die diamonds gaan een keer op ( zeker met dit project).quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee. iedereen zit te janken om /spawn en /home maar wel full diamond gear geven? als jullie een groot project willen gewoon diehard survivallen. is ook leuker
lees mijn post hierboven. of je doet het in survival met diehard survival, of je doet het in creative als het teveel werk is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
die diamonds gaan een keer op ( zeker met dit project).
/spawn en /home houd je altijd, wat op een gegeven moment luiheid veroorzaakt en dat verziekt de gameplay
er zit nogal wat verschil in creative en survival. Ik vind creative sowieso niks, maar met zo'n groot project is een pickaxe zeer welkom bij mij. Btw je werkt op de server ook wel eens samen met iemand dat jij spullen van hem krijgt, dus...quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lees mijn post hierboven. of je doet het in survival met diehard survival, of je doet het in creative als het teveel werk is.
maar die heeft hij eerlijk zelf gehakt en meestal ruil je stuff.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
er zit nogal wat verschil in creative en survival. Ik vind creative sowieso niks, maar met zo'n groot project is een pickaxe zeer welkom bij mij. Btw je werkt op de server ook wel eens samen met iemand dat jij spullen van hem krijgt, dus...
na een lange tijd is men het zat om te bouwen aan een project...quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is het leuke toch? damn. speel survival of doe het op creative.
trololololquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
Wijs gewoon 1 iemand aan die de baas heeft anders wordt t helemaal niks met al die kinders hier.
quote:
Gewoon voor je eigen stuff zorgen, en wat je overhoudt stop je in een chest.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef Jajong het volgende:
[..].
Ben bloedserieus. Je ziet nu al dat er gejankt wordt om niks. Benoemen, delegeren, uitvoeren. Bij de meeste bouw servers heb je bouwers, sjouwers, en miners. En die laatste twee taken zijn nogal boring. Denk niet dat er heel veel mensen zitten die daarop zitten te wachten.
Op ntv hadden we ook kits met een cooldown. De mensen die daarop speelden weten dat zoiets wel kan werken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef Jajong het volgende:
[..].
Ben bloedserieus. Je ziet nu al dat er gejankt wordt om niks. Benoemen, delegeren, uitvoeren. Bij de meeste bouw servers heb je bouwers, sjouwers, en miners. En die laatste twee taken zijn nogal boring. Denk niet dat er heel veel mensen zitten die daarop zitten te wachten.
Bouwers, sjouwers en miners in een rotatie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef Jajong het volgende:
[..].
heb je je topic al gezien?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:19 schreef MineraalWater het volgende:
Ik doe ook wel mee
PS: Bedankt voor jullie felicitaties allemaal !
oke allerlei spullen van diamond krijgen vind ik ook wat overdreven, maar een pickaxe ofzo is niet zo'n ramp lijkt mij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar die heeft hij eerlijk zelf gehakt en meestal ruil je stuff.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat drumpie mender en dnb achter mij staan, eerst janken over dat ze geen /home en /spawn willen. maar wel full diamond gear willen krijgen. je moet toch een lading cobble hebben voor die stad, terwijl je die aan het minen bent vind je genoeg iron hoor. Nu na die 3 weken dat de server al aan is heb ik al dik 500 iron ingots geminded.
Cool!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:42 schreef Mender het volgende:
Waarschuw mij aub als er met het eerste blok van het grote project begonnen gaat worden. Dan zet ik de timelapse aan. Al is het maar het eerste blok dat weg gehaald gaat worden om een gebied vlak te maken. Ik wil er vanaf het begin bij zijn.
Vanavond en morgen middag heb ik helaas geen tijd. En morgen avond weet ik nog niet. Ik hoop dus maar dat ik er bij kan zijn
Ik speelde net 2 dagen ofzo Minecraft. Had net alle basics enzo onder de knie. En toen zag ik deze video.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Lorrelies het volgende:
Oh, en nu toch ook nog wat Minecraft gerelateerds:
Awesommeee
kits is een plugin onderdeel hoor, gaat volledig automatisch zodra ik die kits aan heb gezet en ingesteld heb.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:11 schreef drumstickNL het volgende:
Goddamn, als iedereen zo graag kits wil dan heb ik de oplossing: ik maak kits.
Dus ik ga nu aan de slag in mijn mage tower om diamonds pickaxes te maken.
Finally ik dacht al.. Lul ik nou tegen een muur ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kits is een plugin onderdeel hoor, gaat volledig automatisch zodra ik die kits aan heb gezet en ingesteld heb.
nah... doe dan ook meteen /spawn en /home...quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kits is een plugin onderdeel hoor, gaat volledig automatisch zodra ik die kits aan heb gezet en ingesteld heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |