Arme katquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat springt altijd op de wasbak in de douche. Als het een beetje nat is en hij niet met overtuiging springt...
een tijdje geleden ging hij 3 keer achter elkaar onderuit, bijna een reden om de wasbak nat te houden haha
helaas doet mijn kat dat nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat springt altijd op de wasbak in de douche. Als het een beetje nat is en hij niet met overtuiging springt...
een tijdje geleden ging hij 3 keer achter elkaar onderuit, bijna een reden om de wasbak nat te houden haha
Mijn kat sprong vroeger 's ochtends in mijn armen en je moet je voorstellen dat mijn kat 5/6 kilo is ( maine coon). Een keer liep ik in mn nakie de slaapkamer uit en zette hij zijn sprong in en redde het net niet. Ik zag de nagels uitgaan en ik heb weken lang krassen op mn buik gehad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:27 schreef kutkloon7 het volgende:
wat onze katten wel doen is op schoot springen, maar niet hoog genoeg springen en dan maar hun nagels gebruiken om omhoog te klimmen. Ik had laatst een ochtendjas aan die gewoon van mijn been gleed dus dat beest donderde er gelijk weer af. Eigen schuld
Laat de dierenpolitie het maar niet horen dit is vast strafbaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat sprong vroeger 's ochtends in mijn armen en je moet je voorstellen dat mijn kat 5/6 kilo is ( maine coon). Een keer liep ik in mn nakie de slaapkamer uit en zette hij zijn sprong in en redde het net niet. Ik zag de nagels uitgaan en ik heb weken lang krassen op mn buik gehad.
ooh wat cute dat ie in je armen springt!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat sprong vroeger 's ochtends in mijn armen en je moet je voorstellen dat mijn kat 5/6 kilo is ( maine coon). Een keer liep ik in mn nakie de slaapkamer uit en zette hij zijn sprong in en redde het net niet. Ik zag de nagels uitgaan en ik heb weken lang krassen op mn buik gehad.
hoe dat nou weer?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat de dierenpolitie het maar niet horen dit is vast strafbaar
iedereen geeft denwauwelaar de schuld van dingen die ze zelf doen, die kat ook al.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe dat nou weer?
die kat doet dom
Ja en die kat had zich wel kunnen bezeren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe dat nou weer?
die kat doet dom
dars?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
als ze oud worden worden ze steeds luier.
bij me ouders, waren er een paar katten, en die pisten alles onder in de dars.
en dan als je daarheen ging gingen ze op je rug klimmen, en heel erg aanhankelijk zijn.
was echt heel leuk! . oh behalve dat je dan soms ineens een natte pissok had.
mijn kat vond het laatst ook nodig om even mijn kamer onder te schijtenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
als ze oud worden worden ze steeds luier.
bij me ouders, waren er een paar katten, en die pisten alles onder in de dars.
en dan als je daarheen ging gingen ze op je rug klimmen, en heel erg aanhankelijk zijn.
was echt heel leuk! . oh behalve dat je dan soms ineens een natte pissok had.
whahahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
iedereen geeft denwauwelaar de schuld van dingen die ze zelf doen, die kat ook al.
Hij deed het van kitten af aan, maar is er opeens mee opgehoudenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh wat cute dat ie in je armen springt!
doet die van mij ook al niet
utterly useless
ja ik weet niet. we noemen het de dars. zou niet weten wat het is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dars?
die van mij is pas 5 jaar oud dus ze is niet lui vanuit ouderdom
te vet om nog omhoog te komen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hij deed het van kitten af aan, maar is er opeens mee opgehouden
En terechtquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
iedereen geeft denwauwelaar de schuld van dingen die ze zelf doen, die kat ook al.
woon je eigenlijk nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet niet. we noemen het de dars. zou niet weten wat het is.
het is een soort 2de huiskamer, met slechte verwarming , even laag als de oude koeienstal maar zonder greppels en dingen of hoe heet het.
nee. dat wist je tochquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
woon je eigenlijk nog bij je ouders?
Ik ben geschikt voor al uw projectie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Beiden niet. Geen idee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
te vet om nog omhoog te komen?
of je hebt hem te vaak laten vallen?
ik wist het, maar ik was het vergetenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. dat wist je toch
ik vind me ouders stom, ik mag wel terugkomen van ze, en ze willen contact hebben, en ze hebben wat met mij.
maar ik niet met hun.
Dat soort hoek gebruiken voor een foto gaat vanzelf, je hebt overigens wel gelijk hoor, ik heb dan ook enorm vaak dezelfde foto's. Terwijl vaak de iets spontanere juist door andere toffer worden gevonden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja die.
ze lijkt echt op zon angel, zon te eng want volgens de internetnormen superaantrekkelijke pics.
het bewijst wel dat ze een bepaalde manier heeft om keer op keer fotos te maken. door oefening elke keer dezelfde enzo.
ik heb zelf alleen maar rotfotos van mezelf, dus dat bewijst opzich wel wat dat iedereen veel meer geoefend is vind ik altijd.
en dat staat ver van me af, echt zo mensen die het helemaal goed dan doen ofzo.
tot ik de foto van haar zag met haar studievrienden(tijdje terug gepost). toen vond ik haar echt tof waar ik wel misschien vanzelf bij zou uitkomen om een beetje bij te staan in de groepen ofzo.
Een gast van mijn studie lijkt echt bizar veel op jou trouwens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. dat wist je toch
ik vind me ouders stom, ik mag wel terugkomen van ze, en ze willen contact hebben, en ze hebben wat met mij.
maar ik niet met hun.
ooh ik ben daar super slecht inquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort hoek gebruiken voor een foto gaat vanzelf, je hebt overigens wel gelijk hoor, ik heb dan ook enorm vaak dezelfde foto's. Terwijl vaak de iets spontanere juist door andere toffer worden gevonden.
Is een beetje een meiden-tik volgens mij, veel foto's maken en precies weten hoe je moet kijken en waar je de camera moet houden.
ja, maar de mooiboy en metroseksueel doet het ook.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort hoek gebruiken voor een foto gaat vanzelf, je hebt overigens wel gelijk hoor, ik heb dan ook enorm vaak dezelfde foto's. Terwijl vaak de iets spontanere juist door andere toffer worden gevonden.
Is een beetje een meiden-tik volgens mij, veel foto's maken en precies weten hoe je moet kijken en waar je de camera moet houden.
Ik ontwijk camera's van andere ook altijd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ik ben daar super slecht in
maar ik ontwijk camera's dan ook al mijn hele leven
oeh heb ik pics gemist?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, maar de mooiboy doet het ook.
en stefanhaan ook met ze bieberkapsel (bieberkapsel:') ), dat is ook helemaal in.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dars?
die van mij is pas 5 jaar oud dus ze is niet lui vanuit ouderdom
oh het woord bestaat volgens google.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet niet. we noemen het de dars. zou niet weten wat het is.
het is een soort 2de huiskamer, met slechte verwarming , even laag als de oude koeienstal maar zonder greppels en dingen of hoe heet het.
en ze worden wel lui, behalve als ze honger hebben.
ik ben met de laatst overlevende kat altijd bezig om hem te dreseren met een fluitje.
en ik noem hem stinkdas en/of neger omdat hij stinkt naar medicijnen en zwart is.
oh oke.quote:
vind ik ook. Hoe schrijf je lijer, als in kanker/cholera/tyfus/aids-lijer? Iemand zei dat je dat schreef als luierquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke.
ja allemaal van die woorden die ik weleens gebruik, maar nooit opschrijf
nederlands is moeilijken schrijven al helemaal !
![]()
Kankehlyerquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
vind ik ook. Hoe schrijf je lijer, als in kanker/cholera/tyfus/aids-lijer? Iemand zei dat je dat schreef als luier
ohja. dat zou ik ook nieteens weten eigenlijk. je bent slimmer dan ik, omdat jij je dat al eens hebt afgevraagd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
vind ik ook. Hoe schrijf je lijer, als in kanker/cholera/tyfus/aids-lijer? Iemand zei dat je dat schreef als luier
Die heb ik ook weer binnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja. dat zou ik ook nieteens weten eigenlijk. je bent slimmer dan ik, omdat jij je dat al eens hebt afgevraagd.
helemaal correct.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die heb ik ook weer binnen.
Is het trouwens niet gewoon van lijder, bij nader inzien?
idd,quote:
ik word aangetrokken door "nadelen" van meisjes. ze triggeren instand verliefdheidgevoelens omdat ik het schattig vind en me er zelf ook in zie voor de latere totale gelijkgestemdheid van de zielen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ontwijk camera's van andere ook altijd.
Ach, elk meisje heeft nadelen, dus dan zul je in elk meisje wel iets goed zien. Je moet er alleen op vallen omdat je het echt goede mensen vind en niet omdat er ergens in je achterhoofd zit dat dat de enige zijn die je bereikbaar lijken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik word aangetrokken door "nadelen" van meisjes. ze triggeren instand verliefdheidgevoelens omdat ik het schattig vind en me er zelf ook in zie voor de latere totale gelijkgestemdheid van de zielen.
netzoals ik meisjes met "alleen een beetje borderline" helemaal geweldig vind klinken. en dat is ook omdat borderline erom bekend staat dat ze nogal claimend zijn voor aandacht, die ik maar wat graag wil geven. heeft ook te maken met me verlangens naar een niet helemaal oke meisje die dan mij leuk kan gaan vinden. de verlangens van het diep in de ogen kijken enzo.
ja dat is waar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, elk meisje heeft nadelen, dus dan zul je in elk meisje wel iets goed zien. Je moet er alleen op vallen omdat je het echt goede mensen vind en niet omdat er ergens in je achterhoofd zit dat dat de enige zijn die je bereikbaar lijken.
die ene joodse meid uit jersey shorequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is waar.
het klinkt wel een beetje alsof het zou kunnen dat ik er alleen op val omdat ze dan "makkelijker " zijn. maar zo voelt het niet, ik denk ook niet dat dat het alleen maar is.
ik WIL zoiemand(met nadelen) echt juist liever.
oh behalve de nadelen van een rasverschil, en de nadelen van dikheid.
dat is instant turnoff
Shiva uit NCISquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
die ene joodse meid uit jersey shore
waarom dan precies?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is waar.
het klinkt wel een beetje alsof het zou kunnen dat ik er alleen op val omdat ze dan "makkelijker " zijn. maar zo voelt het niet, ik denk ook niet dat dat het alleen maar is.
ik WIL zoiemand(met nadelen) echt juist liever.
oh behalve de nadelen van een rasverschil, en de nadelen van dikheid.
dat is instant turnoff
Ook als dat 24/7 doorgaat, jaren aan een stuk? Tot op het punt dat je zelf zowat tegen een zenuwinzinking aanzit, that is. Maar als masochisme je ding is, zal het inderdaad helemaal geweldig klinken kan ik me zo voorstellen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
netzoals ik meisjes met "alleen een beetje borderline" helemaal geweldig vind klinken. en dat is ook omdat borderline erom bekend staat dat ze nogal claimend zijn voor aandacht, die ik maar wat graag wil geven. heeft ook te maken met me verlangens naar een niet helemaal oke meisje die dan mij leuk kan gaan vinden. de verlangens van het diep in de ogen kijken enzo.
Neger wat is dit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, maar de mooiboy en metroseksueel doet het ook.
en stefanhaan ook met ze bieberkapsel (bieberkapsel:') ), dat is ook helemaal in.![]()
het is wel belangrijk. want er is oefening voor nodig om op de foto beetje goed te komen.
whahaha ik snap hem wel hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Neger wat is dit.
Wil je klappen ofwa, verrekte mongol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |