quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:39 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog wel te doen tbh.
Leip!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Water/diepte in combinatie met architectuur.Die eerste lijkt me fucking tof.
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:01 schreef Mordecai het volgende:
Inventarisatie van ontwerpen (Quote en pas aan)
- Carcassonne
- Episch kasteel (http://images.wikia.com/fable/images/6/62/CastleArt.jpg)
- Ondergronds episch rijk
-Gigagrote Kathedraal (Amiens, Keulen ofzo)
-
Ja we hoefden maar 1 gesprekquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Mordecai het volgende:
Snel klaar. Mijn eind MO duurde een kwartier ^^
ik bouw de kerk welquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn ook historische kaarten etc. Behoorlijk veel info over te vinden. We kunnen het uiteraard ook een beetje combineren met een haven en een hele undercity enzo. Ondergrondse farms megamijnen etc.
je blok grootte is verkeerd joh!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn ook historische kaarten etc. Behoorlijk veel info over te vinden. We kunnen het uiteraard ook een beetje combineren met een haven en een hele undercity enzo. Ondergrondse farms megamijnen etc.
Een beetje als de Citadel op tweakcraft?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk het hoeft ook niet exact zoals carcassonne. Maar er is zo veel historische info over te vinden. Als je het dan combineert met de andere plannen dan heb je een behoorlijk groot project. Als het maar groots opgezet is. Niet te krap enzo.
Die kathedraal met water lijkt mij ook erg tof alleen dan maken we er een kasteel van? Een kathedraal daar lijkt me niet erg op zijn plaats.quote:
Even kijken hoeveel animo daarvoor is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Een beetje als de Citadel op tweakcraft?
Kan allebei natuurlijk, maar het zou wel fucking tof als we íets over zo'n rand kunnen laten hangen met een waterval en overhangende bruggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die kathedraal met water lijkt mij ook erg tof alleen dan maken we er een kasteel van? Een kathedraal daar lijkt me niet erg op zijn plaats.
Gewoon samen werken en je resources delen werkt het beste lijkt mij?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Denk dat je dan gezeik krijgt met diefstal van resources, hoe lullig het ook klinkt.
Maar goed, dat is aan drump, dnb en mender.
Een communistisch idee werkt het beste met gezamelijke grote projecten. Geen onderscheid tussen rijk of arm.
Zoek maar eens op the road of bones.
Of misschien kan je op een world 3 ook met kits werken enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:32 schreef drumstickNL het volgende:
Diefstal van resources? Ik denk dat we gewoon heel ver weg een bouwkeet maken met een giga mine erbij waar we alle resources uithalen en dit fair delen met elkander. Diamonds mag ieder voor zich houden wanneer men deze mined. Juist omdat, zoals je al zegt: het een gezamelijk idee is.
Nog wat kasteel ideeën:Dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordeel is dus als er een cave bij komt daar al echt een heel grote voorraad resources uit komen.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
Te kleinquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:33 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Of gewoon zoiets- .. oh wacht ..
Welke texture pack is dat?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:33 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Of gewoon zoiets- .. oh wacht ..
Sphax HD met AA aan.quote:
AA?quote:
Whehe sorryquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Sphax HD met AA aan.
@ninja-edit AA? :
Anti aliasing x6 of x8 dunno.
als ik mijn broertje zijn account mag lenen wil ik best helpenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Mender het volgende:
Zijn er vrijwilligers om aan te timelapse van het grote project mee te helpen? Zodat we meerdere camera punten hebben.
Uhm kan opzich wel, maar zou 123 niet weten hoe alles moetquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Mender het volgende:
Zijn er vrijwilligers om aan de timelapse van het grote project mee te helpen? Zodat we meerdere camera punten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |