two thumbs downquote:Op zondag 11 december 2011 12:09 schreef Deckard het volgende:
Oh god, een regenscene. Doet met denken aan Matrix revolutions
Lelijke poster trouwens.
De regenscene hoeft natuurlijk niet per se in de film te zitten. Kan misleidend zijn...quote:Op zondag 11 december 2011 12:09 schreef Deckard het volgende:
Oh god, een regenscene. Doet met denken aan Matrix revolutions
Lelijke poster trouwens.
Ik denk het niet eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 09:57 schreef maniace het volgende:
Boeiend dat het regent... Wat veel toffer is om nu na te gaan denken of Nolan echt de comic aan gaat houden en dat Bruce daadwerkelijk gebroken wordt.
En dan komt hij terug en zet hij een heel bedrijf op met Batmans over de hele wereldquote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef Breuls het volgende:
Oh, dus Batman lijkt te overlijden maar is eigenlijk naar de prehistorie gestuurd?
Wat origineel!quote:Op maandag 12 december 2011 16:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
En dan komt hij terug en zet hij een heel bedrijf op met Batmans over de hele wereld
Ja he, zou niemand anders kunnen bedenkenquote:
was toch alleen audio?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:21 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ga die uitgelekte proloog ng niet kijken, tenzij hij in hi-def online komt...
nah de camripjes zijn er ook inmiddelsquote:
Elke filmliefhebber zou dit in HD willen zien.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nah de camripjes zijn er ook inmiddels
Ach, de echte fanboys willen het gewoon zien...maakt niet uit hoequote:Op woensdag 14 december 2011 18:07 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Elke filmliefhebber zou dit in HD willen zien.
Kan er nooit zo goed tegen als mensen cams kijken.
-edit-quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef Tanin het volgende:
Er word nogal geklaagd over Bane's verstaanbaarheid, en dit word (naast z'n masker) gewijd aan zijn "Britse" accent. Ik vind het persoonlijk prima te verstaan over het algemeen, en meer een vleugje Duits dan Brits hebben
Ik heb een keer stoned met een aantal vrienden RocknRolla gekeken. Nou, ik kon er toen geen reet van verstaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef Tanin het volgende:
Er word nogal geklaagd over Bane's verstaanbaarheid, en dit word (naast z'n masker) gewijd aan zijn "Britse" accent. Ik vind het persoonlijk prima te verstaan over het algemeen, en meer een vleugje Duits dan Brits hebben
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
En des te meer zonde dat het de laatste zal zijn in deze serie.
Die ga je toch niet eens zien.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:53 schreef Netsplitter het volgende:
Trailer.![]()
![]()
http://www.twitvid.com/K8LGV
Thanks.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:53 schreef Netsplitter het volgende:
Trailer.![]()
![]()
http://www.twitvid.com/K8LGV
Heb 'm ook nog niet gezien, maar wilde jullie dit niet onthouden.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:54 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Die ga je toch niet eens zien.
Cam.
Thx.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
Thanks.
Ik hoop wel dat er nog een beetje mooie kwaliteit van langskomt, want dit is echt pet. Maar ik zie er wel gave dingen in terugkomen.
Bedoel meer over het algemeen, niks persoonlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:03 schreef Netsplitter het volgende:
Heb 'm ook nog niet gezien, maar wilde jullie dit niet onthouden.
Sowieso morgenavond wel gok ik (rekeninghoudende met Amerikaanse tijden). Heb me al gewaagd aan de met cam opgenomen proloog en ben heel enthousiast over alles.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:11 schreef Toad het volgende:
Spannend!Ik hoop dat de HD-versie snel komt. De één roept kwestie van uren, de ander morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de gifjes niet zelf gemaakt, komt van een forum.
Ze moeten even snel die trailer in HD releasen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef Leanishibe het volgende:
Goddamn ik kan niet wachten:SickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de gifjes niet zelf gemaakt, komt van een forum.
Ze moeten even snel die trailer in HD releasen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Omdat de slechte kwaliteit de beelden geen recht doet, lijkt mij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:27 schreef Breuls het volgende:
Toch vind ik dat altijd wel vreemd. Een trailer is gewoon een reclamespotje. Dat maak je om aan veel mensen te tonen om zo reclame te maken voor je product (de film). En wat doe je dan als mensen het spotje zelf verspreiden? Je laat het weghalen...
En iets wat steeds verwijderd wordt is natuurlijk zeer interessant, dus marketingtechnisch slim ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:17 schreef Breuls het volgende:
Mja, dat is ook een vorm van controle over je uitstraling. Goed punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |