abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105157724
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat weet ik niet. dus wat is het?
want ik had het allemaal gelezen met dat ik het nooit zou doen, en dat "de man" gewoon random "date" op elk willekeurig moment aangrijpt om te roepen.

nu kan ik niet met me nu opgedane kennis overnieuw de situatie gaan analyseren. ik weet nu alleen nog hoe ik er toen over dacht.
Natuurlijk niet serieus. Zelfde geval als bij cactus.
  zondag 4 december 2011 @ 06:15:37 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157725
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat weet ik niet. dus wat is het?
want ik had het allemaal gelezen met dat ik het nooit zou doen, en dat "de man" gewoon random "date" op elk willekeurig moment aangrijpt om te roepen.

nu kan ik niet met me nu opgedane kennis overnieuw de situatie gaan analyseren. ik weet nu alleen nog hoe ik er toen over dacht.
Je moet dingen leren in schatten, je kan toch niet verwachten dat iemand anders je gaat uitleggen of iemand een grap maakt of niet?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 4 december 2011 @ 06:16:54 #253
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157729
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Je moet dingen leren in schatten, je kan toch niet verwachten dat iemand anders je gaat uitleggen of iemand een grap maakt of niet?
en die aantal keer dat soit riep naar -strawberry- een dateverzoek, waar strawberry alleen maar creeped out op reageerde?
lijkt me niet dat dat dollen was. of misschien wel maar strawberry is niet iemand die daar aan mee doet.
pi_105157730
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Als ze ooit een nederlandse versie van Big Bang Theory gaan maken heb ik iig de perfecte kandidaat voor Sheldon gevonden. :P
pi_105157731
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en die aantal keer dat soit riep naar -strawberry- een dateverzoek, waar strawberry alleen maar creeped out op reageerde?
lijkt me niet dat dat dollen was. of misschien wel maar strawberry is niet iemand die daar aan mee doet.
Wellicht vond -strawberry- dat gewoon geen leuk geintje. Om wat voor reden dan ook. Soit loopt hier gewoon een beetje rond te fokken. :
  zondag 4 december 2011 @ 06:19:24 #256
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157734
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:17 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als ze ooit een nederlandse versie van Big Bang Theory gaan maken heb ik iig de perfecte kandidaat voor Sheldon gevonden. :P
ja godver! ik ben nu toch aan het leren.

ik heb nog eindeloos veel voorbeelden, alleen weet het allemaal niet meer zo goed bij naam,
stefanhaan. jij ook(heloef). van jou(eldinosaur) niets.

myreala die naar mij " zullen we afspreken" riep, wat ik kijhard negeerde en alleen maar iets bij me losmaakte hoe vervelend het was dat de vrouw dat wel kon roepen zonder reputatieverlies.

! niet zo vervelend doen.
  zondag 4 december 2011 @ 06:20:41 #257
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157735
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik heb nog eindeloos veel voorbeelden, alleen weet het allemaal niet meer zo goed bij naam,

myreala die naar mij " zullen we afspreken" riep, wat ik kijhard negeerde en alleen maar iets bij me losmaakte hoe vervelend het was dat de vrouw dat wel kon roepen zonder reputatieverlies.

Ik heb ook wel eens geroepen dat ik met Myraela zou neuken, het is gewoon een grap.
Als mensen dat door hebben heb je geen reputatieverlies.
C'est la vie
pi_105157738
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Was ook een grapje. :P Jij kan dat soort dingen ook gewoon roepen zonder reputatieverlies.

Waarom zou je het negeren? Ga er eens op in en ga gewoon eens op een vriendschappelijke 'date'. Probeer er niet gelijk een of andere ideale relatie uit te slepen maar zet de eerste stap naar normaal contact met vrouwen.
  zondag 4 december 2011 @ 06:21:14 #259
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157739
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wellicht vond -strawberry- dat gewoon geen leuk geintje. Om wat voor reden dan ook. Soit loopt hier gewoon een beetje rond te fokken. :
nou ik vind het wel domme geintjes.
want lijkt mij dat als de vrouw dan "ja" zegt, dat de man dan er heus wel op ingaat.

dus is het alsnog handig om te gaan doen, zodat er iets kans voor me is?(kom ik eigenlijk weer terug op me eerste vraag of het versiertechnisch handig is om te doen, op na dat het soms met humor en fun bedoelt is)
pi_105157740
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

want lijkt mij dat als de vrouw dan "ja" zegt, dat de man dan er heus wel op ingaat.

dus is het alsnog handig om te gaan doen, zodat er iets kans voor me is?
Nee, niet zonder aanleiding. Gewoon niet doen.

Wat je wel kan doen is gewoon proberen met mensen af te spreken. Gewoon vriendschappelijk en niet meer. Hiermee bouw je contacten op en wordt het steeds makkelijker communiceren.
  zondag 4 december 2011 @ 06:22:34 #261
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157741
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dus is het alsnog handig om te gaan doen, zodat er iets kans voor me is?
Je kan het roepen, maar niet altijd.
C'est la vie
pi_105157745
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je na verloop van tijd een leuke reputatie hebt opgebouwd kan je altijd dat soort fratsen gaan uithalen. Dan weten mensen wat ze aan je hebben en zal je zien dat er echt wel positieve reacties op komen.
  zondag 4 december 2011 @ 06:24:29 #263
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157746
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:22 schreef heloef het volgende:

[..]

moet ik toch maar eens proberen om het naar jou te roepen heloefje! :D
dus wanneer gaan we afspreken, kan ik meteen je bril poetsen met wat wcpapier wat ik meeneem zodat je de wereld weer kleuriger ziet na je laatste sombere tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105157750
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 05:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh lekker :D snoep :D. mag ik morgen langskomen?
en dan kunnen we meteen even daten :Y
Samen snoepjes eten, goed plan. Morgen daarentegen is een minder strak plan.
  zondag 4 december 2011 @ 06:26:35 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157751
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

moet ik toch maar eens proberen om het naar jou te roepen heloefje! :D
dus wanneer gaan we afspreken, kan ik meteen je bril poetsen met wat wcpapier wat ik meeneem zodat je de wereld weer kleuriger ziet na je laatste sombere tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat bril poetsen zou ik achterwege laten. :')
Maar voor de rest als je het doet dan moet je het zo doen, gewoon met een grappige ondertoon.
C'est la vie
pi_105157752
Maar goed ik ga slapen. Ex staat over 4 uur op de stoep. }:|
  zondag 4 december 2011 @ 06:28:16 #267
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157754
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou dat bril poetsen zou ik achterwege laten. :')
Maar voor de rest als je het doet dan moet je het zo doen, gewoon met een grappige ondertoon.
moet ik het brilpoetsen in me vraag achterwege laten?
of is dat "brilpoetsen achterwege laten" dan iets wat jij zou verwerken in je antwoord?
  zondag 4 december 2011 @ 06:29:19 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157755
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:28 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

moet ik het brilpoetsen in me vraag achterwege laten.
of is dat "brilpoetsen achterwege laten" dan een antwoord wat jij zou geven?
Nou dat bril poetsen is geen leuke opmerking bedoel ik.
Stel voor een meisje zegt "ik kan totaal niet dansen"
Dan zeg jij "Zaterdag wat te doen? Dan leer ik het je wel"
C'est la vie
pi_105157760
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 05:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Was het een beetje leuk werk?
werk zelf was absoluut niet vervelend, maar vannacht was wel echt te lang. 12 uur werken in deze herrie in de nacht is best slopend. Wel tof om zo aanwezig te kunnen zijn bij zulke dingen, als ze bijv naar toffe festivals gaan wil ik wel mee.
  zondag 4 december 2011 @ 06:33:19 #270
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157761
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 06:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou dat bril poetsen is geen leuke opmerking bedoel ik.
Stel voor een meisje zegt "ik kan totaal niet dansen"
Dan zeg jij "Zaterdag wat te doen? Dan leer ik het je wel"
oh oke.
nou ik ga kijken of ik er wat mee kan, of ik nu wat geleerd heb.
ik heb me voorheen altijd gered in de wereld met: altijd alles ontwijken met " date" en "afspreken" en andere dingen en als iemand het tegen mij doet negeren.

dat ging dus blijkbaar niet prima, want ik heb geen vriendin.
hopelijk nu dat ik wel ooit een vriendin kan krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 04-12-2011 06:38:49 ]
  zondag 4 december 2011 @ 06:34:38 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157762
Ik ga maar eens pitten, ik begin te sneu te worden.
Tot half 7 of FOK! :')
C'est la vie
pi_105157764
En zo meteen door naar een vriend, die hopelijk ondertussen niet in slaap is gevallen. :')
  zondag 4 december 2011 @ 06:40:45 #273
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105157771
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:34 schreef Myraela het volgende:
En zo meteen door naar een vriend, die hopelijk ondertussen niet in slaap is gevallen. :')
en anders mag je bij mij komen O-)
SPOILER
  zondag 4 december 2011 @ 08:18:02 #274
313986 MaanSelene
To the moon and back again
pi_105157905
Goeiemorgen iedereeen, hoe gaat het hier? Wat een interessante discussie vannacht, over het niveauverschil binnen vriendschappelijke danwel potentieel relationele contacten!

Ik denk dat veel ook te maken heeft met je eigen definitie van 'dom'. Wanneer is iemand dom? Als diegene door de spanning bij een date alleen maar stom kan zitten giechelen, of als iemand (voorbeeld wat vannacht aangehaald werd) inderdaad niet weet dat Chili in Zuid-Amerika ligt. Als iemand geen conversatie kan voeren over de hongerproblematiek in de Hoorn van Afrika, geen mening kan vormen over de kwestie Mauro, of als iemand serieus denkt dat Barbie van Oh Oh Cherso vergelijkbaar is met Einstein?

Wat betreft mylifeisgrey z'n vraag: vind het goed van je dat je probeert te leren wanneer iets wel of niet kan. Het is het moeilijkste stukje omtrent het hele dating-gedoe, dus ik kan me voorstellen dat je er nogal wat vragen over hebt.

Veel hangt af van het stadium van contact wat je met iemand hebt. Heb je iemand al eens in real life gezien, of weet je alleen diegene zijn FOK!-naam? Ook hangt er veel af van de sfeer binnen een conversatie. Om een voorbeeld aan te halen; dit topic bijvoorbeeld, als we weer eens met zijn allen een beetje grappig zitten te praten, moet ik bijvoorbeeld lachen om Royco1, die mij direct nadat ik zei dat ik de Honda NSX kende ten huwelijk vroeg. Het was echt zijn tweede vraag: wie kent hier de Honda NSX? Ik: Ik! Hij: trouwen?

Had hij dat gevraagd als ik net met bijvoorbeeld Heath in een serieuze conversatie verwikkeld was over gevoelens of kinderen ofzo, of net, puur ter voorbeeld, een dikke belediging van Kaneelstokje om mijn oren had gekregen, dan had ik het niet kunnen waarderen. Het is een beetje finetunen, een beetje aanvoelen. Dat vermogen kan ontwikkeld worden, dus ik vind het heel positief dat je daarmee bezig bent!

Na dit serieuze stukje proza op de vroege ochtend: wie is er uitgeweest? En hoe was het?

P.S. Bij bovenstaande voorbeelden kun je natuurlijk iedere FOK!-naam neerzetten, was puur ter illustratie van mijn punt.
Neem de eerste trede met vertrouwen, je hoeft niet de hele trap te zien.
Butterflies are free.....
pi_105157950
Zo, ik wacht nu op de bus.

Niet uitgeweest, maar wel enorm veel versierd terwijl ik daar stond. Maarja dat zegt niet zo veel want iedereen daar was waus. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')