Ik vind het toch een enigszins belemmerende denkwijze.quote:Op zondag 4 december 2011 03:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit is dus hetgene waarom ik zo denk, het eerste wat mij naar binnen schiet nadat ik dit lees is "hoe kan iemand het voor elkaar krijgen niet zijn MBO af te maken" , net als dat er naar binnen zou schieten als iemand zijn VMBO diploma niet zou halen "Hoe kan die persoon zijn gratis diploma niet halen".
Ben er niet blij mee, maar zo is mijn denkwijze wel, en kan offensief zijn voor velen.
Mee eens, een beetje geforceerd in hokjes. Terwijl het verder best te begrijpen is, niemand wil een iemand waar je niet normaal mee kan praten. Maar dit is iets te afgebakend ofzoquote:
Klopt, ik ben ook soms heel bot en direct, maar verder wel een pure Mr Nice Guy hoor, heb nooit problemen met iemand en haal altijd het maximale uit mensen. Maar het is wel iets waar ik nog steeds aan moet werken, vind het altijd lastig andermans mening te respecteren als ik het er zelf compleet niet mee eens ben.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 03:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof ik dat moet voelen. Dat weet je toch wel zonder te voelen? Of moeten jullie mannen daadwerkelijk voelen of je piemel stijf is om te checken dat je geil bent?
Oh ja, tis alweer een uur later.quote:Op zondag 4 december 2011 03:52 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zou gaan slapen maar als je 1 sec hier kijkt blijf je altijd plakken, klotetopic
* Moonwalk trekt ninjapak aanquote:
Zal je ook niet verbazen dat ik een Liberaal VVD'er ben, ik geloof niet in de verzorgingsstaat.quote:Op zondag 4 december 2011 03:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mee eens, een beetje geforceerd in hokjes. Terwijl het verder best te begrijpen is, niemand wil een iemand waar je niet normaal mee kan praten. Maar dit is iets te afgebakend ofzo
Ik herken mezelf wel een beetje in alles wat je nu neertypt. Ik denk soms ook zo krom over bepaalde dingen. Zoals jij nu denkt over opleidingsniveau dacht ik eerst ook. Totdat ik inzag dat sommige mensen die 'lage' baantjes hebben/niet eens een diploma hebben/vmbo of mbo doen ook wel slim kunnen zijn en de mensen die hbo of wo doen alsnog oliedom kunnen zijn. Het zegt mij niet meer zoveel, alleen ik wil geen vriendin die mbo doet.quote:Op zondag 4 december 2011 03:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook soms heel bot en direct, maar verder wel een pure Mr Nice Guy hoor, heb nooit problemen met iemand en haal altijd het maximale uit mensen. Maar het is wel iets waar ik nog steeds aan moet werken, vind het altijd lastig andermans mening te respecteren als ik het er zelf compleet niet mee eens ben.
Ik geloof sowieso niet in hokjes, ook niet in jouw hokje over jezelf. Je zal wel gemerkt hebben dat ik je gewoon aardig vind, ookal ben ik het niet over alles met je eensquote:Op zondag 4 december 2011 03:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zal je ook niet verbazen dat ik een Liberaal VVD'er ben, ik geloof niet in de verzorgingsstaat.
Piemels.quote:Op zondag 4 december 2011 03:53 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk trekt ninjapak aan
waar vechten we tegen?
de vvd is tegenwoordig verre van liberaal.quote:Op zondag 4 december 2011 03:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zal je ook niet verbazen dat ik een Liberaal VVD'er ben, ik geloof niet in de verzorgingsstaat.
Ik knuppel haar gewoon neer met mijn 28cm.quote:
Ik hoorde dat Heloef wel van de cock torture was.. hij's dus de voorste linie van verdediging.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Yep, het lijkt wel dat elke partij die in Nederland aan de leiding komt sowieso een beleid moet voeren die ver van hun idealen af ligt. Maarja, in mijn ogen is er geen betere partij dan de VVD dus het had met elke andere keuze nóg slechter geweest dan het nu is. Het is minst populistische partij omdat ze o.a de meest onaantrekkelijke maatregelen durven te nemen, chapeau daarvoor.quote:Op zondag 4 december 2011 03:55 schreef dawg het volgende:
[..]
de vvd is tegenwoordig verre van liberaal.
Is dat de nieuwste versie van swaffelen?quote:
Ik slappe of stijve toestand?quote:Op zondag 4 december 2011 03:56 schreef heloef het volgende:
Ik knuppel haar gewoon neer met mijn 28cm.
Kijk deze man snapt hetquote:
ik lees 'cock torture' en ik moet meteen denken aan dat filmpje waar die vrouw met haar naaldhak op een pik gaat staan etc.quote:Op zondag 4 december 2011 03:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Heloef wel van de cock torture was.. hij's dus de voorste linie van verdediging.
quote:Op zondag 4 december 2011 03:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]Wanneer ga je je foto laten zien?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wil jij mijn foto zien?quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 03:58 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]Ok, wat is ons strijdplan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |