Vind ik ook wel ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:27 schreef Breuls het volgende:
Toch vind ik dat altijd wel vreemd. Een trailer is gewoon een reclamespotje. Dat maak je om aan veel mensen te tonen om zo reclame te maken voor je product (de film). En wat doe je dan als mensen het spotje zelf verspreiden? Je laat het weghalen...
Ja idd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:43 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat is de eerste trailer, die al een paar maanden uit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een klein gifje uit de trailer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:
Doet me denken aan een South Park afleveringquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef Leanishibe het volgende:
Ik kan serieus niet wachten op deze film.
Fuck yeah. Gelukkig kwam ik er vet laat achter dat de film komende zomer komt. Dacht echt dat het nog wel 2 jaar ging duren ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een South Park aflevering
Jammer van de slechte kwaliteit. En dan beoel ik vooral het camerawerkquote:Op zondag 18 december 2011 01:27 schreef Franktastic1984 het volgende:
Is het überhaupt nog ergens te kijken?
Edit: Prologue al gevonden http://film-book.com/the-(...)inute-opening-scene/
Hij was toch geblindoekt aan boord gekomen en ik denk dat hij nu gered werd ofzo. Ik weet het ook niet preciesquote:Op zondag 18 december 2011 10:45 schreef Breuls het volgende:
Ja, Bane is lastig te verstaan. Wel een interessante scène: wat gebeurt er nou eigenlijk? Hij gaat aan boord van een vliegtuig om het vervolgens te crashen?
Overigens hoor je voordat de uit The Dark Knight bekende muziek start een thema dat ook in de trailer zit en waarvan ik vermoed dat het Bane's thema is. Dat kan best een gaaf stukje muziek worden.
Hij neemt iets mee of laat iets achter iig...quote:Op zondag 18 december 2011 10:45 schreef Breuls het volgende:
Ja, Bane is lastig te verstaan. Wel een interessante scène: wat gebeurt er nou eigenlijk? Hij gaat aan boord van een vliegtuig om het vervolgens te crashen?
Overigens hoor je voordat de uit The Dark Knight bekende muziek start een thema dat ook in de trailer zit en waarvan ik vermoed dat het Bane's thema is. Dat kan best een gaaf stukje muziek worden.
Niet meer dan dat het officieel maandag of dinsdag moet komen. Mja ik zie het wel als het erop staat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:31 schreef 7eVeNL het volgende:
Is er uberhaupt al iets bekend over de officiele trailer release? ik weiger vooralsnog de cam versie's te bekijken :p
Youtubealternatievenquote:Op maandag 19 december 2011 19:34 schreef Geneziz het volgende:
Hij is online.
http://trailers.apple.com/trailers/wb/thedarkknightrises/
Quicktime![]()
Waarschijnlijk het laatstequote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef Leanishibe het volgende:
Ik heb nooit echt de comics gelezen, maar in de trailer zie je Bruce een aantal keer met een 'loopstok' lopen.
Hoort dit bij z'n disguise?
Of is dit nadat hij z'n eerste aanvaring met Bane heeft gehad?
Gaaf.quote:Op maandag 19 december 2011 19:34 schreef Geneziz het volgende:
Hij is online.
http://trailers.apple.com/trailers/wb/thedarkknightrises/
Quicktime![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
Voor de mensen die geen Quicktime hebben en niet van plan zijn om die onzin te installeren:
Alternatief: http://www.zideo.nl/video(...)deo/6c4971616d6c6f3d
Vrij aannemelijk inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2011 20:40 schreef Geneziz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het laatste
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Nou, dat downloaden doet het hier dus niet. De URL van zo'n video heeft ook een redirect naar trailers.apple.com.quote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef Geneziz het volgende:
Je kan hem gewoon downloaden en met VLC kijken in full HD
quote:Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef Deckard het volgende:
Ik heb een artikel gelezen wat het mogelijke plot zou kunnen zijn waarmee de titel van de film nog logischer klinkt. Heftige spoilers, nav de film The Prestige kwam men met deze conclusie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het schijnt ook algemeen bekend te zijn dat Bane de rug breekt van Bruce in de comics.quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Breuls het volgende:
Als iemand een theorie uit z'n duim zuigt is dat geen spoiler hoor.
Correct. Het kán, maar we moeten er niet vanuit gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Het schijnt ook algemeen bekend te zijn dat Bane de rug breekt van Bruce in de comics.
Hoeft niet meteen te betekenen dat Nolan zich aan de comic zal houden en dit ook gebruikt in de film.
Safari overigens wel. Lekker in HD gekeken, ziet er nog beter uit.quote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef Breuls het volgende:
Chrome en FireFox, beiden geen succes.
Dare I say that IE niet altijd slecht isquote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef Breuls het volgende:
Chrome en FireFox, beiden geen succes.
Lijkt me ook wel dat als het ergens mee zou moeten lukken het wel met Safari isquote:Op maandag 19 december 2011 23:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Safari overigens wel. Lekker in HD gekeken, ziet er nog beter uit.
Vermoord? Nee denk het niet dat is te extreem. Zijn rug breken en hem hulpeloos achter laten wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:02 schreef HostiMeister het volgende:
Het lijkt wel aannemelijk dat Bruce Wayne in deze laatste Nolan door Bane vermoord wordt. Zoals al gezegd werd in Dark Knight, Batman is een symbool. Dat jochie van Inception zal wel zijn opvolger zijn. Ik ben zoooo benieuwd hoe Nolan dit gaat klaarspelen... Poe.... Heftige finale, dat zonder meer.
Elke iteratie van Nolan is extreem, daarom denk ik juist dat Wayne dood gaat. Maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:07 schreef maniace het volgende:
[..]
Vermoord? Nee denk het niet dat is te extreem. Zijn rug breken en hem hulpeloos achter laten wel.
In Januari komen die strips opnieuw uit als het goed is, hopelijk dit keer op fatsoenlijk papier (waarschijnlijk wel).quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:40 schreef Breuls het volgende:
Ik weet iig wel dat ik Knightfall sowieso voor juli ga lezen. Die stond al op m'n wishlist, maar die heeft wel prio gekregen nu.
Waar kan je tegenwoordig eigenlijk dergelijk strips kopen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In Januari komen die strips opnieuw uit als het goed is, hopelijk dit keer op fatsoenlijk papier (waarschijnlijk wel).
Ik heb hem op de Ipad. Ga hem in mijn vakantie lezen (vanaf donderdag dik 3 weken wegquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:40 schreef Breuls het volgende:
Ik weet iig wel dat ik Knightfall sowieso voor juli ga lezen. Die stond al op m'n wishlist, maar die heeft wel prio gekregen nu.
Amazon.co.uk is prima. Veel goedkoper dan in NLse boekhandels afgezet te worden voor 2x zo duur.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:45 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waar kan je tegenwoordig eigenlijk dergelijk strips kopen?
Oh, dat is interessant!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In Januari komen die strips opnieuw uit als het goed is, hopelijk dit keer op fatsoenlijk papier (waarschijnlijk wel).
Bij de betere boekhandel of stripwinkel. Of online.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:45 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waar kan je tegenwoordig eigenlijk dergelijk strips kopen?
Donner in Rotterdam heeft de grotere titels (zoals Knightfall) wel staan hoor. En dat is een Selexyz winkel, dus dat kan ook gelden voor de andere winkels van dezelfde keten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:52 schreef Komakie het volgende:
Comics kun je tegenwoordig alleen nog in een paar stripboekenwinkels kopen.
Knightfall vol. 1 komt uit op 25 april.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In mei komt de complete editie op de markt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:40 schreef Breuls het volgende:
http://www.amazon.com/Bat(...)id=1315772532&sr=1-5quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef Breuls het volgende:
Dus vol. 2 in mei? DC meldt er nog niets over namelijk.
Da's volume 1. Die komt dus een klein weekje eerder dan Amazon denkt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Bat(...)id=1315772532&sr=1-5
Das die idd.
Dacht ff dat het de complete uitgave was die ze in één keer gingen releasen....
It's not about Batman. Althans, dat was TDK ook niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Aardige trailer, maar te weinig Batman.
Op wiki kwam het over alsof alle delen in één grote omnibus gereleased zouden worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's volume 1. Die komt dus een klein weekje eerder dan Amazon denkt.
Ik weet ook niet hoeveel volumes er zijn. Heb liever gewoon 1 verhaal in 1 boek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pssst Breuls....quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef Breuls het volgende:
Conclusie: Selina Kyle is een vieze dievegge, beetje stelen van Bruce!
Oh, wacht, dat wisten we al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Hier al bijna 20 euro goedkoper: http://www.bookdepository(...)anning/9781449408220quote:Op woensdag 21 december 2011 11:52 schreef Komakie het volgende:
Vet boek. Jammer dat het serieus aan de prijs is...
Ja uiteraardquote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef Leanishibe het volgende:
Batman Dark Asylum? Ik denk dat je doelt op Arkham Asylum?
Als je Rising en the Dark Knight bedoelt die heb ik inderdaad gezienquote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Breuls het volgende:
Ik mag toch hopen dat je dan wel de eerste twee films al gezien hebt. Zo niet: have fun!
Ja Rising, Begins, allemaal een pot nat moet je nagaan hoe goed die er in zit haha.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:03 schreef Breuls het volgende:
Rising?
Ik bedoel Batman Begins en The Dark Knight.
Gisteravond beide wederom gezien. Blijven pareltjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Breuls het volgende:
Ik mag toch hopen dat je dan wel de eerste twee films al gezien hebt. Zo niet: have fun!
jij misschien, ik heb geen idee wie selina kyle isquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef Breuls het volgende:
Conclusie: Selina Kyle is een vieze dievegge, beetje stelen van Bruce!
Oh, wacht, dat wisten we al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |