abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105099345
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:45 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nee. iedereen zit te janken om /spawn en /home maar wel full diamond gear geven? als jullie een groot project willen gewoon diehard survivallen. is ook leuker
die diamonds gaan een keer op ( zeker met dit project).

/spawn en /home houd je altijd, wat op een gegeven moment luiheid veroorzaakt en dat verziekt de gameplay
pi_105099366
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:53 schreef maurisioo het volgende:

[..]

die diamonds gaan een keer op ( zeker met dit project).

/spawn en /home houd je altijd, wat op een gegeven moment luiheid veroorzaakt en dat verziekt de gameplay
lees mijn post hierboven. of je doet het in survival met diehard survival, of je doet het in creative als het teveel werk is.
pi_105099432
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:54 schreef gogosweden het volgende:

[..]

lees mijn post hierboven. of je doet het in survival met diehard survival, of je doet het in creative als het teveel werk is.
er zit nogal wat verschil in creative en survival. Ik vind creative sowieso niks, maar met zo'n groot project is een pickaxe zeer welkom bij mij. Btw je werkt op de server ook wel eens samen met iemand dat jij spullen van hem krijgt, dus... :)
pi_105099544
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:56 schreef maurisioo het volgende:

[..]

er zit nogal wat verschil in creative en survival. Ik vind creative sowieso niks, maar met zo'n groot project is een pickaxe zeer welkom bij mij. Btw je werkt op de server ook wel eens samen met iemand dat jij spullen van hem krijgt, dus... :)
maar die heeft hij eerlijk zelf gehakt en meestal ruil je stuff.

Ik weet eigenlijk wel zeker dat drumpie mender en dnb achter mij staan, eerst janken over dat ze geen /home en /spawn willen. maar wel full diamond gear willen krijgen. je moet toch een lading cobble hebben voor die stad, terwijl je die aan het minen bent vind je genoeg iron hoor. Nu na die 3 weken dat de server al aan is heb ik al dik 500 iron ingots geminded.
pi_105099729
Wijs gewoon 1 iemand aan die de baas heeft anders wordt t helemaal niks met al die kinders hier.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_105099733
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:53 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dat is het leuke toch? damn. speel survival of doe het op creative.
na een lange tijd is men het zat om te bouwen aan een project...
pi_105099770
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
Wijs gewoon 1 iemand aan die de baas heeft anders wordt t helemaal niks met al die kinders hier.
trolololol
pi_105099934
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef mschol het volgende:

[..]

trolololol
:').

Ben bloedserieus. Je ziet nu al dat er gejankt wordt om niks. Benoemen, delegeren, uitvoeren. Bij de meeste bouw servers heb je bouwers, sjouwers, en miners. En die laatste twee taken zijn nogal boring. Denk niet dat er heel veel mensen zitten die daarop zitten te wachten.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_105100169
Ik doe ook wel mee :)
PS: Bedankt voor jullie felicitaties allemaal ! :D
pi_105100193
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ben bloedserieus. Je ziet nu al dat er gejankt wordt om niks. Benoemen, delegeren, uitvoeren. Bij de meeste bouw servers heb je bouwers, sjouwers, en miners. En die laatste twee taken zijn nogal boring. Denk niet dat er heel veel mensen zitten die daarop zitten te wachten.
Gewoon voor je eigen stuff zorgen, en wat je overhoudt stop je in een chest.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:21:33 #41
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_105100214
quote:

[..]

Op ntv hadden we ook kits met een cooldown. De mensen die daarop speelden weten dat zoiets wel kan werken.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_105100543
quote:

[..]

Bouwers, sjouwers en miners in een rotatie. ;)
If not now, then when.
pi_105100632
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:19 schreef MineraalWater het volgende:
Ik doe ook wel mee :)
PS: Bedankt voor jullie felicitaties allemaal ! :D
heb je je topic al gezien? :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:42:00 #44
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_105100877
Waarschuw mij aub als er met het eerste blok van het grote project begonnen gaat worden. Dan zet ik de timelapse aan. Al is het maar het eerste blok dat weg gehaald gaat worden om een gebied vlak te maken. Ik wil er vanaf het begin bij zijn.

Vanavond en morgen middag heb ik helaas geen tijd. En morgen avond weet ik nog niet. Ik hoop dus maar dat ik er bij kan zijn :)
pi_105101028
Zo, thuis!
Suikoden heerst
pi_105101060
Ik wil ook wel aan het project meewerken. Ign is ex260.
pi_105101094
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:59 schreef gogosweden het volgende:

[..]

maar die heeft hij eerlijk zelf gehakt en meestal ruil je stuff.

Ik weet eigenlijk wel zeker dat drumpie mender en dnb achter mij staan, eerst janken over dat ze geen /home en /spawn willen. maar wel full diamond gear willen krijgen. je moet toch een lading cobble hebben voor die stad, terwijl je die aan het minen bent vind je genoeg iron hoor. Nu na die 3 weken dat de server al aan is heb ik al dik 500 iron ingots geminded.
oke allerlei spullen van diamond krijgen vind ik ook wat overdreven, maar een pickaxe ofzo is niet zo'n ramp lijkt mij.
pi_105101272
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:42 schreef Mender het volgende:
Waarschuw mij aub als er met het eerste blok van het grote project begonnen gaat worden. Dan zet ik de timelapse aan. Al is het maar het eerste blok dat weg gehaald gaat worden om een gebied vlak te maken. Ik wil er vanaf het begin bij zijn.

Vanavond en morgen middag heb ik helaas geen tijd. En morgen avond weet ik nog niet. Ik hoop dus maar dat ik er bij kan zijn :)
Cool!

En ja, lijkt me handig als er overeenstemming komt over wat men nu wel en niet krijgt... aan de ene kant is het survival, en zijn we met de server van nu ook begonnen met niks (en er staan al leuke en mooie dingen). Daarom denk ik dat dat wel goed zal komen ;) En aangezien iedereen straks zo zijn taak heeft (ik zorg voor genoeg broodjes en vlees om jullie te voeden ondertussen :D)...
Maar dat is gewoon mijn mening :) Een toolkit is natuurlijk altijd handig.
Kijk maar :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Lorrelies op 02-12-2011 16:58:42 ]
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:58:17 #49
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_105101498
Ik wil wel helpen met farmen! Melon :D en ik kan redstone aanleggen!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_105101518
ik kan lorrelies e.v.t. wel helpen met voedsel/hout verzamelen :)

(zitten vermoedelijk op verschillende momenten online, dus dan ben je in princiepe effectiever..)
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:05:14 #51
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_105101720
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Lorrelies het volgende:
Oh, en nu toch ook nog wat Minecraft gerelateerds:

Awesommeee
Ik speelde net 2 dagen ofzo Minecraft. Had net alle basics enzo onder de knie. En toen zag ik deze video.

Ik was meteen zo.... wooooow vet _O_ (jawdropping). Was meteen helemaal onder de indruk :P
pi_105101825
Ook maar eens ingelogged op de Fok server. Staan al leuke gebouwen :)
Ben niet echt een trouwe minecraft speler maar vind het wel leuk om zo nu en dan eens wat te proberen op de server.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_105101914
Goddamn, als iedereen zo graag kits wil dan heb ik de oplossing: ik maak kits.

Dus ik ga nu aan de slag in mijn mage tower om diamonds pickaxes te maken.
pi_105101927
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:11 schreef drumstickNL het volgende:
Goddamn, als iedereen zo graag kits wil dan heb ik de oplossing: ik maak kits.

Dus ik ga nu aan de slag in mijn mage tower om diamonds pickaxes te maken.
kits is een plugin onderdeel hoor, gaat volledig automatisch zodra ik die kits aan heb gezet en ingesteld heb.
If not now, then when.
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:13:21 #55
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_105101981
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

kits is een plugin onderdeel hoor, gaat volledig automatisch zodra ik die kits aan heb gezet en ingesteld heb.
Finally ik dacht al.. Lul ik nou tegen een muur ofzo. :)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_105102064
Lol.

Wat vinden jullie van de taart hierboven? :D Is toch super awesome :3
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_105102115
Heb jij die gemaakt? ;p
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:17:05 #58
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_105102121
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

nah... doe dan ook meteen /spawn en /home...
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_105102153
Volgende keer als je wat neerzet dan zullen we allemaal reageren lorre goed? als je graag aandacht wilt :D.
Fear is the grease of society.
pi_105102190
Leuk voor jeb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')