lol, nee. Ze nodigde mij uit om bij haar thuis wentelteefjes te eten waarop ik in eerste instantie nee had gegegd omdat ik met maar 2 uur slaap van de nacht alweer in mijn nest lag. Vervolgens vreselijk spijt en de boel moeten herstellen..... Was echt woest op mijzelf.quote:Was er GHB in het spel?
En zit er een vervolgdate in? Appeltaart bakkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
lol, nee. Ze nodigde mij uit om bij haar thuis wentelteefjes te eten waarop ik in eerste instantie nee had gegegd omdat ik met maar 2 uur slaap van de nacht alweer in mijn nest lag. Vervolgens vreselijk spijt en de boel moeten herstellen..... Was echt woest op mijzelf.
Uiteindelijk daar tot 00:30 geweest en vreselijk gezellig gehad.
Dat was het eerste wat ze vroeg, of ik ze nog wilde of niet xD (ging dus duidelijk niet om de wentelteefjes ofc). Heb ze aan het koken gezet, mijn ontbijt bestond uit 2 kleine wafeltjes dus ik had wel honger xDquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk uiteindelijk nog echt wentelteefjes gegeten of niet? Aangezien je daar pas aankwam uren nadat zij ze aan het bakken was...
Heb je dat ook vast gehadquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ze vroeg, of ik ze nog wilde of niet xD (ging dus duidelijk niet om de wentelteefjes ofc). Heb ze aan het koken gezet, mijn ontbijt bestond uit 2 kleine wafeltjes dus ik had wel honger xD
Was alleen wel even vreemd om daar dan dus ook te gaan eten met vader en moeder etc er ook bij als complete vreemdeling, maar ik heb het volgens mij gewoon goed uitgespeeld.
Haha xD De vervolgdate is buiten het huis wat drinken, toch wat meer vrijheid dan zonder ouders er omheen. Maar ze glunderde gewoon, dit zit als "gebakken" ^^.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zit er een vervolgdate in? Appeltaart bakken
En bij jouw thuis? Of woon je ook nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha xD De vervolgdate is buiten het huis wat drinken, toch wat meer vrijheid dan zonder ouders er omheen. Maar ze glunderde gewoon, dit zit als "gebakken" ^^.
Noes, zat wel een beetje te kijken en na te denken "what to do" , maar het fysieke contact hebben we nog niet gedaan. Dat komt met de volgende date wel goed, we durven beide helemaal niets gewaagds xDquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja inderdaad, je kan het maar vast gehad hebben.
En heb je haar hand vastgepakt in de bioscoop?
Goed nieuws man!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Noes, zat wel een beetje te kijken en na te denken "what to do" , maar het fysieke contact hebben we nog niet gedaan. Dat komt met de volgende date wel goed, we durven beide helemaal niets gewaagds xD
Ahh wat liefquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Noes, zat wel een beetje te kijken en na te denken "what to do" , maar het fysieke contact hebben we nog niet gedaan. Dat komt met de volgende date wel goed, we durven beide helemaal niets gewaagds xD
Ik woon bij mijn ouders, maar zij heeft een studentenkamer dus dat is wel handig, alleen is ze het weekend bij haar ouders (wat 10 min rijden van mijn huis is maar), gisteren dus ook daar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En bij jouw thuis? Of woon je ook nog bij je ouders?
Dus als je wilt seksen gewoon op die studentenkamer doen de rest bij ene van jullie oudersquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn ouders, maar zij heeft een studentenkamer dus dat is wel handig, alleen is ze het weekend bij haar ouders (wat 10 min rijden van mijn huis is maar), gisteren dus ook daar.
Tsja...hebben vrouwen toch blijkbaar een nadeel. Dit heb ik ook ervaren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik wil de pret niet bederven, maar ik wil je wel aanraden om het niet als een gelopen race te beschouwen.
Ik heb ook weleens dates/contacten met vrouwen gehad waarbij alles in het heelal goed leek te staan, die me glunderend aankeken etc. en dan werd het toch niks. Vrouwen kunnen zo omslaan, en achter de reden kom je nooit. Soms lijkt gewoon alsof het niet kan missen en dan is er toch iets waardoor het mislukt. Soms door een externe factor ook.
Is iemand die ik al jaren ken alleen waar ik nooit echt goed mee in contact ben geweest, balletje is een maand geleden gaan rollen op Facebook toen ik haar had toegevoegd nadat ik zag dat haar zusje een relatie had met een bekende van mij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed nieuws man!![]()
Hoe heb je haar ontmoet? Via een datingsite? En zo ja, welke?
Natuurlijk hebben vrouwen een nadeel. Ze hebben zoveel nadelen. Maar ze zijn ook zo geweldig dat we die nadelen voor lief nemen. Toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja...hebben vrouwen toch blijkbaar een nadeel. Dit heb ik ook ervaren.
Zal wel beide worden maar het is wel een handige uitvalsbasis inderdaad ^^.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als je wilt seksen gewoon op die studentenkamer doen de rest bij ene van jullie ouders
Yep. Behalve als het om die reden plotsklap uit gaat. Dan snap ik er niks meer vanquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben vrouwen een nadeel. Ze hebben zoveel nadelen. Maar ze zijn ook zo geweldig dat we die nadelen voor lief nemen. Toch?
Dan hebben ze al duizenden hints gegeven die wij gewoon niet snappen, maat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep. Behalve als het om die reden plotsklap uit gaat. Dan snap ik er niks meer van
Ik ben niet zo goed in het herkennen en begrijpen van (vage) hints.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dan hebben ze al duizenden hints gegeven die wij gewoon niet snappen, maat.
'een gevoel' inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik wil de pret niet bederven, maar ik wil je wel aanraden om het niet als een gelopen race te beschouwen.
Ik heb ook weleens dates/contacten met vrouwen gehad waarbij alles in het heelal goed leek te staan, die me glunderend aankeken etc. en dan werd het toch niks. Vrouwen kunnen zo omslaan, en achter de reden kom je nooit. Soms lijkt gewoon alsof het niet kan missen en dan is er toch iets waardoor het mislukt. Soms door een externe factor ook.
Vergelijkbare troep bij de Xenos laat om je minder redenen al liggen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben vrouwen een nadeel. Ze hebben zoveel nadelen. Maar ze zijn ook zo geweldig dat we die nadelen voor lief nemen. Toch?
Ja, ik zie het eerder goed aflopen dan slecht, maar het is nog steeds niet bonnen natuurlijk en moet dat ook niet zo beschouwen. Zelfdegeld vind ze ineens dat ze toch te weinig tijd heeft door school en werk bijv..... Ja, dan zit je met een probleem.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ja, ik zie het eerder goed aflopen dan slecht, maar het is nog steeds niet bonnen natuurlijk en moet dat ook niet zo beschouwen. Zelfdegeld vind ze ineens dat ze toch te weinig tijd heeft door school en werk bijv.vindt ze je niet leuk genoeg om moeite voor te doen.... Ja, dan zit je met een probleem.
kado voor moederdag:cursus fotografiequote:Op zaterdag 3 december 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder kan echt niet met een camera omgaan, elke foto is wazig.
Je laat je moeder naaktfoto's van je nemen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder kan echt niet met een camera omgaan, elke foto is wazig.
Handig altijd keuze hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zal wel beide worden maar het is wel een handige uitvalsbasis inderdaad ^^.
Ik heb liever een andere band live daar. Alhoewel het laatste nummer Rumor has it wel erg gaaf isquote:
Opeth xDquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever een andere band live daar. Alhoewel het laatste nummer Rumor has it wel erg gaaf is
Ja inderdaad DVD binnenkort maar eens kijkenquote:
Nee, daarvoor heb ik je vader.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je laat je moeder naaktfoto's van je nemen?
Geluksvogelquote:
Wel baas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ze vroeg, of ik ze nog wilde of niet xD (ging dus duidelijk niet om de wentelteefjes ofc). Heb ze aan het koken gezet, mijn ontbijt bestond uit 2 kleine wafeltjes dus ik had wel honger xD
Was alleen wel even vreemd om daar dan dus ook te gaan eten met vader en moeder etc er ook bij als complete vreemdeling, maar ik heb het volgens mij gewoon goed uitgespeeld.
Hey,quote:
Newcastle supporter hier, dus nee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hey,
Geen Newcastle meer aan het kijken? Vette pot.
Was zonde dat die bal van Ameobi er niet in ging. Ben zelf voor Liverpool overigens in de PL.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Newcastle supporter hier, dus nee.
pics.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:51 schreef Myraela het volgende:
Zijn er een soort regels omtrent hoe zwart je ogen mogen opgemaakt zijn tijdens het werk? Ik vind het zo opzich wel mooi, maar misschien te te donker.
Als je als emo/gothic te boek wil staan gewoon doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:51 schreef Myraela het volgende:
Zijn er een soort regels omtrent hoe zwart je ogen mogen opgemaakt zijn tijdens het werk? Ik vind het zo opzich wel mooi, maar misschien te te donker.
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet ik wel meer voor doen dan alleen wat make-up hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je als emo/gothic te boek wil staan gewoon doen
quote:
is niet te donkerquote:
Heeft heloef 30cm?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef Supersoep het volgende:
Test test vanaf de mobiel heloef 30 cm
oh heb je je nieuwe mobiel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef Supersoep het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef Supersoep het volgende:
Daar had je allang zelf achter kunnen komen.quote:
die pics van myraela die ze zelf maakt hebben allemaal een soort van bepaalde pose en invalshoek.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind ze mooi opgemaakt hoor myraela!
is het voor het flyeren? dan mag dat best denk ik
is toch een uitgaansgebeuren etc
Ja sorry hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar had je allang zelf achter kunnen komen.
Het is je vergeven.quote:
emo ???quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die pics van myraela die ze zelf maakt hebben allemaal een soort van bepaalde pose en invalshoek.
soort hoeheet het.
supersoep hoe heet het? dat van die angelpics ofzo?
Myspace angle. Bedoel je dat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die pics van myraela die ze zelf maakt hebben allemaal een soort van bepaalde pose en invalshoek.
soort hoeheet het.
supersoep hoe heet het? dat van die angelpics ofzo?
Sommige vrouwen zouden daar een moord voor doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:47 schreef formerjellybean het volgende:
shit ik ben afgevallen door de stress en op zich is dat niet erg , maar het valt zelfs andere op en krijg nu steeds vragen als gaat het wel , je bent magerder geworden. Ik mag straks mezelf echt wel gaan vetmesten om weer even op oude gewicht te komen
Ik niet want ik was altijd al redelijk mager ben pas rond de 30 dat ik echt een beetje een vrouwelijk figuur kreeg en ik sta er dan niet zo om te springen om juist in stressperiodes af te vallen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zouden daar een moord voor doen.
Dan is dat je bouw. Daar kan je weinig aan veranderenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik niet want ik was altijd al redelijk mager ben pas rond de 30 dat ik echt een beetje een vrouwelijk figuur kreeg en ik sta er dan niet zo om te springen om juist in stressperiodes af te vallen.
Dat is ook weer zo maar het is wel irritant om nu momenteel even steeds de vraag te horen of het wel met me gaat , ik weet dat het goedbedoeld is enzo maar ik vind het even minder.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is dat je bouw. Daar kan je weinig aan veranderen
Dat begrijp ik. Dat zou ik ook hebben als ik afval. Ik weeg echt heel licht 63 kgquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo maar het is wel irritant om nu momenteel even steeds de vraag te horen of het wel met me gaat , ik weet dat het goedbedoeld is enzo maar ik vind het even minder.
We zijn benieuwd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jaha, daar ben ik weer.
met een hosselverhaal.
vertel vertelquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jaha, daar ben ik weer.
met een hosselverhaal.
Hoe zo dat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wacht liever op het verhaal dat hij gedumpt of afgewezen wordt. Maar goed ik ben de beroerste niet dus kom op met je verhaal wauwelenaar
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jaha, daar ben ik weer.
met een hosselverhaal.
Leedvermaak is het mooiste vermaak. En ik hoop dat ik jullie met mijn leed kan vermaken en ik mij met andermans leedquote:
Dat lijkt me nou niet zo'n goed levensmottoquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leedvermaak is het mooiste vermaak. En ik hoop dat ik jullie met mijn leed kan vermaken en ik mij met andermans leed
beetje gemeenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leedvermaak is het mooiste vermaak. En ik hoop dat ik jullie met mijn leed kan vermaken en ik mij met andermans leed
Ik heb dat vorige week gehad, toen mocht iedereen dood, alleen en verrot sterven wat mijn betreft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand word afgewezen dan dat een klein kind een schommel tegen zijn kop krijgt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje gemeen
leedvermaak is grappig als in: kindjes die van de schommel vallen en dan die schommel tegen hun bek krijgen
maar iemand die in een topic moeite-met-versieren post toewensen dat ie faalt met versieren gaat mij een beetje te ver
Ik ook. Behalve als het om mezelf gaat (qua afgewezen worden dan hequote:Op zaterdag 3 december 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand word afgewezen dan dat een klein kind een schommel tegen zijn kop krijgt.
Ik wil ook wel terug gaan dat iedereen dood moetquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet zo'n goed levensmotto
Anders vertel ik nog wel een faalverhaal van mijzelfquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje gemeen
leedvermaak is grappig als in: kindjes die van de schommel vallen en dan die schommel tegen hun bek krijgen
maar iemand die in een topic moeite-met-versieren post toewensen dat ie faalt met versieren gaat mij een beetje te ver
niet hard als in *kraak*quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand word afgewezen dan dat een klein kind een schommel tegen zijn kop krijgt.
Okee dan wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ook. Behalve als het om mezelf gaat (qua afgewezen worden dan he)
Als het kleine hummeltje maar niet teveel pijn heeft is het goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet hard als in *kraak*
meer funniest homevideo style
Jij hebt niks stuk gemaakt, heeft ze zelf gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
Gisteren naar een concertje en daarna een feestje. Een hoop bekenden waaronder een vriend die net een nieuwe vriendin heeft. Even met haar gebabbeld en wat met wat vriendinnen die ze meehad en daarna de dansvloer op. Op de dansvloer had ik op 1 of andere manier mijn schwung weer gevonden en behoorlijk wat sjans, wat leidde tot enige danspartijtjes hier en daar en wat verhaaltjes. Maar ik wilde het kruit niet te vroeg verschieten, dus was aan het rondkijken maar niets kopen.
Op de dansvloer kwam ik telkens een van die vriendinnetjes van die nieuwe vriendin tegen. Geen heel knap meisje, maar wel gezellig wijf. Op een gegeven moment beetje met haar gedolt en gedanst en toen maar poging gewaagd
Missie geslaagd, al was het wat kort en vreemd. Ik vervolgens vrolijk verder fladderen, redelijk ontnuchterd door de vele drank....
Sta ik op een gegeven moment weer bij de groep, krijg ik die vriendin van die vriend achter me aan.
Wat ik aan het doen was met haar beste vriend? Ik had toch een vriendin?
Dus ik eerst uitleggen dat ik helemaal geen vriendin heb ( hoe dat de wereld in komt...), krijg ik vervolgens hele hoop shit over me heen. Ja dat meisje had zo'n moeilijke tijd en zij had eigenlijk nog iemand en nu had ik het stuk gemaakt.
en nu is het jouw schuldquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
Gisteren naar een concertje en daarna een feestje. Een hoop bekenden waaronder een vriend die net een nieuwe vriendin heeft. Even met haar gebabbeld en wat met wat vriendinnen die ze meehad en daarna de dansvloer op. Op de dansvloer had ik op 1 of andere manier mijn schwung weer gevonden en behoorlijk wat sjans, wat leidde tot enige danspartijtjes hier en daar en wat verhaaltjes. Maar ik wilde het kruit niet te vroeg verschieten, dus was aan het rondkijken maar niets kopen.
Op de dansvloer kwam ik telkens een van die vriendinnetjes van die nieuwe vriendin tegen. Geen heel knap meisje, maar wel gezellig wijf. Op een gegeven moment beetje met haar gedolt en gedanst en toen maar poging gewaagd
Missie geslaagd, al was het wat kort en vreemd. Ik vervolgens vrolijk verder fladderen, redelijk ontnuchterd door de vele drank....
Sta ik op een gegeven moment weer bij de groep, krijg ik die vriendin van die vriend achter me aan.
Wat ik aan het doen was met haar beste vriend? Ik had toch een vriendin?
Dus ik eerst uitleggen dat ik helemaal geen vriendin heb ( hoe dat de wereld in komt...), krijg ik vervolgens hele hoop shit over me heen. Ja dat meisje had zo'n moeilijke tijd en zij had eigenlijk nog iemand en nu had ik het stuk gemaakt.
Wow daar wil je niet aan beginnen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
Op de dansvloer kwam ik telkens een van die vriendinnetjes van die nieuwe vriendin tegen. Geen heel knap meisje, maar wel gezellig wijf. Op een gegeven moment beetje met haar gedolt en gedanst en toen maar poging gewaagdMissie geslaagd, al was het wat kort en vreemd. Ik vervolgens vrolijk verder fladderen, redelijk ontnuchterd door de vele drank....
Wat ik aan het doen was met haar beste vriendin? Ik had toch een vriendin?
Haha. Precies. Ik voel me best een faalhaas, liepen wel leukere meisjes rond.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
en nu is het jouw schud
haha je kiest dan wel net het goede meisje uit he
ik vind de katten die mis springen het leukstquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het kleine hummeltje maar niet teveel pijn heeft is het goed.
Hulde!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Haha. Precies. Ik voel me best een faalhaas, liepen wel leukere meisjes rond.
Ik zei tegen haar. Ik ga je een ding zeggen en dat moet je goed onthouden.
'Succes ermee!' met het zwaaigebaar erbij.
ja die.quote:
ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind de katten die mis springen het leukst
of de geitjes die flauw vallen
nee hij vind dat helemaal niet grappigquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja.
omg jouw vriendje is heel blij met jou, dat moet wel.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja.
omg jouw vriendje is heel blij met jou, dat moet wel.
Mijn kat springt altijd op de wasbak in de douche. Als het een beetje nat is en hij niet met overtuiging springt...quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind de katten die mis springen het leukst
of de geitjes die flauw vallen
Arme katquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat springt altijd op de wasbak in de douche. Als het een beetje nat is en hij niet met overtuiging springt...
een tijdje geleden ging hij 3 keer achter elkaar onderuit, bijna een reden om de wasbak nat te houden haha
helaas doet mijn kat dat nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat springt altijd op de wasbak in de douche. Als het een beetje nat is en hij niet met overtuiging springt...
een tijdje geleden ging hij 3 keer achter elkaar onderuit, bijna een reden om de wasbak nat te houden haha
Mijn kat sprong vroeger 's ochtends in mijn armen en je moet je voorstellen dat mijn kat 5/6 kilo is ( maine coon). Een keer liep ik in mn nakie de slaapkamer uit en zette hij zijn sprong in en redde het net niet. Ik zag de nagels uitgaan en ik heb weken lang krassen op mn buik gehad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:27 schreef kutkloon7 het volgende:
wat onze katten wel doen is op schoot springen, maar niet hoog genoeg springen en dan maar hun nagels gebruiken om omhoog te klimmen. Ik had laatst een ochtendjas aan die gewoon van mijn been gleed dus dat beest donderde er gelijk weer af. Eigen schuld
Laat de dierenpolitie het maar niet horen dit is vast strafbaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat sprong vroeger 's ochtends in mijn armen en je moet je voorstellen dat mijn kat 5/6 kilo is ( maine coon). Een keer liep ik in mn nakie de slaapkamer uit en zette hij zijn sprong in en redde het net niet. Ik zag de nagels uitgaan en ik heb weken lang krassen op mn buik gehad.
ooh wat cute dat ie in je armen springt!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat sprong vroeger 's ochtends in mijn armen en je moet je voorstellen dat mijn kat 5/6 kilo is ( maine coon). Een keer liep ik in mn nakie de slaapkamer uit en zette hij zijn sprong in en redde het net niet. Ik zag de nagels uitgaan en ik heb weken lang krassen op mn buik gehad.
hoe dat nou weer?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat de dierenpolitie het maar niet horen dit is vast strafbaar
iedereen geeft denwauwelaar de schuld van dingen die ze zelf doen, die kat ook al.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe dat nou weer?
die kat doet dom
Ja en die kat had zich wel kunnen bezeren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe dat nou weer?
die kat doet dom
dars?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
als ze oud worden worden ze steeds luier.
bij me ouders, waren er een paar katten, en die pisten alles onder in de dars.
en dan als je daarheen ging gingen ze op je rug klimmen, en heel erg aanhankelijk zijn.
was echt heel leuk! . oh behalve dat je dan soms ineens een natte pissok had.
mijn kat vond het laatst ook nodig om even mijn kamer onder te schijtenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
als ze oud worden worden ze steeds luier.
bij me ouders, waren er een paar katten, en die pisten alles onder in de dars.
en dan als je daarheen ging gingen ze op je rug klimmen, en heel erg aanhankelijk zijn.
was echt heel leuk! . oh behalve dat je dan soms ineens een natte pissok had.
whahahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
iedereen geeft denwauwelaar de schuld van dingen die ze zelf doen, die kat ook al.
Hij deed het van kitten af aan, maar is er opeens mee opgehoudenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh wat cute dat ie in je armen springt!
doet die van mij ook al niet
utterly useless
ja ik weet niet. we noemen het de dars. zou niet weten wat het is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dars?
die van mij is pas 5 jaar oud dus ze is niet lui vanuit ouderdom
te vet om nog omhoog te komen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hij deed het van kitten af aan, maar is er opeens mee opgehouden
En terechtquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
iedereen geeft denwauwelaar de schuld van dingen die ze zelf doen, die kat ook al.
woon je eigenlijk nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet niet. we noemen het de dars. zou niet weten wat het is.
het is een soort 2de huiskamer, met slechte verwarming , even laag als de oude koeienstal maar zonder greppels en dingen of hoe heet het.
nee. dat wist je tochquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
woon je eigenlijk nog bij je ouders?
Ik ben geschikt voor al uw projectie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Beiden niet. Geen idee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
te vet om nog omhoog te komen?
of je hebt hem te vaak laten vallen?
ik wist het, maar ik was het vergetenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. dat wist je toch
ik vind me ouders stom, ik mag wel terugkomen van ze, en ze willen contact hebben, en ze hebben wat met mij.
maar ik niet met hun.
Dat soort hoek gebruiken voor een foto gaat vanzelf, je hebt overigens wel gelijk hoor, ik heb dan ook enorm vaak dezelfde foto's. Terwijl vaak de iets spontanere juist door andere toffer worden gevonden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja die.
ze lijkt echt op zon angel, zon te eng want volgens de internetnormen superaantrekkelijke pics.
het bewijst wel dat ze een bepaalde manier heeft om keer op keer fotos te maken. door oefening elke keer dezelfde enzo.
ik heb zelf alleen maar rotfotos van mezelf, dus dat bewijst opzich wel wat dat iedereen veel meer geoefend is vind ik altijd.
en dat staat ver van me af, echt zo mensen die het helemaal goed dan doen ofzo.
tot ik de foto van haar zag met haar studievrienden(tijdje terug gepost). toen vond ik haar echt tof waar ik wel misschien vanzelf bij zou uitkomen om een beetje bij te staan in de groepen ofzo.
Een gast van mijn studie lijkt echt bizar veel op jou trouwens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. dat wist je toch
ik vind me ouders stom, ik mag wel terugkomen van ze, en ze willen contact hebben, en ze hebben wat met mij.
maar ik niet met hun.
ooh ik ben daar super slecht inquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort hoek gebruiken voor een foto gaat vanzelf, je hebt overigens wel gelijk hoor, ik heb dan ook enorm vaak dezelfde foto's. Terwijl vaak de iets spontanere juist door andere toffer worden gevonden.
Is een beetje een meiden-tik volgens mij, veel foto's maken en precies weten hoe je moet kijken en waar je de camera moet houden.
ja, maar de mooiboy en metroseksueel doet het ook.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort hoek gebruiken voor een foto gaat vanzelf, je hebt overigens wel gelijk hoor, ik heb dan ook enorm vaak dezelfde foto's. Terwijl vaak de iets spontanere juist door andere toffer worden gevonden.
Is een beetje een meiden-tik volgens mij, veel foto's maken en precies weten hoe je moet kijken en waar je de camera moet houden.
Ik ontwijk camera's van andere ook altijd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ik ben daar super slecht in
maar ik ontwijk camera's dan ook al mijn hele leven
oeh heb ik pics gemist?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, maar de mooiboy doet het ook.
en stefanhaan ook met ze bieberkapsel (bieberkapsel:') ), dat is ook helemaal in.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dars?
die van mij is pas 5 jaar oud dus ze is niet lui vanuit ouderdom
oh het woord bestaat volgens google.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet niet. we noemen het de dars. zou niet weten wat het is.
het is een soort 2de huiskamer, met slechte verwarming , even laag als de oude koeienstal maar zonder greppels en dingen of hoe heet het.
en ze worden wel lui, behalve als ze honger hebben.
ik ben met de laatst overlevende kat altijd bezig om hem te dreseren met een fluitje.
en ik noem hem stinkdas en/of neger omdat hij stinkt naar medicijnen en zwart is.
oh oke.quote:
vind ik ook. Hoe schrijf je lijer, als in kanker/cholera/tyfus/aids-lijer? Iemand zei dat je dat schreef als luierquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke.
ja allemaal van die woorden die ik weleens gebruik, maar nooit opschrijf
nederlands is moeilijken schrijven al helemaal !
![]()
Kankehlyerquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
vind ik ook. Hoe schrijf je lijer, als in kanker/cholera/tyfus/aids-lijer? Iemand zei dat je dat schreef als luier
ohja. dat zou ik ook nieteens weten eigenlijk. je bent slimmer dan ik, omdat jij je dat al eens hebt afgevraagd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
vind ik ook. Hoe schrijf je lijer, als in kanker/cholera/tyfus/aids-lijer? Iemand zei dat je dat schreef als luier
Die heb ik ook weer binnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja. dat zou ik ook nieteens weten eigenlijk. je bent slimmer dan ik, omdat jij je dat al eens hebt afgevraagd.
helemaal correct.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die heb ik ook weer binnen.
Is het trouwens niet gewoon van lijder, bij nader inzien?
idd,quote:
ik word aangetrokken door "nadelen" van meisjes. ze triggeren instand verliefdheidgevoelens omdat ik het schattig vind en me er zelf ook in zie voor de latere totale gelijkgestemdheid van de zielen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ontwijk camera's van andere ook altijd.
Ach, elk meisje heeft nadelen, dus dan zul je in elk meisje wel iets goed zien. Je moet er alleen op vallen omdat je het echt goede mensen vind en niet omdat er ergens in je achterhoofd zit dat dat de enige zijn die je bereikbaar lijken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik word aangetrokken door "nadelen" van meisjes. ze triggeren instand verliefdheidgevoelens omdat ik het schattig vind en me er zelf ook in zie voor de latere totale gelijkgestemdheid van de zielen.
netzoals ik meisjes met "alleen een beetje borderline" helemaal geweldig vind klinken. en dat is ook omdat borderline erom bekend staat dat ze nogal claimend zijn voor aandacht, die ik maar wat graag wil geven. heeft ook te maken met me verlangens naar een niet helemaal oke meisje die dan mij leuk kan gaan vinden. de verlangens van het diep in de ogen kijken enzo.
ja dat is waar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, elk meisje heeft nadelen, dus dan zul je in elk meisje wel iets goed zien. Je moet er alleen op vallen omdat je het echt goede mensen vind en niet omdat er ergens in je achterhoofd zit dat dat de enige zijn die je bereikbaar lijken.
die ene joodse meid uit jersey shorequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is waar.
het klinkt wel een beetje alsof het zou kunnen dat ik er alleen op val omdat ze dan "makkelijker " zijn. maar zo voelt het niet, ik denk ook niet dat dat het alleen maar is.
ik WIL zoiemand(met nadelen) echt juist liever.
oh behalve de nadelen van een rasverschil, en de nadelen van dikheid.
dat is instant turnoff
Shiva uit NCISquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
die ene joodse meid uit jersey shore
waarom dan precies?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is waar.
het klinkt wel een beetje alsof het zou kunnen dat ik er alleen op val omdat ze dan "makkelijker " zijn. maar zo voelt het niet, ik denk ook niet dat dat het alleen maar is.
ik WIL zoiemand(met nadelen) echt juist liever.
oh behalve de nadelen van een rasverschil, en de nadelen van dikheid.
dat is instant turnoff
Ook als dat 24/7 doorgaat, jaren aan een stuk? Tot op het punt dat je zelf zowat tegen een zenuwinzinking aanzit, that is. Maar als masochisme je ding is, zal het inderdaad helemaal geweldig klinken kan ik me zo voorstellen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
netzoals ik meisjes met "alleen een beetje borderline" helemaal geweldig vind klinken. en dat is ook omdat borderline erom bekend staat dat ze nogal claimend zijn voor aandacht, die ik maar wat graag wil geven. heeft ook te maken met me verlangens naar een niet helemaal oke meisje die dan mij leuk kan gaan vinden. de verlangens van het diep in de ogen kijken enzo.
Neger wat is dit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, maar de mooiboy en metroseksueel doet het ook.
en stefanhaan ook met ze bieberkapsel (bieberkapsel:') ), dat is ook helemaal in.![]()
het is wel belangrijk. want er is oefening voor nodig om op de foto beetje goed te komen.
whahaha ik snap hem wel hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Neger wat is dit.
Wil je klappen ofwa, verrekte mongol.
dat kan ik niet logisch beredeneren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom dan precies?
waarom moet ze nadelen hebben?
op wat voor manier?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een gast van mijn studie lijkt echt bizar veel op jou trouwens.
nee, ik had tochquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Neger wat is dit.
ik snap alles.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:07 schreef stefanhaan het volgende:
/facepalm.
Oude mensen snappen sowieso niks.
Klap hem, met je gitaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Neger wat is dit.
Ik Ben een brabanderquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap alles.
ik ben alleen vreemd.
is het een grap terug met een uitspraakje van die film over die brabanders in de snackbar bij een mongool?
nee Ik klap em met een kipknots, jonge!quote:
Hebbe gij nog ene grizzly?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nee Ik klap em met een kipknots, jonge!
ik dacht dat masochisme iets was met lichamelijk geweld onderwerping? sorry als ik het fout heb.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ook als dat 24/7 doorgaat, jaren aan een stuk? Tot op het punt dat je zelf zowat tegen een zenuwinzinking aanzit, that is. Maar als masochisme je ding is, zal het inderdaad helemaal geweldig klinken kan ik me zo voorstellen.
nee hij bedoelde dat als je er van houdt jezelf te pijnigen (psychisch in dit geval) je vooral zo'n meisje moet zoekenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik dacht dat masochisme iets was met lichamelijk geweld onderwerping? sorry als ik het fout heb.
in dat geval....nee dat is het niet!, en dat is ook niet mijn ding.
dan kan ik ze lief in de ogen kijken, en dan zijn wel allebei gerust gesteld want dat voelt goed!
in mijn geval zou het me geweldige tijden opleveren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hij bedoelde dat als je er van houdt jezelf te pijnigen (psychisch in dit geval) je vooral zo'n meisje moet zoeken
omdat het vooral heel veel drama op gaat leveren
lantefanteraar is ook compleet gestoord what ever een of andere 'psychovrouw' ook zegtquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in mijn geval zou het me geweldige tijden opleveren.
het lijkt me overigens niet dat ik echt heel vreemd ben ,of dat het echt alleen maar aan mij ligt
het is opzich wel iets normaals, want lanterfanteraar heeft het ook.
zij wilde liefst een zielige zwerversjongen.
weet niet of het komt van een gebrek aan iets, of van het zo zijn door iets.
lanterfanteraar is van de zomer naar een psychovrouw geweest,en zij is compeet normaal verklaard. dus het is normaal.
Jij bent niet hetzelfde als Lant. En ik verbaas me er nog steeds over dat die psych alles aan haar doodnormaal vond, maar goed lastig oordelen zo vanachter een scherm natuurlijk. Dus het zal wel zo zijn, wat haar betreft. Ik weet niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het lijkt me overigens niet dat ik echt heel vreemd ben ,of dat het echt alleen maar aan mij ligt
het is opzich wel iets normaals, want lanterfanteraar heeft het ook.
zij wilde liefst een zielige zwerversjongen.
weet niet of het komt van een gebrek aan iets, of van het zo zijn door iets.
lanterfanteraar is van de zomer naar een psychovrouw geweest,en zij is compeet normaal verklaard. dus het is normaal.
wat zijn tim-tammetjes?quote:
Heb je haar wel eens gezien in het echt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lantefanteraar is ook compleet gestoord what ever een of andere 'psychovrouw' ook zegt
neequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens gezien in het echt?
ik ga al lang met haar om, op msn enzo, en zij met mij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lantefanteraar is ook compleet gestoord what ever een of andere 'psychovrouw' ook zegt
wtf is dit nou weer!quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent niet hetzelfde als Lant. En ik verbaas me er nog steeds over dat die psych alles aan haar doodnormaal vond, maar goed lastig oordelen zo vanachter een scherm natuurlijk. Dus het zal wel zo zijn, wat haar betreft. Ik weet niet.
Maar dat jij problemen hebt met realiteitsbesef en sociale fobie lijkt me duidelijk.
quote:
Hoe gaat het op de uni?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga al lang met haar om, op msn enzo, en zij met mij.
en ze is helemaal normaal hoor. helemaal normaal zijn we
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga al lang met haar om, op msn enzo, en zij met mij.
en ze is helemaal normaal hoor. helemaal normaal zijn we
my thoughts exactlyquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
telkens als ik je weer even serieus neem zeg je dit soort onzin
je bent echt heel vast houdende troll he
Hij is echt geen troll.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
telkens als ik je weer even serieus neem zeg je dit soort onzin
je bent echt heel vast houdende troll he
Hij is echt zo toch?quote:
Klopt, dat bedoelde ik er inderdaad mee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hij bedoelde dat als je er van houdt jezelf te pijnigen (psychisch in dit geval) je vooral zo'n meisje moet zoeken
omdat het vooral heel veel drama op gaat leveren
De seks is geweldig, en de momenten dat ze je op een voetstuk plaatsen en welhaast idoliseren voelen gevaarlijk goed. Daar tegenover staat een gekmakende onzekerheid, verlatingsangst, moodswings die hun weerga niet kennen, agressie, een onvoorstelbare impulsiviteit en daarbovenop totaal geen ruimte meer voor je eigen leven. Verstikkend tot op het bot. I've been there.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker?quote:
Meerderen kennen die jongen persoonlijk, hij is geen troll.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker?
sowieso, no offence, maar van jou aannemen dat ie geen troll is is alsof je van allah aanneemt dat jesus bestaat
m.a.w. over het bestaan van beide word getwijfeld en ik geloof het pas als ik op zijn minst een van de twee ooit ontmoet
Ik zag in een winkel bij het brood een bordje waarop stond: Aanraken = kopen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
Maar ik wilde het kruit niet te vroeg verschieten, dus was aan het rondkijken maar niets kopen.
Die vergelijking mag je even uitleggen. Hoezo wordt er over mijn bestaan getwijfeld? Post ik zulke rare dingen dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker?
sowieso, no offence, maar van jou aannemen dat ie geen troll is is alsof je van allah aanneemt dat jesus bestaat
m.a.w. over het bestaan van beide word getwijfeld en ik geloof het pas als ik op zijn minst een van de twee ooit ontmoet
Vrouwenlogica strikes again.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zijn gedrag kan toch troll gedrag zijn zeg maarquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Meerderen kennen die jongen persoonlijk, hij is geen troll.
Naar die winkel zal ik nooit gaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik zag in een winkel bij het brood een bordje waarop stond: Aanraken = kopen.
was jij niet je vader of iets in die richtingquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vergelijking mag je even uitleggen. Hoezo wordt er over mijn bestaan getwijfeld? Post ik zulke rare dingen dan?
Daaromquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat kan Loka wel beamen lijkt me.
Jezus Christus, dus je bedoelde het toch zo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was jij niet je vader of iets in die richting
irl zou ik niet zeggen dat hij problemen heeft met versieren. Daarom sluit ik het juist niet uit dat hij een troll isquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Meerderen kennen die jongen persoonlijk, hij is geen troll.
Jij hebt pics gezien?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
irl zou ik niet zeggen dat hij problemen heeft met versieren. Daarom sluit ik het juist niet uit dat hij een troll is
Was hij niet op die meet een MLIG ookquote:
Ik zou niet weten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was hij niet op die meet een MLIG ook
juist als ik dus wel hier een trol zou zijn, dan zou ik dus wel normaal zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
irl zou ik niet zeggen dat hij problemen heeft met versieren. Daarom sluit ik het juist niet uit dat hij een troll is
Want je denkt dat ze mensen makkelijk opsluiten in een inrichting of zo, zonder eigen medewerking?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
niemand is zo vreemd en loopt vrij rond
Heb je haar ontmoet dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
zelfde voor lanterfanteraar, moet je haar maar eens irl meemaken.
ze beweegt gewoon in de 3 dimensies normaal door de sociale dynamiek enzo hoor
Anders zou Fok! een stuk rustiger zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want je denkt dat ze mensen makkelijk opsluiten in een inrichting of zo, zonder eigen medewerking?
jezus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want je denkt dat ze mensen makkelijk opsluiten in een inrichting of zo, zonder eigen medewerking?
nee. maar dat is wel duidelijk van haar vrienden en haar leven, en ik weet dat toch wel gewoon van haar ook enzo.quote:
Ze beweegt wat door de wat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus.
er is toch niets aan de hand. het is niet alsof geprobeert is door mannen in witte jassen om mij op te halen ofzo hoor.
gewoon normaal, net als jullie leven heb ik niets te maken met inrichtingen
drugs are badquote:
Nee tenzij je echt een gevaar bent voor anderen, of voor jezelf (zelfmoord poging), anders niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders zou Fok! een stuk rustiger zijnje wordt tegenwoordig niet meer zo snel opgesloten. Of je moet je halve familie hebben uitgemoord dan moet je even een nachtje de cel in maar verder niet
Wat ik bedoelde was dat je posts een compleet verkeerd beeld van je geven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
juist als ik dus wel hier een trol zou zijn, dan zou ik dus wel normaal zijn?
dan ben ik toch ook normaal ookal zou ik hier niet trollen.
either way, is het redelijk normaal en lijkt het hier allemaal wat overdreven alleen maar te staan
zelfde voor lanterfanteraar, moet je haar maar eens irl meemaken.
Wie zegt dat de meet representatief was dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dat je posts een compleet verkeerd beeld van je geven.
Ja ze is niet opgepakt dus dan loop je vrij door de wereld.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat ze gewoon vrij rondloopt in de wereld.
ja dat ook, dat was het 2de.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dat je posts een compleet verkeerd beeld van je geven.
dit klinkt geweldigquote:De seks is geweldig, en de momenten dat ze je op een voetstuk plaatsen en welhaast idoliseren voelen gevaarlijk goed.
dit klinkt ook geweldig, ik lees het en denk meteen van :quote:Daar tegenover staat een gekmakende onzekerheid, verlatingsangst, moodswings die hun weerga niet kennen, agressie, een onvoorstelbare impulsiviteit en daarbovenop totaal geen ruimte meer voor je eigen leven. Verstikkend tot op het bot. I've been there.
quote:gekmakende onzekerheid omdat ze van me houdt. verlatingssangst omdat ze zoveel van me houd, moodswings omdat ze wat moeite heeft met dingenm, en alleen een beetje zielig is, aggressie omdat ze jmoeite heeft met dingen, maar van binnen is ze schattig, en daarbovenop totaal geen ruimte voor je eigen leven wat geweldig is, want ik heb al niet zon uitgreid eigen leven, en ik wil altijd bij haar zijn. Verstikkend tot op het bot is ook heel leuk, want dan is het niet moeilijk om wedertezien enzo. i've been there done that zou ik ook wel graag willen.
Anders neem even alles letterlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ja deze:quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:49 schreef Soit het volgende:
Omdat ik laatst toen ik in gesprek was met een meid, het hele gezicht van haar 'afschermde' als het ware (in mijn ogen dan) en alleen ging kijken naar haar ogen om zo te kijken hoe zij zich écht voelde. Ik dacht dat niemand anders dat deed en ik gewoon raar was. Kan ook nog eens intimiderend overkomen op je gesprekspartner.
Nou, ik hoop dat het je lukt dan. Ieder z'n meug.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat ook, dat was het 2de.
de slechte dingen aan me staan hier allemaal een beetje opgesomt allemaal achter elkaar, en dan lijkt het eerder veel erger.
[..]
dit klinkt geweldig
[..]
dit klinkt ook geweldig, ik lees het en denk meteen van :
[..]
omg, hahahahaha. Beste quote van deze hele topic reeks, mlig die denkt een normale kijk op de wereld te hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
wtf is dit nou weer!
ik heb helemaal geen slecht realiteitsbesef,
Dat weet ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee tenzij je echt een gevaar bent voor anderen, of voor jezelf (zelfmoord poging), anders niet.
En MLiG mag dan wel vreemd zijn (en misschien nog baat hebben bij zo'n psychiatrisch ziekenhuis ook), hij komt niet in aanmerking om tegen zijn wil opgenomen te worden natuurlijk.
Nee, niet die.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja deze:
http://mens-en-samenlevin(...)en-van-de-ander.html
oh je deed het echt met opzet, zo heel taktisch.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:56 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, niet die.Volgens mij gaat die onbewust al zo.
Het was bij iemand waar ik totaal geen verlangen of liefde voor voel. Het was puur om te kijken of wat ze allemaal vertelde tegen mij haar ook daadwerkelijk iets deed.
Het valt niet veel anders te interpreteren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Anders neem even alles letterlijk
Dat had niet met versieren te maken. Niet iedereen die jou diep in de ogen kijkt wil jou per definitie versieren of heeft verlangen naar jou, trouwens. Ik wilde alleen maar kijken of haar eigen (heftige) verhalen haarzelf ook wat deden. Ik ben gewoon een vreemd persoon.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh je deed het echt met opzet, zo heel taktisch.
opzich dit is wat versierkunstenaars doen enzo he, experimenteren met van alles.
jij bent het gewoon
Als jij dat zelf vindt dan welquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat had niet met versieren te maken. Niet iedereen die jou diep in de ogen kijkt wil jou per definitie versieren of heeft verlangen naar jou, trouwens. Ik wilde alleen maar kijken of haar eigen (heftige) verhalen haarzelf ook wat deden. Ik ben gewoon een vreemd persoon.
Ik ben geen versierkunstenaar natuurlijk. Wat ben ik gewoon?
Kom je aandacht te kort?quote:
quote:
Nee, ik wil graag antwoord op een vraag.quote:
Dat heb ik gelezenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag antwoord op een vraag.
Gisteren genoeg aandacht gehad.
Wat heb jij allemaal gehosseld de afgelopen week?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezenwat was je vraag ook al weer?
Nietsquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal gehosseld de afgelopen week?
Het was een overdrijving om een punt te makenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het valt niet veel anders te interpreteren.
Je bedoelt een hyperbool? Hoe werkt dat precies?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het was een overdrijving om een punt te maken
google maar eens op stijlfiguur
nee niet om haar te versieren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat had niet met versieren te maken. Niet iedereen die jou diep in de ogen kijkt wil jou per definitie versieren of heeft verlangen naar jou, trouwens. Ik wilde alleen maar kijken of haar eigen (heftige) verhalen haarzelf ook wat deden. Ik ben gewoon een vreemd persoon.
Ik ben geen versierkunstenaar natuurlijk. Wat ben ik gewoon?
Die van jezelf of van een ander?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je bedoelt een hyperbool? Hoe werkt dat precies?
Ik wil hem ook graag hanteren...
Ik wil zelf ook graag de hyperbool gaan hanteren in dit topic.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die van jezelf of van een ander?
I don't get itquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil zelf ook graag de hyperbool gaan hanteren in dit topic.
Ik zou het niet meer doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb ooit eens ruzie gekregen op school omdat ik haar te lang aanstaarde volgens haar, ging ze tegen me tekeer en haar een klap in het gezicht gegeven en daarna was ze poeslief.
Moraal van het verhaal staren kan ook wel eens als vervelend ervaren worden
ja duh dat staat toch ook in de linkquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb ooit eens ruzie gekregen op school omdat ik haar te lang aanstaarde volgens haar, ging ze tegen me tekeer en haar een klap in het gezicht gegeven en daarna was ze poeslief.
jij hebt haar een klap in haar gezicht gegeven?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
zit niet zo te hyperbolen hyperbool
het is gewoon een stijlfiguur waarbij je overdrijft om een punt te makenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoe werkt dat zo'n hyperbool?
Wat doe je er dan voor?
Ja jij hebt nooit puberruzies gehad met meiden, en ja als iemand me bijna aanvliegt en bedreigend voor me gaat staan dan geef ik een klap ja .quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt haar een klap in haar gezicht gegeven?
Misschien kun jij je dan wat meer verdiepen in de betekenis van moraal als in 'ideeën over goed en slecht'
Oke, dan was het gewoon geen sterk argument van je.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het was een overdrijving om een punt te maken
een stijlfiguur genaamd hyperbool
Agressievelingquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja jij hebt nooit puberruzies gehad met meiden, en ja als iemand me bijna aanvliegt en bedreigend voor me gaat staan dan geef ik een klap ja .
ik ben ook een pubermeisje geweest dus ja dat heb ik natuurlijk welquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja jij hebt nooit puberruzies gehad met meiden, en ja als iemand me bijna aanvliegt en bedreigend voor me gaat staan dan geef ik een klap ja .
ik mis iets een deze post een hyperbool misschien?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
zit niet zo te hyperbolen hyperbool
oh de lange tenen zijn weer terug?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja heilige rhubarb dagwaarschijnlijk heb je menstruatie ofzo want je zit iedereen af te zeiken
Eerlijk gezegd zou ik ook niet iemand slaan zo lang die ander niet fysiek wordt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja heilige rhubarb dagwaarschijnlijk heb je menstruatie ofzo want je zit iedereen af te zeiken
En dat was dus wel het puntquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik ook niet iemand slaan zo lang die ander niet fysiek wordt.
Soms kom je gewoon in een situatie waar jij zelf een klap moet uitdelen om te voorkomen dat het erger wordtquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat was dus wel het punt
oh zij sloeg jou eerst?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat was dus wel het punt
het zal wel weer aan mij liggen maar ik ben nog nooit in zo'n situatie gekomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms kom je gewoon in een situatie waar jij zelf een klap moet uitdelen om te voorkomen dat het erger wordt
Dan heb je geluk gehad, maar het kan iedereen over komenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zal wel weer aan mij liggen maar ik ben nog nooit in zo'n situatie gekomen
dat valt echt wel mee hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad, maar het kan iedereen over komen
gelukkig ben je iemand die dat heel snel doorheeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb het gevoel dat ik bij jou altijd kei veel sarcasme mis in je posts
Ik wel, ik heb een keer iemand een kopstoot gegeven die mijn lastig viel. En ben een keer bijna uit de auto gesleurd toen kon ik niet eens iets terug doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zal wel weer aan mij liggen maar ik ben nog nooit in zo'n situatie gekomen
Dat ligt eraan. In gevallen waar mannelijke figuren ruzie zoeken met je, kun je weleens voor die keus komen te staan. Dan is het vechten of vluchten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms kom je gewoon in een situatie waar jij zelf een klap moet uitdelen om te voorkomen dat het erger wordt
En wat is normaal gedrag, en wat zijn normale mensen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat valt echt wel mee hoor
zolang jij je gewoon normaal gedraagt en met normale mensen om gaat zie ik echt niet in waarom mensen je opeens zouden willen gaan slaan
Klopt inderdaad, helaas had ik die situatie waar ik in de auto zat niet eens tijd om te reageren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. In gevallen waar mannelijke figuren ruzie zoeken met je, kun je weleens voor die keus komen te staan. Dan is het vechten of vluchten.
In alle andere gevallen is het vooral een brevet van onvermogen.
Ik denk dat het als vrouw wel minder is, maar als man zijnde ben ik vaak genoeg in zulke situaties gekomen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat valt echt wel mee hoor
zolang jij je gewoon normaal gedraagt en met normale mensen om gaat zie ik echt niet in waarom mensen je opeens zouden willen gaan slaan
ik wou net zeggen dat het misschien komt doordat ik vrouw ben?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het als vrouw wel minder is, maar als man zijnde ben ik vaak genoeg in zulke situaties gekomen.
Dronken mensen worden weleens agressief en ik loop voor niemand weg.
Ik heb ooit tussen 3 man ingestaan die mij in elkaar wilden slaan. Vluchten was niet echt meer een optie, al heeft die mijn voorkeur. Dus ik heb de vent voor me zo hard geslagen dat ik zn neus heb gebroken en hij tegen de vlakte ging. De rest bedacht zich.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, helaas had ik die situatie waar ik in de auto zat niet eens tijd om te reageren.
Dat is altijd mijn probleem geweest, ik was vroeger heel erg mager dus leek altijd een makkelijke prooi om te sarren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit tussen 3 man ingestaan die mij in elkaar wilden slaan. Vluchten was niet echt meer een optie, al heeft die mijn voorkeur. Dus ik heb de vent voor me zo hard geslagen dat ik zn neus heb gebroken en hij tegen de vlakte ging. De rest bedacht zich.
Maar meestal fucken mensen niet met me, ik ben vrij breed en enigzins lang.
Zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit tussen 3 man ingestaan die mij in elkaar wilden slaan. Vluchten was niet echt meer een optie, al heeft die mijn voorkeur. Dus ik heb de vent voor me zo hard geslagen dat ik zn neus heb gebroken en hij tegen de vlakte ging. De rest bedacht zich.
Maar meestal fucken mensen niet met me, ik ben vrij breed en enigzins lang. Dat weerhoudt er genoeg.
Of je hebt geluk, of je bent een grote enge vrouw.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben wel eens tussen 2 vechtende mannen gaan staan en eens voor een meisje dat werd lastig gevallen door een kerel
maar ook toen heeft niemand ook maar zijn hand naar mij opgeheven en was alleen er gaan staan al meer dan genoeg
Als vrouw kom je in principe gewoon nooit in de situatie dat iemand je aan wil vallen fysiek ( of het moet huiselijk geweld oid zijn). Als man is dat echt anders. Zelfs in doorsnee kroeg/dancing ontstaat op een bepaald uur met teveel mannen een naargeestige sfeer. En soms loopt dat uit de hand.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben wel eens tussen 2 vechtende mannen gaan staan en eens voor een meisje dat werd lastig gevallen door een kerel
maar ook toen heeft niemand ook maar zijn hand naar mij opgeheven en was alleen er gaan staan al meer dan genoeg
groot niet echtquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of je hebt geluk, of je bent een grote enge vrouw.
Ik zie het hier in het cafe inderdaad vaak genoeg van het 1 op het andere moment verkeerd gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als vrouw kom je in principe gewoon nooit in de situatie dat iemand je aan wil vallen fysiek ( of het moet huiselijk geweld oid zijn). Als man is dat echt anders. Zelfs in doorsnee kroeg/dancing ontstaat op een bepaald uur met teveel mannen een naargeestige sfeer. En soms loopt dat uit de hand.
Maar goed, je kunt als man ook zorgen dat je die situaties niet opzoekt.
Ik geloof je meteen hoor dat het als man anders isquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als vrouw kom je in principe gewoon nooit in de situatie dat iemand je aan wil vallen fysiek ( of het moet huiselijk geweld oid zijn). Als man is dat echt anders. Zelfs in doorsnee kroeg/dancing ontstaat op een bepaald uur met teveel mannen een naargeestige sfeer. En soms loopt dat uit de hand.
Maar goed, je kunt als man ook zorgen dat je die situaties niet opzoekt.
Als ik mensen zou slaan, zou ik een dikke vrouw niet bovenaan mijn lijstje hebben staan denk ik. Zo dat volle gewicht tegen me aan, nee dankje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
groot niet echt
dik wel.. misschien waren ze bang dat ik op ze ging zitten
Ik loop liever weg, maar dat heeft ook een reden. Ik heb een vriend gehad die ook dacht ik loop niet weg en kreeg een gebroken glas in zijn gezicht. Hij heeft nog steeds littekens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie het hier in het cafe inderdaad vaak genoeg van het 1 op het andere moment verkeerd gaan.
En ik zoek zelf zulke situaties niet op als ik uitben, maar ik loop er ook niet voor weg.
niet echt representatief denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik mensen zou slaan, zou ik een dikke vrouw niet bovenaan mijn lijstje hebben staan denk ik. Zo dat volle gewicht tegen me aan, nee dankje.
Verbaal wijk ik dan weer voor niemand wijken. Maar ik moet zeggen dat ik ook wel vrijwel altijd 'win'...quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
ik ga liever een confrontatie liever uit de weg zowel verbaal als fysiek
Ik ken je niet, dus je kan sowieso niet representatief zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet echt representatief denk ik
ik ben misschien wel dik maar enorm slap en hard kan ik je echt niet slaan
ik zou eerder een dunne vrouw die er sportief uit ziet vrezen
die kan je ook nog achter na rennenik hou dat geen halve blok vol
subtiel gebruik van aanhalingtekens!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Verbaal wijk ik dan weer voor niemand wijken. Maar ik moet zeggen dat ik ook wel vrijwel altijd 'win'...
Loop je mis.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik mis cactus trouwens
loop ik haar gewoon de hele tijd mis of komt ze niet echt meer?
Verbaal kan ik een confrontatie dan wel weer laten gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
ik ga liever een confrontatie liever uit de weg zowel verbaal als fysiek
he verdoriequote:
Ik win doorgaans omdat ik verbaal veel sterker ben, maar niet altijd omdat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:54 schreef kutkloon7 het volgende:
subtiel gebruik van aanhalingtekens!
Ik kan diegene dan weer missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ik mis iemand die mij interessant vind
Heb je al een date geregeld?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan diegene dan weer missen als kiespijn.
ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ik mis iemand die mij interessant vind
Mijn hond heeft vorige week puppy's gekregenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
oooh nee iemand krijgt een puppie op tv
verdomme nu word het puppiemonster in mij weer wakker
Jammerquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
mijn maat is weer op stap
ooooh mag ik er een?!?!?!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn hond heeft vorige week puppy's gekregen
Nee zijn al verkocht.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooooh mag ik er een?!?!?!
wat voor hondje?
Nee want ik ken geen leuke meisjes die niet bezet zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |