dit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nah... doe dan ook meteen /spawn en /home...
onzin, /spawn en /home verpesten de wereld. Men wordt dan te lui om even te lopen en zo zien ze uiteindelijk alleen maar hun huis en de spawn. Wat heb je er dan nog aan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit.
ik vind dat je beter diehard survival kan doen..
Ok. Ik ga met de grote golf mee. Maar dan moeten er wer een soort community kisten komen enzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit.
ja blijf dan ook waar je staat... omdat zij een project willen doen krijgen ze privileges?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit.
wow ik ben het niet vaak met je eens bobber, maar nu heb je helemaal gelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja blijf dan ook waar je staat... omdat zij een project willen doen krijgen ze privileges?
tis wel leuk enzo, maar dan wil ik ook wel een hele grote cactusfarm maken of mobfarm.... krijg ik nu ook privileges?
Eindelijk is er eens een gezamelijk project, is er weer gezeur over de spullen die ze dan krijgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja blijf dan ook waar je staat... omdat zij een project willen doen krijgen ze privileges?
tis wel leuk enzo, maar dan wil ik ook wel een hele grote cactusfarm maken of mobfarm.... krijg ik nu ook privileges?
tuurlijk leuk zo gezamelijk project, maar waarom moet je dan perse kits hebben? het kan prima met stone picks enzo...quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Eindelijk is er eens een gezamelijk project, is er weer gezeur over de spullen die ze dan krijgen.
Zie het maar als investeren in het project
ik hoef ook geen kit hoor, het gaat er alleen om waarom het niet zo mogen. Ik vind dat het best wel mag bij zo'n megaproject.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tuurlijk leuk zo gezamelijk project, maar waarom moet je dan perse kits hebben? het kan prima met stone picks enzo...
prima tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:34 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb net een kist vol pickaxes gemaakt.
Dit, ik ben al smooth stone aan het bakken. 4/5 van een grote chest vol.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ok. Ik ga met de grote golf mee. Maar dan moeten er wer een soort community kisten komen enzo.
Heb je dat voor mij gemaakt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:52 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Cool!
En ja, lijkt me handig als er overeenstemming komt over wat men nu wel en niet krijgt... aan de ene kant is het survival, en zijn we met de server van nu ook begonnen met niks (en er staan al leuke en mooie dingen). Daarom denk ik dat dat wel goed zal komenEn aangezien iedereen straks zo zijn taak heeft (ik zorg voor genoeg broodjes en vlees om jullie te voeden ondertussen
)...
Maar dat is gewoon mijn meningEen toolkit is natuurlijk altijd handig.
Kijk maar
[ afbeelding ]
Nee helaas niet XDquote:
Voor jullie allemaalquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je dat voor mij gemaakt?![]()
<33
Een gebied van 2kx2k. Met een enorme stadsmuur. Daarbuiten boerderijtjes en arbeidershuisjes. Dan binnende vesting huisjes, pleinen, parken, kerk, kroeg. Brede straten. Undercity. Giga ingang buiten de stad naar een community mijn. Haven. Undercity (enorm)quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:55 schreef drumstickNL het volgende:
Maar we hebben dus nog steeds geen concreet bouwplan.
dat is helemaal mooi maar niet echt een kasteel of iets episch ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Een gebied van 2kx2k. Met een enorme stadsmuur. Daarbuiten boerderijtjes en arbeidershuisjes. Dan binnende vesting huisjes, pleinen, parken, kerk, kroeg. Brede straten. Undercity. Giga ingang buiten de stad naar een community mijn. Haven. Undercity (enorm)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:18 schreef MineraalWater het volgende:
Vic die tieten waren trouwens lelijk..
NSFWSlechte photoshop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:18 schreef MineraalWater het volgende:
Vic die tieten waren trouwens lelijk..
NSFWJe weet denk ik wel dat tieten niet meer mag hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mij maakt het niks uit, maar weet niet of ze er bans voor geven
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik ben al gebanned wegens een hakenkruis posten..quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet denk ik wel dat tieten niet meer mag hèmij maakt het niks uit, maar weet niet of ze er bans voor geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |