abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 december 2011 @ 05:33:17 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157668
quote:
6s.gif Op zondag 4 december 2011 05:09 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Te jonge collega.
Fokking hot.
Redhead FTW.
Redhead, ik voel je pijn, enorm.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105157672
Tevens haat ik bellen, maar vandaag was het het hoogtepunt van de avond. Ik zou bijna de rest van de tijd tot ik eindelijk mag slapen ook gaan bellen. Randomly.
pi_105157673
Zo... Ik ben weer rationeel
Rustig aan.
  zondag 4 december 2011 @ 05:36:25 #229
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_105157674
Toch is dit wel een nacht topic :Y)
Thinking about thinking of you.
  zondag 4 december 2011 @ 05:39:13 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157680
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:36 schreef shifto het volgende:
Toch is dit wel een nacht topic :Y)
Zeker op de zaterdag.
C'est la vie
pi_105157681
Ik ga de laatste 2 uurtjes nog maar even doen alsof ik daadwerkelijk iets doe. :')
  zondag 4 december 2011 @ 05:40:39 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157682
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ga de laatste 2 uurtjes nog maar even doen alsof ik daadwerkelijk iets doe. :')
Was het een beetje leuk werk?
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 05:48:08 #233
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157686
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:31 schreef Myraela het volgende:
Snoepjes, het is tijd voor snoepjes.
oh lekker :D snoep :D. mag ik morgen langskomen?
en dan kunnen we meteen even daten :Y
pi_105157687
Slaap lekker :*
Rustig aan.
  zondag 4 december 2011 @ 05:49:18 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157689
hoi.
ik heb een vraag.

mij is opgevallen dat soit de laatste paar uur een aantal keer heeft geroepen " date!?"

ik denk(en denk dat anderen die hem kennen hier dat ook wel denken) dat het zijn persoonlijkheid is, dat hij hier wordt stom gevonden en dan denkt dat als ze met hem afspreken hem ineens geweldig vinden en dat wil bewijzen ofzo.
als ik hier zo lees denk ik dat anderen dat ook wel hetzelfde zouden kunnen denken.

maar even versiertechnisch!....eerder op de avond was het hier 1 kippenhok van iedereen die goed kon versieren die over allemaal geneuzel praatten waar ik nog nieteens een mening over heb, of durf uit te spreken.

maar nou snel/vaak "zullen we daten" roepen.
is dat nou goed?
lijkt het dan erop dat je al zeker bent van jezelf dat je dat roept, wat meteen attractie opwekt dat de vrouw daadwerkelijk ja zal zeggen?
of is het een numbersgame?
info is gewenst.

ik heb zelf nu ook via dm na een soort van compliment van een meisje meteen gemeld " zullen we daten?" maar dan wel er iets achteraan dat het niet zeer serieus was, een soort uitweg.
dat is het natuurlijk ook, want het was alleen maar een test.
ik werd niet uitgescholden, dus dat overtrof al me verwachtingen. maar dat ligt ook aan de goedheid van die ander.
nu vraag ik het me dus af. wat vinden jullie, en hoe denken jullie erover?
2 posts hierboven is dus zon soort verzoek als voorbeeld geschetst . ....

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 04-12-2011 05:55:39 ]
pi_105157693
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb een vraag.

mij is opgevallen dat soit de laatste paar uur een aantal keer heeft geroepen " date!?"

ik denk(en denk dat anderen die hem kennen hier dat ook wel denken) dat het zijn persoonlijkheid is, dat hij hier wordt stom gevonden en dan denkt dat als ze met hem afspreken hem ineens geweldig vinden en dat wil bewijzen ofzo.
als ik hier zo lees denk ik dat anderen dat ook wel hetzelfde zouden kunnen denken.

maar even versiertechnisch!....eerder op de avond was het hier 1 kippenhok van iedereen die goed kon versieren die over allemaal geneuzel praatten waar ik nog nieteens een mening over heb, of durf uit te spreken.

maar nou snel/vaak "zullen we daten" roepen.
is dat nou goed?
lijkt het dan erop dat je al zeker bent van jezelf dat je dat roept, wat meteen attractie opwekt dat de vrouw daadwerkelijk ja zal zeggen?
is het een numbersgame?

ik heb zelf nu ook via dm na een soort van compliment van een meisje meteen gemeld " zullen we daten?" maar dan wel er iets achteraan dat het niet zeer serieus was, een soort uitweg.
dat is het natuurlijk ook, want het was alleen maar een test.
ik werd niet uitgescholden, dus dat overtrof al me verwachtingen. maar dat ligt ook aan de goedheid van die ander.
nu vraag ik het me dus af. wat vinden jullie, en hoe denken jullie erover?
hierboven is dus zon soort verzoek als voorbeeld geschetst . ....
Begin eens met die mening uit te spreken. Probeer ook eens uit te leggen waarom jij denkt dat het wel of niet een goed idee is om na een leuk gesprek iemand op een date te vragen.

Met jouw beweegredenen kunnen we een hoop meer dan wanneer we een paar vragen beantwoorden.
  zondag 4 december 2011 @ 05:58:42 #237
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157697
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:56 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Begin eens met die mening uit te spreken. Probeer ook eens uit te leggen waarom jij denkt dat het wel of niet een goed idee is om na een leuk gesprek iemand op een date te vragen.

Met jouw beweegredenen kunnen we een hoop meer dan wanneer we een paar vragen beantwoorden.
mijn beweegreden is om erachter te komen hoe "hoe het hoort" hoe snel je mag roepen "date".

nu 4 posts hierboven, is de beweegreden dat ik snoep lekker vind. is dat beweegreden genoeg?
dat kan mijn vraag bijvoorbeeld zijn.
als dat niet genoeg beweegreden heeft, wanneer dan wel?
en hoe goed moet de vrouwelijke user mij dan al kennen?

nog een voorbeeld.
stel jij(eldinosaur) was een vrouwelijke user nu.

stel dat ik dan nu zou posten. "zullen we op date gaan, dan kunnen we er uitgebreid over praten."

is dan nu de beweegreden van iets om even te bespreken irl ipv op fok genoeg dat "het mag".
het mag-> ik bedoel, het dateverzoek.
  zondag 4 december 2011 @ 06:01:08 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157700
Een date is om elkaar te leren kennen.
Dus in principe kan je het vrij snel roepen.

Of ze er op in gaat is weer wat anders.
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 06:02:04 #239
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157702
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:01 schreef heloef het volgende:
Een date is om elkaar te leren kennen.
Dus in principe kan je het vrij snel roepen.

Of ze er op in gaat is weer wat anders.
dus jij zegt: wanneer je iemand wil leren kennen gewoon het gaan roepen, en fuck the rest en alles!

komt heel fok dan niet vol te staan met om de 3 posts " zullen we daten?"

ik ben fucking wanhopig, ik zou het op elke reply hier gaan posten . ik heb weleens zin in zoiets voor bijna het eerst van me leven. gewoon omdat ik een "Date" wil omdat het "een date" is.
pi_105157703
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:58 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

mijn beweegreden is om erachter te komen hoe "hoe het hoort" hoe snel je mag roepen "date".

nu 4 posts hierboven, is de beweegreden dat ik snoep lekker vind. is dat beweegreden genoeg?
dat kan mijn vraag bijvoorbeeld zijn.
als dat niet genoeg beweegreden heeft, wanneer dan wel?
en hoe goed moet de vrouwelijke user mij dan al kennen?

nog een voorbeeld.
stel jij(eldinosaur) was een vrouwelijke user nu.

stel dat ik dan nu zou posten. "zullen we op date gaan, dan kunnen we er uitgebreid over praten."

is dan nu de beweegreden van iets om even te bespreken irl ipv op fok genoeg dat "het mag".
het mag-> ik bedoel, het dateverzoek.
Als je aanleiding hebt om diegene die vraag te stellen, waarom niet. Je moet het natuurlijk niet out of the blue bij iemand neergooien.. dat komt vaak nogal verkeerd aan. :P

Aanleiding zal meestal zijn dat je met elkaar spreekt en elkaar leuk genoeg vindt om eens verder mee te praten, face to face.
  zondag 4 december 2011 @ 06:04:01 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157704
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dus jij zegt: wanneer je iemand wil leren kennen gewoon het gaan roepen, en fuck the rest en alles!

ik ben fucking wanhopig, ik zou het op elke reply hier gaan posten . ik heb weleens zin in zoiets voor bijna het eerst van me leven.
Okee hoe ik het zou aanpakken.

Je spot een leuke FOK!ster.
Na een dag of twee in het topic gepraat te hebben ga je over naar DM/PM
Na daar wat gepraat te hebben probeer je iets van haar te krijgen MSN/Facebook wat dan ook.
Daar een beetje praten kijken of ze leuk is en dan een date voorstellen.
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 06:07:39 #242
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157709
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee hoe ik het zou aanpakken.

Je spot een leuke FOK!ster.
Na een dag of twee in het topic gepraat te hebben ga je over naar DM/PM
Na daar wat gepraat te hebben probeer je iets van haar te krijgen MSN/Facebook wat dan ook.
Daar een beetje praten kijken of ze leuk is en dan een date voorstellen.
ik heb het over een meid qouten en dan erachteraan "oke. daten?" op fok pleuren.
niet over dat "stappenplan".
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als je aanleiding hebt om diegene die vraag te stellen, waarom niet. Je moet het natuurlijk niet out of the blue bij iemand neergooien.. dat komt vaak nogal verkeerd aan. :P

Aanleiding zal meestal zijn dat je met elkaar spreekt en elkaar leuk genoeg vindt om eens verder mee te praten, face to face.
ik kan me niet voorstellen dat soit en cactus elkaar lek genoeg vonden voor een date. na dat dateverzoek hadden ze het erover dat ze elkaar de hersens misschien zouden inslaan.
dus volgens jou deed soit het fout(als ik even doordenk) en kan ik dat beter niet na gaan doen(want daar gaat het me allemaal om) wil jij zeggen?
pi_105157710
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ben fucking wanhopig, ik zou het op elke reply hier gaan posten . ik heb weleens zin in zoiets voor bijna het eerst van me leven. gewoon omdat ik een "Date" wil omdat het "een date" is.
Daar gaat het dus fout. Je wilt iedere vorm van vrouwelijk contact aangrijpen om een date te regelen, zo werkt het helaas niet. Zorg ervoor dat je gewoon contact hebt met iemand, over leuke dingen praten, gemeenschappelijke interesses, pure lust in sex, weetikveel. Zodra je daarmee een goede basis hebt gemaakt (kan in een uur, maar ook in een paar dagen) kan je iemand mee vragen op een date.
pi_105157711
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik heb het over een meid qouten en dan erachteraan "oke. daten?" op fok pleuren.

[..]

ik kan me niet voorstellen dat soit en cactus elkaar lek genoeg vonden voor een date. na dat dateverzoek hadden ze het erover dat ze elkaar de hersens misschien zouden inslaan.
dus volgens jou deed soit het fout(als ik even doordenk) en kan ik dat beter niet na gaan doen(want daar gaat het me allemaal om) wil jij zeggen?
Soit vraagt het ook niet met de serieuze intentie om een date af te spreken. Dat is gewoon een beetje dollen met elkaar.
  zondag 4 december 2011 @ 06:09:15 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157712
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Dat kan, maar alleen als je al heel veel samen gepost hebt in een topic en dus niet aan wildvreemden.
quote:
[..]

Als ze al gaan word het ook geen romantische date hoor.
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 06:09:35 #246
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157713
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Soit vraagt het ook niet met de serieuze intentie om een date af te spreken. Dat is gewoon een beetje dollen met elkaar.
oke zei dat dan!
ja ik lees van alles hier wat ik dus niet snap, en ik dacht dat het dus serieus was(het meest logische leek me dat) .

het is dus niet dat iedereen maar date roept en dat ook serieus bedoelt. oke.
ik dacht van wel met wat "moet dat nou"-haat
  zondag 4 december 2011 @ 06:11:48 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157715
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke zei dat dan!
ja ik lees van alles hier wat ik dus niet snap, en ik dacht dat het dus serieus was(het meest logische leek me dat) .

het is dus niet dat iedereen maar date roept en dat ook serieus bedoelt. oke.
dat dacht ik met wat "moet dat nou"-haat
Soms is het wel serieus (geval benzin) dus je moet het gewoon inschatten.
We kunnen het niet allemaal voor je voorkauwen, soms kan je het wel roepen en soms niet, soms is het dollen en soms serieus.
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 06:11:54 #248
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157716
en soit en moonwalk dan?
hij heeft het ook aan haar voorgesteld nu net vanacht.

was dat serieus? en zoniet wat dan daarover?
  zondag 4 december 2011 @ 06:13:02 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157719
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
en soit en moonwalk dan?
hij heeft het ook aan haar voorgesteld nu net vanacht.

was dat serieus? en zoniet wat dan daarover?
Wat denk je zelf?
C'est la vie
  zondag 4 december 2011 @ 06:14:27 #250
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157723
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
dat weet ik niet. dus wat is het?
want ik had het allemaal gelezen met dat ik het nooit zou doen, en dat "de man" gewoon random "date" op elk willekeurig moment aangrijpt om te roepen.

nu kan ik niet met me nu opgedane kennis overnieuw de situatie gaan analyseren. ik weet nu alleen nog hoe ik er toen over dacht.(of ik moet het gaan terugzoeken, en opnieuw allemaal gaan lezen. maar het lijkt me makkelijker als jij gewoon ff antwoord geeft omdat het klinkt alsof je het al weet)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')