SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door drumstickNL op 02-12-2011 15:08:29 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
nee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:57 schreef Exentric90 het volgende:
Nja beter de tools er wel in hacken. Of?
Wat is je MC naam?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:03 schreef Exentric90 het volgende:
oke dan, die 25 picks dan verdelen? Oh trouwens OP ff naam er in?
Hetzelfde als hierquote:
Dan is het goedquote:
Jezus lees jij wel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:03 schreef Exentric90 het volgende:
oke dan, die 25 picks dan verdelen? Oh trouwens OP ff naam er in?
Lees het wel probleem is alleen dat commando's nog niet werkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Jezus lees jij wel?met een kit toets je /kit mine-farm ofzo en dan kan je dus tools krijgen. Met een eventuele cooldown.
Nog ff ter inspiratie:
http://www.exert14.nl/20080825_Carcassonne.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je niet, om de boel goed gaande te krijgen, iedereen 1 set daimond tools (of 1 daimond tool, afhankelijk wat de persoon doet) geven?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
Project bouwers:
- Piekartz
- Remlof
- xMordecai
- Lorrelies (interieur en eten )
- Exentric90 (ondergrondse structuur)
- Flodder450 (ontwerper)
- Maurisioo (reserve)
- Sosua
- vbownsnow
- joostmakaay
Project basis plan:
In een soort ravijn / vallei maken we een citadel stad met de volgende elementen:
-Overhangende bruggen / gebouwen
-Water wat door de stad heen loopt
-Groen elementen zoals bomen en mogelijk vines
-Hoge torens
-Hoogteverschil in niveaus van de stad
-Veel trappen e.d.
Overige informatie:
Het zal waarschijnlijk in survival modus worden gebouwd dus geen gratis tools. Wel maken we alvast een voorraad resources aan door 't ravijn uit te graven.
nee. iedereen zit te janken om /spawn en /home maar wel full diamond gear geven? als jullie een groot project willen gewoon diehard survivallen. is ook leukerquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je niet, om de boel goed gaande te krijgen, iedereen 1 set daimond tools (of 1 daimond tool, afhankelijk wat de persoon doet) geven?
Je kunt altijd de vloer gaan vegen, zal wel een troep worden met al die bouwersquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zou best mee willen bouwen, ben best nieuw in minecraft maar kan gewoon rotklusjes opknappen. Met wie moet ik contact opnemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik voorspel een project van een jaar of langerquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee. iedereen zit te janken om /spawn en /home maar wel full diamond gear geven? als jullie een groot project willen gewoon diehard survivallen. is ook leuker
dat is het leuke toch? damn. speel survival of doe het op creative.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik voorspel een project van een jaar of langer
die diamonds gaan een keer op ( zeker met dit project).quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee. iedereen zit te janken om /spawn en /home maar wel full diamond gear geven? als jullie een groot project willen gewoon diehard survivallen. is ook leuker
lees mijn post hierboven. of je doet het in survival met diehard survival, of je doet het in creative als het teveel werk is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
die diamonds gaan een keer op ( zeker met dit project).
/spawn en /home houd je altijd, wat op een gegeven moment luiheid veroorzaakt en dat verziekt de gameplay
er zit nogal wat verschil in creative en survival. Ik vind creative sowieso niks, maar met zo'n groot project is een pickaxe zeer welkom bij mij. Btw je werkt op de server ook wel eens samen met iemand dat jij spullen van hem krijgt, dus...quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lees mijn post hierboven. of je doet het in survival met diehard survival, of je doet het in creative als het teveel werk is.
maar die heeft hij eerlijk zelf gehakt en meestal ruil je stuff.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
er zit nogal wat verschil in creative en survival. Ik vind creative sowieso niks, maar met zo'n groot project is een pickaxe zeer welkom bij mij. Btw je werkt op de server ook wel eens samen met iemand dat jij spullen van hem krijgt, dus...
na een lange tijd is men het zat om te bouwen aan een project...quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is het leuke toch? damn. speel survival of doe het op creative.
trololololquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
Wijs gewoon 1 iemand aan die de baas heeft anders wordt t helemaal niks met al die kinders hier.
quote:
Gewoon voor je eigen stuff zorgen, en wat je overhoudt stop je in een chest.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef Jajong het volgende:
[..].
Ben bloedserieus. Je ziet nu al dat er gejankt wordt om niks. Benoemen, delegeren, uitvoeren. Bij de meeste bouw servers heb je bouwers, sjouwers, en miners. En die laatste twee taken zijn nogal boring. Denk niet dat er heel veel mensen zitten die daarop zitten te wachten.
Op ntv hadden we ook kits met een cooldown. De mensen die daarop speelden weten dat zoiets wel kan werken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef Jajong het volgende:
[..].
Ben bloedserieus. Je ziet nu al dat er gejankt wordt om niks. Benoemen, delegeren, uitvoeren. Bij de meeste bouw servers heb je bouwers, sjouwers, en miners. En die laatste twee taken zijn nogal boring. Denk niet dat er heel veel mensen zitten die daarop zitten te wachten.
Bouwers, sjouwers en miners in een rotatie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef Jajong het volgende:
[..].
heb je je topic al gezien?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:19 schreef MineraalWater het volgende:
Ik doe ook wel mee
PS: Bedankt voor jullie felicitaties allemaal !
oke allerlei spullen van diamond krijgen vind ik ook wat overdreven, maar een pickaxe ofzo is niet zo'n ramp lijkt mij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar die heeft hij eerlijk zelf gehakt en meestal ruil je stuff.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat drumpie mender en dnb achter mij staan, eerst janken over dat ze geen /home en /spawn willen. maar wel full diamond gear willen krijgen. je moet toch een lading cobble hebben voor die stad, terwijl je die aan het minen bent vind je genoeg iron hoor. Nu na die 3 weken dat de server al aan is heb ik al dik 500 iron ingots geminded.
Cool!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:42 schreef Mender het volgende:
Waarschuw mij aub als er met het eerste blok van het grote project begonnen gaat worden. Dan zet ik de timelapse aan. Al is het maar het eerste blok dat weg gehaald gaat worden om een gebied vlak te maken. Ik wil er vanaf het begin bij zijn.
Vanavond en morgen middag heb ik helaas geen tijd. En morgen avond weet ik nog niet. Ik hoop dus maar dat ik er bij kan zijn
Ik speelde net 2 dagen ofzo Minecraft. Had net alle basics enzo onder de knie. En toen zag ik deze video.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Lorrelies het volgende:
Oh, en nu toch ook nog wat Minecraft gerelateerds:
Awesommeee
kits is een plugin onderdeel hoor, gaat volledig automatisch zodra ik die kits aan heb gezet en ingesteld heb.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:11 schreef drumstickNL het volgende:
Goddamn, als iedereen zo graag kits wil dan heb ik de oplossing: ik maak kits.
Dus ik ga nu aan de slag in mijn mage tower om diamonds pickaxes te maken.
Finally ik dacht al.. Lul ik nou tegen een muur ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kits is een plugin onderdeel hoor, gaat volledig automatisch zodra ik die kits aan heb gezet en ingesteld heb.
nah... doe dan ook meteen /spawn en /home...quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kits is een plugin onderdeel hoor, gaat volledig automatisch zodra ik die kits aan heb gezet en ingesteld heb.
dit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nah... doe dan ook meteen /spawn en /home...
onzin, /spawn en /home verpesten de wereld. Men wordt dan te lui om even te lopen en zo zien ze uiteindelijk alleen maar hun huis en de spawn. Wat heb je er dan nog aan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit.
ik vind dat je beter diehard survival kan doen..
Ok. Ik ga met de grote golf mee. Maar dan moeten er wer een soort community kisten komen enzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit.
ja blijf dan ook waar je staat... omdat zij een project willen doen krijgen ze privileges?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit.
wow ik ben het niet vaak met je eens bobber, maar nu heb je helemaal gelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja blijf dan ook waar je staat... omdat zij een project willen doen krijgen ze privileges?
tis wel leuk enzo, maar dan wil ik ook wel een hele grote cactusfarm maken of mobfarm.... krijg ik nu ook privileges?
Eindelijk is er eens een gezamelijk project, is er weer gezeur over de spullen die ze dan krijgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja blijf dan ook waar je staat... omdat zij een project willen doen krijgen ze privileges?
tis wel leuk enzo, maar dan wil ik ook wel een hele grote cactusfarm maken of mobfarm.... krijg ik nu ook privileges?
tuurlijk leuk zo gezamelijk project, maar waarom moet je dan perse kits hebben? het kan prima met stone picks enzo...quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Eindelijk is er eens een gezamelijk project, is er weer gezeur over de spullen die ze dan krijgen.
Zie het maar als investeren in het project
ik hoef ook geen kit hoor, het gaat er alleen om waarom het niet zo mogen. Ik vind dat het best wel mag bij zo'n megaproject.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tuurlijk leuk zo gezamelijk project, maar waarom moet je dan perse kits hebben? het kan prima met stone picks enzo...
prima tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:34 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb net een kist vol pickaxes gemaakt.
Dit, ik ben al smooth stone aan het bakken. 4/5 van een grote chest vol.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ok. Ik ga met de grote golf mee. Maar dan moeten er wer een soort community kisten komen enzo.
Heb je dat voor mij gemaakt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:52 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Cool!
En ja, lijkt me handig als er overeenstemming komt over wat men nu wel en niet krijgt... aan de ene kant is het survival, en zijn we met de server van nu ook begonnen met niks (en er staan al leuke en mooie dingen). Daarom denk ik dat dat wel goed zal komenEn aangezien iedereen straks zo zijn taak heeft (ik zorg voor genoeg broodjes en vlees om jullie te voeden ondertussen
)...
Maar dat is gewoon mijn meningEen toolkit is natuurlijk altijd handig.
Kijk maar
[ afbeelding ]
Nee helaas niet XDquote:
Voor jullie allemaalquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je dat voor mij gemaakt?![]()
<33
Een gebied van 2kx2k. Met een enorme stadsmuur. Daarbuiten boerderijtjes en arbeidershuisjes. Dan binnende vesting huisjes, pleinen, parken, kerk, kroeg. Brede straten. Undercity. Giga ingang buiten de stad naar een community mijn. Haven. Undercity (enorm)quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:55 schreef drumstickNL het volgende:
Maar we hebben dus nog steeds geen concreet bouwplan.
dat is helemaal mooi maar niet echt een kasteel of iets episch ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Een gebied van 2kx2k. Met een enorme stadsmuur. Daarbuiten boerderijtjes en arbeidershuisjes. Dan binnende vesting huisjes, pleinen, parken, kerk, kroeg. Brede straten. Undercity. Giga ingang buiten de stad naar een community mijn. Haven. Undercity (enorm)
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:18 schreef MineraalWater het volgende:
Vic die tieten waren trouwens lelijk..
NSFWSlechte photoshop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
NSFWJe weet denk ik wel dat tieten niet meer mag hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mij maakt het niks uit, maar weet niet of ze er bans voor geven
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik ben al gebanned wegens een hakenkruis posten..quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet denk ik wel dat tieten niet meer mag hèmij maakt het niks uit, maar weet niet of ze er bans voor geven
NSFWHoe de fuck kom je aan die foto van Lorrelies? :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar eens scannen naar hacks e.d.... :")Suikoden heerst
Logisch tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ben al gebanned wegens een hakenkruis posten..
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Sorry.. die ene keer weet je wel..quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef Lorrelies het volgende:
En HEE, WIE HEEFT ER MIJN BORSTEN GEFOTOGRAFEERD?!
HAhahaha you fucking wish.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je aan die foto van Lorrelies? :S
Toch maar eens scannen naar hacks e.d.... :")
Oh ja, ik weet het weerquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:22 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Sorry.. die ene keer weet je wel..
Mag konten wel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet denk ik wel dat tieten niet meer mag hèmij maakt het niks uit, maar weet niet of ze er bans voor geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |