Ik speelde net 2 dagen ofzo Minecraft. Had net alle basics enzo onder de knie. En toen zag ik deze video.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Lorrelies het volgende:
Oh, en nu toch ook nog wat Minecraft gerelateerds:
Awesommeee
kits is een plugin onderdeel hoor, gaat volledig automatisch zodra ik die kits aan heb gezet en ingesteld heb.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:11 schreef drumstickNL het volgende:
Goddamn, als iedereen zo graag kits wil dan heb ik de oplossing: ik maak kits.
Dus ik ga nu aan de slag in mijn mage tower om diamonds pickaxes te maken.
Finally ik dacht al.. Lul ik nou tegen een muur ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kits is een plugin onderdeel hoor, gaat volledig automatisch zodra ik die kits aan heb gezet en ingesteld heb.
nah... doe dan ook meteen /spawn en /home...quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kits is een plugin onderdeel hoor, gaat volledig automatisch zodra ik die kits aan heb gezet en ingesteld heb.
dit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nah... doe dan ook meteen /spawn en /home...
onzin, /spawn en /home verpesten de wereld. Men wordt dan te lui om even te lopen en zo zien ze uiteindelijk alleen maar hun huis en de spawn. Wat heb je er dan nog aan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit.
ik vind dat je beter diehard survival kan doen..
Ok. Ik ga met de grote golf mee. Maar dan moeten er wer een soort community kisten komen enzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit.
ja blijf dan ook waar je staat... omdat zij een project willen doen krijgen ze privileges?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit.
wow ik ben het niet vaak met je eens bobber, maar nu heb je helemaal gelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja blijf dan ook waar je staat... omdat zij een project willen doen krijgen ze privileges?
tis wel leuk enzo, maar dan wil ik ook wel een hele grote cactusfarm maken of mobfarm.... krijg ik nu ook privileges?
Eindelijk is er eens een gezamelijk project, is er weer gezeur over de spullen die ze dan krijgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja blijf dan ook waar je staat... omdat zij een project willen doen krijgen ze privileges?
tis wel leuk enzo, maar dan wil ik ook wel een hele grote cactusfarm maken of mobfarm.... krijg ik nu ook privileges?
tuurlijk leuk zo gezamelijk project, maar waarom moet je dan perse kits hebben? het kan prima met stone picks enzo...quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Eindelijk is er eens een gezamelijk project, is er weer gezeur over de spullen die ze dan krijgen.
Zie het maar als investeren in het project
ik hoef ook geen kit hoor, het gaat er alleen om waarom het niet zo mogen. Ik vind dat het best wel mag bij zo'n megaproject.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tuurlijk leuk zo gezamelijk project, maar waarom moet je dan perse kits hebben? het kan prima met stone picks enzo...
prima tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:34 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb net een kist vol pickaxes gemaakt.
Dit, ik ben al smooth stone aan het bakken. 4/5 van een grote chest vol.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ok. Ik ga met de grote golf mee. Maar dan moeten er wer een soort community kisten komen enzo.
Heb je dat voor mij gemaakt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:52 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Cool!
En ja, lijkt me handig als er overeenstemming komt over wat men nu wel en niet krijgt... aan de ene kant is het survival, en zijn we met de server van nu ook begonnen met niks (en er staan al leuke en mooie dingen). Daarom denk ik dat dat wel goed zal komenEn aangezien iedereen straks zo zijn taak heeft (ik zorg voor genoeg broodjes en vlees om jullie te voeden ondertussen
)...
Maar dat is gewoon mijn meningEen toolkit is natuurlijk altijd handig.
Kijk maar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |