Om te zien hoe jij eruit ziet, niet echt een specifiek doel.quote:
Heb ik dat ooit over jou gezegd?quote:Op zondag 4 december 2011 03:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zodat hij in een volgende discussie kan zeggen dat je lelijk bent
quote:Op zondag 4 december 2011 03:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, het lijkt wel dat elke partij die in Nederland aan de leiding komt sowieso een beleid moet voeren die ver van hun idealen af ligt. Maarja, in mijn ogen is er geen betere partij dan de VVD dus het had met elke andere keuze nóg slechter geweest dan het nu is. Het is minst populistische partij omdat ze de meest onaantrekkelijke maatregelen durven te nemen, chapeau daarvoor.
slechts een paar dagen meelezen in dit topic heeft me geleerd dat je vooral moet oppassen voor jou.quote:
Dit is R&P, hier wordt alleen gejankt. Voor politiek ga je maar naar POL. Note +1quote:Op zondag 4 december 2011 04:01 schreef dawg het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ipv het uitkleden van het pgb, het samenvoegen van de wajong en de bijstand is niet zo liberaal. het afbouwen van de hra en het verspoepelen van het ontslagrecht wel.
ik heb eigenlijk geen zin in een politieke discussie etc.
Stijf hij kan natuurlijk niet slap worden in jouw buurt.quote:
Ik ben de laatste tijd best lief voor jequote:Op zondag 4 december 2011 04:02 schreef dawg het volgende:
slechts een paar dagen meelezen in dit topic heeft me geleerd dat je vooral moet oppassen voor jou.
Doen we alles in rijm ja?quote:Op zondag 4 december 2011 04:01 schreef Sinji het volgende:
Niets maakt mij zo sip
Dan politiek op dit tijdstip
Hoeft ook niet hoor, je hebt in de politiek altijd baas boven baas, elke partij heeft voor iedereen voor en nadelen. Ik ben ook verre van blij met de langstudeermaatregel. Ben er alleen heilig van overtuigd dat er geen partij is die het beter zou doen.quote:Op zondag 4 december 2011 04:01 schreef dawg het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ipv het uitkleden van het pgb, het samenvoegen van de wajong en de bijstand is niet zo liberaal. het afbouwen van de hra en het verspoepelen van het ontslagrecht wel.
ik heb eigenlijk geen zin in een politieke discussie etc.
je hebt gelijk, dat geef ik toe. maar dat verbaasde me wel als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 4 december 2011 04:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd best lief voor je
Leugenaar Mauro?quote:Op zondag 4 december 2011 04:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor, je hebt in de politiek altijd baas boven baas, elke partij heeft voor iedereen voor en nadelen. Ik ben ook verre van blij met de langstudeermaatregel. Ben er alleen heilig van overtuigd dat er geen partij is die het beter zou doen.
Al die partijen die opstonden voor leugenaar Mauro, dat zijn populisten.
Weltrusten en succes met je kater morgenquote:Op zondag 4 december 2011 04:02 schreef b4kl4p het volgende:
Dit is R&P, hier wordt alleen gejankt. Voor politiek ga je maar naar POL. Note +1
Een paspoort? Wat voor één? Waarom heeft hij gelogen dan?quote:Op zondag 4 december 2011 04:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gelogen over z'n herkomst. Blijkt nu dat hij een paspoort heeft.
Het is maar net hoe je het opvat, negatieve.quote:Op zondag 4 december 2011 04:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In andere bewoording. Je zei straks dat je mij juist wel het type vond om WoW te spelen.
Wait whut? Wat voor paspoort? Angolees?quote:Op zondag 4 december 2011 04:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is gewoon te goedkoop om massaal een jongen te supporten als partij zonder verantwoordelijkheden, omdat je weet dat een groot gedeelte van de massa er ook zo over zal denken, terwijl zijn aanwezigheid tegen de wet is. Maar genoeg politiek, dat hoort hier idd niet thuis.quote:Op zondag 4 december 2011 04:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Deze manquote:Op zondag 4 december 2011 04:02 schreef heloef het volgende:
Stijf hij kan natuurlijk niet slap worden in jouw buurt.
Heo oud ben jij?quote:Op zondag 4 december 2011 04:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is gewoon te goedkoop om massaal een jongen te supporten als partij zonder verantwoordelijkheden, omdat je weet dat een groot gedeelte van de massa er ook zo over zal denken, terwijl zijn aanwezigheid tegen de wet is. Maar genoeg politiek, dat hoort hier idd niet thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deel dat eigenlijk niet zomaar uit, ik ben ook niet echt het type dat naar een meet zal gaan bijvoorbeeldquote:Op zondag 4 december 2011 04:00 schreef Soit het volgende:
[..]
Om te zien hoe jij eruit ziet, niet echt een specifiek doel.
quote:Op zondag 4 december 2011 04:08 schreef Soit het volgende:
[..]
Heo oud ben jij?
Zouden jullie haar doen:21, had je kunnen zien in de profile.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou haar niet doen overigens, mij te breed.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |