quote:Op zondag 4 december 2011 04:04 schreef dawg het volgende:
je hebt gelijk, dat geef ik toe. maar dat verbaasde me wel als ik eerlijk ben.
quote:Op zondag 4 december 2011 04:08 schreef Soit het volgende:
Heo oud ben jij?
Zouden jullie haar doen:Als ik een man was, zou ik haar niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 04:08 schreef Soit het volgende:
[..]
Heo oud ben jij?
Zouden jullie haar doen:Nee, mits een heel goed karakter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 04:11 schreef Soit het volgende:
Deze danBrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, daar kan ik het allemaal niet op.quote:Op zondag 4 december 2011 04:11 schreef dawg het volgende:
hoezo soit? heeft ze je een oneerbaar voorstel gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 04:11 schreef Soit het volgende:
Deze danHell no.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op zondag 4 december 2011 04:12 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik het allemaal niet op.
Deze dan"Nope, val niet op gekleurden .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
quote:Op zondag 4 december 2011 04:12 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik het allemaal niet op.
Deze dan"Ik vind haar collega leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op zondag 4 december 2011 04:18 schreef Soit het volgende:
Filemon gaf mij samen met die Patriek de hoop op TV te komen als 12 jarige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze waren immers ook dik en lelijk.
En godver wat zou ik dat meisje hard doen.C'est la vie
Ninja edit, sneaky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha. Filemon is volgens mij gewoon een dikke autist.quote:Op zondag 4 december 2011 04:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Filemon gaf mij samen met die Patriek de hoop op TV te komen als 12 jarige.
Ze waren immers ook dik en lelijk.
En godver wat zou ik dat meisje hard doen.
Filemon mag mij niet gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn van een neger zo zwart als roetquote:Op zondag 4 december 2011 04:20 schreef Sinji het volgende:
Wat is het toch fijn
Om in zo'n lichtgetinte te zijn
Vroeger was het erger.quote:Op zondag 4 december 2011 04:21 schreef Soit het volgende:
[..]
Hahahaha. Filemon is volgens mij gewoon een dikke autist.![]()
Ik ook.
Wil niet racistisch zijn, ik denk alleen dat het in Nederland toch heel veel potentiële vriendinnen afschrikt, net als dat ik niet kan vallen op een gekleurde, zal dat voor veel meiden ook zo zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 04:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn van een neger zo zwart als roet
Maakt voor mij een hele hoop goed
Ik moet altijd om hem lachen.quote:Op zondag 4 december 2011 04:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger was het erger.
Maar goed toen nam hij ook zo'n beetje iedere drug die er was.
Klopt, ik bedoel ik zelf val ook alleen maar op blank op hier en daar een uitzondering na.quote:Op zondag 4 december 2011 04:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wil niet racistisch zijn, ik denk alleen dat het in Nederland toch heel veel potentiële vriendinnen afschrikt, net als dat ik niet kan vallen op een gekleurde, zal dat voor veel meiden ook zo zijn.
Het zou niets uit moeten maken, maar dat doet het in de praktijk wel gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |