Natuurlijk niet serieus. Zelfde geval als bij cactus.quote:Op zondag 4 december 2011 06:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat weet ik niet. dus wat is het?
want ik had het allemaal gelezen met dat ik het nooit zou doen, en dat "de man" gewoon random "date" op elk willekeurig moment aangrijpt om te roepen.
nu kan ik niet met me nu opgedane kennis overnieuw de situatie gaan analyseren. ik weet nu alleen nog hoe ik er toen over dacht.
Je moet dingen leren in schatten, je kan toch niet verwachten dat iemand anders je gaat uitleggen of iemand een grap maakt of niet?quote:Op zondag 4 december 2011 06:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat weet ik niet. dus wat is het?
want ik had het allemaal gelezen met dat ik het nooit zou doen, en dat "de man" gewoon random "date" op elk willekeurig moment aangrijpt om te roepen.
nu kan ik niet met me nu opgedane kennis overnieuw de situatie gaan analyseren. ik weet nu alleen nog hoe ik er toen over dacht.
en die aantal keer dat soit riep naar -strawberry- een dateverzoek, waar strawberry alleen maar creeped out op reageerde?quote:Op zondag 4 december 2011 06:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet dingen leren in schatten, je kan toch niet verwachten dat iemand anders je gaat uitleggen of iemand een grap maakt of niet?
Als ze ooit een nederlandse versie van Big Bang Theory gaan maken heb ik iig de perfecte kandidaat voor Sheldon gevonden.quote:Op zondag 4 december 2011 06:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet dingen leren in schatten, je kan toch niet verwachten dat iemand anders je gaat uitleggen of iemand een grap maakt of niet?
Wellicht vond -strawberry- dat gewoon geen leuk geintje. Om wat voor reden dan ook. Soit loopt hier gewoon een beetje rond te fokken. :quote:Op zondag 4 december 2011 06:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en die aantal keer dat soit riep naar -strawberry- een dateverzoek, waar strawberry alleen maar creeped out op reageerde?
lijkt me niet dat dat dollen was. of misschien wel maar strawberry is niet iemand die daar aan mee doet.
ja godver! ik ben nu toch aan het leren.quote:Op zondag 4 december 2011 06:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ze ooit een nederlandse versie van Big Bang Theory gaan maken heb ik iig de perfecte kandidaat voor Sheldon gevonden.
Ik heb ook wel eens geroepen dat ik met Myraela zou neuken, het is gewoon een grap.quote:Op zondag 4 december 2011 06:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja godver! ik ben nu toch aan het leren.
ik heb nog eindeloos veel voorbeelden, alleen weet het allemaal niet meer zo goed bij naam,
stefanhaan. jij ook(heloef). van jou(eldinosaur) niets.
myreala die naar mij " zullen we afspreken" riep, wat ik kijhard negeerde en alleen maar iets bij me losmaakte hoe vervelend het was dat de vrouw dat wel kon roepen zonder reputatieverlies.
! niet zo vervelend doen.
Was ook een grapje.quote:Op zondag 4 december 2011 06:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja godver! ik ben nu toch aan het leren.
ik heb nog eindeloos veel voorbeelden, alleen weet het allemaal niet meer zo goed bij naam,
stefanhaan. jij ook(heloef). van jou(eldinosaur) niets.
myreala die naar mij " zullen we afspreken" riep, wat ik kijhard negeerde en alleen maar iets bij me losmaakte hoe vervelend het was dat de vrouw dat wel kon roepen zonder reputatieverlies.
! niet zo vervelend doen.
nou ik vind het wel domme geintjes.quote:Op zondag 4 december 2011 06:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wellicht vond -strawberry- dat gewoon geen leuk geintje. Om wat voor reden dan ook. Soit loopt hier gewoon een beetje rond te fokken. :
Nee, niet zonder aanleiding. Gewoon niet doen.quote:Op zondag 4 december 2011 06:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou ik vind het wel domme geintjes.
want lijkt mij dat als de vrouw dan "ja" zegt, dat de man dan er heus wel op ingaat.
dus is het alsnog handig om te gaan doen, zodat er iets kans voor me is?
Je kan het roepen, maar niet altijd.quote:Op zondag 4 december 2011 06:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou ik vind het wel domme geintjes.
want lijkt mij dat als de vrouw dan "ja" zegt, dat de man dan er heus wel op ingaat.
dus is het alsnog handig om te gaan doen, zodat er iets kans voor me is?
Als je na verloop van tijd een leuke reputatie hebt opgebouwd kan je altijd dat soort fratsen gaan uithalen. Dan weten mensen wat ze aan je hebben en zal je zien dat er echt wel positieve reacties op komen.quote:Op zondag 4 december 2011 06:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan het roepen, maar niet altijd.
moet ik toch maar eens proberen om het naar jou te roepen heloefje!quote:Op zondag 4 december 2011 06:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan het roepen, maar niet altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen snoepjes eten, goed plan. Morgen daarentegen is een minder strak plan.quote:Op zondag 4 december 2011 05:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh lekkersnoep
. mag ik morgen langskomen?
en dan kunnen we meteen even daten![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 06:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
moet ik toch maar eens proberen om het naar jou te roepen heloefje!
dus wanneer gaan we afspreken, kan ik meteen je bril poetsen met wat wcpapier wat ik meeneem zodat je de wereld weer kleuriger ziet na je laatste sombere tijd.Nou dat bril poetsen zou ik achterwege laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voor de rest als je het doet dan moet je het zo doen, gewoon met een grappige ondertoon.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
moet ik het brilpoetsen in me vraag achterwege laten?quote:Op zondag 4 december 2011 06:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat bril poetsen zou ik achterwege laten.
Maar voor de rest als je het doet dan moet je het zo doen, gewoon met een grappige ondertoon.
Nou dat bril poetsen is geen leuke opmerking bedoel ik.quote:Op zondag 4 december 2011 06:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
moet ik het brilpoetsen in me vraag achterwege laten.
of is dat "brilpoetsen achterwege laten" dan een antwoord wat jij zou geven?
werk zelf was absoluut niet vervelend, maar vannacht was wel echt te lang. 12 uur werken in deze herrie in de nacht is best slopend. Wel tof om zo aanwezig te kunnen zijn bij zulke dingen, als ze bijv naar toffe festivals gaan wil ik wel mee.quote:
oh oke.quote:Op zondag 4 december 2011 06:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat bril poetsen is geen leuke opmerking bedoel ik.
Stel voor een meisje zegt "ik kan totaal niet dansen"
Dan zeg jij "Zaterdag wat te doen? Dan leer ik het je wel"
en anders mag je bij mij komenquote:Op zondag 4 december 2011 06:34 schreef Myraela het volgende:
En zo meteen door naar een vriend, die hopelijk ondertussen niet in slaap is gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |