Ik zie niks bijzonders aan het Batsuit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef Blaxje het volgende:
Waarom zeurt iedereen ineens over het pak, dat is t.o.v. de vorige film toch precies hetzelfde gebleven?
TDK kun je niet vergelijken met BB vind ik, simpelweg omdat ze wel een andere stijl moesten hanteren aangezien batman een hele andere tegenspeler had. Namelijk een briljante, impulsieve gek in plaats van een koelbloedig berekenende "ninja".quote:Op zondag 4 december 2011 00:27 schreef Tanin het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we de stijl van Rises nog niet goed beoordelen, derhalve kun je alleen BB en TDK vergelijken, en dan is er helemaal niet zoveel duidelijk. Als DKR nu weer anders is, dan is dat juist de bedoeling van Nolan, en is elke film een andere stijl de stijl en sich.
Omdat ik het nu op stills zie. De minpunten die ik noemde vallen tijdens de film helemaal niet opquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef Blaxje het volgende:
Waarom zeurt iedereen ineens over het pak, dat is t.o.v. de vorige film toch precies hetzelfde gebleven?
Mijn punt, vandaar dat DKR er ook niet mee vergeleken moet wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
TDK kun je niet vergelijken met BB vind ik, simpelweg omdat ze wel een andere stijl moesten hanteren aangezien batman een hele andere tegenspeler had. Namelijk een briljante, impulsieve gek in plaats van een koelbloedig berekenende "ninja".
heb t armour van captain america nog niet gezien, maar van bats is te gek, ik hou ervan dat t zo praktisch oogt, niet slick en perfect gestyleert, en dat komt ook naar voren in alles van deze batman, incl tumbler en vechtstijl.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik blijfhet een lelijk pak vinden, dat nieuwe... Nieuwe Captain America lijkt het stijlvoller te doen...
Als ik het goed heb heeft hij ook een lichter, modified armor in een groot deel van TDK. Hij heeft het daar zelfs nog met Fox over.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 08:52 schreef Daskaar het volgende:
[..]
heb t armour van captain america nog niet gezien, maar van bats is te gek, ik hou ervan dat t zo praktisch oogt, niet slick en perfect gestyleert, en dat komt ook naar voren in alles van deze batman, incl tumbler en vechtstijl.
vind zijn armour in begin TDK echt beter dan verder in de film?
Batman suit > cpt America suitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 08:52 schreef Daskaar het volgende:
[..]
heb t armour van captain america nog niet gezien, maar van bats is te gek, ik hou ervan dat t zo praktisch oogt, niet slick en perfect gestyleert, en dat komt ook naar voren in alles van deze batman, incl tumbler en vechtstijl.
vind zijn armour in begin TDK echt beter dan verder in de film?
Toen vond ik em ook niet geweldig, ik had gehoopt op een kleine aanpassing. Het art-deco element van het pak uit Begins was briljant imo.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef Blaxje het volgende:
Je mist het punt.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja dat is dus mooi kut.
Verdomme we moeten heel die winter en lente nog door
Ik hoop wel dat Bane zo volgepompt wordt met dat gif in deze film en dat 'ie dan zo enorm groot wordt enzo
Vind het nogsteeds een verkeerde keuzequote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef Breuls het volgende:
Foto van Anne Hathaway als Catwoman
[ afbeelding ]
Want wie beter?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:25 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Vind het nogsteeds een verkeerde keuze
Mjah mjah mjah......quote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Why? Die chick is hot.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:25 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Vind het nogsteeds een verkeerde keuze
Hopelijk is dat voor haar rol als Catwoman, dus WEL met kort haar!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
Anne Hathaway is
Edit, wtf
[ afbeelding ]
Pittig kort kapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |