Nee helaas niet XDquote:
Voor jullie allemaalquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je dat voor mij gemaakt?![]()
<33
Een gebied van 2kx2k. Met een enorme stadsmuur. Daarbuiten boerderijtjes en arbeidershuisjes. Dan binnende vesting huisjes, pleinen, parken, kerk, kroeg. Brede straten. Undercity. Giga ingang buiten de stad naar een community mijn. Haven. Undercity (enorm)quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:55 schreef drumstickNL het volgende:
Maar we hebben dus nog steeds geen concreet bouwplan.
dat is helemaal mooi maar niet echt een kasteel of iets episch ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Een gebied van 2kx2k. Met een enorme stadsmuur. Daarbuiten boerderijtjes en arbeidershuisjes. Dan binnende vesting huisjes, pleinen, parken, kerk, kroeg. Brede straten. Undercity. Giga ingang buiten de stad naar een community mijn. Haven. Undercity (enorm)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:18 schreef MineraalWater het volgende:
Vic die tieten waren trouwens lelijk..
NSFWSlechte photoshop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
NSFWJe weet denk ik wel dat tieten niet meer mag hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mij maakt het niks uit, maar weet niet of ze er bans voor geven
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik ben al gebanned wegens een hakenkruis posten..quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet denk ik wel dat tieten niet meer mag hèmij maakt het niks uit, maar weet niet of ze er bans voor geven
NSFWHoe de fuck kom je aan die foto van Lorrelies? :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar eens scannen naar hacks e.d.... :")Suikoden heerst
Logisch tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ben al gebanned wegens een hakenkruis posten..
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Sorry.. die ene keer weet je wel..quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef Lorrelies het volgende:
En HEE, WIE HEEFT ER MIJN BORSTEN GEFOTOGRAFEERD?!
HAhahaha you fucking wish.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je aan die foto van Lorrelies? :S
Toch maar eens scannen naar hacks e.d.... :")
Oh ja, ik weet het weerquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:22 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Sorry.. die ene keer weet je wel..
Mag konten wel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet denk ik wel dat tieten niet meer mag hèmij maakt het niks uit, maar weet niet of ze er bans voor geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |