Ik heb het vorige week nog meegemaakt (soort van) dat hoef je mij niet te vertellen.quote:Op zondag 4 december 2011 04:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, het is alleen wel verdomd vervelend als je een meid niet kan krijgen omdat ze per definitie niet daarop kan vallen, dat is gewoon wat ik aan wil geven.
Een date? Wij tweequote:
Nee, ik ga naar Amerika.quote:Op zondag 4 december 2011 04:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij? Om jouw omgeving representatief te kunnen stellen aan Nederland, of nog sterker, de wereld. Ik snap wel wat je bedoelt en dat je ergens een indruk vandaan hebt gehaald. Maar juist iemand als jij, die ik als intelligent vind overkomen met ambities en doelen. Van iemand als jij snap ik niet hoe je zo simpel zoiets je visie laat beperken. Ik bedoel het niet vervelend maar ik ben wel een beetje verbaasd. Dat komt omdat ik een ander beeld van je had.
Ik ben blij dat je de wereld gaat verkennen en naar Amerika gaat.
Weet ik, maar hij wil dat misschien ook doen. Voor stage ofzo, in ieder geval naar een ander land.quote:Op zondag 4 december 2011 04:43 schreef Soit het volgende:
[..]
Een date? Wij twee
[..]
Nee, ik ga naar Amerika.
Er achter komen dat het eigenlijk een leuke jongen is.quote:Op zondag 4 december 2011 04:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wat moeten we dan op die date doen? Ruzie maken?
ik denk dat er op een date van jullie twee een paar gewonden zullen vallenquote:Op zondag 4 december 2011 04:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn beeld is ook niet representatief, ik woon in een dure buurt, heb op een christelijk-blanke school gezeten, en ga ook om met mensen die voornamelijk dezelfde interesses als mij hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 04:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij? Om jouw omgeving representatief te kunnen stellen aan Nederland, of nog sterker, de wereld. Ik snap wel wat je bedoelt en dat je ergens een indruk vandaan hebt gehaald. Maar juist iemand als jij, die ik als intelligent vind overkomen met ambities en doelen. Van iemand als jij snap ik niet hoe je zo simpel zoiets je visie laat beperken. Ik bedoel het niet vervelend maar ik ben wel een beetje verbaasd. Dat komt omdat ik een ander beeld van je had.
Ik ben blij dat je de wereld gaat verkennen en naar Amerika gaat.
Ik dacht dat hij niet kon ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 04:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij wil dat misschien ook doen. Voor stage ofzo, in ieder geval naar een ander land.
Ben jij er al uit of je zeker weten gaat?
Ligt eraan, we hebben wel eens leuk(er) contact gehad. Privé.quote:Op zondag 4 december 2011 04:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook maar dat valt wel mee.quote:Op zondag 4 december 2011 04:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mijn beeld is ook niet representatief, ik woon in een dure buurt, heb op een blanke school gezeten, en ga ook om met mensen die voornamelijk dezelfde interesses als mij hebben.
Ik heb bijv een nichtje, die is met een Turk getrouwd ( al is ze er nu even niet zo gelukkig mee).
Mensen die elkaar op het internet in het haar vliegen willen het echt nog best goed klikken heb ik gemerkt.quote:Op zondag 4 december 2011 04:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik denk dat er op een date van jullie twee een paar gewonden zullen vallen
kan spannend zijn
Hij is ook wel een leuke jongen.quote:Op zondag 4 december 2011 04:46 schreef heloef het volgende:
Er achter komen dat het eigenlijk een leuke jongen is.
Kom je ook dan?quote:Op zondag 4 december 2011 04:46 schreef Moonwalk het volgende:
ik denk dat er op een date van jullie twee een paar gewonden zullen vallen
kan spannend zijn
Nogmaals, ik begrijp hoe je aan de gedachte komt. Ik verwacht alleen dat juist iemand als jij, kan nadenken over dat dat waarschijnlijk helemaal niet zo is. Net begon je over procentuele dingen, terwijl je het nu met me eens bent dat jouw omgeving niet representatief is. Ik wil je niet aanvallen, het heeft me alleen heel erg verbaasd, nog steeds. Maar als dat is hoe jij er over denkt dan is dat zo. Dont worryquote:Op zondag 4 december 2011 04:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mijn beeld is ook niet representatief, ik woon in een dure buurt, heb op een christelijk-blanke school gezeten, en ga ook om met mensen die voornamelijk dezelfde interesses als mij hebben.
Ik heb bijv een nichtje, die is met een Turk getrouwd ( al is ze er nu even niet zo gelukkig mee).
Maar ik blijf erbij dat het mij gewoon niets gaat verbazen als procentueel gekleurden eerder afgewezen gaan worden dan bijv blanken procentueel alleen puur om de kleur. Wil absoluut geen racistisch standpunt in nemen, maar ik verwacht dit wel zo, dat kan ik niet ineens zomaar veranderen.
Maar ik ben in het echt ook wel anders.quote:Op zondag 4 december 2011 04:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die elkaar op het internet in het haar vliegen willen het echt nog best goed klikken heb ik gemerkt.
Jij laat sowieso een hele andere kant zien vind ik, met je nieuwe accountquote:Op zondag 4 december 2011 04:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar ik ben in het echt ook wel anders.Jij niet?
Ik nietquote:Op zondag 4 december 2011 04:49 schreef Soit het volgende:
Ik sta open om de mening bij te draaien, maar dat kan ik alleen uit onderzoeken of ervaringen die dit denkbeeld gaan veranderen.quote:Op zondag 4 december 2011 04:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nogmaals, ik begrijp hoe je aan de gedachte komt. Ik verwacht alleen dat juist iemand als jij, kan nadenken over dat dat waarschijnlijk helemaal niet zo is. Net begon je over procentuele dingen, terwijl je het nu met me eens bent dat jouw omgeving niet representatief is. Ik wil je niet aanvallen, het heeft me alleen heel erg verbaasd, nog steeds. Maar als dat is hoe jij er over denkt dan is dat zo. Dont worry
Ik val wel mee vergeleken met het echt leven.quote:Op zondag 4 december 2011 04:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom?quote:
Naar mijn idee doe ik niet andersquote:Op zondag 4 december 2011 04:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij laat sowieso een hele andere kant zien vind ik, met je nieuwe account
Een aardigere kant ofzo ik weet niet wat het is
Ik wel. Sowieso is in real life anders omdat je elkaar dan ziet enzovoort, gaat beter vind ik.quote:
Ja, maar ik zeg dan nog steeds dezelfde dingen die ik hier zeg.quote:Op zondag 4 december 2011 04:54 schreef Soit het volgende:
Ik wel. Sowieso is in real life anders omdat je elkaar dan ziet enzovoort, gaat beter vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |