quote:
Niks gebeurt, heb gewoon weer het gevoel dat ik écht geen zin heb in het leven...quote:
Jawel hoorquote:
Bedoel je dat je niks leuks hebt om naar uit te kijken en dat alles saai lijkt? Had je gehoopt op een leuke avond en viel het tegen?quote:Op zondag 4 december 2011 04:55 schreef kingtoppie het volgende:
Niks gebeurt, heb gewoon weer het gevoel dat ik écht geen zin heb in het leven...
Nee, suicidale gedachtes... ik heb er gewoon geen zin meer in.quote:Op zondag 4 december 2011 04:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bedoel je dat je niks leuks hebt om naar uit te kijken en dat alles saai lijkt? Had je gehoopt op een leuke avond en viel het tegen?
Hoe komt het dat het op dit tijdstip naar boven komt dan? Is er wat gebeurd bij uitgaan, of iets juist "niet" gebeurdquote:Op zondag 4 december 2011 04:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, suicidale gedachtes... ik heb er gewoon geen zin meer in.
I know... kut gedachtes..
Ik ken iemand die dat heeft, heb ik regelmatig om een uur of 3 uit de put moeten praten..quote:Op zondag 4 december 2011 04:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I know... kut gedachtes..
Lieverd, ik snap dat je denkt dat dat een oplossing is, maar dat wil je niet echt. Je bent nu waarschijnlijk ook moe, emotioneel van alcohol. Ga proberen te slapen en als je morgen wakker wordt dan is het nog steeds geen feest, maar niet meer zo heftig als nu.quote:Op zondag 4 december 2011 04:57 schreef kingtoppie het volgende:
Alcohol versterkt gevoelens i quess.. voel me over het algemeen niet al te fijn...quote:Op zondag 4 december 2011 04:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het op dit tijdstip naar boven komt dan?
Maar dat valt toch wel anders denk ik. Ik weet niet, ik kom altijd 'bot' over via internet (msn maar ook sms enzovoort). Ik krijg dat ook te horen van studiegenoten, vrienden en ga maar door.quote:Op zondag 4 december 2011 04:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg dan nog steeds dezelfde dingen die ik hier zeg.
Die persoon zoekt contact op midden in de nacht omdat hij/zij die gedachtes heeft?quote:Op zondag 4 december 2011 04:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat heeft, heb ik regelmatig om een uur of 3 uit de put moeten praten..
Ik doe geen impulsieve dingen wees niet bang.quote:Op zondag 4 december 2011 04:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lieverd, ik snap dat je denkt dat dat een oplossing is, maar dat wil je niet echt. Je bent nu waarschijnlijk ook moe, emotioneel van alcohol. Ga proberen te slapen en als je morgen wakker wordt dan is het nog steeds geen feest, maar niet meer zo heftig als nu.
Dat is zo, eigenlijk ook wel goed van je dat je er over komt praten.quote:Op zondag 4 december 2011 04:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alcohol versterkt gevoelens i quess.. voel me over het algemeen niet al te fijn...
Goed zo, anders kom ik je een rot schop verkopen in de hel als je dat wel doet. Vind het oprecht kut voor je dat je je zo voelt. *knuffel *quote:Op zondag 4 december 2011 05:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik doe geen impulsieve dingen wees niet bang.
Ik ben gek genoeg om een rotschop van jou op dit moment fijn te vindenquote:Op zondag 4 december 2011 05:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed zo, anders kom ik je een rot schop verkopen in de hel als je dat wel doet. Vind het oprecht kut voor je dat je je zo voelt. *knuffel *
Dan beloof ik je dat ik je er twee geef als je niet meer dood wil ok?quote:Op zondag 4 december 2011 05:03 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben gek genoeg om een rotschop van jou op dit moment fijn te vinden
Weetje, ik heb nooit zin gehad in het leven, ben altijd zo lui als de tifus geweest, en dat ben ik eigenlijk nog steeds, ik onderneem geen fuck omdat ik nergens zin in heb...quote:Op zondag 4 december 2011 05:02 schreef Sinji het volgende:
Kingtoppie men jongen
Je eigenwaarde wordt niet bepaald door anderen maar jezelf. Begin ermee door liever te zijn tegen jezelf man.
Je houdt van SM?quote:Op zondag 4 december 2011 05:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben gek genoeg om een rotschop van jou op dit moment fijn te vinden
Hahahaha, dat is eigenlijk best kut. Heb je dan niet het gevoel dat je niet heel veel wil zien en ervaren en bereiken in je leven? Geen bepaalde doelen die je wil halen nu?quote:Op zondag 4 december 2011 05:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje, ik heb nooit zin gehad in het leven, ben altijd zo lui als de tifus geweest, en dat ben ik eigenlijk nog steeds, ik onderneem geen fuck omdat ik nergens zin in heb...
Nee ik kan zo niet leven, maar tegelijkertijd is dat precies mijn karakter.... The hack man.
Ik snap er geen moer van Zook.quote:Op zondag 4 december 2011 05:05 schreef Zokunen het volgende:
Mag ik mezelf heel zielig vinden?
Een nekschot klinkt zo simpel,.... ,maar ik kan het niet laten om aan .... te denken.
Ik heb dat eigenlijk ook wel soms. Vooral met mensen die ik lang ken die elke week met een andere versie van hetzelfde probleem aan komen. Maar dan echt al 5 jaar lang ofzo. dan typ ik best wel bot het al 1000 keer uitgekauwde advies en heb ik geen zin om 3.5 uur lang voor de zoveelste keer te chatten over een man die niet terug belt. Terwijl diegene dondersgoed weet hoe dat komt ( op de eerste nacht met iemand uit de kroeg mee en mee naar bed, zulke scenarios )quote:Op zondag 4 december 2011 05:00 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar dat valt toch wel anders denk ik. Ik weet niet, ik kom altijd 'bot' over via internet (msn maar ook sms enzovoort). Ik krijg dat ook te horen van studiegenoten, vrienden en ga maar door.
Je onderneemt niks omdat je depressief bent en dat al je energie opvreet en daardoor alles teveel moeite kost. Je kunt dit echt wel veranderen, maar dat lukt je niet alleen. Heb je wel eens hier over gepraat met een huisarts of je ouders?quote:Op zondag 4 december 2011 05:04 schreef kingtoppie het volgende:
Weetje, ik heb nooit zin gehad in het leven, ben altijd zo lui als de tifus geweest, en dat ben ik eigenlijk nog steeds, ik onderneem geen fuck omdat ik nergens zin in heb...
Nee ik kan zo niet leven, maar tegelijkertijd is dat precies mijn karakter.... The hack man.
19, vwo na een half jaar bedrijfseconomie, nooit ergens echt passie voor gehad. Dus nee ik heb niet het gevoel dat ik veel wil zien of bereiken of ervaren.quote:Op zondag 4 december 2011 05:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Hahahaha, dat is eigenlijk best kut. Heb je dan niet het gevoel dat je niet heel veel wil zien en ervaren en bereiken in je leven? Geen bepaalde doelen die je wil halen nu?
Hoe oud ben je en wat voor studie/werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |