En een karakter in een batman-filmquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
Graus is een uniek soort kruising van een tuinkabouter, een laaf en een trol.
Tsja, of ze nou klaverjassen of zoekgeraakte cavia's opsporen, voor het blauw op straat maakt het weinig uit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
Ik erger mij nu al aan die Graus, en nog meer aan het feit dat er nu kracht bij de politie verdwijnt en naar dit soort randverschijnselen gaat.
Caviamishandeling aanpakken en de bio-industrie stimuleren is hypocriet...quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
Iemand die zo begaan is met dieren en zo'n mooie vrouw aan de haak slaat is wat mij betreft een prima kerel.
Ik heb ook wel eens op de Partij voor de dieren gestemd, maar daar koop je niks voor. Dit is in ieder geval een goed begin.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Caviamishandeling aanpakken en de bio-industrie stimuleren is hypocriet...
Ja leuk al die Story roddels, maar dat is nooit bewezen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef von_Preussen het volgende:
Hahaha, een grote tetter hebben over straffen voor het mishandelen van dieren, en dat van een politicus die z'n zwangere (ex-)vrouw mishandelt.
Hihihihihiquote:
Mensen met getinte glazen zijn over het algemeen niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ja leuk al die Story roddels, maar dat is nooit bewezen.
De PVV doet niets tegen de bio-industrie. En weet je waarom? Henk en Ingrid willen wel voor 4 euro een kilo kipfilet kunnen kopen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op de Partij voor de dieren gestemd, maar daar koop je niks voor. Dit is in ieder geval een goed begin.
Hoe kut de Dierenpartij is, het blijft beter dan Peter Repelsteeltje of Ratelband.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op de Partij voor de dieren gestemd, maar daar koop je niks voor. Dit is in ieder geval een goed begin.
Waar rook is, is vuur.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ja leuk al die Story roddels, maar dat is nooit bewezen.
Smoel over Leen Huijzer jah!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen met getinte glazen zijn over het algemeen niet helemaal goed.
Dat Graus een rare debiel is zal je mij niet horen ontkennen, maar ik hoef geen onbewezen roddels over te nemen om hem belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen met getinte glazen zijn over het algemeen niet helemaal goed.
Met het verschil dat Ayaan meer reden had tot zeiken. Laitietsijaa moet vooral dr bek houden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, Laetitia doet echt niet veel onder voor Hirschi, hoor.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, Laetitia doet echt niet veel onder voor Hirschi, hoor.
Ik vind dr juist een onaantrekkelijke negerin.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:23 schreef alors het volgende:
Ik vind Laetitia een mooie vrouw en ook een van de weinige VVD'ers waar ik echt respect voor heb.
Excuus, excuusquote:
Ik pas mijn berichten er ook op aan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:28 schreef alors het volgende:
Ohja btw Specularium, ik word zo droevig van die huilsmiley als standaard PI
hij ziet eruit als een eckte rus, zodat ie z'n werk goed kan doen. russen praten niet met buitenlanders, zeker niet met journalisten. dus je moet undercoverquote:
Ik vind hem ook iets hebben van een Belg. Of dezelfde haararchitect als Verhofstadt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij ziet eruit als een eckte rus, zodat ie z'n werk goed kan doen. russen praten niet met buitenlanders, zeker niet met journalisten. dus je moet undercover
Of Italiaanse roots. Het heeft af en toe iets weg van al-dente spaghetti.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind hem ook iets hebben van een Belg. Of dezelfde haararchitect als Verhofstadt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |