben.

en meteen gaat het over sperma slikken, elkaar hosselen, dateverzoeken. groffe dingen. schoenen, en is het hier vol met playergedrag(niet dat het over hosselen en players gaat, maar dat doet men nu)
pi_105156999
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

haha, ja als je het zo stelt. ik zei al, iedereen zoekt natuurlijk iemand van zijn of haar niveau.
maar het ligt er ook maar net aan waar je interesses liggen. iemand die niet weet wie freud was bijvoorbeeld, is niet per definitie dom.

dat laatste ga ik nu niet op in. heb wat gedronken en ik kan daar veel te lang over filosoferen. dus doe maar niet. :')
  zondag 4 december 2011 @ 03:42:06 #19
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157003
quote:

[..]

Dit, kan vast dat de vuilnisman hartstikke gezellig is, dat is lager opgeleid volk vaak, maar de hoger opgeleide vrouw waar ik het meer in zie zitten, wil en verwacht ik geen concurrentie uit deze hoek.

Maar ik ben ook iemand die heel erg veel ziet in sociale lagen, vandaar dat het voor anderen misschien als "onzin" gezien kan worden, dit is hoe ik het zelf schep.
  zondag 4 december 2011 @ 03:42:07 #20
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105157004
quote:

[..]

Iedereen zoekt volk op dat semi soortgelijk denkt. Tuurlijk.
Maar om iemand bij voorbaat al uit te sluiten vanwege opleidingsniveau o.i.d. vind ik absurd.
pi_105157006
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
klopt dat?

Mocht je een serieus onderwerp aan willen snijden; ga je gang.

Voor de rest heb ik geen idee of het versieren wel lukt, dat zie ik vanzelf wel :P
  zondag 4 december 2011 @ 03:42:35 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157009
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:37 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik heb haar vandaag gezien, gepraat en van 't één komt het ander. :) Maar goed, ze is d'r toch zelf bij, of niet? Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet verder wil, niet voor mezelf, maar voor haar. Ik kan me eraan ergeren dat mensen dan zeggen dat het sneu is voor haar, het is geen dwang. Ze doet het zelf en dat ze dan nog hoop heeft is jammer voor haar. Ik heb het haar duidelijk gemaakt, meer kan ik niet doen.
Nou ja ik kies voor het eerst eens jouw kant.
C'est la vie
pi_105157012
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef cerror het volgende:

Tof! Het gaat er toch ook totaal niet om wat die ander is? Maar om wie hij/zij is en wat jullie samen tot vrienden maakt.
  zondag 4 december 2011 @ 03:43:05 #24
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105157015
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Hehehehe
  zondag 4 december 2011 @ 03:44:00 #25
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157021
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:40 schreef cerror het volgende:

[..]

Dus pas als ze aankomen met een HBO niveau praatje over interpersonal managen van consistencyplans met de P&O afdeling begin je pas geïnteresseerd te worden?
Ik zal een stuk blijer worden van een HBO'er of Universitair opgeleide dan een MBO'er, daar ga ik niet over liegen.
pi_105157025
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja ik kies voor het eerst eens jouw kant.
Niemand reageert omdat IK GELIJK heb.
pi_105157027
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:42 schreef ElDinosaur het volgende:

Mocht je een serieus onderwerp aan willen snijden; ga je gang.

Voor de rest heb ik geen idee of het versieren wel lukt, dat zie ik vanzelf wel :P
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat jij wel wat tips kan gebruiken. 8-)
  zondag 4 december 2011 @ 03:44:34 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157028
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef Keyos het volgende:

[..]

Gelukkig is er meer dan werk om over te praten.
Misschien heeft ie wel een goed boek gelezen, zich verdiept in de eurocrisis. Ik noem maar even wat.
C'est la vie
pi_105157029
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:44 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik zal een stuk blijer worden van een HBO'er of Universitair opgeleide dan een MBO'er, daar ga ik niet over liegen.
Dat gezeik over werk kan me echt totaal niet boeien.. Daar haak ik eerder op af, dan heb ik liever iemand waar ik gezellig mee kan ouwehoeren en af en toe een serieus onderwerp mee kan aansnijden.
pi_105157033
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat jij wel wat tips kan gebruiken. 8-)
Vertel!
  zondag 4 december 2011 @ 03:45:20 #31
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157035
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:43 schreef cerror het volgende:

[..]

Hehehehe
Ach als mijn grootste probleem is dat ik niet neuk heb ik een verdomd goed leven.
C'est la vie
pi_105157037
quote:

[..]

Ik ken mensen die hbo doen en gewoon havo hebben gehaald (want dat is ook zo moeilijk en daar moet je zo slim voor zijn :')) en die zo onnozel zijn en zoals hij zegt bijvoorbeeld niet weten dat Chili in Zuid Amerika ligt. Het zegt allemaal niet zoveel.

Waarom heb jij die gedachte dat als iemand hbo/wo doet, die persoon wel slim moet zijn en een bepaald niveau moet hebben? Misschien is die ene vuilnisman wel slimmer dan de persoon die een wo studie doet.
  zondag 4 december 2011 @ 03:46:18 #33
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105157043
quote:

[..]

Ik heb een keertje een avondje in een vindicat (lokale uni club) gezeten en ik heb me zelden zo geërgerd aan mensen.
Opleidingsniveau heeft naar mijn mening geen ene ruk te maken met de pleijsierigheidt die een mens kan uitstralen/hebben.
pi_105157044
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:45 schreef ElDinosaur het volgende:

Vertel!
Ik denk gewoon dat geen vrouw je interessant vindt. Ik bedoel ik zou jou nog geen vrouw geil krijgen :')
pi_105157048
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:46 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat geen vrouw je interessant vindt. Ik bedoel ik zou jou nog geen vrouw geil krijgen :')
Jemagnieliegenvanjemoeder.
  zondag 4 december 2011 @ 03:47:18 #36
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105157050
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 03:42 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Tof! Het gaat er toch ook totaal niet om wat die ander is? Maar om wie hij/zij is en wat jullie samen tot vrienden maakt.
Samen muziekprojecten gedaan, feesten en dus ladingen wilde verhalen.
  zondag 4 december 2011 @ 03:47:19 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157051
quote:

[..]

Jij moet eens praten met ValHallen heeft niet eens het MBO afgemaakt maar heeft meer intelligentie en gespreksstof dan sommige universitaire studenten van zijn leeftijd. Het verschilt echt heel sterk per persoon.
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 03:47:43 #38
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157054
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:45 schreef Soit het volgende:

[..]

Waarom heb jij die gedachte dat als iemand hbo/wo doet, die persoon wel slim moet zijn en een bepaald niveau moet hebben? Misschien is die ene vuilnisman wel slimmer dan de persoon die een wo studie doet.
Dat kan inderdaad, zoals ik eerder heb aangegeven heb ik bizar dom volk in mijn klas zitten die dan toch op het HBO terecht zijn gekomen (je merkt overigens dat je met een economische opleiding meer domme mensen in huis haalt). Maar ik doel hierbij wel gewoon op de situatie die zich het meest zou voordoen, dat een hoger opgeleide intelligenter is dan een MBO 'er. Maar dat diploma gaat alleen bij mij écht niet doen hoor ,als deze persoon dom is in de conversatie is daar de deur.
pi_105157055
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:46 schreef ElDinosaur het volgende:

Jemagnieliegenvanjemoeder.
Ben ik geil dan? :D
pi_105157061
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ben ik geil dan? :D
Dat zou je zelf even moeten voelen. o|O
  zondag 4 december 2011 @ 03:48:48 #41
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105157067
Ik heb één keer in de kroeg een vrouw tegenover mij gehad die serieus met de vraag begon: "wat doe jij voor werk?"
Als openingszin that is.

Ik zei dat ik mijn zusje zag en haar even moest spreken. Tabee. :{
  zondag 4 december 2011 @ 03:49:19 #42
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157072
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 03:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij moet eens praten met ValHallen heeft niet eens het MBO afgemaakt maar heeft meer intelligentie en gespreksstof dan sommige universitaire studenten van zijn leeftijd. Het verschilt echt heel sterk per persoon.
Dit is dus hetgene waarom ik zo denk, het eerste wat mij naar binnen schiet nadat ik dit lees is "hoe kan iemand het voor elkaar krijgen niet zijn MBO af te maken" , net als dat er naar binnen zou schieten als iemand zijn VMBO diploma niet zou halen "Hoe kan die persoon zijn gratis diploma niet halen".

Ben er niet blij mee, maar zo is mijn denkwijze wel, en kan offensief zijn voor velen.
pi_105157073
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:48 schreef ElDinosaur het volgende:

Dat zou je zelf even moeten voelen. o|O
Alsof ik dat moet voelen. Dat weet je toch wel zonder te voelen? Of moeten jullie mannen daadwerkelijk voelen of je piemel stijf is om te checken dat je geil bent?
pi_105157076
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Alsof ik dat moet voelen. Dat weet je toch wel zonder te voelen? Of moeten jullie mannen daadwerkelijk voelen of je piemel stijf is om te checken dat je geil bent?
Vrouw. }:|
  zondag 4 december 2011 @ 03:50:12 #45
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105157078
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:49 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dit is dus hetgene waarom ik zo denk, het eerste wat mij naar binnen schiet nadat ik dit lees is "hoe kan iemand het voor elkaar krijgen niet zijn MBO af te maken" , net als dat er naar binnen zou schieten als iemand zijn VMBO diploma niet zou halen "Hoe kan die persoon zijn gratis diploma niet halen".

Ben er niet blij mee, maar zo is mijn denkwijze wel, en kan offensief zijn voor velen.
Jezus Christus. Geen wonder dat je single bent.
pi_105157080
quote:

[..]

Wel krom gedacht eigenlijk.
  zondag 4 december 2011 @ 03:50:27 #47
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105157082
quote:

[..]

_O- _O-
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105157084
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:49 schreef ElDinosaur het volgende:

Vrouw. }:|
Meisje voor jou :{w
pi_105157089
quote:
18s.gif Op zondag 4 december 2011 03:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Meisje voor jou :{w
Meisje?

pi_105157091
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:50 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

_O- _O-
Jeuj nog een meisje *O*
  zondag 4 december 2011 @ 03:51:33 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157095
quote:

[..]

Ik vind het toch een enigszins belemmerende denkwijze.
Maar goed ik heb ook VMBO gedaan dus als je dan op zo'n wijze zou gaan denken kan je maar gewoon beter meteen gaan putjesscheppen. :')
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 03:51:39 #52
262978 Moonwalk
pi_105157098
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:50 schreef Soit het volgende:

[..]

Mee eens, een beetje geforceerd in hokjes. Terwijl het verder best te begrijpen is, niemand wil een iemand waar je niet normaal mee kan praten. Maar dit is iets te afgebakend ofzo
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105157099
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:51 schreef ElDinosaur het volgende:

Meisje?

[ afbeelding ]
Dat is onmogelijk en toch ben ik een meisje :7
  zondag 4 december 2011 @ 03:52:10 #54
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157105
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:50 schreef Soit het volgende:

[..]

Klopt, ik ben ook soms heel bot en direct, maar verder wel een pure Mr Nice Guy hoor, heb nooit problemen met iemand en haal altijd het maximale uit mensen. Maar het is wel iets waar ik nog steeds aan moet werken, vind het altijd lastig andermans mening te respecteren als ik het er zelf compleet niet mee eens ben.
  zondag 4 december 2011 @ 03:52:56 #55
262978 Moonwalk
pi_105157107
Ik zou gaan slapen maar als je 1 sec hier kijkt blijf je altijd plakken, klotetopic
pi_105157108
quote:

[..]

:')

wat een rare gedachtes weer. :')
pi_105157111
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:52 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zou gaan slapen maar als je 1 sec hier kijkt blijf je altijd plakken, klotetopic
Oh ja, tis alweer een uur later. }:|
  zondag 4 december 2011 @ 03:53:46 #58
262978 Moonwalk
pi_105157115
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:51 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jeuj nog een meisje *O*
* Moonwalk trekt ninjapak aan

waar vechten we tegen?
  zondag 4 december 2011 @ 03:54:00 #59
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157118
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:51 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Mee eens, een beetje geforceerd in hokjes. Terwijl het verder best te begrijpen is, niemand wil een iemand waar je niet normaal mee kan praten. Maar dit is iets te afgebakend ofzo
Zal je ook niet verbazen dat ik een Liberaal VVD'er ben, ik geloof niet in de verzorgingsstaat.
pi_105157121
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:53 schreef ElDinosaur het volgende:

Oh ja, tis alweer een uur later. }:|
Alsof je wilde gaan slapen :')

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:53 schreef dawg het volgende:

wat een rare gedachtes weer. :')
Welke categorie val ik nu? :7
pi_105157122
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:52 schreef Keyos het volgende:

[..]

Klopt, ik ben ook soms heel bot en direct, maar verder wel een pure Mr Nice Guy hoor, heb nooit problemen met iemand en haal altijd het maximale uit mensen. Maar het is wel iets waar ik nog steeds aan moet werken, vind het altijd lastig andermans mening te respecteren als ik het er zelf compleet niet mee eens ben.
Ik herken mezelf wel een beetje in alles wat je nu neertypt. Ik denk soms ook zo krom over bepaalde dingen. Zoals jij nu denkt over opleidingsniveau dacht ik eerst ook. Totdat ik inzag dat sommige mensen die 'lage' baantjes hebben/niet eens een diploma hebben/vmbo of mbo doen ook wel slim kunnen zijn en de mensen die hbo of wo doen alsnog oliedom kunnen zijn. Het zegt mij niet meer zoveel, alleen ik wil geen vriendin die mbo doet. :+
  zondag 4 december 2011 @ 03:54:42 #62
262978 Moonwalk
pi_105157124
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:54 schreef Keyos het volgende:

[..]

Zal je ook niet verbazen dat ik een Liberaal VVD'er ben, ik geloof niet in de verzorgingsstaat.
Ik geloof sowieso niet in hokjes, ook niet in jouw hokje over jezelf. Je zal wel gemerkt hebben dat ik je gewoon aardig vind, ookal ben ik het niet over alles met je eens
pi_105157125
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:53 schreef Moonwalk het volgende:

* Moonwalk trekt ninjapak aan

waar vechten we tegen?
Piemels.
pi_105157128
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 03:54 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Piemels.
*helikoptert*
pi_105157132
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:54 schreef Keyos het volgende:

[..]

de vvd is tegenwoordig verre van liberaal. ~:)
  zondag 4 december 2011 @ 03:56:34 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157138
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

*helikoptert*
Ik knuppel haar gewoon neer met mijn 28cm.
C'est la vie
pi_105157141
quote:

[..]

Piemels.
* dawgie tok pakt :7
pi_105157147
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:56 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik hoorde dat Heloef wel van de cock torture was.. hij's dus de voorste linie van verdediging.
  zondag 4 december 2011 @ 03:58:01 #69
262978 Moonwalk
pi_105157150
quote:

[..]

Piemels.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 december 2011 @ 03:58:06 #70
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157152
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:55 schreef dawg het volgende:

[..]

de vvd is tegenwoordig verre van liberaal. ~:)
Yep, het lijkt wel dat elke partij die in Nederland aan de leiding komt sowieso een beleid moet voeren die ver van hun idealen af ligt. Maarja, in mijn ogen is er geen betere partij dan de VVD dus het had met elke andere keuze nóg slechter geweest dan het nu is. Het is minst populistische partij omdat ze o.a de meest onaantrekkelijke maatregelen durven te nemen, chapeau daarvoor.
pi_105157154
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:55 schreef ElDinosaur het volgende:

*helikoptert*
Is dat de nieuwste versie van swaffelen?

quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 03:56 schreef heloef het volgende:

Ik knuppel haar gewoon neer met mijn 28cm.
Ik slappe of stijve toestand?

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:56 schreef dawg het volgende:

Kijk deze man snapt het :7
pi_105157162
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik hoorde dat Heloef wel van de cock torture was.. hij's dus de voorste linie van verdediging.
ik lees 'cock torture' en ik moet meteen denken aan dat filmpje waar die vrouw met haar naaldhak op een pik gaat staan etc. ;(
pi_105157164
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:58 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ga je je foto laten zien?!
  zondag 4 december 2011 @ 03:59:09 #74
262978 Moonwalk
pi_105157167
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:58 schreef Soit het volgende:

[..]

Wanneer ga je je foto laten zien?!
Waarom wil jij mijn foto zien?
pi_105157171
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:58 schreef Moonwalk het volgende:

[ afbeelding ]

SPOILER
Ok, wat is ons strijdplan? :D
pi_105157175
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:59 schreef Moonwalk het volgende:

Zodat hij in een volgende discussie kan zeggen dat je lelijk bent :')
pi_105157183
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:59 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Om te zien hoe jij eruit ziet, niet echt een specifiek doel.

quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 03:59 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zodat hij in een volgende discussie kan zeggen dat je lelijk bent :')
Heb ik dat ooit over jou gezegd?
  zondag 4 december 2011 @ 04:01:03 #78
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105157186
Niets maakt mij zo sip
Dan politiek op dit tijdstip
pi_105157187
quote:
Wat is deze.
pi_105157188
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:58 schreef Keyos het volgende:

[..]

Yep, het lijkt wel dat elke partij die in Nederland aan de leiding komt sowieso een beleid moet voeren die ver van hun idealen af ligt. Maarja, in mijn ogen is er geen betere partij dan de VVD dus het had met elke andere keuze nóg slechter geweest dan het nu is. Het is minst populistische partij omdat ze de meest onaantrekkelijke maatregelen durven te nemen, chapeau daarvoor.

sorry hoor, maar ipv het uitkleden van het pgb, het samenvoegen van de wajong en de bijstand is niet zo liberaal. het afbouwen van de hra en het versoepelen van het ontslagrecht wel.

ik heb eigenlijk geen zin in een politieke discussie etc. :P
pi_105157194
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:00 schreef Soit het volgende:

Heb ik dat ooit over jou gezegd?
In andere bewoording. Je zei straks dat je mij juist wel het type vond om WoW te spelen.
pi_105157197
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:01 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat is deze.
Dat vroeg ik me ook af. Spam ofzo.
pi_105157203
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:58 schreef Cactus1 het volgende:

Kijk deze man snapt het :7
slechts een paar dagen meelezen in dit topic heeft me geleerd dat je vooral moet oppassen voor jou. :z
pi_105157204
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:01 schreef dawg het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ipv het uitkleden van het pgb, het samenvoegen van de wajong en de bijstand is niet zo liberaal. het afbouwen van de hra en het verspoepelen van het ontslagrecht wel.

Dit is R&P, hier wordt alleen gejankt. Voor politiek ga je maar naar POL. Note +1
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 4 december 2011 @ 04:02:51 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157206
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik slappe of stijve toestand?
Stijf hij kan natuurlijk niet slap worden in jouw buurt.
C'est la vie
pi_105157213
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:02 schreef dawg het volgende:

slechts een paar dagen meelezen in dit topic heeft me geleerd dat je vooral moet oppassen voor jou. :z
Ik ben de laatste tijd best lief voor je :*
  zondag 4 december 2011 @ 04:03:40 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157214
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:01 schreef Sinji het volgende:
Niets maakt mij zo sip
Dan politiek op dit tijdstip
Doen we alles in rijm ja?
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 04:03:43 #88
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157216
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:01 schreef dawg het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ipv het uitkleden van het pgb, het samenvoegen van de wajong en de bijstand is niet zo liberaal. het afbouwen van de hra en het verspoepelen van het ontslagrecht wel.

Hoeft ook niet hoor, je hebt in de politiek altijd baas boven baas, elke partij heeft voor iedereen voor en nadelen. Ik ben ook verre van blij met de langstudeermaatregel. Ben er alleen heilig van overtuigd dat er geen partij is die het beter zou doen.

Al die partijen die opstonden voor leugenaar Mauro, dat zijn populisten :r .
pi_105157219
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 04:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik ben de laatste tijd best lief voor je :*
je hebt gelijk, dat geef ik toe. maar dat verbaasde me wel als ik eerlijk ben. ;)
pi_105157220
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:03 schreef Keyos het volgende:

[..]

Hoeft ook niet hoor, je hebt in de politiek altijd baas boven baas, elke partij heeft voor iedereen voor en nadelen. Ik ben ook verre van blij met de langstudeermaatregel. Ben er alleen heilig van overtuigd dat er geen partij is die het beter zou doen.

Al die partijen die opstonden voor leugenaar Mauro, dat zijn populisten :r .
Leugenaar Mauro? :')
pi_105157222
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 04:02 schreef b4kl4p het volgende:

Dit is R&P, hier wordt alleen gejankt. Voor politiek ga je maar naar POL. Note +1
Weltrusten en succes met je kater morgen :')
pi_105157223
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:04 schreef Soit het volgende:

[..]

Leugenaar Mauro? :')
Ja, hij heeft gelogen over z'n herkomst. Blijkt nu dat hij een paspoort heeft.
pi_105157229
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Een paspoort? Wat voor één? Waarom heeft hij gelogen dan?

quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 04:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

In andere bewoording. Je zei straks dat je mij juist wel het type vond om WoW te spelen.
Het is maar net hoe je het opvat, negatieve.
  zondag 4 december 2011 @ 04:05:59 #94
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157231
quote:

[..]

Wait whut? Wat voor paspoort? Angolees?
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 04:06:22 #95
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157232
quote:

[..]

Het is gewoon te goedkoop om massaal een jongen te supporten als partij zonder verantwoordelijkheden, omdat je weet dat een groot gedeelte van de massa er ook zo over zal denken, terwijl zijn aanwezigheid tegen de wet is. Maar genoeg politiek, dat hoort hier idd niet thuis.
pi_105157236
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 04:02 schreef heloef het volgende:

Stijf hij kan natuurlijk niet slap worden in jouw buurt.
Deze man :D O+
pi_105157237
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 04:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Deze man :D O+
helaas te jong voor jou. :7
pi_105157240
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:06 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het is gewoon te goedkoop om massaal een jongen te supporten als partij zonder verantwoordelijkheden, omdat je weet dat een groot gedeelte van de massa er ook zo over zal denken, terwijl zijn aanwezigheid tegen de wet is. Maar genoeg politiek, dat hoort hier idd niet thuis.
Heo oud ben jij?

Zouden jullie haar doen:

SPOILER
  zondag 4 december 2011 @ 04:08:16 #99
262978 Moonwalk
pi_105157241
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:00 schreef Soit het volgende:

[..]

Om te zien hoe jij eruit ziet, niet echt een specifiek doel.

Ik deel dat eigenlijk niet zomaar uit, ik ben ook niet echt het type dat naar een meet zal gaan bijvoorbeeld :)
  zondag 4 december 2011 @ 04:09:20 #100
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157257
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:08 schreef Soit het volgende:

[..]

Heo oud ben jij?

Zouden jullie haar doen:

SPOILER
21, had je kunnen zien in de profile.

Ik zou haar niet doen overigens, mij te breed.
pi_105157259
ik ook niet.
pi_105157260
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:04 schreef dawg het volgende:

je hebt gelijk, dat geef ik toe. maar dat verbaasde me wel als ik eerlijk ben. ;)
quote:

Heo oud ben jij?

Zouden jullie haar doen:

SPOILER
Als ik een man was, zou ik haar niet doen :7
  zondag 4 december 2011 @ 04:10:38 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157267
quote:

[..]

Heo oud ben jij?

Zouden jullie haar doen:

SPOILER
Nee, mits een heel goed karakter.
C'est la vie
pi_105157271
hoezo soit? heeft ze je een oneerbaar voorstel gedaan?
pi_105157272
Deze dan

SPOILER
pi_105157273
nope, ook niet. :')
pi_105157275
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:11 schreef Soit het volgende:
Deze dan

SPOILER
Brrrrrrrrrrr
pi_105157276
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:11 schreef dawg het volgende:
hoezo soit? heeft ze je een oneerbaar voorstel gedaan?
Nee, daar kan ik het allemaal niet op.

Deze dan"

SPOILER
  zondag 4 december 2011 @ 04:13:35 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157283
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:11 schreef Soit het volgende:
Deze dan

SPOILER
Hell no.
C'est la vie
pi_105157284
Niet eens om het lichaam, maar om die paardenkop :')
pi_105157288
Straks zijn het allemaal foto's van echte Foksters :') _O-
  zondag 4 december 2011 @ 04:16:32 #112
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157302
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:12 schreef Soit het volgende:

[..]

Deze dan"

SPOILER
Nope, val niet op gekleurden .
  zondag 4 december 2011 @ 04:18:00 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157311
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:12 schreef Soit het volgende:

[..]

Deze dan"

SPOILER
Ik vind haar collega leuker.
C'est la vie
pi_105157313
SPOILER
pi_105157317
die laatste chick wel. ~:)

ik ga maffen. adiosss!
  zondag 4 december 2011 @ 04:19:36 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157324
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:18 schreef Soit het volgende:
SPOILER
Filemon gaf mij samen met die Patriek de hoop op TV te komen als 12 jarige.
Ze waren immers ook dik en lelijk. :')

En godver wat zou ik dat meisje hard doen.
C'est la vie
pi_105157327
quote:
SPOILER
Ninja edit, sneaky. :P
  zondag 4 december 2011 @ 04:20:48 #118
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105157332
Wat is het toch fijn
Om in zo'n lichtgetinte te zijn
pi_105157335
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 04:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Filemon gaf mij samen met die Patriek de hoop op TV te komen als 12 jarige.
Ze waren immers ook dik en lelijk. :')

En godver wat zou ik dat meisje hard doen.
Hahahaha. Filemon is volgens mij gewoon een dikke autist. _O-

Ik ook. :')
pi_105157342
quote:
SPOILER
Filemon mag mij niet geven :{w
  zondag 4 december 2011 @ 04:21:44 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157344
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:20 schreef Sinji het volgende:
Wat is het toch fijn
Om in zo'n lichtgetinte te zijn
Het zijn van een neger zo zwart als roet
Maakt voor mij een hele hoop goed
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 04:23:03 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157358
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:21 schreef Soit het volgende:

[..]

Hahahaha. Filemon is volgens mij gewoon een dikke autist. _O-

Ik ook. :')
Vroeger was het erger.
Maar goed toen nam hij ook zo'n beetje iedere drug die er was. :')
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 04:23:43 #123
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157367
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 04:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Het zijn van een neger zo zwart als roet
Maakt voor mij een hele hoop goed
Wil niet racistisch zijn, ik denk alleen dat het in Nederland toch heel veel potentiële vriendinnen afschrikt, net als dat ik niet kan vallen op een gekleurde, zal dat voor veel meiden ook zo zijn.

Staat natuurlijk volledig los van wat je fijn vind om te zijn, je bent wie je bent, maar het kan het hosselen nooit positief beïnvloeden lijkt mij.

Het zou niets uit moeten maken, maar dat doet het in de praktijk wel gewoon.
pi_105157377
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 04:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Vroeger was het erger.
Maar goed toen nam hij ook zo'n beetje iedere drug die er was. :')
Ik moet altijd om hem lachen. _O-
Ik vind wel dat ze bij BNN an sich niet echt naar uiterlijk kijken, zoals die Sophie, Nicolet en Zarayda, zien d'r ook niet echt spetterend uit. Gewoon normaal. Er is dus sowieso wel hoop ook als je kijkt naar de mannen. :7
  zondag 4 december 2011 @ 04:24:43 #125
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157379
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:23 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wil niet racistisch zijn, ik denk alleen dat het in Nederland toch heel veel potentiële vriendinnen afschrikt, net als dat ik niet kan vallen op een gekleurde, zal dat voor veel meiden ook zo zijn.

Klopt, ik bedoel ik zelf val ook alleen maar op blank op hier en daar een uitzondering na. :')
C'est la vie
pi_105157382
quote:

Gaat toch gewoon om smaak. Zegt toch niks over dat het niet zwaar toffe mensen kunnen zijn, je vindt ze alleen niet seksueel aantrekkelijk.
pi_105157390
quote:

[..]

Staat natuurlijk volledig los van wat je fijn vind om te zijn, je bent wie je bent, maar het kan het hosselen nooit positief beïnvloeden lijkt mij.

Ik weet niet. :') Ik denk wel dat het minder in trek is over het algemeen en lichtgetint juist weer wel.
  zondag 4 december 2011 @ 04:26:39 #128
262978 Moonwalk
pi_105157394
quote:
SPOILER
Ik zou filemon niet doen :7
pi_105157399
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:26 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik zou filemon niet doen :7
Laat jij maar zien wie wij wel zouden willen doen :9
  zondag 4 december 2011 @ 04:27:37 #130
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157400
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 04:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gaat toch gewoon om smaak. Zegt toch niks over dat het niet zwaar toffe mensen kunnen zijn, je vindt ze alleen niet seksueel aantrekkelijk.
Klopt, ik gier van het lachen op de honkbal met de Antilianen, zijn écht geweldig gasten met hele goede humor, alleen ik kan er niet op vallen op relatiegebied. Sowieso zal het grootste percentage van de negerinnen niet de interesses hebben die ik heb, dus dat gaat hem ook niet worden.

Tel de gekleurden op een festival als Graspop, je komt niet verder dan enkele tientallen op tienduizenden.
pi_105157409
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:27 schreef Keyos het volgende:

[..]

Klopt, ik gier van het lachen op de honkbal met de Antilianen, zijn écht geweldig gasten met hele goede humor, alleen ik kan er niet op vallen op relatiegebied. Sowieso zal het grootste percentage van de negerinnen niet de interesses hebben die ik heb, dus dat gaat hem ook niet worden.

Tel de gekleurden op een festival als Graspop, je komt niet verder dan enkele tientallen op tienduizenden.
Ik val juist weer eerder op iemand met 'n mooie lichte tint dan op een lijkbleke hollander. Totaal onaantrekkelijk vind ik dat.
  zondag 4 december 2011 @ 04:29:09 #132
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105157410
Wat Keyos zegt is voor hem misschien waar
Maar pas op wat je zegt
Want voor je het weet
Komt een neger in je vriendin klaar
  zondag 4 december 2011 @ 04:29:13 #133
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157411
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 04:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat was ook zo'n beetje de reden van Faye ja. :')
Die valt op blond, blauwe ogen, tsja dan heb ik gewoon pech.
C'est la vie
pi_105157413
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:29 schreef Sinji het volgende:
Maar pas op wat je zegt
Want voor je het weet
Dit. _O_
pi_105157414
quote:
Maar pas op wat je zegt
Want voor je het weet
Rijmpiet in da house?
  zondag 4 december 2011 @ 04:29:58 #136
262978 Moonwalk
pi_105157415
quote:

[..]

Ik denk dat het gewoon een kwestie van smaak is, zowel van getinten blanken gelen en rooien. (ja ik typ dat bewust zo) Niet iedereen valt voor zijn eigen "soort" en niet iedereen valt voor alleen maar 1 soort. Volgens mij is het allemaal niet zo ingewikkeld. Eigenlijk vind ik dit een hele rare post en een hele rare manier van denken dat omdat jij een bepaalde smaak niet hebt, dat "bijna iedereen" dat ook zal hebben.
  zondag 4 december 2011 @ 04:31:14 #137
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157421
quote:
Maar pas op wat je zegt
Want voor je het weet
Dan mag hij hem houden xD
  zondag 4 december 2011 @ 04:33:03 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157440
quote:
Maar pas op wat je zegt
Want voor je het weet
Nou ik hoef niet klaar te komen in zijn vriendin, ik gun die jongen ook eens geluk.
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 04:33:14 #139
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157442
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:29 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon een kwestie van smaak is, zowel van getinten blanken gelen en rooien. Niet iedereen valt voor zijn eigen "soort" en niet iedereen valt voor alleen maar 1 soort. Volgens mij is het allemaal niet zo ingewikkeld. Eigenlijk vind ik dit een hele rare post en een hele rare manier van denken dat omdat jij een bepaalde smaak niet hebt, dat "bijna iedereen" dat ook zal hebben.
Dit is niet zo gepost omdat ik zo denk, maar ook gebaseerd op wat ik hoor in mijn omgeving. Hoe vaak hoor ik wel niet "ik kan niet op een neger vallen' , dat is procentueel best hoog.
pi_105157444
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:29 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon een kwestie van smaak is, zowel van getinten blanken gelen en rooien. (ja ik typ dat bewust zo) Niet iedereen valt voor zijn eigen "soort" en niet iedereen valt voor alleen maar 1 soort. Volgens mij is het allemaal niet zo ingewikkeld. Eigenlijk vind ik dit een hele rare post en een hele rare manier van denken dat omdat jij een bepaalde smaak niet hebt, dat "bijna iedereen" dat ook zal hebben.
Dat is dommigheid.

Ik ken ook 'n meid die niet kan (of wil) geloven dat ik op lichtgetint kan vallen. Omdat 'types zoals jij daar niet op vallen', haar woorden.

quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 04:33 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dit is niet zo gepost omdat ik zo denk, maar ook gebaseerd op wat ik hoor in mijn omgeving. Hoe vaak hoor ik wel niet "ik kan niet op een neger vallen' , dat is procentueel best hoog.
Zeggen ze ja. Ik vind Beyonce wel oké.
pi_105157451
Ik val op lang :9
  zondag 4 december 2011 @ 04:34:07 #142
262978 Moonwalk
pi_105157452
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:33 schreef Soit het volgende:

[..]

Dat is dommigheid.

Ik ken ook 'n meid die niet kan (of wil) geloven dat ik op lichtgetint kan vallen. Omdat 'types zoals jij daar niet op vallen', haar woorden.
Ja ik vind dat zo raar, natuurlijk vind je niet iedereen mooi. Maar dat heb je met elke soort
  zondag 4 december 2011 @ 04:34:46 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157456
Ach de een valt op blond, de een valt op negers, de ander op Aziaten.
Je komt er van zelf wel een tegen die op jou type valt. :')
C'est la vie
pi_105157475
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 04:34 schreef Cactus1 het volgende:
Ik val op lang :9
Ik maak dus geen kans :(
  zondag 4 december 2011 @ 04:39:24 #145
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157476
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 04:34 schreef heloef het volgende:
Ach de een valt op blond, de een valt op negers, de ander op Aziaten.
Je komt er van zelf wel een tegen die op jou type valt. :')
Klopt, het is alleen wel verdomd vervelend als je een meid niet kan krijgen omdat ze per definitie niet daarop kan vallen, dat is gewoon wat ik aan wil geven.
pi_105157478
Wie post er nog eens even gewoon een geweldig lekker nummer.
pi_105157482
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:39 schreef Soit het volgende:

Ik maak dus geen kans :(
Waarop?
  zondag 4 december 2011 @ 04:42:09 #149
262978 Moonwalk
pi_105157483
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 04:33 schreef Keyos het volgende:

[..]

Hoeveel mensen ken jij? Om jouw omgeving representatief te kunnen stellen aan Nederland, of nog sterker, de wereld. Ik snap wel wat je bedoelt en dat je ergens een indruk vandaan hebt gehaald. Maar juist iemand als jij, die ik als intelligent vind overkomen met ambities en doelen. Van iemand als jij snap ik niet hoe je zo simpel zoiets je visie laat beperken. Ik bedoel het niet vervelend maar ik ben wel een beetje verbaasd. Dat komt omdat ik een ander beeld van je had.
Ik ben blij dat je de wereld gaat verkennen en naar Amerika gaat. :)
  zondag 4 december 2011 @ 04:42:24 #150
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157484
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 04:39 schreef Cactus1 het volgende:
Wie post er nog eens even gewoon een geweldig lekker nummer.
Sympathy for the Devil - Rolling Stones

Ik ga slapen overigens, over 5 uurtjes op voor de voetbalpot van het weekend.
pi_105157485
c_/
Rustig aan.
pi_105157486
quote:
Apart nummer. I like :7
  zondag 4 december 2011 @ 04:43:26 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157492
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 04:39 schreef Keyos het volgende:

[..]

Klopt, het is alleen wel verdomd vervelend als je een meid niet kan krijgen omdat ze per definitie niet daarop kan vallen, dat is gewoon wat ik aan wil geven.
Ik heb het vorige week nog meegemaakt (soort van) dat hoef je mij niet te vertellen. :')
C'est la vie
pi_105157493
quote:
5s.gif Op zondag 4 december 2011 04:40 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarop?
Een date? Wij twee O+

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:42 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Hoeveel mensen ken jij? Om jouw omgeving representatief te kunnen stellen aan Nederland, of nog sterker, de wereld. Ik snap wel wat je bedoelt en dat je ergens een indruk vandaan hebt gehaald. Maar juist iemand als jij, die ik als intelligent vind overkomen met ambities en doelen. Van iemand als jij snap ik niet hoe je zo simpel zoiets je visie laat beperken. Ik bedoel het niet vervelend maar ik ben wel een beetje verbaasd. Dat komt omdat ik een ander beeld van je had.
Nee, ik ga naar Amerika.
  zondag 4 december 2011 @ 04:45:01 #155
262978 Moonwalk
pi_105157497
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:43 schreef Soit het volgende:

[..]

Een date? Wij twee O+

[..]

Nee, ik ga naar Amerika.
Weet ik, maar hij wil dat misschien ook doen. Voor stage ofzo, in ieder geval naar een ander land.
Ben jij er al uit of je zeker weten gaat?
pi_105157499
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:43 schreef Soit het volgende:

Een date? Wij twee O+

En wat moeten we dan op die date doen? Ruzie maken? :D
  zondag 4 december 2011 @ 04:46:47 #157
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157507
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 04:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Er achter komen dat het eigenlijk een leuke jongen is.
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 04:46:51 #158
262978 Moonwalk
pi_105157508
quote:

[..]

ik denk dat er op een date van jullie twee een paar gewonden zullen vallen
kan spannend zijn
  zondag 4 december 2011 @ 04:47:17 #159
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157512
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:42 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Mijn beeld is ook niet representatief, ik woon in een dure buurt, heb op een christelijk-blanke school gezeten, en ga ook om met mensen die voornamelijk dezelfde interesses als mij hebben.
Ik heb bijv een nichtje, die is met een Turk getrouwd ( al is ze er nu even niet zo gelukkig mee).

Maar ik blijf erbij dat het mij gewoon niets gaat verbazen als procentueel gekleurden eerder afgewezen gaan worden dan bijv blanken procentueel alleen puur om de kleur. Wil absoluut geen racistisch standpunt in nemen, maar ik verwacht dit wel zo, dat kan ik niet ineens zomaar veranderen.
pi_105157513
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:45 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Weet ik, maar hij wil dat misschien ook doen. Voor stage ofzo, in ieder geval naar een ander land.
Ben jij er al uit of je zeker weten gaat?
Ik dacht dat hij niet kon ofzo. :) Nee, ik niet. Ik ga sowieso wel weg, ook sowieso buiten Europa maar waar/wat/wanneer en hoelang weet ik nog niet.

quote:

[..]

Ligt eraan, we hebben wel eens leuk(er) contact gehad. Privé.

quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 04:47 schreef Keyos het volgende:

[..]

Mijn beeld is ook niet representatief, ik woon in een dure buurt, heb op een blanke school gezeten, en ga ook om met mensen die voornamelijk dezelfde interesses als mij hebben.
Ik heb bijv een nichtje, die is met een Turk getrouwd ( al is ze er nu even niet zo gelukkig mee).
Ik ook maar dat valt wel mee.
  zondag 4 december 2011 @ 04:47:42 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157515
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:46 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

kan spannend zijn
Mensen die elkaar op het internet in het haar vliegen willen het echt nog best goed klikken heb ik gemerkt. :')
C'est la vie
pi_105157516
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 04:46 schreef heloef het volgende:

Er achter komen dat het eigenlijk een leuke jongen is.
Hij is ook wel een leuke jongen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:46 schreef Moonwalk het volgende:

kan spannend zijn
Kom je ook dan? :D
  zondag 4 december 2011 @ 04:49:26 #163
262978 Moonwalk
pi_105157520
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 04:47 schreef Keyos het volgende:

[..]

Mijn beeld is ook niet representatief, ik woon in een dure buurt, heb op een christelijk-blanke school gezeten, en ga ook om met mensen die voornamelijk dezelfde interesses als mij hebben.

Maar ik blijf erbij dat het mij gewoon niets gaat verbazen als procentueel gekleurden eerder afgewezen gaan worden dan bijv blanken procentueel alleen puur om de kleur. Wil absoluut geen racistisch standpunt in nemen, maar ik verwacht dit wel zo, dat kan ik niet ineens zomaar veranderen.
Nogmaals, ik begrijp hoe je aan de gedachte komt. Ik verwacht alleen dat juist iemand als jij, kan nadenken over dat dat waarschijnlijk helemaal niet zo is. Net begon je over procentuele dingen, terwijl je het nu met me eens bent dat jouw omgeving niet representatief is. Ik wil je niet aanvallen, het heeft me alleen heel erg verbaasd, nog steeds. Maar als dat is hoe jij er over denkt dan is dat zo. Dont worry :)
pi_105157521
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 04:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Mensen die elkaar op het internet in het haar vliegen willen het echt nog best goed klikken heb ik gemerkt. :')
Maar ik ben in het echt ook wel anders. :P Jij niet?
  zondag 4 december 2011 @ 04:51:37 #165
262978 Moonwalk
pi_105157525
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:49 schreef Soit het volgende:

[..]

Jij laat sowieso een hele andere kant zien vind ik, met je nieuwe account
Een aardigere kant ofzo ik weet niet wat het is :7
pi_105157526
quote:

Ik niet :)
  zondag 4 december 2011 @ 04:51:52 #167
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157527
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:49 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Nogmaals, ik begrijp hoe je aan de gedachte komt. Ik verwacht alleen dat juist iemand als jij, kan nadenken over dat dat waarschijnlijk helemaal niet zo is. Net begon je over procentuele dingen, terwijl je het nu met me eens bent dat jouw omgeving niet representatief is. Ik wil je niet aanvallen, het heeft me alleen heel erg verbaasd, nog steeds. Maar als dat is hoe jij er over denkt dan is dat zo. Dont worry :)
Ik sta open om de mening bij te draaien, maar dat kan ik alleen uit onderzoeken of ervaringen die dit denkbeeld gaan veranderen.

Maar ik nu écht slapen, trusten!
pi_105157528
Ik voel me echt jezuschristus kut :{
Rustig aan.
pi_105157530
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:52 schreef kingtoppie het volgende:
Wat heb je allemaal gedaan dan?
  zondag 4 december 2011 @ 04:53:34 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157531
quote:

[..]

Ik val wel mee vergeleken met het echt leven.
Mensen hebben wel de indruk dat ik een zielig onzeker ventje ben dat wegkruipt in een hoekje omdat ik zoveel zeik hier. Dus ik krijg wel vaak te horen van dat ik een stuk leuker ben dan ze hadden verwacht. :')
C'est la vie
pi_105157533
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal gedaan dan?
Uit geweest...
Rustig aan.
pi_105157534
quote:
What happened? :*
  zondag 4 december 2011 @ 04:54:05 #173
262978 Moonwalk
pi_105157535
quote:
Waarom?
pi_105157537
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:51 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Jij laat sowieso een hele andere kant zien vind ik, met je nieuwe account
Een aardigere kant ofzo ik weet niet wat het is :7
Naar mijn idee doe ik niet anders :P

quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 04:51 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik niet :)
Ik wel. Sowieso is in real life anders omdat je elkaar dan ziet enzovoort, gaat beter vind ik.
pi_105157541
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:54 schreef Soit het volgende:

Ik wel. Sowieso is in real life anders omdat je elkaar dan ziet enzovoort, gaat beter vind ik.
Ja, maar ik zeg dan nog steeds dezelfde dingen die ik hier zeg.
pi_105157542
quote:
11s.gif Op zondag 4 december 2011 04:54 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

What happened? :*
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:54 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Waarom?
Niks gebeurt, heb gewoon weer het gevoel dat ik écht geen zin heb in het leven...
Rustig aan.
  zondag 4 december 2011 @ 04:56:10 #177
262978 Moonwalk
pi_105157543
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:54 schreef Soit het volgende:

[..]

Naar mijn idee doe ik niet anders :P

Jawel hoor :7 je bent "zachter"
pi_105157545
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:55 schreef kingtoppie het volgende:

Niks gebeurt, heb gewoon weer het gevoel dat ik écht geen zin heb in het leven...
Bedoel je dat je niks leuks hebt om naar uit te kijken en dat alles saai lijkt? Had je gehoopt op een leuke avond en viel het tegen?
pi_105157547
quote:
5s.gif Op zondag 4 december 2011 04:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Bedoel je dat je niks leuks hebt om naar uit te kijken en dat alles saai lijkt? Had je gehoopt op een leuke avond en viel het tegen?
Nee, suicidale gedachtes... ik heb er gewoon geen zin meer in.
I know... kut gedachtes..
Rustig aan.
  zondag 4 december 2011 @ 04:57:37 #180
262978 Moonwalk
pi_105157549

[ Bericht 100% gewijzigd door Moonwalk op 04-12-2011 04:59:04 ]
  zondag 4 december 2011 @ 04:58:17 #181
262978 Moonwalk
pi_105157551
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe komt het dat het op dit tijdstip naar boven komt dan? Is er wat gebeurd bij uitgaan, of iets juist "niet" gebeurd
  zondag 4 december 2011 @ 04:58:57 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157552
quote:

[..]

Ik ken iemand die dat heeft, heb ik regelmatig om een uur of 3 uit de put moeten praten..
C'est la vie
pi_105157553
quote:

Lieverd, ik snap dat je denkt dat dat een oplossing is, maar dat wil je niet echt. Je bent nu waarschijnlijk ook moe, emotioneel van alcohol. Ga proberen te slapen en als je morgen wakker wordt dan is het nog steeds geen feest, maar niet meer zo heftig als nu.
pi_105157554
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:58 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Hoe komt het dat het op dit tijdstip naar boven komt dan?
Alcohol versterkt gevoelens i quess.. voel me over het algemeen niet al te fijn...
Rustig aan.
pi_105157557
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 04:55 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, maar ik zeg dan nog steeds dezelfde dingen die ik hier zeg.
Maar dat valt toch wel anders denk ik. Ik weet niet, ik kom altijd 'bot' over via internet (msn maar ook sms enzovoort). Ik krijg dat ook te horen van studiegenoten, vrienden en ga maar door. :)

quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 04:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ken iemand die dat heeft, heb ik regelmatig om een uur of 3 uit de put moeten praten..
Die persoon zoekt contact op midden in de nacht omdat hij/zij die gedachtes heeft? :D
pi_105157558
quote:
15s.gif Op zondag 4 december 2011 04:59 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Lieverd, ik snap dat je denkt dat dat een oplossing is, maar dat wil je niet echt. Je bent nu waarschijnlijk ook moe, emotioneel van alcohol. Ga proberen te slapen en als je morgen wakker wordt dan is het nog steeds geen feest, maar niet meer zo heftig als nu.
Ik doe geen impulsieve dingen wees niet bang.
Rustig aan.
  zondag 4 december 2011 @ 05:02:01 #187
262978 Moonwalk
pi_105157562
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Alcohol versterkt gevoelens i quess.. voel me over het algemeen niet al te fijn...
Dat is zo, eigenlijk ook wel goed van je dat je er over komt praten. ^O^
  zondag 4 december 2011 @ 05:02:03 #188
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105157563
Kingtoppie men jongen

Je eigenwaarde wordt niet bepaald door anderen maar jezelf. Begin ermee door liever te zijn tegen jezelf man.
pi_105157564
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:00 schreef kingtoppie het volgende:

Ik doe geen impulsieve dingen wees niet bang.
Goed zo, anders kom ik je een rot schop verkopen in de hel als je dat wel doet. Vind het oprecht kut voor je dat je je zo voelt. *knuffel *
pi_105157569
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 05:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Goed zo, anders kom ik je een rot schop verkopen in de hel als je dat wel doet. Vind het oprecht kut voor je dat je je zo voelt. *knuffel *
Ik ben gek genoeg om een rotschop van jou op dit moment fijn te vinden ;)
Rustig aan.
pi_105157572
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:03 schreef kingtoppie het volgende:
Dan beloof ik je dat ik je er twee geef als je niet meer dood wil ok? :*
pi_105157574
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 05:02 schreef Sinji het volgende:
Kingtoppie men jongen

Je eigenwaarde wordt niet bepaald door anderen maar jezelf. Begin ermee door liever te zijn tegen jezelf man.
Weetje, ik heb nooit zin gehad in het leven, ben altijd zo lui als de tifus geweest, en dat ben ik eigenlijk nog steeds, ik onderneem geen fuck omdat ik nergens zin in heb...

Nee ik kan zo niet leven, maar tegelijkertijd is dat precies mijn karakter.... The hack man.
Rustig aan.
  zondag 4 december 2011 @ 05:05:02 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157575
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je houdt van SM?
Excuses voor mijn matige humor.
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 05:05:44 #194
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_105157578
Mag ik mezelf heel zielig vinden?

Een nekschot klinkt zo simpel,.... ,maar ik kan het niet laten om aan .... te denken.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  zondag 4 december 2011 @ 05:06:27 #195
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_105157579
Te jong, te mooi, woei!
pi_105157581
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Weetje, ik heb nooit zin gehad in het leven, ben altijd zo lui als de tifus geweest, en dat ben ik eigenlijk nog steeds, ik onderneem geen fuck omdat ik nergens zin in heb...

Nee ik kan zo niet leven, maar tegelijkertijd is dat precies mijn karakter.... The hack man.
Hahahaha, dat is eigenlijk best kut. Heb je dan niet het gevoel dat je niet heel veel wil zien en ervaren en bereiken in je leven? Geen bepaalde doelen die je wil halen nu?

Hoe oud ben je en wat voor studie/werk?
  zondag 4 december 2011 @ 05:06:53 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157582
quote:
6s.gif Op zondag 4 december 2011 05:05 schreef Zokunen het volgende:
Mag ik mezelf heel zielig vinden?

Een nekschot klinkt zo simpel,.... ,maar ik kan het niet laten om aan .... te denken.
Ik snap er geen moer van Zook.
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 05:06:59 #198
262978 Moonwalk
pi_105157583
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:00 schreef Soit het volgende:

[..]

Maar dat valt toch wel anders denk ik. Ik weet niet, ik kom altijd 'bot' over via internet (msn maar ook sms enzovoort). Ik krijg dat ook te horen van studiegenoten, vrienden en ga maar door. :)

Ik heb dat eigenlijk ook wel soms. Vooral met mensen die ik lang ken die elke week met een andere versie van hetzelfde probleem aan komen. Maar dan echt al 5 jaar lang ofzo. dan typ ik best wel bot het al 1000 keer uitgekauwde advies en heb ik geen zin om 3.5 uur lang voor de zoveelste keer te chatten over een man die niet terug belt. Terwijl diegene dondersgoed weet hoe dat komt ( op de eerste nacht met iemand uit de kroeg mee en mee naar bed, zulke scenarios )

Ik merk nu een beetje in mijn omgeving dat ik vaak een snauw krijg van " Jeetjemina je hoeft niet meteen zo te doen"

Maar wat wil je, als het elke keer hetzelfde "probleem" is, waar je alleen de naam moet vervangen "Piet" of "Sinji" of "Mark.n" of " George Clooney"
pi_105157584
quote:

Je onderneemt niks omdat je depressief bent en dat al je energie opvreet en daardoor alles teveel moeite kost. Je kunt dit echt wel veranderen, maar dat lukt je niet alleen. Heb je wel eens hier over gepraat met een huisarts of je ouders?
pi_105157585
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:06 schreef Soit het volgende:

[..]

Hahahaha, dat is eigenlijk best kut. Heb je dan niet het gevoel dat je niet heel veel wil zien en ervaren en bereiken in je leven? Geen bepaalde doelen die je wil halen nu?

Hoe oud ben je en wat voor studie/werk?
19, vwo na een half jaar bedrijfseconomie, nooit ergens echt passie voor gehad. Dus nee ik heb niet het gevoel dat ik veel wil zien of bereiken of ervaren.
Rustig aan.
  zondag 4 december 2011 @ 05:08:07 #201
262978 Moonwalk
pi_105157587
quote:

[..]

Hey ik begrijp jouw DM van laatst opeens wat beter, en eigenlijk vind ik dat je morgen daar weer even rustig over na kan denken. Ik snapte toen niet waarom je dat vroeg, nu wel. Ik zal je even een Dm sturen.
  zondag 4 december 2011 @ 05:09:08 #202
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_105157589
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 05:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik snap er geen moer van Zook.
Te jonge collega.
Fokking hot.
Redhead FTW.
pi_105157591
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 05:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je onderneemt niks omdat je depressief bent en dat al je energie opvreet en daardoor alles teveel moeite kost. Je kunt dit echt wel veranderen, maar dat lukt je niet alleen. Heb je wel eens hier over gepraat met een huisarts of je ouders?
Met mijn ouders zou ik nog velen malen minder open kunnen praten dan gemiddeld onbekende op een forum als fok -.-

Maar ik heb het nooit gehad... Ik kan gewoon mezelf gewoon niet laten zien dat het beter kan... Heb altijd op deze maneir geleefd...
Rustig aan.
pi_105157592
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

19, vwo na een half jaar bedrijfseconomie, nooit ergens echt passie voor gehad. Dus nee ik heb niet het gevoel dat ik veel wil zien of bereiken of ervaren.
Maar wat wil je dan wel? Er moet toch iets zijn wat je wel zou willen? Heb je wel vrienden en onderneem je wel leuke dingen dan?

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:06 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik heb dat eigenlijk ook wel soms. Vooral met mensen die ik lang ken die elke week met een andere versie van hetzelfde probleem aan komen. Maar dan echt al 5 jaar lang ofzo. dan typ ik best wel bot het al 1000 keer uitgekauwde advies en heb ik geen zin om 3.5 uur lang voor de zoveelste keer te chatten over een man die niet terug belt. Terwijl diegene dondersgoed weet hoe dat komt ( op de eerste nacht met iemand uit de kroeg mee en mee naar bed, zulke scenarios )

Ik merk nu een beetje in mijn omgeving dat ik vaak een snauw krijg van " Jeetjemina je hoeft niet meteen zo te doen"

Maar wat wil je, als het elke keer hetzelfde "probleem" is, waar je alleen de naam moet vervangen "Piet" of "Sinji" of "Mark.n" of " George Clooney"
Haha ja inderdaad. :D

Ik vervang mijn naam niet omdat ik bot overkom, dat heeft andere oorzaken. :P Hoe weet jij hoe mijn naam is?
pi_105157602
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:09 schreef kingtoppie het volgende:

Met mijn ouders zou ik nog velen malen minder open kunnen praten dan gemiddeld onbekende op een forum als fok -.-

Maar ik heb het nooit gehad... Ik kan gewoon mezelf gewoon niet laten zien dat het beter kan... Heb altijd op deze maneir geleefd...
Jij kan jezelf hier ook niet mee helpen. Jij zit vast in je eigen manier van doen. Daarom heb je hulp van buitenaf nodig die je helpt. Ga eens naar een huisarts.
  zondag 4 december 2011 @ 05:13:40 #206
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105157607
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Komt door gebrek aan een aantal stoffen in je hersenen. True story. Dit kun je tegengaan door te gaan sporten, (endorfinen en zulks) of medicijnen.

Echter, omdat je al aangeeft dat je lui bent.. is het eerst belangrijk om te beseffen dat jouw behoefte om te veranderen sterk genoeg moet zijn om dat te ondernemen.

Hulp van naasten of een huisarts lijkt me goed
pi_105157614
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:10 schreef Soit het volgende:

[..]

Maar wat wil je dan wel? Er moet toch iets zijn wat je wel zou willen? Heb je wel vrienden en onderneem je wel leuke dingen dan?
Misschien is het woord ''leuk'' wel subjectief en vind ik niks leuk. Vrienden mjah, genoeg mensen die om me geven ook al zie ik ze niet super vaak, en ja ik heb wel een sterke band met die mensen (voor mij idee ook voor leven)

Ja er zou (denk ik) iets moeten zijn wat ik zou willen.. Maar nee ik heb geen flauw idee, nog nooit echt gehad eigenlijk... en sinds ik dat inzicht heb krijg ik er alleen maar suïcidale gedachtes van.
Rustig aan.
  zondag 4 december 2011 @ 05:15:12 #208
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105157615
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:06 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Wat heb ik nou weer gedaan :(
pi_105157619
quote:
11s.gif Op zondag 4 december 2011 05:15 schreef Sinji het volgende:

Je zeikt altijd en eeuwig over hetzelfde, dat weet je best :D
pi_105157620
Hier gewoon over praten doet me al goed.. Weet niet precies waarom.
Rustig aan.
  zondag 4 december 2011 @ 05:16:55 #211
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105157623
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:16 schreef kingtoppie het volgende:
Ja man, lucht op. Je hoeft deze lasten niet alleen te dragen snapst?
  zondag 4 december 2011 @ 05:16:59 #212
262978 Moonwalk
pi_105157624
quote:
11s.gif Op zondag 4 december 2011 05:15 schreef Sinji het volgende:

[..]

Jij vind de "chase" toch leuk :7 en je wil je nu niet binden toch :7
Ik heb elke week jankvriendinnen die allemaal dingen verwachten van kerels als jij. Zelfs als jullie er eerlijk over zijn. En dat ben ik een beetje beu, elke week hetzelfde liedje, jaar in jaar uit. Dus nu ben ik "gemeen" omdat ik niet vol medeleven 3 uur lang wil praten.
  zondag 4 december 2011 @ 05:17:13 #213
262978 Moonwalk
pi_105157626
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 05:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je zeikt altijd en eeuwig over hetzelfde, dat weet je best :D
_O- _O- _O- _O-
  zondag 4 december 2011 @ 05:17:54 #214
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105157628
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:16 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Jij vind de "chase" toch leuk :7 en je wil je nu niet binden toch :7
Ik heb elke week jankvriendinnen die allemaal dingen verwachten van kerels als jij. Zelfs als jullie er eerlijk over zijn. En dat ben ik een beetje beu, elke week hetzelfde liedje, jaar in jaar uit. Dus nu ben ik "gemeen" omdat ik niet vol medeleven 3 uur lang wil praten.
Wajjaauw, hoe weet je dat
pi_105157629
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:16 schreef kingtoppie het volgende:
Omdat je serieus wordt genomen en wij je lief vinden en je gedachten kan uitspreken ipv er alleen mee rond te lopen in je hoofd.
  zondag 4 december 2011 @ 05:18:54 #216
262978 Moonwalk
pi_105157635
quote:
11s.gif Op zondag 4 december 2011 05:17 schreef Sinji het volgende:

[..]

Wajjaauw, hoe weet je dat
Zag ik in mijn glazen bol
  zondag 4 december 2011 @ 05:20:12 #217
262978 Moonwalk
pi_105157639
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 05:17 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Omdat je serieus wordt genomen en wij je lief vinden en je gedachten kan uitspreken ipv er alleen mee rond te lopen in je hoofd.
Dit inderdaad
pi_105157640
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 05:17 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Doet dm het niet ?
Rustig aan.
  zondag 4 december 2011 @ 05:20:51 #219
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105157643
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:18 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Zag ik in mijn glazen bol [ afbeelding ]
pi_105157644
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:20 schreef kingtoppie het volgende:

Doet dm het niet ?
Nee, heb niks gekregen. Heb je wat gestuurd dan? Ik ga ook zo slapen (half 6 :') )
Morgen nieuwe kans?
pi_105157645
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:20 schreef Sinji het volgende:

[ afbeelding ]
mafkees :D
  zondag 4 december 2011 @ 05:22:41 #222
262978 Moonwalk
pi_105157646
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:20 schreef Sinji het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') _O- ik moest echt lachen
  zondag 4 december 2011 @ 05:23:13 #223
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105157647
Trouwens protip:

Teveel amaretto is niet goed, ga je van rijmen. Ik zie jullie snel lieve schatjes :*
pi_105157648
quote:
5s.gif Op zondag 4 december 2011 05:21 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee, heb niks gekregen. Heb je wat gestuurd dan? Ik ga ook zo slapen (half 6 :') )
Morgen nieuwe kans?
Ja... als het over zou komen.... Ik snap niet dat DM niet gewoon werkt....
Rustig aan.
pi_105157662
Snoepjes, het is tijd voor snoepjes.
  zondag 4 december 2011 @ 05:33:17 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157668
quote:
6s.gif Op zondag 4 december 2011 05:09 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Te jonge collega.
Fokking hot.
Redhead FTW.
Redhead, ik voel je pijn, enorm.
C'est la vie
pi_105157672
Tevens haat ik bellen, maar vandaag was het het hoogtepunt van de avond. Ik zou bijna de rest van de tijd tot ik eindelijk mag slapen ook gaan bellen. Randomly.
pi_105157673
Zo... Ik ben weer rationeel
Rustig aan.
  zondag 4 december 2011 @ 05:36:25 #229
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_105157674
Toch is dit wel een nacht topic :Y)
Thinking about thinking of you.
  zondag 4 december 2011 @ 05:39:13 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157680
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:36 schreef shifto het volgende:
Toch is dit wel een nacht topic :Y)
Zeker op de zaterdag.
C'est la vie
pi_105157681
Ik ga de laatste 2 uurtjes nog maar even doen alsof ik daadwerkelijk iets doe. :')
  zondag 4 december 2011 @ 05:40:39 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157682
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ga de laatste 2 uurtjes nog maar even doen alsof ik daadwerkelijk iets doe. :')
Was het een beetje leuk werk?
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 05:48:08 #233
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157686
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:31 schreef Myraela het volgende:
Snoepjes, het is tijd voor snoepjes.
oh lekker :D snoep :D. mag ik morgen langskomen?
en dan kunnen we meteen even daten :Y
pi_105157687
Slaap lekker :*
Rustig aan.
  zondag 4 december 2011 @ 05:49:18 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157689
hoi.
ik heb een vraag.

mij is opgevallen dat soit de laatste paar uur een aantal keer heeft geroepen " date!?"

ik denk(en denk dat anderen die hem kennen hier dat ook wel denken) dat het zijn persoonlijkheid is, dat hij hier wordt stom gevonden en dan denkt dat als ze met hem afspreken hem ineens geweldig vinden en dat wil bewijzen ofzo.
als ik hier zo lees denk ik dat anderen dat ook wel hetzelfde zouden kunnen denken.

maar even versiertechnisch!....eerder op de avond was het hier 1 kippenhok van iedereen die goed kon versieren die over allemaal geneuzel praatten waar ik nog nieteens een mening over heb, of durf uit te spreken.

maar nou snel/vaak "zullen we daten" roepen.
is dat nou goed?
lijkt het dan erop dat je al zeker bent van jezelf dat je dat roept, wat meteen attractie opwekt dat de vrouw daadwerkelijk ja zal zeggen?
of is het een numbersgame?
info is gewenst.

ik heb zelf nu ook via dm na een soort van compliment van een meisje meteen gemeld " zullen we daten?" maar dan wel er iets achteraan dat het niet zeer serieus was, een soort uitweg.
dat is het natuurlijk ook, want het was alleen maar een test.
ik werd niet uitgescholden, dus dat overtrof al me verwachtingen. maar dat ligt ook aan de goedheid van die ander.
nu vraag ik het me dus af. wat vinden jullie, en hoe denken jullie erover?
2 posts hierboven is dus zon soort verzoek als voorbeeld geschetst . ....

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 04-12-2011 05:55:39 ]
pi_105157693
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb een vraag.

mij is opgevallen dat soit de laatste paar uur een aantal keer heeft geroepen " date!?"

ik denk(en denk dat anderen die hem kennen hier dat ook wel denken) dat het zijn persoonlijkheid is, dat hij hier wordt stom gevonden en dan denkt dat als ze met hem afspreken hem ineens geweldig vinden en dat wil bewijzen ofzo.
als ik hier zo lees denk ik dat anderen dat ook wel hetzelfde zouden kunnen denken.

maar even versiertechnisch!....eerder op de avond was het hier 1 kippenhok van iedereen die goed kon versieren die over allemaal geneuzel praatten waar ik nog nieteens een mening over heb, of durf uit te spreken.

maar nou snel/vaak "zullen we daten" roepen.
is dat nou goed?
lijkt het dan erop dat je al zeker bent van jezelf dat je dat roept, wat meteen attractie opwekt dat de vrouw daadwerkelijk ja zal zeggen?
is het een numbersgame?

ik heb zelf nu ook via dm na een soort van compliment van een meisje meteen gemeld " zullen we daten?" maar dan wel er iets achteraan dat het niet zeer serieus was, een soort uitweg.
dat is het natuurlijk ook, want het was alleen maar een test.
ik werd niet uitgescholden, dus dat overtrof al me verwachtingen. maar dat ligt ook aan de goedheid van die ander.
nu vraag ik het me dus af. wat vinden jullie, en hoe denken jullie erover?
hierboven is dus zon soort verzoek als voorbeeld geschetst . ....
Begin eens met die mening uit te spreken. Probeer ook eens uit te leggen waarom jij denkt dat het wel of niet een goed idee is om na een leuk gesprek iemand op een date te vragen.

Met jouw beweegredenen kunnen we een hoop meer dan wanneer we een paar vragen beantwoorden.
  zondag 4 december 2011 @ 05:58:42 #237
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157697
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:56 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Begin eens met die mening uit te spreken. Probeer ook eens uit te leggen waarom jij denkt dat het wel of niet een goed idee is om na een leuk gesprek iemand op een date te vragen.

Met jouw beweegredenen kunnen we een hoop meer dan wanneer we een paar vragen beantwoorden.
mijn beweegreden is om erachter te komen hoe "hoe het hoort" hoe snel je mag roepen "date".

nu 4 posts hierboven, is de beweegreden dat ik snoep lekker vind. is dat beweegreden genoeg?
dat kan mijn vraag bijvoorbeeld zijn.
als dat niet genoeg beweegreden heeft, wanneer dan wel?
en hoe goed moet de vrouwelijke user mij dan al kennen?

nog een voorbeeld.
stel jij(eldinosaur) was een vrouwelijke user nu.

stel dat ik dan nu zou posten. "zullen we op date gaan, dan kunnen we er uitgebreid over praten."

is dan nu de beweegreden van iets om even te bespreken irl ipv op fok genoeg dat "het mag".
het mag-> ik bedoel, het dateverzoek.
  zondag 4 december 2011 @ 06:01:08 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157700
Een date is om elkaar te leren kennen.
Dus in principe kan je het vrij snel roepen.

Of ze er op in gaat is weer wat anders.
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 06:02:04 #239
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157702
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:01 schreef heloef het volgende:
Een date is om elkaar te leren kennen.
Dus in principe kan je het vrij snel roepen.

Of ze er op in gaat is weer wat anders.
dus jij zegt: wanneer je iemand wil leren kennen gewoon het gaan roepen, en fuck the rest en alles!

komt heel fok dan niet vol te staan met om de 3 posts " zullen we daten?"

ik ben fucking wanhopig, ik zou het op elke reply hier gaan posten . ik heb weleens zin in zoiets voor bijna het eerst van me leven. gewoon omdat ik een "Date" wil omdat het "een date" is.
pi_105157703
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:58 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

mijn beweegreden is om erachter te komen hoe "hoe het hoort" hoe snel je mag roepen "date".

nu 4 posts hierboven, is de beweegreden dat ik snoep lekker vind. is dat beweegreden genoeg?
dat kan mijn vraag bijvoorbeeld zijn.
als dat niet genoeg beweegreden heeft, wanneer dan wel?
en hoe goed moet de vrouwelijke user mij dan al kennen?

nog een voorbeeld.
stel jij(eldinosaur) was een vrouwelijke user nu.

stel dat ik dan nu zou posten. "zullen we op date gaan, dan kunnen we er uitgebreid over praten."

is dan nu de beweegreden van iets om even te bespreken irl ipv op fok genoeg dat "het mag".
het mag-> ik bedoel, het dateverzoek.
Als je aanleiding hebt om diegene die vraag te stellen, waarom niet. Je moet het natuurlijk niet out of the blue bij iemand neergooien.. dat komt vaak nogal verkeerd aan. :P

Aanleiding zal meestal zijn dat je met elkaar spreekt en elkaar leuk genoeg vindt om eens verder mee te praten, face to face.
  zondag 4 december 2011 @ 06:04:01 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157704
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dus jij zegt: wanneer je iemand wil leren kennen gewoon het gaan roepen, en fuck the rest en alles!

ik ben fucking wanhopig, ik zou het op elke reply hier gaan posten . ik heb weleens zin in zoiets voor bijna het eerst van me leven.
Okee hoe ik het zou aanpakken.

Je spot een leuke FOK!ster.
Na een dag of twee in het topic gepraat te hebben ga je over naar DM/PM
Na daar wat gepraat te hebben probeer je iets van haar te krijgen MSN/Facebook wat dan ook.
Daar een beetje praten kijken of ze leuk is en dan een date voorstellen.
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 06:07:39 #242
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157709
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee hoe ik het zou aanpakken.

Je spot een leuke FOK!ster.
Na een dag of twee in het topic gepraat te hebben ga je over naar DM/PM
Na daar wat gepraat te hebben probeer je iets van haar te krijgen MSN/Facebook wat dan ook.
Daar een beetje praten kijken of ze leuk is en dan een date voorstellen.
ik heb het over een meid qouten en dan erachteraan "oke. daten?" op fok pleuren.
niet over dat "stappenplan".
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als je aanleiding hebt om diegene die vraag te stellen, waarom niet. Je moet het natuurlijk niet out of the blue bij iemand neergooien.. dat komt vaak nogal verkeerd aan. :P

Aanleiding zal meestal zijn dat je met elkaar spreekt en elkaar leuk genoeg vindt om eens verder mee te praten, face to face.
ik kan me niet voorstellen dat soit en cactus elkaar lek genoeg vonden voor een date. na dat dateverzoek hadden ze het erover dat ze elkaar de hersens misschien zouden inslaan.
dus volgens jou deed soit het fout(als ik even doordenk) en kan ik dat beter niet na gaan doen(want daar gaat het me allemaal om) wil jij zeggen?
pi_105157710
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ben fucking wanhopig, ik zou het op elke reply hier gaan posten . ik heb weleens zin in zoiets voor bijna het eerst van me leven. gewoon omdat ik een "Date" wil omdat het "een date" is.
Daar gaat het dus fout. Je wilt iedere vorm van vrouwelijk contact aangrijpen om een date te regelen, zo werkt het helaas niet. Zorg ervoor dat je gewoon contact hebt met iemand, over leuke dingen praten, gemeenschappelijke interesses, pure lust in sex, weetikveel. Zodra je daarmee een goede basis hebt gemaakt (kan in een uur, maar ook in een paar dagen) kan je iemand mee vragen op een date.
pi_105157711
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik heb het over een meid qouten en dan erachteraan "oke. daten?" op fok pleuren.

[..]

ik kan me niet voorstellen dat soit en cactus elkaar lek genoeg vonden voor een date. na dat dateverzoek hadden ze het erover dat ze elkaar de hersens misschien zouden inslaan.
dus volgens jou deed soit het fout(als ik even doordenk) en kan ik dat beter niet na gaan doen(want daar gaat het me allemaal om) wil jij zeggen?
Soit vraagt het ook niet met de serieuze intentie om een date af te spreken. Dat is gewoon een beetje dollen met elkaar.
  zondag 4 december 2011 @ 06:09:15 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157712
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Dat kan, maar alleen als je al heel veel samen gepost hebt in een topic en dus niet aan wildvreemden.
quote:
[..]

Als ze al gaan word het ook geen romantische date hoor.
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 06:09:35 #246
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157713
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Soit vraagt het ook niet met de serieuze intentie om een date af te spreken. Dat is gewoon een beetje dollen met elkaar.
oke zei dat dan!
ja ik lees van alles hier wat ik dus niet snap, en ik dacht dat het dus serieus was(het meest logische leek me dat) .

het is dus niet dat iedereen maar date roept en dat ook serieus bedoelt. oke.
ik dacht van wel met wat "moet dat nou"-haat
  zondag 4 december 2011 @ 06:11:48 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157715
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke zei dat dan!
ja ik lees van alles hier wat ik dus niet snap, en ik dacht dat het dus serieus was(het meest logische leek me dat) .

het is dus niet dat iedereen maar date roept en dat ook serieus bedoelt. oke.
dat dacht ik met wat "moet dat nou"-haat
Soms is het wel serieus (geval benzin) dus je moet het gewoon inschatten.
We kunnen het niet allemaal voor je voorkauwen, soms kan je het wel roepen en soms niet, soms is het dollen en soms serieus.
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 06:11:54 #248
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157716
en soit en moonwalk dan?
hij heeft het ook aan haar voorgesteld nu net vanacht.

was dat serieus? en zoniet wat dan daarover?
  zondag 4 december 2011 @ 06:13:02 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157719
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
en soit en moonwalk dan?
hij heeft het ook aan haar voorgesteld nu net vanacht.

was dat serieus? en zoniet wat dan daarover?
Wat denk je zelf?
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 06:14:27 #250
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157723
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
dat weet ik niet. dus wat is het?
want ik had het allemaal gelezen met dat ik het nooit zou doen, en dat "de man" gewoon random "date" op elk willekeurig moment aangrijpt om te roepen.

nu kan ik niet met me nu opgedane kennis overnieuw de situatie gaan analyseren. ik weet nu alleen nog hoe ik er toen over dacht.(of ik moet het gaan terugzoeken, en opnieuw allemaal gaan lezen. maar het lijkt me makkelijker als jij gewoon ff antwoord geeft omdat het klinkt alsof je het al weet)
pi_105157724
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

want ik had het allemaal gelezen met dat ik het nooit zou doen, en dat "de man" gewoon random "date" op elk willekeurig moment aangrijpt om te roepen.

nu kan ik niet met me nu opgedane kennis overnieuw de situatie gaan analyseren. ik weet nu alleen nog hoe ik er toen over dacht.
Natuurlijk niet serieus. Zelfde geval als bij cactus.
  zondag 4 december 2011 @ 06:15:37 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157725
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nu kan ik niet met me nu opgedane kennis overnieuw de situatie gaan analyseren. ik weet nu alleen nog hoe ik er toen over dacht.
Je moet dingen leren in schatten, je kan toch niet verwachten dat iemand anders je gaat uitleggen of iemand een grap maakt of niet?
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 06:16:54 #253
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157729
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Je moet dingen leren in schatten, je kan toch niet verwachten dat iemand anders je gaat uitleggen of iemand een grap maakt of niet?
en die aantal keer dat soit riep naar -strawberry- een dateverzoek, waar strawberry alleen maar creeped out op reageerde?
lijkt me niet dat dat dollen was. of misschien wel maar strawberry is niet iemand die daar aan mee doet.
pi_105157730
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Als ze ooit een nederlandse versie van Big Bang Theory gaan maken heb ik iig de perfecte kandidaat voor Sheldon gevonden. :P
pi_105157731
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en die aantal keer dat soit riep naar -strawberry- een dateverzoek, waar strawberry alleen maar creeped out op reageerde?
lijkt me niet dat dat dollen was. of misschien wel maar strawberry is niet iemand die daar aan mee doet.
Wellicht vond -strawberry- dat gewoon geen leuk geintje. Om wat voor reden dan ook. Soit loopt hier gewoon een beetje rond te fokken. :
  zondag 4 december 2011 @ 06:19:24 #256
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157734
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:17 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als ze ooit een nederlandse versie van Big Bang Theory gaan maken heb ik iig de perfecte kandidaat voor Sheldon gevonden. :P
ja godver! ik ben nu toch aan het leren.

ik heb nog eindeloos veel voorbeelden, alleen weet het allemaal niet meer zo goed bij naam,
stefanhaan. jij ook(heloef). van jou(eldinosaur) niets.

myreala die naar mij " zullen we afspreken" riep, wat ik kijhard negeerde en alleen maar iets bij me losmaakte hoe vervelend het was dat de vrouw dat wel kon roepen zonder reputatieverlies.

! niet zo vervelend doen.
  zondag 4 december 2011 @ 06:20:41 #257
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157735
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik heb nog eindeloos veel voorbeelden, alleen weet het allemaal niet meer zo goed bij naam,

myreala die naar mij " zullen we afspreken" riep, wat ik kijhard negeerde en alleen maar iets bij me losmaakte hoe vervelend het was dat de vrouw dat wel kon roepen zonder reputatieverlies.

Ik heb ook wel eens geroepen dat ik met Myraela zou neuken, het is gewoon een grap.
Als mensen dat door hebben heb je geen reputatieverlies.
C'est la vie
pi_105157738
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Was ook een grapje. :P Jij kan dat soort dingen ook gewoon roepen zonder reputatieverlies.

Waarom zou je het negeren? Ga er eens op in en ga gewoon eens op een vriendschappelijke 'date'. Probeer er niet gelijk een of andere ideale relatie uit te slepen maar zet de eerste stap naar normaal contact met vrouwen.
  zondag 4 december 2011 @ 06:21:14 #259
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157739
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wellicht vond -strawberry- dat gewoon geen leuk geintje. Om wat voor reden dan ook. Soit loopt hier gewoon een beetje rond te fokken. :
nou ik vind het wel domme geintjes.
want lijkt mij dat als de vrouw dan "ja" zegt, dat de man dan er heus wel op ingaat.

dus is het alsnog handig om te gaan doen, zodat er iets kans voor me is?(kom ik eigenlijk weer terug op me eerste vraag of het versiertechnisch handig is om te doen, op na dat het soms met humor en fun bedoelt is)
pi_105157740
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

want lijkt mij dat als de vrouw dan "ja" zegt, dat de man dan er heus wel op ingaat.

dus is het alsnog handig om te gaan doen, zodat er iets kans voor me is?
Nee, niet zonder aanleiding. Gewoon niet doen.

Wat je wel kan doen is gewoon proberen met mensen af te spreken. Gewoon vriendschappelijk en niet meer. Hiermee bouw je contacten op en wordt het steeds makkelijker communiceren.
  zondag 4 december 2011 @ 06:22:34 #261
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157741
quote:

[..]

dus is het alsnog handig om te gaan doen, zodat er iets kans voor me is?
Je kan het roepen, maar niet altijd.
C'est la vie
pi_105157745
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je na verloop van tijd een leuke reputatie hebt opgebouwd kan je altijd dat soort fratsen gaan uithalen. Dan weten mensen wat ze aan je hebben en zal je zien dat er echt wel positieve reacties op komen.
  zondag 4 december 2011 @ 06:24:29 #263
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157746
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:22 schreef heloef het volgende:

[..]

moet ik toch maar eens proberen om het naar jou te roepen heloefje! :D
dus wanneer gaan we afspreken, kan ik meteen je bril poetsen met wat wcpapier wat ik meeneem zodat je de wereld weer kleuriger ziet na je laatste sombere tijd.

SPOILER
pi_105157750
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh lekker :D snoep :D. mag ik morgen langskomen?
en dan kunnen we meteen even daten :Y
Samen snoepjes eten, goed plan. Morgen daarentegen is een minder strak plan.
  zondag 4 december 2011 @ 06:26:35 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157751
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

moet ik toch maar eens proberen om het naar jou te roepen heloefje! :D
dus wanneer gaan we afspreken, kan ik meteen je bril poetsen met wat wcpapier wat ik meeneem zodat je de wereld weer kleuriger ziet na je laatste sombere tijd.

SPOILER
Nou dat bril poetsen zou ik achterwege laten. :')
Maar voor de rest als je het doet dan moet je het zo doen, gewoon met een grappige ondertoon.
C'est la vie
pi_105157752
Maar goed ik ga slapen. Ex staat over 4 uur op de stoep. }:|
  zondag 4 december 2011 @ 06:28:16 #267
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157754
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou dat bril poetsen zou ik achterwege laten. :')
Maar voor de rest als je het doet dan moet je het zo doen, gewoon met een grappige ondertoon.
moet ik het brilpoetsen in me vraag achterwege laten?
of is dat "brilpoetsen achterwege laten" dan iets wat jij zou verwerken in je antwoord?
  zondag 4 december 2011 @ 06:29:19 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157755
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:28 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

moet ik het brilpoetsen in me vraag achterwege laten.
of is dat "brilpoetsen achterwege laten" dan een antwoord wat jij zou geven?
Nou dat bril poetsen is geen leuke opmerking bedoel ik.
Stel voor een meisje zegt "ik kan totaal niet dansen"
Dan zeg jij "Zaterdag wat te doen? Dan leer ik het je wel"
C'est la vie
pi_105157760
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 05:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Was het een beetje leuk werk?
werk zelf was absoluut niet vervelend, maar vannacht was wel echt te lang. 12 uur werken in deze herrie in de nacht is best slopend. Wel tof om zo aanwezig te kunnen zijn bij zulke dingen, als ze bijv naar toffe festivals gaan wil ik wel mee.
  zondag 4 december 2011 @ 06:33:19 #270
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157761
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou dat bril poetsen is geen leuke opmerking bedoel ik.
Stel voor een meisje zegt "ik kan totaal niet dansen"
Dan zeg jij "Zaterdag wat te doen? Dan leer ik het je wel"
oh oke.
nou ik ga kijken of ik er wat mee kan, of ik nu wat geleerd heb.
ik heb me voorheen altijd gered in de wereld met: altijd alles ontwijken met " date" en "afspreken" en andere dingen en als iemand het tegen mij doet negeren.

dat ging dus blijkbaar niet prima, want ik heb geen vriendin.
hopelijk nu dat ik wel ooit een vriendin kan krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 04-12-2011 06:38:49 ]
  zondag 4 december 2011 @ 06:34:38 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157762
Ik ga maar eens pitten, ik begin te sneu te worden.
Tot half 7 of FOK! :')
C'est la vie
pi_105157764
En zo meteen door naar een vriend, die hopelijk ondertussen niet in slaap is gevallen. :')
  zondag 4 december 2011 @ 06:40:45 #273
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157771
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:34 schreef Myraela het volgende:
En zo meteen door naar een vriend, die hopelijk ondertussen niet in slaap is gevallen. :')
en anders mag je bij mij komen O-)
SPOILER
  zondag 4 december 2011 @ 08:18:02 #274
313986 MaanSelene
To the moon and back again
pi_105157905
Goeiemorgen iedereeen, hoe gaat het hier? Wat een interessante discussie vannacht, over het niveauverschil binnen vriendschappelijke danwel potentieel relationele contacten!

Ik denk dat veel ook te maken heeft met je eigen definitie van 'dom'. Wanneer is iemand dom? Als diegene door de spanning bij een date alleen maar stom kan zitten giechelen, of als iemand (voorbeeld wat vannacht aangehaald werd) inderdaad niet weet dat Chili in Zuid-Amerika ligt. Als iemand geen conversatie kan voeren over de hongerproblematiek in de Hoorn van Afrika, geen mening kan vormen over de kwestie Mauro, of als iemand serieus denkt dat Barbie van Oh Oh Cherso vergelijkbaar is met Einstein?

Wat betreft mylifeisgrey z'n vraag: vind het goed van je dat je probeert te leren wanneer iets wel of niet kan. Het is het moeilijkste stukje omtrent het hele dating-gedoe, dus ik kan me voorstellen dat je er nogal wat vragen over hebt.

Veel hangt af van het stadium van contact wat je met iemand hebt. Heb je iemand al eens in real life gezien, of weet je alleen diegene zijn FOK!-naam? Ook hangt er veel af van de sfeer binnen een conversatie. Om een voorbeeld aan te halen; dit topic bijvoorbeeld, als we weer eens met zijn allen een beetje grappig zitten te praten, moet ik bijvoorbeeld lachen om Royco1, die mij direct nadat ik zei dat ik de Honda NSX kende ten huwelijk vroeg. Het was echt zijn tweede vraag: wie kent hier de Honda NSX? Ik: Ik! Hij: trouwen?

Had hij dat gevraagd als ik net met bijvoorbeeld Heath in een serieuze conversatie verwikkeld was over gevoelens of kinderen ofzo, of net, puur ter voorbeeld, een dikke belediging van Kaneelstokje om mijn oren had gekregen, dan had ik het niet kunnen waarderen. Het is een beetje finetunen, een beetje aanvoelen. Dat vermogen kan ontwikkeld worden, dus ik vind het heel positief dat je daarmee bezig bent!

Na dit serieuze stukje proza op de vroege ochtend: wie is er uitgeweest? En hoe was het?

P.S. Bij bovenstaande voorbeelden kun je natuurlijk iedere FOK!-naam neerzetten, was puur ter illustratie van mijn punt.
Neem de eerste trede met vertrouwen, je hoeft niet de hele trap te zien.
Butterflies are free.....
pi_105157950
Zo, ik wacht nu op de bus.

Niet uitgeweest, maar wel enorm veel versierd terwijl ik daar stond. Maarja dat zegt niet zo veel want iedereen daar was waus. :')
  zondag 4 december 2011 @ 09:54:07 #276
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105158532
Ik wil nog even iets zeggen over dat VMBO enzo.

Ik, persoonlijk, vind dat er wel degelijk verschil zit tussen hoog- en laagopgeleiden, maar ook dat dat verschil niet hoeft uit te maken zolang je allebei een beetje moeite doet, dus dat je als hoogopgeleide niet ineens begint over subatomaire physica etc. En als je iemand leuk vind, wat maakt het opleidingsniveau nou uit?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_105158862
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Dat was niet onder het account Soit toch? En alweer een hele tijd terug.

quote:

[..]

Geintje of niet, ik moest er niet aan denken. Dus vandaar mijn reactie.
  zondag 4 december 2011 @ 10:20:19 #278
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105158919
Goedemorgen allen ! Zo te zien is het vanacht bij veel mensen een latertje geworden ^^.

Ben in ieder geval zwaar zenuwachtig hier, zo op naar De Kuip, heb er geen goed gevoel over :(.
  zondag 4 december 2011 @ 10:28:03 #279
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105159024
Veel plezier vandaag Keyos. Jij zit helemaal in de flow nu, jullie winnen gewoon.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105159353
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 09:54 schreef Newbie114 het volgende:

Ik, persoonlijk, vind dat er wel degelijk verschil zit tussen hoog- en laagopgeleiden, maar ook dat dat verschil niet hoeft uit te maken zolang je allebei een beetje moeite doet, dus dat je als hoogopgeleide niet ineens begint over subatomaire physica etc. En als je iemand leuk vind, wat maakt het opleidingsniveau nou uit?
Ben ik het ook wel mee eens. Sowieso, hoe ouder je wordt, hoe minder het een rol speelt, in elk geval bij mij. Het gaat er inderdaad om dat iemand een onderbouwde mening heeft. Een vrouw, of ze nu 'slim' of 'dom' is, die geen mening heeft over bijvoorbeeld politiek omdat het haar geen zier interesseert past niet heel erg bij mij. Als ze wel interesse heeft maar gewoon nooit verder is gekomen dan MBO dan maakt het echt niet veel uit.

Wel zie ik bij hogeropgeleiden vaker ambitie om nieuwe dingen te ontdekken en te bereiken. Ik stel dat ook als eis bij een potentiële partner. Heb jaren van mijn leven versleten met iemand die geen ambitie had, met als gevolg dat je zelf ook inkakt op dat vlak. Hell no dat is daar weer voor ga, ook al is ze verder nog zo lief.

Liever iemand die hard en bitchy is, maar mij uitdaagt om het beste uit mijzelf te halen dan iemand die lief en zorgzaam is maar alleen maar een beetje op de bank zit, of zich geen nieuwe doelen kan stellen na het behalen van de vorige.
pi_105159397
Moggeh!
  zondag 4 december 2011 @ 10:52:51 #282
313986 MaanSelene
To the moon and back again
pi_105159403
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel plezier vandaag Keyos. Jij zit helemaal in de flow nu, jullie winnen gewoon.
Haai :W
Neem de eerste trede met vertrouwen, je hoeft niet de hele trap te zien.
Butterflies are free.....
  zondag 4 december 2011 @ 10:55:13 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105159452
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 10:52 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Haai :W
Goedemorgen Selene. :W
  zondag 4 december 2011 @ 10:56:29 #284
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105159469
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 09:54 schreef Newbie114 het volgende:

In principe maakt het niet uit, maar ambitie en doorzettingsvermogen zijn wel factoren die voor mij van belang zijn. Iemand die MAVO heeft gedaan, maar een winstgevend bedrijf op heeft gezet en zichzelf heeft ontwikkeld, prima. Maar iemand die na de MAVO zich niet meer ingezet heeft om er iets van te maken, sorry maar dan is het verschil in ontwikkeling gewoon veel te groot.

In de praktijk blijkt dat je toch het beste iemand kan hebben met hetzelfde opleidingsniveau. Ikzelf neig meer naar HBO-volk dan naar universitair volk, omdat ik het laatste vaak sociaal ongemakkelijk, een beetje wereldvreemd, overanalysing en onnodig arrogant vind. Ik heb zelf ook WO gedaan en bij de universiteit ook een bijbaantje gedaan waarin ik veel contacten had met andere studenten. Dus ik weet waar ik over praat.

Wat voor mij ook van belang is, is iemand die snel denkt en verbaal snel is. Iemand met echt een significant lager IQ heeft dat vrijwel nooit, maar ook iemand die MEAO of HBO heeft gedaan kan oprecht slim zijn. Het is geen wet van meden en perzen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zondag 4 december 2011 @ 10:56:50 #285
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105159476
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 10:20 schreef Keyos het volgende:
Goedemorgen allen ! Zo te zien is het vanacht bij veel mensen een latertje geworden ^^.

Ben in ieder geval zwaar zenuwachtig hier, zo op naar De Kuip, heb er geen goed gevoel over :(.
We gaan gewoon winnen
  zondag 4 december 2011 @ 11:00:03 #286
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105159532
De enige dag in het jaar dat ik voor PSV ben *)

Nee serieus, gun het Feijenoord met hun middelmatige ploeg.
  zondag 4 december 2011 @ 11:01:05 #287
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105159550
Ben zelf Ajacied, maar heb altijd een zwak gehad voor Feyenoord. Tegen PSV hoop ik altijd wel dat ze winnen.
  zondag 4 december 2011 @ 11:01:47 #288
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105159560
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben zelf Ajacied, maar heb altijd een zwak gehad voor Feyenoord. Tegen PSV hoop ik altijd wel dat ze winnen.
Ik hoop het ook, de pijn van vorig seizoen zit nog diep
  zondag 4 december 2011 @ 11:04:40 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105159616
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, de pijn van vorig seizoen zit nog diep
Kan ik me voorstellen. Zulke wedstrijden wil niemand meemaken.
  zondag 4 december 2011 @ 11:05:21 #290
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105159629
Ik ben geloof ik de enige die wakker is en niet zoveel met voetbal heeft verder. :')
  zondag 4 december 2011 @ 11:05:23 #291
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105159631
Kutzooi, de Vrij kan niet spelen
  zondag 4 december 2011 @ 11:08:25 #292
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105159694
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:05 schreef Royco1 het volgende:
Kutzooi, de Vrij kan niet spelen
Help, hoe nu verder? :')
pi_105159699
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 10:56 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

In principe maakt het niet uit, maar ambitie en doorzettingsvermogen zijn wel factoren die voor mij van belang zijn. Iemand die MAVO heeft gedaan, maar een winstgevend bedrijf op heeft gezet en zichzelf heeft ontwikkeld, prima. Maar iemand die na de MAVO zich niet meer ingezet heeft om er iets van te maken, sorry maar dan is het verschil in ontwikkeling gewoon veel te groot.

In de praktijk blijkt dat je toch het beste iemand kan hebben met hetzelfde opleidingsniveau. Ikzelf neig meer naar HBO-volk dan naar universitair volk, omdat ik het laatste vaak sociaal ongemakkelijk, een beetje wereldvreemd, overanalysing en onnodig arrogant vind. Ik heb zelf ook WO gedaan en bij de universiteit ook een bijbaantje gedaan waarin ik veel contacten had met andere studenten. Dus ik weet waar ik over praat.

Wat voor mij ook van belang is, is iemand die snel denkt en verbaal snel is. Iemand met echt een significant lager IQ heeft dat vrijwel nooit, maar ook iemand die MEAO of HBO heeft gedaan kan oprecht slim zijn. Het is geen wet van meden en perzen.
WO is inderdaad arroganter. Ik vind ze niet socially awkward, maar wel een beetje uit de hoogte. Ik merk ook in contact met vrouwen dat WO'ers veel neerbuigender zijn over het feit dat ik mijn studies nooit heb afgemaakt, en dat HBO'ers juist veel meer kijken naar wat ik wél heb bereikt (en dat is best veel, zonder zelf arrogant te willen zijn).
  zondag 4 december 2011 @ 11:09:41 #294
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105159716
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:08 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Help, hoe nu verder? :')
Het is geen oonoverkomelijk verlies, maar baal er wel van
  zondag 4 december 2011 @ 11:10:54 #295
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105159736
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

WO is inderdaad arroganter. Ik vind ze niet socially awkward, maar wel een beetje uit de hoogte. Ik merk ook in contact met vrouwen dat WO'ers veel neerbuigender zijn over het feit dat ik mijn studies nooit heb afgemaakt, en dat HBO'ers juist veel meer kijken naar wat ik wél heb bereikt (en dat is best veel, zonder zelf arrogant te willen zijn).
Ik vind veel studenten op een nare manier neerkijken op het volk dat toevallig is geboren met minder IQ. En dat ze daarmee het gevoel hebben dat andere zaken niet ontwikkeld hoeven te worden. Ze zijn daarom vaak niet streetwise en hebben geen benul wat er in de wereld omgaat, verder dan boekenwijsheid en 'hoogstaande' literatuur. Het eigen milieu van mede-studenten vergroot dit ook. Ze hebben het idee dat ze het leven en de wereld perfect begrijpen en doorzien.

En dan is er nog een grote groep studenten die uit een dusdanig milieu komen dat ze geen dag in hun leven ergens voor hoeven werken. Dat zie je dan ook terug in hun wereldvreemdheid en gebrek aan weerbaarheid. Dit alles gezegd hebbende, zijn er natuurlijk ook veel toffe WO-ers. Maar ik vind/vond het gros een beetje beperkt en heel erg gericht op hun eigen cirkeltje.
  zondag 4 december 2011 @ 11:15:13 #296
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105159810
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:10 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik vind veel studenten op een nare manier neerkijken op het volk dat toevallig is geboren met minder IQ. En dat ze daarmee het gevoel hebben dat andere zaken niet ontwikkeld hoeven te worden. Ze zijn daarom vaak niet streetwise en hebben geen benul wat er in de wereld omgaat, verder dan boekenwijsheid en 'hoogstaande' literatuur.

En dan is er nog een grote groep studenten die uit een dusdanig milieu komen dat ze geen dag in hun leven ergens voor hoeven werken. Dat zie je dan ook terug in hun wereldvreemdheid en gebrek aan weerbaarheid. Dit alles gezegd hebbende, zijn er natuurlijk ook veel toffe WO-ers. Maar ik vind/vond het gros een beetje beperkt en heel erg gericht op hun eigen cirkeltje.

Mee eens.
  zondag 4 december 2011 @ 11:23:42 #297
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105159959
En stil was het.

Lang leve de kwaliteitspost.
  zondag 4 december 2011 @ 11:26:02 #298
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105160007