quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:39 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog wel te doen tbh.
Leip!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Water/diepte in combinatie met architectuur.Die eerste lijkt me fucking tof.
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:01 schreef Mordecai het volgende:
Inventarisatie van ontwerpen (Quote en pas aan)
- Carcassonne
- Episch kasteel (http://images.wikia.com/fable/images/6/62/CastleArt.jpg)
- Ondergronds episch rijk
-Gigagrote Kathedraal (Amiens, Keulen ofzo)
-
Ja we hoefden maar 1 gesprekquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Mordecai het volgende:
Snel klaar. Mijn eind MO duurde een kwartier ^^
ik bouw de kerk welquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn ook historische kaarten etc. Behoorlijk veel info over te vinden. We kunnen het uiteraard ook een beetje combineren met een haven en een hele undercity enzo. Ondergrondse farms megamijnen etc.
je blok grootte is verkeerd joh!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn ook historische kaarten etc. Behoorlijk veel info over te vinden. We kunnen het uiteraard ook een beetje combineren met een haven en een hele undercity enzo. Ondergrondse farms megamijnen etc.
Een beetje als de Citadel op tweakcraft?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk het hoeft ook niet exact zoals carcassonne. Maar er is zo veel historische info over te vinden. Als je het dan combineert met de andere plannen dan heb je een behoorlijk groot project. Als het maar groots opgezet is. Niet te krap enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |