En een karakter in een batman-filmquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
Graus is een uniek soort kruising van een tuinkabouter, een laaf en een trol.
Tsja, of ze nou klaverjassen of zoekgeraakte cavia's opsporen, voor het blauw op straat maakt het weinig uit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
Ik erger mij nu al aan die Graus, en nog meer aan het feit dat er nu kracht bij de politie verdwijnt en naar dit soort randverschijnselen gaat.
Caviamishandeling aanpakken en de bio-industrie stimuleren is hypocriet...quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
Iemand die zo begaan is met dieren en zo'n mooie vrouw aan de haak slaat is wat mij betreft een prima kerel.
Ik heb ook wel eens op de Partij voor de dieren gestemd, maar daar koop je niks voor. Dit is in ieder geval een goed begin.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Caviamishandeling aanpakken en de bio-industrie stimuleren is hypocriet...
Ja leuk al die Story roddels, maar dat is nooit bewezen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef von_Preussen het volgende:
Hahaha, een grote tetter hebben over straffen voor het mishandelen van dieren, en dat van een politicus die z'n zwangere (ex-)vrouw mishandelt.
Hihihihihiquote:
Mensen met getinte glazen zijn over het algemeen niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ja leuk al die Story roddels, maar dat is nooit bewezen.
De PVV doet niets tegen de bio-industrie. En weet je waarom? Henk en Ingrid willen wel voor 4 euro een kilo kipfilet kunnen kopen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op de Partij voor de dieren gestemd, maar daar koop je niks voor. Dit is in ieder geval een goed begin.
Hoe kut de Dierenpartij is, het blijft beter dan Peter Repelsteeltje of Ratelband.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op de Partij voor de dieren gestemd, maar daar koop je niks voor. Dit is in ieder geval een goed begin.
Waar rook is, is vuur.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ja leuk al die Story roddels, maar dat is nooit bewezen.
Smoel over Leen Huijzer jah!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen met getinte glazen zijn over het algemeen niet helemaal goed.
Dat Graus een rare debiel is zal je mij niet horen ontkennen, maar ik hoef geen onbewezen roddels over te nemen om hem belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen met getinte glazen zijn over het algemeen niet helemaal goed.
Met het verschil dat Ayaan meer reden had tot zeiken. Laitietsijaa moet vooral dr bek houden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, Laetitia doet echt niet veel onder voor Hirschi, hoor.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, Laetitia doet echt niet veel onder voor Hirschi, hoor.
Ik vind dr juist een onaantrekkelijke negerin.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:23 schreef alors het volgende:
Ik vind Laetitia een mooie vrouw en ook een van de weinige VVD'ers waar ik echt respect voor heb.
Excuus, excuusquote:
Ik pas mijn berichten er ook op aan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:28 schreef alors het volgende:
Ohja btw Specularium, ik word zo droevig van die huilsmiley als standaard PI
hij ziet eruit als een eckte rus, zodat ie z'n werk goed kan doen. russen praten niet met buitenlanders, zeker niet met journalisten. dus je moet undercoverquote:
Ik vind hem ook iets hebben van een Belg. Of dezelfde haararchitect als Verhofstadt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij ziet eruit als een eckte rus, zodat ie z'n werk goed kan doen. russen praten niet met buitenlanders, zeker niet met journalisten. dus je moet undercover
Of Italiaanse roots. Het heeft af en toe iets weg van al-dente spaghetti.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind hem ook iets hebben van een Belg. Of dezelfde haararchitect als Verhofstadt.
Max Geheugentrainer zou hij wel kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie hem alleen toch geen Funny Videos doen
Hij trekt er volle zalen mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef Specularium het volgende:
Dit verhaal vertelt ie ook overal en aan iedereen die het niet wil horen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat ie na ongeveer 3 rijen wat kramp krijgt.
Zo lang het geen echt leer is, vindt hij het best.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:57 schreef Specularium het volgende:
Zou Dion weten of er lucht of zand in een bal zit?
Enige wat belangrijk is dat hij ermee kan knuffelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:57 schreef Specularium het volgende:
Zou Dion weten of er lucht of zand in een bal zit?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 06:49 schreef Cynix ® het volgende:
Aan diepte-analyse doen we hier niet echt, maar alleen een rijtje kotssmilies is ook wel wat mager.
Goedzo, daarom kom je ook in dit topic neem ik aan?quote:Op maandag 5 december 2011 18:52 schreef Cynix ® het volgende:
Hmm, kon wel eens op kijken uitdraaien.
Is dit een onbedoeld anorexiagrapje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 06:49 schreef Cynix ® het volgende:
maar alleen een rijtje kotssmilies is ook wel wat mager.
Mooi dat mijn belastingcenten nuttig worden besteed...quote:Op maandag 5 december 2011 15:44 schreef golfer het volgende:
En als je helemaal geen interessante onderwerpen meer hebt kan je altijd nog een gestoorde professor uitnodigen die een studie van het Sinterklaasinpakpapier heeft gemaakt:
http://pauwenwitteman.var(...)0900b94d1c2e3841c2d4
Dat dusquote:
Dan stop je met rukken?quote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef UncleDolan het volgende:
Als ik m'n orgasme wil uitstellen moet ik altijd aan Agnes Jongerius denken.
50 kilo minder en je zou dr doen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef UncleDolan het volgende:
Als ik m'n orgasme wil uitstellen moet ik altijd aan Agnes Jongerius denken.
20quote:Op maandag 5 december 2011 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
50 kilo minder en je zou dr doen.
Hoezo? Misschien wil Jeroen ook weleens een springkussen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef TUFKAL het volgende:
Mag toch hopen dat Agnes is uitgesloten van de woonboot
Met Agnes wordt die woonboot een Titanic...quote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef TUFKAL het volgende:
Mag toch hopen dat Agnes is uitgesloten van de woonboot
De hele tafel is ongeschikt vanavond. Dat wordt het publiek.quote:Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien wil Jeroen ook weleens een springkussen.
Misschien heeft ze wel een traag metabolisme.quote:Op maandag 5 december 2011 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En beter valt Agnes eens 80 kilo af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk verhaal.quote:Op maandag 5 december 2011 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
What the fuck man
wel geinig onderwerp
Hij moest, hij moest, die goede Mathhijsquote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zo hier praat matthijs wel heel bizar snel
stukje zappservice met Matthijs die over z'n woorden struikeldequote:Op maandag 5 december 2011 23:32 schreef UncleDolan het volgende:
Wat was dat met Mathijs van Nieuwkerk?
Hij moest ff kotsen, en toen las Jan Mulder de autocue even voor.quote:Op maandag 5 december 2011 23:32 schreef UncleDolan het volgende:
Hij werd onwel in de show en toen moest Jan Mulder de autocue voorlezen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:32 schreef UncleDolan het volgende:
Moest hij weg of zo?quote:Op maandag 5 december 2011 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
stukje zappservice met Matthijs die over z'n woorden struikelde
Oh ok.quote:Op maandag 5 december 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij werd onwel in de show en toen moest Jan Mulder de autocue voorlezen.
[ afbeelding ]
Schijten moest ie volgens mij wat ik heb begrepen...quote:Op maandag 5 december 2011 23:32 schreef UncleDolan het volgende:
Nog niet.quote:Op maandag 5 december 2011 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het onderwerp asielprocedures al geweest?
Probleem is dat het veel geld kost je dier ernaartoe te brengen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het onderwerp asielprocedures al geweest?
Eens.quote:Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
saaiste aflevering dit jaar? I say yes
Nee, die was ergens 2 weken terug ofzo.quote:Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
saaiste aflevering dit jaar? I say yes
ging zeker over Ajaxquote:Op maandag 5 december 2011 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die was ergens 2 weken terug ofzo.
Ik wel, maar zo ben ik opgevoed.quote:Op maandag 5 december 2011 23:47 schreef UncleDolan het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan dat wijf, niet die van de VVD
Iemand van justitie over asielbeleid gelooof ikquote:Op maandag 5 december 2011 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ik heb even gemist wie die blonde snol is die onzin uitkraamt.
Iemand ?
Twee poezen die vechten als honden.quote:
Ik hou het bij katten tongquote:Op maandag 5 december 2011 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee poezen die vechten als honden.
Iedereen mag liegen zolang het maar in zijn eigen voordeel is?quote:Op maandag 5 december 2011 23:49 schreef Be-Smart het volgende:
Maar je mag tot alles zeggen wat in jouw voordeel kan werken? Dat is toch een basis mensenrecht dat ik, en met mij de rest van de wereld, heeft?
Een asielzoeker mag zijn zwijgrecht klaarblijkelijk niet gebruiken. Als een advocaat dit wel adviseert dan worden er leugen verspreid. ok.....quote:Op maandag 5 december 2011 23:49 schreef Be-Smart het volgende:
Maar je mag tot alles zeggen wat in jouw voordeel kan werken? Dat is toch een basis mensenrecht dat ik, en met mij de rest van de wereld, heeft?
Ja, volgens mij ligt de bewijslast bij de IND. In een strafzaak is dat in ieder geval wel zo en volgens mij is dat zelfs een universeel mensenrecht.quote:Op maandag 5 december 2011 23:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Iedereen mag liegen zolang het maar in zijn eigen voordeel is?
Liegen een universeel mensenrecht. Waar heb je die onzin vandaan?quote:Op maandag 5 december 2011 23:55 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ligt de bewijslast bij de IND. In een strafzaak is dat in ieder geval wel zo en volgens mij is dat zelfs een universeel mensrecht.
Volgens mij heb je het over zwijgrecht.quote:Op maandag 5 december 2011 23:55 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ligt de bewijslast bij de IND. In een strafzaak is dat in ieder geval wel zo en volgens mij is dat zelfs een universeel mensenrecht.
Regels zijn regels.quote:Op maandag 5 december 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
Het jammere van de oplossing lijkt erop neer te komen dat je na 14 jaar iemand eruit kan schoppen.
regels in het wetboek, is wwar ze zich aan houden... Ik ken ze helaas nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Regels zijn regels.
Zolang je ze gedoogt.
Hallo tongquote:Op maandag 5 december 2011 23:56 schreef tong80 het volgende:
Die kut-VVDster draait de rollen om.
Walgelijk.
Die blomde doos moet in het beklaagdenbakje zitten.
Dat mensen op zo iemand stemmen
Het gaat slecht met Nederland als vrij en toegankelijk land voor minder bedeelden.
En dan lachen op het eind.
Geef me een bezem en ik wrijf die lach eraf.
Ik wel. Heb jij eigenlijk wel gekeken?quote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef BradleyQ het volgende:
Goedzo, daarom kom je ook in dit topic neem ik aan?
Als ik dat 10 minuten geleden wist...quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:22 schreef Specularium het volgende:
Liever Kips leverworst dan Monique van der Vorst.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je hoort altijd dat die ME troepen zelf in hun vrije tijd hooligan zijn
Zijn ook henk & ingrids die dat roepen meestalquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dikke afro achter die priester
Het is een pop denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dikke afro achter die priester
Waar gaat het nou over eigenlijkquote:Peijnenburg en Van Dijck
Bisdom wil dat 81-jarige priester kiest tussen ambt en vriendin (85).
Precies die zin, een priester moet celibatair zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar gaat het nou over eigenlijk
Tja ze zoeken meer pedofielenquote:
verkondigTquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel mooi dat de koran dit verkondigdAls iemand het dan eens uitspreekt breekt gelijk de hel los.
Maar dat is meer algemeen bekend/t. Iedereen weet dat en gebruikt het argument al.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:38 schreef thettes het volgende:
[..]
verkondigT
Ik wil niet alles relativeren hoor, maar in de bijbel staat dat je homo's moet stenigen. Als iemand dat uitdraagt barst óók de hel los (en ook terecht)
Nieuwe testament?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:38 schreef thettes het volgende:
[..]
verkondigT
Ik wil niet alles relativeren hoor, maar in de bijbel staat dat je homo's moet stenigen. Als iemand dat uitdraagt barst óók de hel los (en ook terecht)
Gebruiken christenen dat argument? Of bedoel je dat van de bijbel wél bekend is dat er verschrikkelijke dingen in staan? Ik denk namelijk dat tegenwoordig in Nederland de Koran over het algemeen als veel erger dan de Bijbel wordt beschouwd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar dat is meer algemeen bekend/t. Iedereen weet dat en gebruikt het argument al.
Ik hoor homo's stenigen altijd als argument van waarom de bijbel zo erg is. Uit de koran hoor je alleen dat het een 'vreselijk' boek is maar ik ken niet eens iemand die hem daadwerkelijk gelezen heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Gebruiken christenen dat argument? Of bedoel je dat van de bijbel wél bekend is dat er verschrikkelijke dingen in staan? Ik denk namelijk dat tegenwoordig in Nederland de Koran over het algemeen als veel erger dan de Bijbel wordt beschouwd.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:38 schreef thettes het volgende:
[..]
verkondigT
En nu ga je zeggen dat dat minder relevant is voor moderne christenen? Dat klopt. Modernisering van een godsdienst staat gelijk aan het wegdenken van traditionalistische teksten en het in aanzien verhogen van wat wel uitkomt in de westerse maatschappij. Maar dat is ook precies wat 'moderne' moslims doen.quote:
Die onderste zin over 'cherrypicking' haalt evolutiebioloog Richard Dawkins ook vaak aan. Dat toont voor mij als atheist aan hoe onzinnig godsdienst is. Maar aan de andere kant, als je dan toch jezelf voor de gek houdt met religie, kies dan inderdaad maar de zachte lieve tekstenquote:
Ondertussen zitten we al op 223....We noemen een Ingeborg....Super Trash Trol.....Refo Snol....Jeroen heeft niet stil gestaan....maar ik ben bang dat dit meisje inderdaad morgen weer in de rolstoel zit als Pauw het voor het zeggen heeft...quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:43 schreef thettes het volgende:
[..]
En nu ga je zeggen dat dat minder relevant is voor moderne christenen? Dat klopt. Modernisering van een godsdienst staat gelijk aan het wegdenken van traditionalistische teksten en het in aanzien verhogen van wat wel uitkomt in de westerse maatschappij. Maar dat is ook precies wat 'moderne' moslims doen.
Ze nodigen wel altijd dezelfde koppen uit, alhoewel ik Peter Verhaar uitstekend kan waarderen zou iemand anders ook wel eens leuk zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Liduine Zumpolle
Colombiadeskundige over de nieuwe beelden van FARC-lid Tanja Nijmeijer.
Keje Molenaar
Lid van de Ajax-ledenraad over de rechtszaak tegen RvC Ajax.
Peter Verhaar
Wouter Bos en Neelie Kroes werden vandaag verhoord door commissie-De Wit.
Jamai Loman
Hoofdrolspeler en medeontwikkelaar van de voorstelling ‘De Winnaars'.
Wordfeud?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil eigenlijk alle woorden met een X ontwijken tot minimaal het einde van het jaar.
En ook woorden met dubbel f trouwens.
De wereld zit niet zo zwart wit in elkaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Gematige moslims![]()
Je bent voor je cluppie of je bent het niet
Complete line-up:quote:Op donderdag 8 december 2011 17:46 schreef Specularium het volgende:
Peter Verhaar schijnt inmiddels op de woonboot te overnachten.
Vanavond is hij er weer.
Effe pissen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil eigenlijk alle woorden met een X ontwijken tot minimaal het einde van het jaar.
En ook woorden met dubbel f trouwens.
heel europa vergaat en jij wil AJAX!?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Schiet nou maar op. Ik zit op het Ajax ondewerp te wachten.
HIer op 14 hoog ook verschrikkelijk. Heeft wel wat.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:10 schreef Specularium het volgende:
Jeetje mensen, wat waait het hier hard.
Jaquote:Op donderdag 8 december 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
heel europa vergaat en jij wil AJAX!?
quote:
Geweldige gozer.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:12 schreef UncleDolan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb serieus 20 seconden lang gelachen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
Ik had nu ook Guido Weijers kunnen kijken.
Dan is Wellink nog grappiger.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
Ik had nu ook Guido Weijers kunnen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |