abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:59:12 #1
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_105129059

The Dark Knight Rises
Directed by Christopher Nolan.
Produced by Christopher Nolan, Emma Thomas, Charles Roven.
Starring Christian Bale, Michael Caine, Gary Oldman, Anne Hathaway, Tom Hardy, Cillian Murphy(?), Marion Cotillard, Joseph Gordon-Levitt, Liam Neeson and Morgan Freeman.
Music by Hans Zimmer.
Release 25 July 2012 (Netherlands).
Budget $250 million.

Vorig deel: The Dark Knight Rises (2012)

Laatste posts:
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef Breuls het volgende:
The Guardian over de recente feiten over de film: http://www.guardian.co.uk(...)ght-rises?CMP=twt_fd

Ze nemen de informatie uit Empire met een lichte korrel zout, omdat Nolan wel vaker misleidend is. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:02 schreef Daskaar het volgende:
zou nolan te porren zijn om begins overnieuw te doen?
:)
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:10 schreef Shogo het volgende:

[..]

Waarom? Het heeft een paar kleine foutjes maar het is een uitstekende reboot/origin film.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:40 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

En is nog beter dan The Dark Knight ook.

[ Bericht 37% gewijzigd door Kleffe_Dop op 03-12-2011 12:10:51 ]
pi_105129870
Batman begins opnieuw? Dat zou wel heel raar zijn..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105130188
Deze film moet gewoon zó vet worden. Des te meer zonde dat 't nog een half jaar duurt tot de release...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  FOK!fotograaf zaterdag 3 december 2011 @ 16:06:27 #4
159915 -Menn0-
MNO
pi_105135486
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:41 schreef Tim86 het volgende:
Batman begins opnieuw? Dat zou wel heel raar zijn..
Inderdaad, gaat niet gebeuren.
,,/
  zaterdag 3 december 2011 @ 20:50:34 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_105144318
Lekker de reeks voortgezet...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:31:59 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105151105
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:10 schreef Shogo het volgende:

[..]

Waarom? Het heeft een paar kleine foutjes maar het is een uitstekende reboot/origin film.
Wat voor foutjes :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:32:47 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105151148
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:56 schreef Mikkie het volgende:
Deze film moet gewoon zó vet worden. Des te meer zonde dat 't nog een half jaar duurt tot de release...
En des te meer zonde dat het de laatste zal zijn in deze serie.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 4 december 2011 @ 00:06:03 #8
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105152390
begins is geen slechte film, maar er zitten wel duidelijk stijl verschillen tussen die en de vervolgen.
  zondag 4 december 2011 @ 00:27:41 #9
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105153230
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:06 schreef Daskaar het volgende:
begins is geen slechte film, maar er zitten wel duidelijk stijl verschillen tussen die en de vervolgen.
Volgens mij kunnen we de stijl van Rises nog niet goed beoordelen, derhalve kun je alleen BB en TDK vergelijken, en dan is er helemaal niet zoveel duidelijk. Als DKR nu weer anders is, dan is dat juist de bedoeling van Nolan, en is elke film een andere stijl de stijl en sich.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zondag 4 december 2011 @ 01:04:05 #10
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_105154458
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:06 schreef Daskaar het volgende:
In het voordeel van Begins imo. Bij Begins had ik echt het idee dat de film zich afspeelde in Gotham City; realistisch, maar ook dat beetje comic achtige.
TDK speelde zich voor mijn gevoel gewoon af op de straten van Chicago in de huidige wereld.
  zondag 4 december 2011 @ 01:30:23 #11
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105155052
bij begins is mijn enige probleem, naast de wat matige actiescenes in gotham, het verhaal van ra's, het dumpen van chemicals in n opengebroken pijpleiding was altijd wat comicbookie, het fantastische element van een neuro toxin in de stad loslaten, in een stad die sowieso al geconsumeerd werd door angst, is leuk, maar past simpelweg niet in de meer realistische kant die TDK en TDKR op zijn gegaan. de toon is veranderd.

ik hou van begins hoor, 1 van de fijnste scenes om naar te kijken is die tussen falcone en de jonge bruce in de bar.
maar deel 1 is anders qua toon en stijl dan de vervolgen.
  zondag 4 december 2011 @ 08:58:51 #12
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_105158066
zin an :)
  zondag 4 december 2011 @ 10:28:56 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105159038
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 01:30 schreef Daskaar het volgende:
bij begins is mijn enige probleem, naast de wat matige actiescenes in gotham, het verhaal van ra's, het dumpen van chemicals in n opengebroken pijpleiding was altijd wat comicbookie, het fantastische element van een neuro toxin in de stad loslaten, in een stad die sowieso al geconsumeerd werd door angst, is leuk, maar past simpelweg niet in de meer realistische kant die TDK en TDKR op zijn gegaan. de toon is veranderd.

ik hou van begins hoor, 1 van de fijnste scenes om naar te kijken is die tussen falcone en de jonge bruce in de bar.
maar deel 1 is anders qua toon en stijl dan de vervolgen.
Je weet niet welke kant TDKR op gaat. Aangezien je er nog maar zo weinig van hebt gezien.
BB speelt meer in het donkeraf in achteraf steegjes. Je kunt dat prima zien af Rachel en Bruce in de auto zitten. Eerst rijden ze in het welvarende deel van Gotham wat er ongeveer hetzelfde uit ziet als in TDK, maar zo gauw als ze af slaan kmt ze in de Narrows terecht en is het een ander beeld.
TDK speelt zich in een heel ander deel van de stad plaats. Mede ook omdat Dent bijvoorbeeld niet snel in de Narrows zal komen met zijn werk en voor Joker is het veel leuker om daar rel te schoppen dan in de Narrows waar iedereen toch al naar de klote is.

In dat opzicht weet ik ook niet wat er zo veel meer realistisch is aan TDK. Beide verhalen volgen goed het verleden van de villians. Je kunt ook zeggen dat Scarecrow er in ieder geval normaal uit zag itt two-face en Joker met een duidelijke afkomst.
pi_105160036
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

tis alweer een tijd terug dat ik m gezien heb maar ik herinner me dat ie aan een touw onder een rijdende metro hing oid :P
  zondag 4 december 2011 @ 11:40:56 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105160308
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:27 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

tis alweer een tijd terug dat ik m gezien heb maar ik herinner me dat ie aan een touw onder een rijdende metro hing oid :P
Yeah, daar stoorde ik me ook aan. Blijkbaar had ie een magisch touw dat door die steunpilaren enzo ging...(!) :')

Sowieso vind ik Batman Begins een so-so film. Het positieve is natuurlijk dat men eindelijk Batman eens een volwassen goede film gaven, oftewel, ze gingen voor realisme.

Aan de andere kant ben ik geen fan van Bale als Batman, en vond ik de rest van de cast, muv van Morgan Freeman en Michael Caine, ook niet echt geweldig. Ra's Al Ghul was waardeloos. Geen idee waarom ze die lieten spelen door Liam Neeson :')

The Dark Knight vond ik wel een geweldige film, met enkel wat kleine minpuntjes, zoals idd een stad die niet echt als Gotham City aandoet.
  zondag 4 december 2011 @ 11:49:32 #16
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105160484
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, daar stoorde ik me ook aan. Blijkbaar had ie een magisch touw dat door die steunpilaren enzo ging...(!) :')

Sowieso vind ik Batman Begins een so-so film. Het positieve is natuurlijk dat men eindelijk Batman eens een volwassen goede film gaven, oftewel, ze gingen voor realisme.

Aan de andere kant ben ik geen fan van Bale als Batman, en vond ik de rest van de cast, muv van Morgan Freeman en Michael Caine, ook niet echt geweldig. Ra's Al Ghul was waardeloos. Geen idee waarom ze die lieten spelen door Liam Neeson :')

The Dark Knight vond ik wel een geweldige film, met enkel wat kleine minpuntjes, zoals idd een stad die niet echt als Gotham City aandoet.
ja mee eens, neeson zet niet bepaald een memorabele villain neer, niet slecht maar ook niet geweldig.
  zondag 4 december 2011 @ 11:51:53 #17
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105160528
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 10:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je weet niet welke kant TDKR op gaat. Aangezien je er nog maar zo weinig van hebt gezien.
BB speelt meer in het donkeraf in achteraf steegjes. Je kunt dat prima zien af Rachel en Bruce in de auto zitten. Eerst rijden ze in het welvarende deel van Gotham wat er ongeveer hetzelfde uit ziet als in TDK, maar zo gauw als ze af slaan kmt ze in de Narrows terecht en is het een ander beeld.
TDK speelt zich in een heel ander deel van de stad plaats. Mede ook omdat Dent bijvoorbeeld niet snel in de Narrows zal komen met zijn werk en voor Joker is het veel leuker om daar rel te schoppen dan in de Narrows waar iedereen toch al naar de klote is.

In dat opzicht weet ik ook niet wat er zo veel meer realistisch is aan TDK. Beide verhalen volgen goed het verleden van de villians. Je kunt ook zeggen dat Scarecrow er in ieder geval normaal uit zag itt two-face en Joker met een duidelijke afkomst.
volgens mij hebben we t over twee verschillende dingen
en ik moet toegeven dat ik niet weet hoe TDKR qua stijl en toon zal zijn, maar alles wijst er op dat het meer in de richting van TDK zal zijn, of niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door Daskaar op 04-12-2011 12:32:09 ]
pi_105160990
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Een paar zijn hier al genoemd, maar ook sommige humor momentjes komen een beetje vreemd over zoals;

Batman rent door Arkham heen gooit een bommetje op een deur van een cel waarin 2 arkham gevangen zitten die verward naar elkaar kijken en hij zegt "excuse me" en breekt ook nog eens de muur van die cel open.
Nog geen moment later rijd hij met zijn tumbler een politiewagen plat en Jim Gordon verkondigt dan de quote "I gotta get me one of those". De quote is prima maar het moment gewoon ongelukkig en daar rammelt de film een beetje met zijn principes.

Ik vindt het verder een uitstekende film (geef het nog steeds een dikke 9.0) maar vooral naar het einde toe heeft het een paar :? momentjes.
  zondag 4 december 2011 @ 12:30:59 #19
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105161421
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:11 schreef Shogo het volgende:

[..]

Een paar zijn hier al genoemd, maar ook sommige humor momentjes komen een beetje vreemd over zoals;

Batman rent door Arkham heen gooit een bommetje op een deur van een cel waarin 2 arkham gevangen zitten die verward naar elkaar kijken en hij zegt "excuse me" en breekt ook nog eens de muur van die cel open.
Nog geen moment later rijd hij met zijn tumbler een politiewagen plat en Jim Gordon verkondigt dan de quote "I gotta get me one of those". De quote is prima maar het moment gewoon ongelukkig en daar rammelt de film een beetje met zijn principes.

Ik vindt het verder een uitstekende film (geef het nog steeds een dikke 9.0) maar vooral naar het einde toe heeft het een paar :? momentjes.
ja als je erbij gaat stilstaan is bats veel te roekeloos, ook in TDK, maar dat heeft te maken met het symbool dat hij is, hij zal snel en hard ingrijpen en opofferen wat anderen niet kunnen opofferen.
het enige dat mij echt verbaasde qua moraal is dat ie Ra's laat sterven in de trein. dat komt niet overeen met zijn gedachtegoed.
pi_105161615
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ja als je erbij gaat stilstaan is bats veel te roekeloos, ook in TDK, maar dat heeft te maken met het symbool dat hij is, hij zal snel en hard ingrijpen en opofferen wat anderen niet kunnen opofferen.
het enige dat mij echt verbaasde qua moraal is dat ie Ra's laat sterven in de trein. dat komt niet overeen met zijn gedachtegoed.
In TDK had zijn roekeloosheid nog een functie door zijn tegenstander. In Batman Begins zijn het gewoon misplaatste humor momenten.
  zondag 4 december 2011 @ 13:23:56 #21
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105163220
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:36 schreef Shogo het volgende:

[..]

In TDK had zijn roekeloosheid nog een functie door zijn tegenstander. In Batman Begins zijn het gewoon misplaatste humor momenten.
meh ik kan t door de vingers zien
  zondag 4 december 2011 @ 13:44:03 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105164075
Ik vind het een beetje zeiken om niets maar goed...
  zondag 4 december 2011 @ 14:07:32 #23
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105165148
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Cilian Murphy ook!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zondag 4 december 2011 @ 14:15:16 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105165454
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:07 schreef Tanin het volgende:

[..]

Cilian Murphy ook!
Vond je Murphy de uitzondering, zoals Freeman en Caine, of juist ook zo slecht?

Ik vond hem niet goed, maar dat komt ook omdat ik zijn personage erg slecht uitgewerkt vond ivm de mogelijkheden die er liggen.
  zondag 4 december 2011 @ 14:22:23 #25
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105165753
Ik vond *hem* ijzersterk. Inderdaad beetje jammer dat zijn personage niet meer uitgewerkt werd.
pi_105167217
Ik heb een artikel gelezen wat het mogelijke plot zou kunnen zijn waarmee de titel van de film nog logischer klinkt. Heftige spoilers, nav de film The Prestige kwam men met deze conclusie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 december 2011 @ 14:59:41 #27
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105167311
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef Deckard het volgende:
Ik heb een artikel gelezen wat het mogelijke plot zou kunnen zijn waarmee de titel van de film nog logischer klinkt. Heftige spoilers, nav de film The Prestige kwam men met deze conclusie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_105167366
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:59 schreef Tanin het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zondag 4 december 2011 @ 15:42:02 #29
12888 Skull-splitter
pi_105168715
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:36 schreef Shogo het volgende:

[..]

In BB was het, ondanks Ra's training, wel een rookie die voor het eerst moest improviseren. Dan ben je wat lomper.
pi_105172518
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

In BB was het, ondanks Ra's training, wel een rookie die voor het eerst moest improviseren. Dan ben je wat lomper.
Oh daar heb je gelijk in, maar ik heb het voornamelijk over de humor die op precies het verkeerde moment valt. Batman die plet een politie auto wellicht mocht Gordon die agenten niet zo maar die quote erachter aan voelt een beetje vreemd. Niettemin vind ik het een top film.
  zondag 4 december 2011 @ 17:20:58 #31
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105172621
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef Shogo het volgende:

[..]

Oh daar heb je gelijk in, maar ik heb het voornamelijk over de humor die op precies het verkeerde moment valt. Batman die plet een politie auto wellicht mocht Gordon die agenten niet zo maar die quote erachter aan voelt een beetje vreemd. Niettemin vind ik het een top film.
Gezien het thema van de film, waren die agenten waarschijnlijk corrupt, dus nee, daar zat Gordon denk ik niet echt mee :D
  zondag 4 december 2011 @ 17:24:30 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105172760
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:20 schreef Tanin het volgende:

[..]

Gezien het thema van de film, waren die agenten waarschijnlijk corrupt, dus nee, daar zat Gordon denk ik niet echt mee :D
Inderdaad. Het was niet alleen Batman tegen de bad guys en de politie, maar een belangrijk onderdeel van de film is ook de strijd van Gordon om een niet corrupte politie.
pi_105172879
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:20 schreef Tanin het volgende:

[..]

"I gotta get me one of those" krijgt opeens een andere betekenis Gordon wil natuurlijk alle corrupte agenten even pletten met de tumbler. ;)
  zondag 4 december 2011 @ 17:45:56 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105173657
quote:

SPOILER
SPOILER
  zondag 4 december 2011 @ 18:07:23 #35
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105174523
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_105177138
MOET... NIET... OP... SPOILERS... KLIKKEN...
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 5 december 2011 @ 00:18:08 #37
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105194632
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
MOET... NIET... OP... SPOILERS... KLIKKEN...
like

je avatar is awesome btw!
  maandag 5 december 2011 @ 01:09:51 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105196047
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:07 schreef Tanin het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ik ben trouwens wel benieuwd wat er van Ra's Al Ghul te zien zal zijn....
  vrijdag 9 december 2011 @ 07:08:28 #39
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_105383382
quote:
"...and we’ll see you tomorrow when the first theatrical trailer arrives online."
http://www.cinemablend.co(...)ould-Know-28273.html
  Admin vrijdag 9 december 2011 @ 20:47:16 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105392021
De prequel die in de Amerikaanse (en Engelse bioscopen) gaat helaas niet in Nederland draaien. Wij moeten het dus met leaks doen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 10 december 2011 @ 11:40:41 #42
12888 Skull-splitter
pi_105409739
Preview neem ik aan?
  Admin zaterdag 10 december 2011 @ 11:41:27 #43
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105409769
Prequel, preview; die eerste zoveel minuten van de film, in ieder geval. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 10 december 2011 @ 11:45:52 #44
12888 Skull-splitter
pi_105409886
Nu is die preview wel een prequel maar idd ook gewoon de eerste paar minuten van de film...

We're arguing semantics here
  Admin zaterdag 10 december 2011 @ 11:47:31 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105409935
We are, maar je moet wat voor een film die pas over 7,5 maanden gaat draaien. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105410689
er zijn dus landen waar je een paar minuten van deze film in de bioscoop kan zien? :') moet niet gekker worden.
pi_105410909
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
er zijn dus landen waar je een paar minuten van deze film in de bioscoop kan zien? :') moet niet gekker worden.
VS, Canada, UK. Geloof ik. Lekt vast wel uit binnenkort. De trailer kunnen wij overigens binnenkort wel verwachten denk ik.
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:23:41 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105424022
Of hij nou in Nederland ook draait is toch niet zo boeiend :?
We bekijken hem toch wel via internet :P
pi_105424341
De vorige keer was de situatie exact hetzelfde. Binnen een dat stond het internet vol met CAM versies en vrij snel daarna eentje in dvdrip kwaliteit. Zal nu ook wel weer gebeuren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin zaterdag 10 december 2011 @ 19:41:18 #50
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105424770
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:23 schreef Komakie het volgende:
Of hij nou in Nederland ook draait is toch niet zo boeiend :?
We bekijken hem toch wel via internet :P
Ik had best bij MI:4 in de zaal willen zitten in volle verwachting van een paar minuten TDKR op groot IMAX scherm. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 10 december 2011 @ 23:57:21 #51
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105436939
  zondag 11 december 2011 @ 10:13:04 #52
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_105445434
Awesome _O_
pi_105447583
Oh god, een regenscene. Doet met denken aan Matrix revolutions :'(
Lelijke poster trouwens.
pi_105447663
Toffe poster ^O^
pi_105450472
Zieke poster.
  zondag 11 december 2011 @ 16:08:55 #56
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105456269
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:09 schreef Deckard het volgende:
Lelijke poster trouwens.
two thumbs down
pi_105457214
the phantom of the opera is there.... inside your miiiind (srry maar daar doet t me aan denken)
pi_105458846
Die poster.
  zondag 11 december 2011 @ 22:03:07 #59
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_105472757
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:12 schreef TheGeneral het volgende:
Toffe poster ^O^
Nice _O_ _O_
  zondag 11 december 2011 @ 23:08:36 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105476344
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:09 schreef Deckard het volgende:
Lelijke poster trouwens.
De regenscene hoeft natuurlijk niet per se in de film te zitten. Kan misleidend zijn...
De Matrix regenscene vond ik niet zo, er lag te veel nadruk op, maar goed het kan nu wel heel cool gedaan zijn.
pi_105484690
Boeiend dat het regent... Wat veel toffer is om nu na te gaan denken of Nolan echt de comic aan gaat houden en dat Bruce daadwerkelijk gebroken wordt.
  Admin maandag 12 december 2011 @ 10:00:25 #62
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105484752
Hij gaat natuurlijk niet de comic helemaal aanhouden, maar zoals in de vorige delen is het niet onaannemelijk dat hij elementen hergebruikt.

Overigens.. 'gaat'... De opnames zijn rond deze tijd zo'n beetje afgerond. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 12 december 2011 @ 16:04:52 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105496135
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:57 schreef maniace het volgende:
Boeiend dat het regent... Wat veel toffer is om nu na te gaan denken of Nolan echt de comic aan gaat houden en dat Bruce daadwerkelijk gebroken wordt.
Ik denk het niet eigenlijk.
Ik denk sowieso niet dat hij dood gaat of iets in die richting. Ik neem aan dat hij zich nog wel een beetje aan de legende van Batman houdt...
  Admin maandag 12 december 2011 @ 16:09:04 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105496324
Oh, dus Batman lijkt te overlijden maar is eigenlijk naar de prehistorie gestuurd? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 12 december 2011 @ 16:23:28 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105496922
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef Breuls het volgende:
Oh, dus Batman lijkt te overlijden maar is eigenlijk naar de prehistorie gestuurd? :P
En dan komt hij terug en zet hij een heel bedrijf op met Batmans over de hele wereld :P
pi_105497051
In Nolan we trust.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:21:56 #67
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_105579646
Ik ga die uitgelekte proloog ng niet kijken, tenzij hij in hi-def online komt...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Admin woensdag 14 december 2011 @ 16:29:29 #68
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105579963
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

En dan komt hij terug en zet hij een heel bedrijf op met Batmans over de hele wereld :P
Wat origineel! :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:56:14 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105581112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat origineel! :P
Ja he, zou niemand anders kunnen bedenken :')
  woensdag 14 december 2011 @ 17:55:05 #70
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105583341
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:21 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ga die uitgelekte proloog ng niet kijken, tenzij hij in hi-def online komt...
was toch alleen audio?
  woensdag 14 december 2011 @ 18:03:02 #71
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_105583627
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef Daskaar het volgende:

[..]

was toch alleen audio?
nah de camripjes zijn er ook inmiddels
[..]
pi_105583776
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:03 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

nah de camripjes zijn er ook inmiddels
Elke filmliefhebber zou dit in HD willen zien.

Kan er nooit zo goed tegen als mensen cams kijken. :')
pi_105584612
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:07 schreef Leanishibe het volgende:

[..]

Elke filmliefhebber zou dit in HD willen zien.

Kan er nooit zo goed tegen als mensen cams kijken. :')
Ach, de echte fanboys willen het gewoon zien...maakt niet uit hoe
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 14 december 2011 @ 19:02:22 #74
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105585664
Er word nogal geklaagd over Bane's verstaanbaarheid, en dit word (naast z'n masker) gewijd aan zijn "Britse" accent. Ik vind het persoonlijk prima te verstaan over het algemeen, en meer een vleugje Duits dan Brits hebben :?
pi_105586379
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef Tanin het volgende:
Er word nogal geklaagd over Bane's verstaanbaarheid, en dit word (naast z'n masker) gewijd aan zijn "Britse" accent. Ik vind het persoonlijk prima te verstaan over het algemeen, en meer een vleugje Duits dan Brits hebben :?
-edit-
Never mind, las het verkeerd!
pi_105586506
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef Tanin het volgende:
Ik heb een keer stoned met een aantal vrienden RocknRolla gekeken. Nou, ik kon er toen geen reet van verstaan.

In nuchtere staat is het dan ook prima te verstaan.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:30:35 #77
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105586865
Scheelt misschien dat ik al 3 jaar in Wales woon, en VEEL ergere accenten gehoord heb? :P
  Admin woensdag 14 december 2011 @ 19:32:29 #78
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105586959
Het gemiddelde Welshe (Welsche?) accent vind ik anders vaak leuker klinken dan een Engels accent. :P

Althans, op tv. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:36:38 #79
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105587193
Man man, kom eens naar de Valleys :r

"Y'rait bud?"
  donderdag 15 december 2011 @ 13:37:57 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105614207
Door wat voor mensen wordt er geklaagd. Engelsen en/of amerikanen?
  donderdag 15 december 2011 @ 13:40:32 #81
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105614306
Weet ik niet, toen ik dat filmpje zocht kwam ik langs fora en blogposts waar er geklaagd werd. Ik neem aan door Amerikanen, want hij is toch nog niet in het VK te zien?
pi_105621850
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

En des te meer zonde dat het de laatste zal zijn in deze serie.
:o Dat wist ik niet eens. ;(
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 december 2011 @ 19:53:25 #83
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105627920
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 15 december 2011 @ 20:52:46 #84
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_105631153
ik wacht wel op de officiele HD versie
[..]
pi_105631255
quote:
Die ga je toch niet eens zien. :')

Cam. :')
  Admin donderdag 15 december 2011 @ 21:00:52 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105631553
quote:
Thanks. ;)

Ik hoop wel dat er nog een beetje mooie kwaliteit van langskomt, want dit is echt pet. Maar ik zie er wel gave dingen in terugkomen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 december 2011 @ 21:03:53 #87
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105631690
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:54 schreef Leanishibe het volgende:

[..]

Die ga je toch niet eens zien. :')

Cam. :')
Heb 'm ook nog niet gezien, maar wilde jullie dit niet onthouden. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

Thanks. ;)

Ik hoop wel dat er nog een beetje mooie kwaliteit van langskomt, want dit is echt pet. Maar ik zie er wel gave dingen in terugkomen. :)
Thx. :)

Morgen schijnt de officiële vrij gegeven te worden, schijnt....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_105631837
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:03 schreef Netsplitter het volgende:
Heb 'm ook nog niet gezien, maar wilde jullie dit niet onthouden. :)
Bedoel meer over het algemeen, niks persoonlijk. :)

Ik denk dat iedereen wel wil wachten op de HD versie.
pi_105632030
Spannend! ;) Ik hoop dat de HD-versie snel komt. De één roept kwestie van uren, de ander morgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Toad op 15-12-2011 21:19:21 ]
pi_105633510
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:11 schreef Toad het volgende:
Spannend! ;) Ik hoop dat de HD-versie snel komt. De één roept kwestie van uren, de ander morgen.
Sowieso morgenavond wel gok ik (rekeninghoudende met Amerikaanse tijden). Heb me al gewaagd aan de met cam opgenomen proloog en ben heel enthousiast over alles. :D
pi_105648435
Trailer in iets betere kwaliteit.

http://www.megavideo.com/?v=0LIBDESA
  Admin vrijdag 16 december 2011 @ 10:28:29 #92
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105648608
Thanks, ik heb 'm in het bericht vermeld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:49:09 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105649185
Zonder geluid (stiekem op me werk :P ) vind ik het niet zo boeiend, maar goed ook niet echt een goede graadmeter. Was gewoon te nieuwsgierig :P
pi_105652938
Goddamn ik kan niet wachten:

SPOILER
Heb de gifjes niet zelf gemaakt, komt van een forum.

Ze moeten even snel die trailer in HD releasen.
  vrijdag 16 december 2011 @ 13:28:02 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105654299
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef Leanishibe het volgende:
Goddamn ik kan niet wachten:

SPOILER
Heb de gifjes niet zelf gemaakt, komt van een forum.

Ze moeten even snel die trailer in HD releasen.
Sick :)
  vrijdag 16 december 2011 @ 14:22:22 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105656500
Filmpjes zijn trouwens alweer verwijderd....
  Admin vrijdag 16 december 2011 @ 14:27:14 #97
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105656663
Toch vind ik dat altijd wel vreemd. Een trailer is gewoon een reclamespotje. Dat maak je om aan veel mensen te tonen om zo reclame te maken voor je product (de film). En wat doe je dan als mensen het spotje zelf verspreiden? Je laat het weghalen...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105657464
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:27 schreef Breuls het volgende:
Toch vind ik dat altijd wel vreemd. Een trailer is gewoon een reclamespotje. Dat maak je om aan veel mensen te tonen om zo reclame te maken voor je product (de film). En wat doe je dan als mensen het spotje zelf verspreiden? Je laat het weghalen...
Omdat de slechte kwaliteit de beelden geen recht doet, lijkt mij.
  Admin vrijdag 16 december 2011 @ 15:17:28 #99
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105658213
Mja, dat is ook een vorm van controle over je uitstraling. Goed punt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 december 2011 @ 15:22:37 #100
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105658394
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:17 schreef Breuls het volgende:
Mja, dat is ook een vorm van controle over je uitstraling. Goed punt. :)
En iets wat steeds verwijderd wordt is natuurlijk zeer interessant, dus marketingtechnisch slim ook. ;)
  vrijdag 16 december 2011 @ 15:52:04 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105659404
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:27 schreef Breuls het volgende:
Vind ik ook wel ja.
Zelfs als het slechte kwaliteit beelden zijn. Dat weten de mensen toch wel dus die gaan daar geen oordeel op vellen lijkt mij.
pi_105659443

:P
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:40:14 #103
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_105678885
:')

trailer staat op http://www.thedarkknightrises.com/# , klik op menu :P

-edit- volgens mij hadden we die al gezien :')
  Admin vrijdag 16 december 2011 @ 23:43:53 #104
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105679061
Nee, dat is de eerste trailer, die al een paar maanden uit is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:44:30 #105
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_105679092
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:43 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat is de eerste trailer, die al een paar maanden uit is.
Ja idd. :')
dacht dat `t de nieuwe was :P
pi_105695368
SPOILER
Nog een klein gifje uit de trailer.
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:33:51 #107
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105697485
batwing is veeeeeeetttt!!!!!
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:43:22 #108
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105697744
SPOILER
  Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:57:30 #109
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105698135
Er zitten meerdere Tumblers in de film :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105698820

pi_105698862
Ik kan serieus niet wachten op deze film.
  Admin zaterdag 17 december 2011 @ 18:42:50 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105699571
Dan heb je een probleem. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:44:14 #113
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105699628
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:42 schreef Breuls het volgende:
_O-
pi_105699791
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef Leanishibe het volgende:
Ik kan serieus niet wachten op deze film.
Doet me denken aan een South Park aflevering :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105711748

DE R VAN ROBIN

OMGGG :') :')
pi_105711765
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:42 schreef Breuls het volgende:
Fuck yeah. Gelukkig kwam ik er vet laat achter dat de film komende zomer komt. Dacht echt dat het nog wel 2 jaar ging duren ofzo. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Doet me denken aan een South Park aflevering :D
;(
pi_105713244
Is het überhaupt nog ergens te kijken?

Edit: Prologue al gevonden http://film-book.com/the-(...)inute-opening-scene/
  zondag 18 december 2011 @ 10:20:11 #118
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105716420
ik wil die proloog nog helemaal niet zien, wil nog verrast worden tijdens de film
  zondag 18 december 2011 @ 10:25:43 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105716499
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 01:27 schreef Franktastic1984 het volgende:
Is het überhaupt nog ergens te kijken?

Edit: Prologue al gevonden http://film-book.com/the-(...)inute-opening-scene/
Jammer van de slechte kwaliteit. En dan beoel ik vooral het camerawerk :P
Bane is trouwens inderdaad wt lastig te verstaan, of ligt dat aan mij?
  Admin zondag 18 december 2011 @ 10:45:32 #120
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105716767
Ja, Bane is lastig te verstaan. Wel een interessante scène: wat gebeurt er nou eigenlijk? Hij gaat aan boord van een vliegtuig om het vervolgens te crashen?

Overigens hoor je voordat de uit The Dark Knight bekende muziek start een thema dat ook in de trailer zit en waarvan ik vermoed dat het Bane's thema is. Dat kan best een gaaf stukje muziek worden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 18 december 2011 @ 20:24:49 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105739473
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:45 schreef Breuls het volgende:
Ja, Bane is lastig te verstaan. Wel een interessante scène: wat gebeurt er nou eigenlijk? Hij gaat aan boord van een vliegtuig om het vervolgens te crashen?

Overigens hoor je voordat de uit The Dark Knight bekende muziek start een thema dat ook in de trailer zit en waarvan ik vermoed dat het Bane's thema is. Dat kan best een gaaf stukje muziek worden. :)
Hij was toch geblindoekt aan boord gekomen en ik denk dat hij nu gered werd ofzo. Ik weet het ook niet precies :P
pi_105747984
Is er uberhaupt al iets bekend over de officiele trailer release? ik weiger vooralsnog de cam versie's te bekijken :p
  maandag 19 december 2011 @ 00:11:38 #123
12888 Skull-splitter
pi_105753152
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:45 schreef Breuls het volgende:

Hij neemt iets mee of laat iets achter iig...
pi_105753288
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:31 schreef 7eVeNL het volgende:
Is er uberhaupt al iets bekend over de officiele trailer release? ik weiger vooralsnog de cam versie's te bekijken :p
Niet meer dan dat het officieel maandag of dinsdag moet komen. Mja ik zie het wel als het erop staat. :P Hopelijk wel snel wil het wel in 1080p zien.
pi_105783916
''When Gotham is in ashes, you have my permission to die''

OMG. Hypetrain.
pi_105784227
_O_ _O_ _O_ _O_
pi_105784702
Mind = blown.
  maandag 19 december 2011 @ 19:49:07 #129
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105784985
Zomer :( het duurt nog zo lang
吴 曼 迪
pi_105785349
_O_
pi_105785690
Weer mooi trailertje :D
pi_105786869
_O_
Dit wordt weer episch (in de onverdunde, niet-modieuze, originele zin van het woord ;) ).
  maandag 19 december 2011 @ 20:24:20 #133
12888 Skull-splitter
pi_105787044
quote:
Youtubealternatieven O+

Maar ziet er weer geweldig uit, alleen die batwing kan me gestolen worden.
pi_105787433
Ik heb nooit echt de comics gelezen, maar in de trailer zie je Bruce een aantal keer met een 'loopstok' lopen.

Hoort dit bij z'n disguise?

Of is dit nadat hij z'n eerste aanvaring met Bane heeft gehad?
  maandag 19 december 2011 @ 20:35:22 #135
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_105787745
Cool! :D Eindelijk verlost van die waardeloze cams :)

En morgen de trailer van The Hobbit part 1 :9
pi_105788050
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef Leanishibe het volgende:
Ik heb nooit echt de comics gelezen, maar in de trailer zie je Bruce een aantal keer met een 'loopstok' lopen.

Hoort dit bij z'n disguise?

Of is dit nadat hij z'n eerste aanvaring met Bane heeft gehad?
Waarschijnlijk het laatste

Admin maandag 19 december 2011 @ 20:52:07 #137
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105788827
quote:
Gaaf.

Klopt het / hebben jullie ook dat de HD en full HD versies het nog niet doen? Het lijkt hier alsof die nog niet op de server staan oid...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105789008
Probeer het in Internet Explore, ik kreeg ze met Firefox ook niet aan de praat.
pi_105789093
Voor de mensen die geen Quicktime hebben en niet van plan zijn om die onzin te installeren:

Alternatief: http://www.zideo.nl/video(...)deo/6c4971616d6c6f3d
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_105789191
Je kan hem gewoon downloaden en met VLC kijken in full HD ;)
  maandag 19 december 2011 @ 21:23:22 #141
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105790900
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
Voor de mensen die geen Quicktime hebben en niet van plan zijn om die onzin te installeren:

Alternatief: http://www.zideo.nl/video(...)deo/6c4971616d6c6f3d
:*
  FOK!fotograaf maandag 19 december 2011 @ 21:24:15 #142
159915 -Menn0-
MNO
pi_105790972
Wauw...
,,/
pi_105791007
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:40 schreef Geneziz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk het laatste

[ afbeelding ]
Vrij aannemelijk inderdaad.

Vermoedelijk zal hij daarna juist 'opstaan'
pi_105791251
Goede trailer, laat weinig zien maar het gene wat je ziet is indrukwekkend. :)
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  maandag 19 december 2011 @ 21:29:01 #145
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105791342
Ik weet het niet, ik vind het er allemaal maar flauw uitzien.
SPOILER
  Admin maandag 19 december 2011 @ 21:47:50 #146
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105792620
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef Geneziz het volgende:
Je kan hem gewoon downloaden en met VLC kijken in full HD ;)
Nou, dat downloaden doet het hier dus niet. De URL van zo'n video heeft ook een redirect naar trailers.apple.com. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105792969
Andere browser proberen ;)
  Admin maandag 19 december 2011 @ 22:11:30 #148
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105794520
Chrome en FireFox, beiden geen succes. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105794682
Ik hoop dat Nolan nu wat steekt in de extra's voor de blu-ray. Want de extra's van The Dark Knight waren echt minimaal.
pi_105795295
Trailer kan mij niet zo boeien, maar ik denk wel dat Bane een goed personage is :)
pi_105795708
quote:

SPOILER
SPOILER
  Admin maandag 19 december 2011 @ 22:39:16 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105796370
Als iemand een theorie uit z'n duim zuigt is dat geen spoiler hoor. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105796457
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Breuls het volgende:
Als iemand een theorie uit z'n duim zuigt is dat geen spoiler hoor. :)
Het schijnt ook algemeen bekend te zijn dat Bane de rug breekt van Bruce in de comics.

Hoeft niet meteen te betekenen dat Nolan zich aan de comic zal houden en dit ook gebruikt in de film.
pi_105796477
  Admin maandag 19 december 2011 @ 22:41:37 #155
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105796524
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef Leanishibe het volgende:

[..]

Het schijnt ook algemeen bekend te zijn dat Bane de rug breekt van Bruce in de comics.

Hoeft niet meteen te betekenen dat Nolan zich aan de comic zal houden en dit ook gebruikt in de film.
Correct. Het kán, maar we moeten er niet vanuit gaan. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 19 december 2011 @ 23:09:15 #156
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105798188
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef Breuls het volgende:
Safari overigens wel. Lekker in HD gekeken, ziet er nog beter uit. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 19 december 2011 @ 23:13:18 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105798411
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef Breuls het volgende:
Dare I say that IE niet altijd slecht is ;)

Maar ik heb gewoon de link van waaromniet genomen. Werkte prima.

Ik ben heel benieuwd :)
  Admin maandag 19 december 2011 @ 23:21:16 #158
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105798851
Ik heb geen IE. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 20 december 2011 @ 00:29:24 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105802140
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:09 schreef Breuls het volgende:

[..]

Safari overigens wel. Lekker in HD gekeken, ziet er nog beter uit. :)
Lijkt me ook wel dat als het ergens mee zou moeten lukken het wel met Safari is :P
pi_105808893

_O_

Die Nolan camera shots alleen al.
pi_105808934
Het lijkt wel aannemelijk dat Bruce Wayne in deze laatste Nolan door Bane vermoord wordt. Zoals al gezegd werd in Dark Knight, Batman is een symbool. Dat jochie van Inception zal wel zijn opvolger zijn. Ik ben zoooo benieuwd hoe Nolan dit gaat klaarspelen... Poe.... Heftige finale, dat zonder meer.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 20 december 2011 @ 09:12:52 #162
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105809154
nog zooooooooolang wachten. ;(
pi_105810499
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:02 schreef HostiMeister het volgende:
Het lijkt wel aannemelijk dat Bruce Wayne in deze laatste Nolan door Bane vermoord wordt. Zoals al gezegd werd in Dark Knight, Batman is een symbool. Dat jochie van Inception zal wel zijn opvolger zijn. Ik ben zoooo benieuwd hoe Nolan dit gaat klaarspelen... Poe.... Heftige finale, dat zonder meer.
Vermoord? Nee denk het niet dat is te extreem. Zijn rug breken en hem hulpeloos achter laten wel.
  Admin dinsdag 20 december 2011 @ 10:34:13 #164
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105811143
Bane zegt in de trailer, volgens mij tegen Bruce, dat Bruce pas mag sterven als Gotham in de as ligt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105811507
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:07 schreef maniace het volgende:

[..]

Vermoord? Nee denk het niet dat is te extreem. Zijn rug breken en hem hulpeloos achter laten wel.
Elke iteratie van Nolan is extreem, daarom denk ik juist dat Wayne dood gaat. Maar we zullen zien.
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:04:27 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105820680
Vermoord denk ik niet.
Misschien hooguit dat Gordon-Lewitt uiteindelijk misschien Robin wordt ofzo omdat Batman het niet meer alleen aan kan, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.`

Ik krijg zo langzamerhand een beetje een kruising van Knightfall/The Dark Knight Returns gevoel.
In allebei ging het op een gegeven moment trouwens erg slecht met Bruce Wayne (Kinghtfall: gebroken rug. TDKReturns: oude vent). In TDKreturns kom Batman ook terug van afwezigheid en volgens mij is dat nu ook weer zo.

Ik denk eerlijk gezegd dat Bane niet voor de gebroken rug gaat. Het is gewoon te voor de hand liggend om dat te doen. Bane is in de media vooral neergezet als de man die de rug van Batman brak, maar hij is natuurlijk veel meer dan dat.
  Admin dinsdag 20 december 2011 @ 15:40:42 #167
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105822144
Ik weet iig wel dat ik Knightfall sowieso voor juli ga lezen. Die stond al op m'n wishlist, maar die heeft wel prio gekregen nu. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:43:46 #168
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105822274
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:40 schreef Breuls het volgende:
Ik weet iig wel dat ik Knightfall sowieso voor juli ga lezen. Die stond al op m'n wishlist, maar die heeft wel prio gekregen nu. :P
In Januari komen die strips opnieuw uit als het goed is, hopelijk dit keer op fatsoenlijk papier (waarschijnlijk wel).
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:45:21 #169
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_105822348
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

In Januari komen die strips opnieuw uit als het goed is, hopelijk dit keer op fatsoenlijk papier (waarschijnlijk wel).
Waar kan je tegenwoordig eigenlijk dergelijk strips kopen?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:52:10 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105822663
quote:
Ik heb hem op de Ipad. Ga hem in mijn vakantie lezen (vanaf donderdag dik 3 weken weg *O* )

Comics kun je tegenwoordig alleen nog in een paar stripboekenwinkels kopen. Er zijn wel de nodige online winkels zoals Bol.com die er heel veel verkopen.Check dit topic voor meer info:
DC Comics #3 | The New 52!
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:53:56 #171
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105822759
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:45 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Amazon.co.uk is prima. Veel goedkoper dan in NLse boekhandels afgezet te worden voor 2x zo duur.
  Admin dinsdag 20 december 2011 @ 15:57:24 #172
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105822930
quote:

[..]

Oh, dat is interessant!
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:45 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Bij de betere boekhandel of stripwinkel. Of online.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:52 schreef Komakie het volgende:

Comics kun je tegenwoordig alleen nog in een paar stripboekenwinkels kopen.
Donner in Rotterdam heeft de grotere titels (zoals Knightfall) wel staan hoor. En dat is een Selexyz winkel, dus dat kan ook gelden voor de andere winkels van dezelfde keten. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 20 december 2011 @ 16:04:35 #173
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105823246
quote:

[..]

Knightfall vol. 1 komt uit op 25 april.

Intussen komt in februari Bane terug in de ongoing comics, namelijk in Batman: The Dark Knight.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 20 december 2011 @ 16:06:21 #174
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105823322
quote:
In mei komt de complete editie op de markt. :)
  Admin dinsdag 20 december 2011 @ 16:06:52 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105823348
Dus vol. 2 in mei? DC meldt er nog niets over namelijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 20 december 2011 @ 16:09:01 #176
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105823432
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef Breuls het volgende:
Dus vol. 2 in mei? DC meldt er nog niets over namelijk.
http://www.amazon.com/Bat(...)id=1315772532&sr=1-5
Das die idd.
Dacht ff dat het de complete uitgave was die ze in één keer gingen releasen....
pi_105823766
Aardige trailer, maar te weinig Batman.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Admin dinsdag 20 december 2011 @ 16:22:46 #178
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105823961
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:09 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

http://www.amazon.com/Bat(...)id=1315772532&sr=1-5
Das die idd.
Dacht ff dat het de complete uitgave was die ze in één keer gingen releasen....
Da's volume 1. Die komt dus een klein weekje eerder dan Amazon denkt.

Ik weet ook niet hoeveel volumes er zijn. Heb liever gewoon 1 verhaal in 1 boek.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 20 december 2011 @ 16:23:04 #179
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105823975
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Aardige trailer, maar te weinig Batman.
It's not about Batman. Althans, dat was TDK ook niet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 20 december 2011 @ 16:27:29 #180
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105824172
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Da's volume 1. Die komt dus een klein weekje eerder dan Amazon denkt.

Ik weet ook niet hoeveel volumes er zijn. Heb liever gewoon 1 verhaal in 1 boek.
Op wiki kwam het over alsof alle delen in één grote omnibus gereleased zouden worden. -O-
Dat heb ik ook het liefst.
pi_105839576
SPOILER
  Admin dinsdag 20 december 2011 @ 22:39:44 #182
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105842393
Conclusie: Selina Kyle is een vieze dievegge, beetje stelen van Bruce!

Oh, wacht, dat wisten we al. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 21 december 2011 @ 07:37:48 #183
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105855284
Moet Selina Kyle een soort moderne vrouwelijke Robin Hood voorstellen met dat ''You and your friends better batten down the hatches, because when it hits you’re all going to wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us.”?

Coole trailer overigens.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_105856231
Damn, nog zo lang wachten, ziet er echt vet uit :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 21 december 2011 @ 09:06:34 #185
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105856334
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef Breuls het volgende:

Pssst Breuls.... :P
SPOILER
  Admin woensdag 21 december 2011 @ 09:16:31 #186
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105856539
Gaaf boek!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 21 december 2011 @ 09:19:50 #187
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105856615
Van deze trailert krijg ik nou een harde plassert. :+
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  woensdag 21 december 2011 @ 11:52:24 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105860707
Vet boek. Jammer dat het serieus aan de prijs is...
pi_105866967
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:52 schreef Komakie het volgende:
Vet boek. Jammer dat het serieus aan de prijs is...
Hier al bijna 20 euro goedkoper: http://www.bookdepository(...)anning/9781449408220
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105876926
Eigenlijk moet ik pas gaan zeggen dat ik Batman pas echt ben gaan waarderen sinds de laatste twee games. Batman Dark Asylum en Arkham City die ik nog moet spelen.
Haha
pi_105877012
Batman Dark Asylum? Ik denk dat je doelt op Arkham Asylum?
pi_105877148
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef Leanishibe het volgende:
Batman Dark Asylum? Ik denk dat je doelt op Arkham Asylum?
Ja uiteraard ;) ;).
Geweldige games maar daardoor kijk ik ook uit naar bijvoorbeeld deze film.
Haha
  Admin woensdag 21 december 2011 @ 18:58:58 #193
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105877225
Ik mag toch hopen dat je dan wel de eerste twee films al gezien hebt. Zo niet: have fun! :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105877261
Jean-Paul Valley ... zou het? _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_105877406
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Breuls het volgende:
Ik mag toch hopen dat je dan wel de eerste twee films al gezien hebt. Zo niet: have fun! :)
Als je Rising en the Dark Knight bedoelt die heb ik inderdaad gezien :) :).
Alhoewel ik de eerste me niet helemaal meer goed kan herinneren.
Haha
  Admin woensdag 21 december 2011 @ 19:03:24 #196
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105877448
Rising?

Ik bedoel Batman Begins en The Dark Knight.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105877509
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:03 schreef Breuls het volgende:
Rising?

Ik bedoel Batman Begins en The Dark Knight.
Ja Rising, Begins, allemaal een pot nat moet je nagaan hoe goed die er in zit haha.
Maar, ik heb hem gezien, dat weet ik wel.
Haha
pi_105878696
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Breuls het volgende:
Gisteravond beide wederom gezien. Blijven pareltjes.
pi_105878799
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef Breuls het volgende:

jij misschien, ik heb geen idee wie selina kyle is :P
  Admin woensdag 21 december 2011 @ 19:37:06 #200
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105878932
Dat is Catwoman cq. de dame op de foto. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105879268
Ik moet overigens zeggen dat ik de eerste film vaag vond en de tweede wel leuk.
Maar die commotie om het optreden van Ledger vond ik lichtelijk overdreven.
Haha
pi_105880817
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:44 schreef Joker89 het volgende:
Welke commotie? Dat hij een wereldrol heeft neergezet?
pi_105880928
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef Leanishibe het volgende:

[..]

Welke commotie? Dat hij een wereldrol heeft neergezet?
Ja dat vind ik om eerlijk te zijn wel meevallen.
Haha
pi_105884717
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:17 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Ja dat vind ik om eerlijk te zijn wel meevallen.
Misschien moet je de film nog een keer in alle rust kijken. :)
pi_105896385
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

_O_

Die Nolan camera shots alleen al.

Betere kwaliteit. Matige film wordt dit, geen zin in.

:D J/K!!!!11
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 22 december 2011 @ 00:12:44 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105897899
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:44 schreef Joker89 het volgende:
Ik ben het er een klein beetje mee eens.
De rol is geweldig neer gezet, dat is zeker.

Maar ik ben er wel van overtuigt dat iedereen niet zo panisch over die rol was geweest als hij gewoon nog geleefd had.
pi_105899079
D'r is maar 1 persoon die The Joker beter doet en heeft gedaan en dat is Mark Hamill. Maar die doet alleen de stem.

Heath Ledger doet The Joker wel echt fenomenaal. Een fantastische prestatie.
  donderdag 22 december 2011 @ 00:44:56 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105899623
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
D'r is maar 1 persoon die The Joker beter doet en heeft gedaan en dat is Mark Hamill. Maar die doet alleen de stem.

Heath Ledger doet The Joker wel echt fenomenaal. Een fantastische prestatie.
Mark Hamill doet weer een hele andere Joker. Net als Jack Nickelson (die ook niet bepaald slecht as)
pi_105906668
Is hier iemand al de goatse in het masker van Bane opgevallen?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_105906973
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:24 schreef ThaTim het volgende:
Is hier iemand al de goatse in het masker van Bane opgevallen?
Dit is niet ONZ. Ga het lekker daar vertellen :')
pi_105908628
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 00:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mark Hamill doet weer een hele andere Joker. Net als Jack Nickelson (die ook niet bepaald slecht as)
Eigenlijk zijn Hamill en Nickelson meer de psycho insane weird clown en Ledger is meer een echt personage die op geniepige wijzen in de hoofden van mensen kruipt. Dit maakt Ledger meer echt, wilt niet zeggen dat ik de andere Joker soorten niet kan waarderen.
  Admin donderdag 22 december 2011 @ 10:41:10 #212
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105908661
Hamill is een psycho, Ledger een Agent of Chaos en Nicholson een cartoon. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 22 december 2011 @ 11:46:06 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105910729
Ik vind hem in de strip meestal het vetst. Dan is hij regelmatig echt sic :)
Daarna die van Nolan en daarna Nicholson. Nicholson was niet zo mijn type.

Die in de cartoons vind ik niet zo omdat hij net ietsje kindvriendelijker is gemaakt.

Deze is gewoon geniaal:

Admin donderdag 22 december 2011 @ 11:53:19 #214
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105910999
Da's uit The Black Glove of RIP toch? Erg gave verhaallijn.

En volgens mij is "another pretty flower" een Watchmen-referentie. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 22 december 2011 @ 14:35:09 #215
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105916872
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:53 schreef Breuls het volgende:
Da's uit The Black Glove of RIP toch? Erg gave verhaallijn.

En volgens mij is "another pretty flower" een Watchmen-referentie. :)
RIP :)
pi_105944413
Is er al bekend wat voor rol Joseph Gordon Levitt gaat vertolken?
  Admin donderdag 22 december 2011 @ 23:53:51 #217
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105944872
Officer John Blake.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105979503
quote:
Trailer for "The Dark Knight Rises" Shatters Record with More Than 12.5 Million Downloads on iTunes in First Day
http://www.marketwatch.co(...)first-day-2011-12-23
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:16:28 #219
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_106201133
Weinig nieuws? Denk dat dat gevecht in de sneeuw het eindgevecht is ... Bane zal die Tumblers wel gejat hebben ergens. En dat stukje met die trappen; is dat van Batman Begins, dat tijdperk? Dat Bane ook al een tijdje in ontwikkeling is ?
opgezegd@fok.nl
pi_106201495
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef Komakie het volgende:
Ik vind hem in de strip meestal het vetst. Dan is hij regelmatig echt sic :)
Daarna die van Nolan en daarna Nicholson. Nicholson was niet zo mijn type.

Die in de cartoons vind ik niet zo omdat hij net ietsje kindvriendelijker is gemaakt.

Deze is gewoon geniaal:

[ afbeelding ]
Kan je die ergens online lezen?
  Admin vrijdag 30 december 2011 @ 13:28:31 #221
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106201631
Niet officieel. DC heeft RIP niet online beschikbaar, dus je moet effe via andere kanalen zoeken of het boek gewoon in de winkel kopen cq. online bestellen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_106206044
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:16 schreef FoXje het volgende:
Weinig nieuws? Denk dat dat gevecht in de sneeuw het eindgevecht is ... Bane zal die Tumblers wel gejat hebben ergens. En dat stukje met die trappen; is dat van Batman Begins, dat tijdperk? Dat Bane ook al een tijdje in ontwikkeling is ?
Die trappen komen niet in Batman Begins voor. Wel heb ik het idee dat het bij de grote put hoort die je ook in de trailer ziet. Wat het dan precies is weet denk ik alleen Nolan en zijn crew. :P
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:29:03 #223
177948 Daskaar
cake or death?
pi_106213096
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:23 schreef Shogo het volgende:

[..]

Die trappen komen niet in Batman Begins voor. Wel heb ik het idee dat het bij de grote put hoort die je ook in de trailer ziet. Wat het dan precies is weet denk ik alleen Nolan en zijn crew. :P
lazarus pit al genoemd?
pi_106214213
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:16 schreef FoXje het volgende:
Ik denk dat het stukje met die trappen niks te maken heeft met Batman Begins. Zover ik weet heeft Bruce alleen getraind met de League of Shadows. Ik ga er niet vanuit dat Nolan gaat refereren naar een film van 6 jaar terug en ik denk dat hij het al helemaal niet in een trailer gaat stoppen.

Ik denk dat een beetje het uitgangspunt is van de titel:

Bane en Batman zitten achter elkaar aan, Bane zal Batman op 1 of andere manier moeten kraken, er moet iets gebeuren waarom Batman moet 'opstaan' om Bane ter verslaan.
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:56:36 #225
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_106214275
Ze refereerden al in de trailer naar batman begins
[..]
pi_106214314
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:56 schreef MikeyMo het volgende:
Ze refereerden al in de trailer naar batman begins
Met beelden?
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:58:44 #227
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_106214349
yup in de teaser
[..]
pi_106214394
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef MikeyMo het volgende:
yup in de teaser
Klopt. Volgens mij zie je in de trailer niets van Batman Begins.
  Admin vrijdag 30 december 2011 @ 19:39:57 #229
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106215941
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:54 schreef Leanishibe het volgende:

Ik ga er niet vanuit dat Nolan gaat refereren naar een film van 6 jaar terug
Ik wel. Dat is immers deel 1 van zijn trilogie, en dit is het sluitstuk. Het zou raar zijn als hij niet zou refereren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_106216453
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik wel. Dat is immers deel 1 van zijn trilogie, en dit is het sluitstuk. Het zou raar zijn als hij niet zou refereren.
Ik doel meer op de vraag of hij flashbacks gaat gebruiken ofzo. Er zal ongetwijfeld wel gesproken worden over het begin.
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:52:06 #231
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_106216500
In The Dark Knight zaten ook geen flashbacks...
[..]
  zaterdag 31 december 2011 @ 09:22:28 #232
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_106236953
Geen flashbacks, maar nieuwe stukken film uit die tijd. Dus stiekem wel een flashback :P
opgezegd@fok.nl
pi_106257735
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
..

Betere kwaliteit. Matige film wordt dit, geen zin in.

:D J/K!!!!11
SPOILER
Leuke films, maar dat soort dingen haalt mij volledig uit het verhaal. Alsof Nolan zelf in een pop-up onder in beeld verschijnt en aanwijst wat allemaal nep is.
  zondag 8 januari 2012 @ 22:15:33 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106581414
quote:
18s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Symer het volgende:

[..]

SPOILER
Leuke films, maar dat soort dingen haalt mij volledig uit het verhaal. Alsof Nolan zelf in een pop-up onder in beeld verschijnt en aanwijst wat allemaal nep is.
Het is maar waar je je druk om kunt maken...
pi_106582445
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het is maar waar je je druk om kunt maken...
Als je op die manier een film kijkt is het sowieso niks aan.
pi_106582677
quote:
18s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Symer het volgende:

[..]

SPOILER
Het is dan ook fictie. Dan ga je toch gewoon niet? :D
pi_106582916
quote:
1.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Symer het volgende:
Leuke films
quote:
1.gif Op zondag 8 januari 2012 22:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dan ga je toch gewoon niet? :D
:?

En de stelling hier is dus dat goede fictie niet mogelijk is zonder van die : rolleyes : momenten?
pi_106583061
Suspension of disbelief. Het is gebaseerd op stripboeken hè. Dan kan er echt wel wat onwaarschijnlijks gebeuren.
pi_106746954
Is die 6 minuten preview eigenlijk te downloaden in HD?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 07:44:01 #240
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_106750996
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef Symer het volgende:

[..]

[..]

:?

En de stelling hier is dus dat goede fictie niet mogelijk is zonder van die : rolleyes : momenten?
Ten eerste: ga nooit een mening vormen over een film op basis van special effects in een vroege trailer. Het ziet er bijna altijd anders uit in de uiteindelijke film en je hebt geen context.

Ten tweede: 'rolleyes momenten' in goede films (waar TDK zondermeer onder valt) kun je mee wegkomen omdat je in het verhaal wordt meegesleept en dus jezelf geen tijd hoeft te gunnen om na te denken over dat bepaalde moment. Is het enigszins ergens mogelijk dat dit gedaan word? Ja. Wat zijn de precieze logistieke details dan hoe dit voor elkaar is gebakken? Niet interessant. Move along.

Maar ik kan natuurlijk kan ik niet voor je bepalen hoe jij naar een film moet kijken. Ik vind het wel sneu dat mensen over dit soort dingen teveel nadenken en daardoor de goede dingen juist missen, en als gevolg de film 'matig' noemen.

Je noemt het opblazen van het ziekenhuis als voorbeeld van een 'rolleyes moment' maar rept geen woord over de fantastische confrontatie tussen de Joker en Two Face/Harvey Dent die eraan vooraf gaat. Anyway....
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
pi_106751519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Is die 6 minuten preview eigenlijk te downloaden in HD?
Ja, maar dan opgenomen met een telefoon of camera in de bioscoop.
pi_106751564

vrijdag 13 januari 2012 @ 10:33:14 #243
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_106753668
Gordon in the batcave?
[..]
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:26:36 #244
12888 Skull-splitter
pi_106755132
Ik blijfhet een lelijk pak vinden, dat nieuwe... Nieuwe Captain America lijkt het stijlvoller te doen...
pi_106756519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 07:44 schreef japzooi het volgende:
Maar ik kan natuurlijk kan ik niet voor je bepalen hoe jij naar een film moet kijken. Ik vind het wel sneu dat mensen over dit soort dingen teveel nadenken en daardoor de goede dingen juist missen, en als gevolg de film 'matig' noemen.

Je noemt het opblazen van het ziekenhuis als voorbeeld van een 'rolleyes moment' maar rept geen woord over de fantastische confrontatie tussen de Joker en Two Face/Harvey Dent die eraan vooraf gaat. Anyway....
Mijn punt is dat aan die geweldige confrontatie afbreuk wordt gedaan door de ridicule onzin die er op volgt. Ze hadden net zo goed dat hele ziekenhuis met een raket de ruimte in kunnen schieten, was net zo belachelijk geweest. Dat is niet iets waar ik tijdens de film over zit te filosoferen, maar gewoon iets dat je ineens uit de film rukt waarna het even duurt voor je weer terug in het verhaal zit.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik blijfhet een lelijk pak vinden, dat nieuwe... Nieuwe Captain America lijkt het stijlvoller te doen...
Ik vind het juist een prachtig pak. Wat ík weer jammer vind is dat Batman groter lijkt (is?) dan Bane. Met wat schoenzolen van 5 cm dik zou hij letterlijk op Batman neerkijken en dreigender overkomen. Hopelijk doen ze dat in de film beter.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:03:19 #246
12888 Skull-splitter
pi_106758199
Het is me net te techy, te "green goblin", te tijdgevoelig en te hip. Lichter pak met los armor: prima, maar dat had mooier en stijlvoller gekund. De helm daarentegen blijft prima.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:07:28 #247
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106758352
Op de stills vallen vooral de nek en elleboogholtes me op, die ik niet zo mooi vind, verder is het een prima pak
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:18:23 #248
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106769995
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:13 schreef Symer het volgende:

[..]

Mijn punt is dat aan die geweldige confrontatie afbreuk wordt gedaan door de ridicule onzin die er op volgt. Ze hadden net zo goed dat hele ziekenhuis met een raket de ruimte in kunnen schieten, was net zo belachelijk geweest. Dat is niet iets waar ik tijdens de film over zit te filosoferen, maar gewoon iets dat je ineens uit de film rukt waarna het even duurt voor je weer terug in het verhaal zit.
Dat je dat opvalt. Natuurlijk weet ik ook wel dat het allemaal niet mogelijk is, maar dat ik daardoor uit de film gerukt wordt. Niet bepaald....
pi_106783667
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 08:44 schreef kilozout het volgende:

[..]

Ja, maar dan opgenomen met een telefoon of camera in de bioscoop.
Ja dat is dus mooi kut.

Verdomme we moeten heel die winter en lente nog door :'(

Ik hoop wel dat Bane zo volgepompt wordt met dat gif in deze film en dat 'ie dan zo enorm groot wordt enzo :D
pi_106784449
Waarom zeurt iedereen ineens over het pak, dat is t.o.v. de vorige film toch precies hetzelfde gebleven?
pi_106787189
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef Blaxje het volgende:
Waarom zeurt iedereen ineens over het pak, dat is t.o.v. de vorige film toch precies hetzelfde gebleven?
Ik zie niks bijzonders aan het Batsuit.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:57:47 #252
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_106787764
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:27 schreef Tanin het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen we de stijl van Rises nog niet goed beoordelen, derhalve kun je alleen BB en TDK vergelijken, en dan is er helemaal niet zoveel duidelijk. Als DKR nu weer anders is, dan is dat juist de bedoeling van Nolan, en is elke film een andere stijl de stijl en sich.
TDK kun je niet vergelijken met BB vind ik, simpelweg omdat ze wel een andere stijl moesten hanteren aangezien batman een hele andere tegenspeler had. Namelijk een briljante, impulsieve gek in plaats van een koelbloedig berekenende "ninja".
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 02:36:01 #253
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106793447
quote:
Omdat ik het nu op stills zie. De minpunten die ik noemde vallen tijdens de film helemaal niet op :)

quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:57 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

TDK kun je niet vergelijken met BB vind ik, simpelweg omdat ze wel een andere stijl moesten hanteren aangezien batman een hele andere tegenspeler had. Namelijk een briljante, impulsieve gek in plaats van een koelbloedig berekenende "ninja".
Mijn punt, vandaar dat DKR er ook niet mee vergeleken moet worden
  zaterdag 14 januari 2012 @ 08:52:58 #254
177948 Daskaar
cake or death?
pi_106794803
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:26 schreef Skull-splitter het volgende:
heb t armour van captain america nog niet gezien, maar van bats is te gek, ik hou ervan dat t zo praktisch oogt, niet slick en perfect gestyleert, en dat komt ook naar voren in alles van deze batman, incl tumbler en vechtstijl.
vind zijn armour in begin TDK echt beter dan verder in de film?
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:06:27 #255
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_106795301
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 08:52 schreef Daskaar het volgende:

[..]

heb t armour van captain america nog niet gezien, maar van bats is te gek, ik hou ervan dat t zo praktisch oogt, niet slick en perfect gestyleert, en dat komt ook naar voren in alles van deze batman, incl tumbler en vechtstijl.
Als ik het goed heb heeft hij ook een lichter, modified armor in een groot deel van TDK. Hij heeft het daar zelfs nog met Fox over.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:12:56 #256
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_106796209
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 08:52 schreef Daskaar het volgende:

[..]

Batman suit > cpt America suit :Y
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:20:48 #257
12888 Skull-splitter
pi_106796349
quote:
Toen vond ik em ook niet geweldig, ik had gehoopt op een kleine aanpassing. Het art-deco element van het pak uit Begins was briljant imo.
  Admin vrijdag 20 januari 2012 @ 18:27:45 #258
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_107037216
quote:
I play young Talia al Ghul,
aldus Joey King tegen My Entertainment World.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:11:56 #259
12888 Skull-splitter
pi_107047835
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:12 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Batman suit > cpt America suit :Y
Je mist het punt.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:09:58 #260
12888 Skull-splitter
pi_109644542
pi_109648498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja dat is dus mooi kut.

Verdomme we moeten heel die winter en lente nog door :'(

Ik hoop wel dat Bane zo volgepompt wordt met dat gif in deze film en dat 'ie dan zo enorm groot wordt enzo :D
:|W
  Admin woensdag 11 april 2012 @ 21:23:47 #263
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_110203027
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_110203190
quote:
Vind het nogsteeds een verkeerde keuze :Y
pi_110205432
Anne Hathaway is :9~

Edit, wtf

Pittig kort kapsel :'(

[ Bericht 58% gewijzigd door wolfrolf op 11-04-2012 22:06:00 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 22:10:00 #266
12888 Skull-splitter
pi_110206911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:25 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Want wie beter?

Ik vind het een hele goede keuze, een intelligente doch mooie catwoman...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 11 april 2012 @ 22:14:50 #267
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_110207264
quote:
Mjah mjah mjah......
  woensdag 11 april 2012 @ 22:59:05 #268
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_110209943
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_110213372
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:25 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Why? Die chick is hot.
  donderdag 12 april 2012 @ 00:17:07 #270
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110213497
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
Anne Hathaway is :9~

Edit, wtf

[ afbeelding ]

Pittig kort kapsel :'(
Hopelijk is dat voor haar rol als Catwoman, dus WEL met kort haar!!!

edit: kut, google zegt dat ze het heeft kort geknipt voor haar rol in Les Miserables.
pi_110214705
  Admin donderdag 12 april 2012 @ 07:49:05 #272
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_110217381
En toch is dit de derde film waarbij ik zijn helm een beetje ... 'meh' vind. Niet stoer genoeg.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 12 april 2012 @ 09:12:17 #273
12888 Skull-splitter
pi_110218385
Ik heb juist meer moeite met het net te techy pak...
  donderdag 12 april 2012 @ 11:59:08 #274
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110223554
Ik vind het er sowieso nooit goed uitzien, die Batman pakken. Alsof je je daarin lekker kunt bewegen als Batman zijnde. :N

Hij heeft jarenlang martial arts getraind in het verre oosten, hij moet telkens rennen en springen en duiken en rollen... en dan trek je idd een pak aan waarmee je meteen 130 kilo weegt ofzo(!) :')

Je ziet Batman in de films er ook altijd als een Frankenstein bijlopen, en kan nauwelijks normaal zijn hoofd omdraaien.

Jammer van Hathaway.
  donderdag 12 april 2012 @ 12:14:05 #275
12888 Skull-splitter
pi_110224169
Hence dit nieuwe pak, waarmee een stuk makkelijker te bewegen viel. Maar dat maakt dit niet mooi of stijlvol.

Ik had eigenlijk langzamerhand een minder bepantserde variant verwacht met meer textiel, meer a la Captain America in de Avengers: strak, simpel, stijlvol en flexibel. Hier en daar een stukje pantser en je bent IMO ver klaar.
  donderdag 12 april 2012 @ 12:21:47 #276
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_110224455
ach, op het scherm vallen de nuances in dat pak toch amper op... Helemaal tijdens nachtscenes
[..]
  donderdag 12 april 2012 @ 12:24:00 #277
12888 Skull-splitter
pi_110224520
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:21 schreef MikeyMo het volgende:
ach, op het scherm vallen de nuances in dat pak toch amper op... Helemaal tijdens nachtscenes
Dan had het net zo goed geen pak kunnen zijn maar een pyama, GTFO. Tuurlijk valt het op.
  donderdag 12 april 2012 @ 12:26:34 #278
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_110224600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het er sowieso nooit goed uitzien, die Batman pakken. Alsof je je daarin lekker kunt bewegen als Batman zijnde. :N

Hij heeft jarenlang martial arts getraind in het verre oosten, hij moet telkens rennen en springen en duiken en rollen... en dan trek je idd een pak aan waarmee je meteen 130 kilo weegt ofzo(!) :')

Je ziet Batman in de films er ook altijd als een Frankenstein bijlopen, en kan nauwelijks normaal zijn hoofd omdraaien.

Jammer van Hathaway.
Dat gewicht went natuurlijk. Bovendien hangt het gewicht af van het materiaal, en zo zwaar is kevlar niet, dus Mr Fox kan vast nog iets beters en lichters bedenken.

Wat zijn nek betreft inderdaad een beetje jammer, maar de rest van z'n bewegingsruimte lijkt me niet echt gelimiteerd.
pi_110224686
Batman heeft nooit zijn nek kunnen draaien, dat is pas sinds deze laatste films :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 12 april 2012 @ 12:34:20 #280
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110224907
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Hence dit nieuwe pak, waarmee een stuk makkelijker te bewegen viel. Maar dat maakt dit niet mooi of stijlvol.

Ik had eigenlijk langzamerhand een minder bepantserde variant verwacht met meer textiel, meer a la Captain America in de Avengers: strak, simpel, stijlvol en flexibel. Hier en daar een stukje pantser en je bent IMO ver klaar.
Ik zie ook liever gewoon een simpele variant, want dit ziet er idd niet uit.
pi_110224986
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:34 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zie ook liever gewoon een simpele variant, want dit ziet er idd niet uit.
Vind jij.
Alles is beter dan de troep die Burton of Shumacher op het scherm gooiden.
  donderdag 12 april 2012 @ 12:37:02 #282
12888 Skull-splitter
pi_110225016
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:28 schreef Ener-G het volgende:
Batman heeft nooit zijn nek kunnen draaien, dat is pas sinds deze laatste films :)
Sterker nog, tijdens de promotie van BB gaf men aan dat het ze eindelijk gelukt was het hoofd te kunnen draaien, om vervolgens letterlijk IN de vervolgfilm te zeggen "Sure would make backing out of the driveway easier."
  donderdag 12 april 2012 @ 12:37:48 #283
12888 Skull-splitter
pi_110225049
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:36 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Vind jij.
Iets meer stijl en minder tijdsgevoelig dan dit Oakley-geinspireerde setje mag echter wel IMO...
pi_110225185
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Iets meer stijl en minder tijdsgevoelig dan dit Oakley-geinspireerde setje mag echter wel IMO...
Stijl en tijdsgevoelig, dat zijn dingen waar batman rekening mee dient te houden als ie criminelen van daken afgooit.

Ik vind het prima. High-tech en praktisch zoals het hoort.
pi_110225628
quote:

[..]

Vind jij.
Burtons Batmans waren geweldig. Schumacher moet dood!

Maar dat terzijde. De Catwoman... Mmm, beter dan Hale Berry maar minder dan Michelle Pfeiffer. Ik ben benieuwd of ze even (obligaat) miauwt.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:25:05 #286
12888 Skull-splitter
pi_110227019
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Stijl en tijdsgevoelig, dat zijn dingen waar batman rekening mee dient te houden als ie criminelen van daken afgooit.

Nah, liever praktisch en een klein beetje gevoel voor stijl. Begins-pak was op zich prima, snijd daar wat stukken uit en het was ook goed geweest.
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:23:38 #287
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110271907
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

eens!
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:17:34 #288
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110281817
quote:
8s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Burtons Batmans waren geweldig. Schumacher moet dood!

Maar dat terzijde. De Catwoman... Mmm, beter dan Hale Berry maar minder dan Michelle Pfeiffer. Ik ben benieuwd of ze even (obligaat) miauwt.
Ik gok dat Nolan iets minder specifiek voor de kat gaat en wat meer voor de dievegge die zo lenig als een kat is en zo vecht. Niet zo veel voor het kattenaspect.
Iets meer comics idee zeg maar.
  Admin vrijdag 13 april 2012 @ 16:29:03 #289
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_110282279
Ik verwacht zeker niet dat rare Michelle Pfeiffer/Halle Berry gezeur met semi-bovennatuurlijke achtergronden e.d.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_110282478
quote:

[..]

Vind jij.
Vond jij de Burton-films niks?
  Admin zaterdag 14 april 2012 @ 16:56:30 #291
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_110318041
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_110318116
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:34 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Vond jij de Burton-films niks?
Toen ik nog een jochie was vond ik ze geweldig, echter als ik ze nu zie is het toch echt niets in vergelijking met Nolan's versie. Plus ik heb sowieso een beetje een hekel aan Burton.
pi_110318259
Misschien dat Burton nog een keer een opgepoetste versie gaat uitbrengen met Johnny Depp en Helena Bonham Carter erin geplakt :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:02:50 #294
12888 Skull-splitter
pi_110319976
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:03 schreef Tim86 het volgende:
Misschien dat Burton nog een keer een opgepoetste versie gaat uitbrengen met Johnny Depp en Helena Bonham Carter erin geplakt :P
"all goth and shit"
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:58:08 #295
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_110326194
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:03 schreef Tim86 het volgende:
Gegarandeerd dat George Lucas `m wel wilt hebben :P
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:18:57 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110327118
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Toen ik nog een jochie was vond ik ze geweldig, echter als ik ze nu zie is het toch echt niets in vergelijking met Nolan's versie. Plus ik heb sowieso een beetje een hekel aan Burton.
Ik vond de Burton films best goed. Heel sfeervol neer gezet.
Maar het verhaal en de omvang van Nolan vind ik wel een stuk beter.
  zondag 15 april 2012 @ 10:50:15 #297
12888 Skull-splitter
pi_110342930
Nu zijn de laatste 5 posts verwijderd, maar ik verwacht hier geen wereldposts meer om eerlijk te zijn.

Magoed, dat ben ik.

Ik heb er zin an!
  zondag 15 april 2012 @ 11:24:47 #298
13148 Shogo
Psycho...
pi_110343716
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu zijn de laatste 5 posts verwijderd, maar ik verwacht hier geen wereldposts meer om eerlijk te zijn.

Magoed, dat ben ik.

Ik heb er zin an!
Zal je dan wel meehelpen. ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vond de Burton films best goed. Heel sfeervol neer gezet.
Maar het verhaal en de omvang van Nolan vind ik wel een stuk beter.
Ik zat laatst Batman nog eens te kijken. Het is meer de nostalgie en de sfeer die het doen, want voor de rest is het allemaal redelijk kaas.

De Joker die met een grote revolver de Batwing neerhaalt. :') Uiteraard is het een fantasiewereld maar dat maakt het niet minder kaas. :P De scene waarin de Joker na zijn transformatie in die stoel zit en na het in de spiegel kijken begint te lachen vond ik wel weer tof. Maar goed zo heeft alles zijn goede en slechte punten.
  zondag 15 april 2012 @ 11:41:19 #299
12888 Skull-splitter
pi_110344200
Sfeer van de eerste twee films is wel OK, maar ook zwaar tijdgevoelig. Forever is ook typisch een midden jaren 90-actiefilm daarin.

Begins, TDK en TDKR zijn wat minder tijdsgebonden door hun aanpak, maar ook daarin zie je wel dingen die je nu anders zou kunnen doen.
  zondag 15 april 2012 @ 11:59:32 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110344695
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:24 schreef Shogo het volgende:

[..]

Zal je dan wel meehelpen. ;)

[..]

Ik zat laatst Batman nog eens te kijken. Het is meer de nostalgie en de sfeer die het doen, want voor de rest is het allemaal redelijk kaas.

De Joker die met een grote revolver de Batwing neerhaalt. :') Uiteraard is het een fantasiewereld maar dat maakt het niet minder kaas. :P De scene waarin de Joker na zijn transformatie in die stoel zit en na het in de spiegel kijken begint te lachen vond ik wel weer tof. Maar goed zo heeft alles zijn goede en slechte punten.
Dat is op zich een beetje een verwijzing naar de oude televisie serie heb ik het idee. Daarin had je ook van die aparte dingen. En op een gegeven moment was de batman comic ook niet zo serieus meer, maar ik weet niet of ze zo ver gingen.

De sfeer is gewoon super en daarom is het een leuke film. Maar het is niet flitsend genoeg om een beetje serieus over te komen.
  zondag 15 april 2012 @ 14:05:07 #301
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110348557
1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')