SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef Deckard het volgende:
Ik heb een artikel gelezen wat het mogelijke plot zou kunnen zijn waarmee de titel van de film nog logischer klinkt. Heftige spoilers, nav de film The Prestige kwam men met deze conclusie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op zondag 4 december 2011 14:59 schreef Tanin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In BB was het, ondanks Ra's training, wel een rookie die voor het eerst moest improviseren. Dan ben je wat lomper.quote:Op zondag 4 december 2011 12:36 schreef Shogo het volgende:
[..]
In TDK had zijn roekeloosheid nog een functie door zijn tegenstander. In Batman Begins zijn het gewoon misplaatste humor momenten.
Oh daar heb je gelijk in, maar ik heb het voornamelijk over de humor die op precies het verkeerde moment valt. Batman die plet een politie auto wellicht mocht Gordon die agenten niet zo maar die quote erachter aan voelt een beetje vreemd. Niettemin vind ik het een top film.quote:Op zondag 4 december 2011 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In BB was het, ondanks Ra's training, wel een rookie die voor het eerst moest improviseren. Dan ben je wat lomper.
Gezien het thema van de film, waren die agenten waarschijnlijk corrupt, dus nee, daar zat Gordon denk ik niet echt meequote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef Shogo het volgende:
[..]
Oh daar heb je gelijk in, maar ik heb het voornamelijk over de humor die op precies het verkeerde moment valt. Batman die plet een politie auto wellicht mocht Gordon die agenten niet zo maar die quote erachter aan voelt een beetje vreemd. Niettemin vind ik het een top film.
Inderdaad. Het was niet alleen Batman tegen de bad guys en de politie, maar een belangrijk onderdeel van de film is ook de strijd van Gordon om een niet corrupte politie.quote:Op zondag 4 december 2011 17:20 schreef Tanin het volgende:
[..]
Gezien het thema van de film, waren die agenten waarschijnlijk corrupt, dus nee, daar zat Gordon denk ik niet echt mee
"I gotta get me one of those" krijgt opeens een andere betekenis Gordon wil natuurlijk alle corrupte agenten even pletten met de tumbler.quote:Op zondag 4 december 2011 17:20 schreef Tanin het volgende:
[..]
Gezien het thema van de film, waren die agenten waarschijnlijk corrupt, dus nee, daar zat Gordon denk ik niet echt mee
quote:Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef Deckard het volgende:
Ik heb een artikel gelezen wat het mogelijke plot zou kunnen zijn waarmee de titel van de film nog logischer klinkt. Heftige spoilers, nav de film The Prestige kwam men met deze conclusie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op zondag 4 december 2011 17:45 schreef Komakie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
likequote:Op zondag 4 december 2011 19:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
MOET... NIET... OP... SPOILERS... KLIKKEN...
quote:Op zondag 4 december 2011 18:07 schreef Tanin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trouwens wel benieuwd wat er van Ra's Al Ghul te zien zal zijn....Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
http://www.cinemablend.co(...)ould-Know-28273.htmlquote:"...and we’ll see you tomorrow when the first theatrical trailer arrives online."
VS, Canada, UK. Geloof ik. Lekt vast wel uit binnenkort. De trailer kunnen wij overigens binnenkort wel verwachten denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
er zijn dus landen waar je een paar minuten van deze film in de bioscoop kan zien?moet niet gekker worden.
Ik had best bij MI:4 in de zaal willen zitten in volle verwachting van een paar minuten TDKR op groot IMAX scherm.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:23 schreef Komakie het volgende:
Of hij nou in Nederland ook draait is toch niet zo boeiend
We bekijken hem toch wel via internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |