Dan had het net zo goed geen pak kunnen zijn maar een pyama, GTFO. Tuurlijk valt het op.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:21 schreef MikeyMo het volgende:
ach, op het scherm vallen de nuances in dat pak toch amper op... Helemaal tijdens nachtscenes
Dat gewicht went natuurlijk. Bovendien hangt het gewicht af van het materiaal, en zo zwaar is kevlar niet, dus Mr Fox kan vast nog iets beters en lichters bedenken.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het er sowieso nooit goed uitzien, die Batman pakken. Alsof je je daarin lekker kunt bewegen als Batman zijnde.![]()
Hij heeft jarenlang martial arts getraind in het verre oosten, hij moet telkens rennen en springen en duiken en rollen... en dan trek je idd een pak aan waarmee je meteen 130 kilo weegt ofzo(!)
Je ziet Batman in de films er ook altijd als een Frankenstein bijlopen, en kan nauwelijks normaal zijn hoofd omdraaien.
Jammer van Hathaway.
Ik zie ook liever gewoon een simpele variant, want dit ziet er idd niet uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Hence dit nieuwe pak, waarmee een stuk makkelijker te bewegen viel. Maar dat maakt dit niet mooi of stijlvol.
Ik had eigenlijk langzamerhand een minder bepantserde variant verwacht met meer textiel, meer a la Captain America in de Avengers: strak, simpel, stijlvol en flexibel. Hier en daar een stukje pantser en je bent IMO ver klaar.
Vind jij.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie ook liever gewoon een simpele variant, want dit ziet er idd niet uit.
Sterker nog, tijdens de promotie van BB gaf men aan dat het ze eindelijk gelukt was het hoofd te kunnen draaien, om vervolgens letterlijk IN de vervolgfilm te zeggen "Sure would make backing out of the driveway easier."quote:Op donderdag 12 april 2012 12:28 schreef Ener-G het volgende:
Batman heeft nooit zijn nek kunnen draaien, dat is pas sinds deze laatste films
Iets meer stijl en minder tijdsgevoelig dan dit Oakley-geinspireerde setje mag echter wel IMO...quote:Op donderdag 12 april 2012 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind jij.
Alles is beter dan de troep die Burton of Shumacher op het scherm gooiden.
Stijl en tijdsgevoelig, dat zijn dingen waar batman rekening mee dient te houden als ie criminelen van daken afgooit.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Iets meer stijl en minder tijdsgevoelig dan dit Oakley-geinspireerde setje mag echter wel IMO...
Burtons Batmans waren geweldig. Schumacher moet dood!quote:Op donderdag 12 april 2012 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind jij.
Nah, liever praktisch en een klein beetje gevoel voor stijl. Begins-pak was op zich prima, snijd daar wat stukken uit en het was ook goed geweest.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stijl en tijdsgevoelig, dat zijn dingen waar batman rekening mee dient te houden als ie criminelen van daken afgooit.
Ik vind het prima. High-tech en praktisch zoals het hoort.
eens!quote:Op donderdag 12 april 2012 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stijl en tijdsgevoelig, dat zijn dingen waar batman rekening mee dient te houden als ie criminelen van daken afgooit.
Ik vind het prima. High-tech en praktisch zoals het hoort.
Ik gok dat Nolan iets minder specifiek voor de kat gaat en wat meer voor de dievegge die zo lenig als een kat is en zo vecht. Niet zo veel voor het kattenaspect.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Burtons Batmans waren geweldig. Schumacher moet dood!
Maar dat terzijde. De Catwoman... Mmm, beter dan Hale Berry maar minder dan Michelle Pfeiffer. Ik ben benieuwd of ze even (obligaat) miauwt.
Vond jij de Burton-films niks?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind jij.
Toen ik nog een jochie was vond ik ze geweldig, echter als ik ze nu zie is het toch echt niets in vergelijking met Nolan's versie. Plus ik heb sowieso een beetje een hekel aan Burton.quote:
"all goth and shit"quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:03 schreef Tim86 het volgende:
Misschien dat Burton nog een keer een opgepoetste versie gaat uitbrengen met Johnny Depp en Helena Bonham Carter erin geplakt
Gegarandeerd dat George Lucas `m wel wilt hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:03 schreef Tim86 het volgende:
Misschien dat Burton nog een keer een opgepoetste versie gaat uitbrengen met Johnny Depp en Helena Bonham Carter erin geplakt
Ik vond de Burton films best goed. Heel sfeervol neer gezet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen ik nog een jochie was vond ik ze geweldig, echter als ik ze nu zie is het toch echt niets in vergelijking met Nolan's versie. Plus ik heb sowieso een beetje een hekel aan Burton.
Zal je dan wel meehelpen.quote:Op zondag 15 april 2012 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu zijn de laatste 5 posts verwijderd, maar ik verwacht hier geen wereldposts meer om eerlijk te zijn.
Magoed, dat ben ik.
Ik heb er zin an!
Ik zat laatst Batman nog eens te kijken. Het is meer de nostalgie en de sfeer die het doen, want voor de rest is het allemaal redelijk kaas.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vond de Burton films best goed. Heel sfeervol neer gezet.
Maar het verhaal en de omvang van Nolan vind ik wel een stuk beter.
Dat is op zich een beetje een verwijzing naar de oude televisie serie heb ik het idee. Daarin had je ook van die aparte dingen. En op een gegeven moment was de batman comic ook niet zo serieus meer, maar ik weet niet of ze zo ver gingen.quote:Op zondag 15 april 2012 11:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zal je dan wel meehelpen.
[..]
Ik zat laatst Batman nog eens te kijken. Het is meer de nostalgie en de sfeer die het doen, want voor de rest is het allemaal redelijk kaas.
De Joker die met een grote revolver de Batwing neerhaalt.Uiteraard is het een fantasiewereld maar dat maakt het niet minder kaas.
De scene waarin de Joker na zijn transformatie in die stoel zit en na het in de spiegel kijken begint te lachen vond ik wel weer tof. Maar goed zo heeft alles zijn goede en slechte punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |