De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor wat?quote:
GODVERDOMME KUT P_Z FLIKKER EIKEL GEEF DIE TR.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
IK DURF GEEN TEE ER TE MAKEN JE GAAT ME PIKSTRAF GEVEN
VROEGER HAD JE HAAT VOOR ME OMDAT IK TR'S MAAKTE EN NU MOET IK ZE VAN JE MAKEN WAT IS DEZEquote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor wat?
[..]
GODVERDOMME KUT P_Z FLIKKER EIKEL GEEF DIE TR.
Pijn aan je hoofd zeker?quote:
Ik weet niet. Ik denk dat ik in de war benquote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
VROEGER HAD JE HAAT VOOR ME OMDAT IK TR'S MAAKTE EN NU MOET IK ZE VAN JE MAKEN WAT IS DEZE
Flip in een grappige bui hihahoquote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pijn aan je hoofd zeker?
[..]
Ik weet niet. Ik denk dat ik in de war ben
PM gelezen?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor wat?
[..]
GODVERDOMME KUT P_Z FLIKKER EIKEL GEEF DIE TR.
Doe lekker gek, gooi je haren los.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo eens in de tijd, moet ik ook mijn boekje te buiten gaan
Nee, verder terug!!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo eens in de tijd, moet ik ook mijn boekje te buiten gaan
[..]
En beantwoord
de ghb die ik in je drinken heb gedaan is blijkbaar nog niet helemaal uitgewerktquote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pijn aan je hoofd zeker?
[..]
Ik weet niet. Ik denk dat ik in de war ben
Ik heb liever slikken, pillen hé.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Doe lekker gek, gooi je haren los.
ZUIPENEUKESNUIVE
Wat? Nu moet ik zoeken.quote:
O dus toen ik dacht dat ik vrijdag naast Intronic sliep, sliep ik eigenlijk naast jouquote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
de ghb die ik in je drinken heb gedaan is blijkbaar nog niet helemaal uitgewerkt
En mono dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb liever slikken, pillen hé.
[..]
Wat? Nu moet ik zoeken.
[..]
O dus toen ik dacht dat ik vrijdag naast Intronic sliep, sliep ik eigenlijk naast jou
HEB JE INTRONIC GEGEVEN?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb liever slikken, pillen hé.
[..]
Wat? Nu moet ik zoeken.
[..]
O dus toen ik dacht dat ik vrijdag naast Intronic sliep, sliep ik eigenlijk naast jou
Alsof ze een keuze hadquote:
intronic heeft knetterkrankjorum toch al volgespoten met zijn roomyoghurt?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die lag op zijn matras.
[..]
NOG NIET. IK WERK ER AAN.
Ik hoop het niet, want dan moet ik intronic niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
intronic heeft knetterkrankjorum toch al volgespoten met zijn roomyoghurt?
Doodsverwensing, ban!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
intronic heeft knetterkrankjorum toch al volgespoten met zijn roomyoghurt?
Geef mij maar gewoon je vriendschap, ben ik al blij genoeg mee.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:27 schreef coban het volgende:
Ik zou flippiee geven, maar ik weet niet wat.
ik zou haar liefde gevenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:27 schreef coban het volgende:
Ik zou flippiee geven, maar ik weet niet wat.
Yesquote:Op donderdag 1 december 2011 19:29 schreef coban het volgende:
Ik geef haar wel een knuffel, een long distance knuffel
Maar dat geeft niet, ik heb van die lange armen. Ze slepen altijd op de grond.
Kent is een vrouwenmerk toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Camel of Kent en af en toe marlboro als ik niets bij mij heb en vriendin wel.
Ja soort van. Je hebt een click variant waarmee je mint smaak hebt. Die is wel fijn soms.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kent is een vrouwenmerk toch?
En het zijn toch `light sigaretten´ ?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja soort van. Je hebt een click variant waarmee je mint smaak hebt. Die is wel fijn soms.
Ja, daarom prefereer ik Camelquote:Op donderdag 1 december 2011 19:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En het zijn toch `light sigaretten´ ?ik voelde niks toen ik ze een keer rookte
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn ballen waren al droog, trek het je niet aan
Je mag ze wel weer nat maken hoor als ik je daarmee kan troostenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, daarom prefereer ik Camel
[..]
Gewoon erbij hosselen tochquote:Op donderdag 1 december 2011 19:49 schreef Haifisch het volgende:
Als ik te lang bezig ben om klaar te komen met mijn vriendin, denk ik aan haar beste vriendin. Dat is ziek, toch?
Ja nou ik vind het gewoon zo vaagquote:
Wat is er vaag aan dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja nou ik vind het gewoon zo vaag
gewoon zo ineens vragen en hoe snel komen jullie klaarquote:
Ja maar normalitieterquote:Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
gewoon zo ineens vragen en hoe snel komen jullie klaar
dat is toch nooit hetzelfde
ene keer sneller en dan duurt het weer heel lang etc
dus noujazinloze vraag
Kijk jij serieus op de klok als je aan het batsen bent?quote:
Is het zo pijnlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
ik hou het niet langer vol dan 1 minuut
waquote:Op donderdag 1 december 2011 20:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Is het zo pijnlijk
net of je zo egt van langer dan 1 minuut kan niet langer houd ik het niet volquote:
Is dat niet zo dan? Ik schaam me dood.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
net of je zo egt van langer dan 1 minuut kan niet langer houd ik het niet vol
alsof het vresleijk is
Word je zusje daar niet wakker van?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik bloedgeil ben spuit ik al in 1 minuut haar mondje vol
Niet mijn zusje toch p:quote:Op donderdag 1 december 2011 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Word je zusje daar niet wakker van?
je linker hand genaamd Linksie Lohand?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik bloedgeil ben spuit ik al in 1 minuut haar mondje vol
Nee chimeids die ik heb leren kennen in hollyquote:Op donderdag 1 december 2011 20:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je linker hand genaamd Linksie Lohand?
Toevallig ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik ooit in Groningen ben ga ik je opzoeken.
Mono komt ook al en smegjequote:
In jouw huis?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mono komt ook al en smegje
anders houden we hier een meet
Nee, ik druk altijd de stopwatch aan op het moment dat ik enterquote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Kijk jij serieus op de klok als je aan het batsen bent?
Je vond mij toch gay?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Als we elkaar aanraken is het niet gay.
Vanaf nu ben je een baas.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Beach het volgende:
Weet ik niet. Eerst moet ik jou echt in actie zien met Pam.
Omg je hebt een obsessiequote:Op donderdag 1 december 2011 20:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik druk altijd de stopwatch aan op het moment dat ik enter
klokken
??!?!!?!?!?!?!?!?!?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Beach het volgende:
Weet ik niet. Eerst moet ik jou echt in actie zien met Pam.
Hij heeft wat te bewijzen.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
??!?!!?!?!?!?!?!?!?
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:41 schreef Plastic_zak het volgende:
op bed liggen kat ligt op vensterbank kat springt op je schoot = au
Nadat ik klaar met ze ben moeten ze ook een enquette invullenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Omg je hebt een obsessie
OMG noooooquote:Op donderdag 1 december 2011 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nadat ik klaar met ze ben moeten ze ook een enquette invullen
Ik dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja doei niet met mij
Ik ga geen enquetes invullenquote:
Willem doet het de laatste tijd erg goed ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Patje1987 het volgende:
Wel een aantal lekkere tracks tussen verdomme
wrrm niet ben ik te groot geschapenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja doei niet met mij
Ja ik vond hem echt minder worden, maar op qlimax vond ik hem al keihard knallenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Willem doet het de laatste tijd erg goed ja.
mss wel wie weetquote:Op donderdag 1 december 2011 20:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wrrm niet ben ik te groot geschapen
Vervolgens vertaal ik deze enquette in cijfers voor de bepaalde categorieen en voer ik deze in in excel waarna ik de cijfers zal gaan analyserenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die postte JApieman vannacht ookquote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Patje1987 het volgende:
Wel een aantal lekkere tracks tussen verdomme
hoe flikker ik opquote:Op donderdag 1 december 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gootsteen
[..]
kakkerlak, opflikkeren jij
Gewoon emailadres veranderen, wachtwoord veranderen en overal uitloggenquote:
huhquote:Op donderdag 1 december 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gootsteen
[..]
Flipsels voor de laatste keer..quote:Op donderdag 1 december 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gootsteen
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vervolgens vertaal ik deze enquette in cijfers voor de bepaalde categorieen en voer ik deze in in excel waarna ik de cijfers zal gaan analyserenOver jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijkbaar heel veel..."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
nee dat gaat te ver gquote:Op donderdag 1 december 2011 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon emailadres veranderen, wachtwoord veranderen en overal uitloggen
En dan je laten neuken door een homo.
geen ideequote:
Wat diss je mij nouquote:Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flipsels voor de laatste keer..
Feyenoorders zijn kakkerlakken, jij bent voor feyenoord
het klopt niet
o chimiquote:
Krijg je nog terug van mij van vorige keer biatchquote:Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen idee
[..]
Wat diss je mij nou
[..]
o chimi
Staan we nu gelijk ja.?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krijg je nog terug van mij van vorige keer biatch
jaquote:
als ik allemaal chimi's krijg als ik met fok stop dan stop ik meteenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen idee
[..]
Wat diss je mij nou
[..]
o chimi
Dit wordt een topic.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik allemaal chimi's krijg als ik met fok stop dan stop ik meteen
Ik maak wel een verhaaltje voor je waarin je heel veel sletten hebtquote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik allemaal chimi's krijg als ik met fok stop dan stop ik meteen
PMquote:Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Over jou?
blijkbaar heel veel...
is cool bradaquote:Op donderdag 1 december 2011 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik maak wel een verhaaltje voor je waarin je heel veel sletten hebt
Oh, ik dacht al dat ik die zwaailamp ergens van herkendequote:Op donderdag 1 december 2011 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tijjdelijk voor de ibood hunt
Spammertquote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef Flippiee het volgende:
Chimi's gezocht in omgeving Rotterdam
Ja, ook niet in die van mijquote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Er zit niks in mn inbox?
Jij zegt pmquote:Op donderdag 1 december 2011 21:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, ook niet in die van mij
Lolwut?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hry heb je je haar al gefixt
Neeequote:Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef Rockiejj het volgende:
Zometeen even wat fixen:
[ afbeelding ]
vooral de handschoen vergeten en dan de schuurvlakjes aan de binnenkant doen voor extra gevoelquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
vooral de handschoen vergeten en dan de schuurvlakjes aan de binnenkant doen voor extra gevoel
Was t net gekniptquote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je haar is erg lang zag ik op de tc
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
currently I am residing in the province of skyrim
Ik zeg; DOEN!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:42 schreef Dalando het volgende:
Ik ben in een top humeur, maar verward. Ik weet niet wat ik moet doen, ja of nee.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
currently I am residing in the province of skyrim
Je weet vast en zeker niet waar ik het over heb.quote:
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je weet vast en zeker niet waar ik het over heb.
quote:
Wel handig dat dragon rendquote:
Just do itquote:Op donderdag 1 december 2011 21:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je weet vast en zeker niet waar ik het over heb.
Deze vrouw weet waar ze het over heeftquote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Wel handig dat dragon rend
je kan zo alle draakjes aan de grond plakken
Maar natuurlijk ik heb al 10 draken verslagen de meeste in mn eentje en pas 3 met dragon rendquote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Deze vrouw weet waar ze het over heeft
Dat met je vriendin?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:42 schreef Dalando het volgende:
Ik ben in een top humeur, maar verward. Ik weet niet wat ik moet doen, ja of nee.
Schattige bitchquote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon voor mijn plezier een jankaflevering kijken van een serie.
Nee ik vind het doodeng om topics te openenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Schattige bitchheropen het topic in FHF?
JB = JellyBeanz.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jellybeans of jb als in blonde jb (ik)?
Ik ben verzekerd ja, maar ik weet niet of dat het dektquote:Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef coban het volgende:
Je bent toch verzekerd jonge of ben jw illegaal
Mk het ga je goed.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef coban het volgende:
Hahaha nee jelly bedoel ik
Mk leest niet meer hoor
Nja ze deed groeten aan iedereen terug die mij vroeg haar de groeten te doen
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ene blanke neger, die zie je niet vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef Hooidraad het volgende:
Hah, weekend. 3 dagen de tijd voor allemaal nuttige vrijetijdsbestedingen.whahaha DIE IS LEUKKKKKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef Hooidraad het volgende:
Hah, weekend. 3 dagen de tijd voor allemaal nuttige vrijetijdsbestedingen.Autist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo moet je weekend eruit zien![]()
dus ik ben ook een autistquote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Autist!
[ afbeelding ]
Zo moet je weekend eruit zien
Sinds 2 weken niet meer vriend, nu is Skyrim mijn kroeg.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Autist!
[ afbeelding ]
Zo moet je weekend eruit zien
Maar jij bent een vrouwquote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dus ik ben ook een autist
Ik speel het ook enorm veelquote:
Indien in het bezit van een lichaamstemperatuur van +- 37 graden, een kut en een hartslag; OKÉ!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Lets get physical
Jezus pauperregen, wil ik net weg begint het weer
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Indien in het bezit van een lichaamstemperatuur van +- 37 graden, een kut en een hartslag; OKÉ!
Anders niet.
Voldoet niet aan zijn criteria. Je moeder, je oma en beatrix voldoen allen wel (vermoed ik)quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]ik heb. geen kut maar wel een poes
Ha gianniquote:
Pics van zijn moeder/oma.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Voldoet niet aan zijn criteria. Je moeder, je oma en beatrix voldoen allen wel (vermoed ik)
Prima prima!quote:
NOG niets.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je met trollscience gedaan?
Ben ik nog over aan het brainstormen.quote:
DE BEEF GAAT VERDERquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:09 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kom weer in grtd posten yvonne is weg
Die zijn geen 37 graden :|quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Pics van zijn moeder/oma.
Bea hoef ik niet meer, die hoer weigerde haar hoed af te zetten tijdens de sex.
Cake?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik krijg iets niet wat ik zou krijgen
Een facial?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik krijg iets niet wat ik zou krijgen
Stel je voor dat er niet zo snel wordt gespamd als normaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
godsamme nogsteeds hetzelfde topic ?
autistquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:48 schreef Trollscience het volgende:
hoi nectra wrm wil je d ood????????
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Stel je voor dat er niet zo snel wordt gespamd als normaal.
ga man ik weil die ga ming doen mn kan nu verdomme nie s;quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja ik w oude ook dood mr zet je gwn overheen gwn me ding doen jatog?????
wolla das best wel erg o; :'squote:Op vrijdag 2 december 2011 17:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
ga man ik weil die ga ming doen mn kan nu verdomme nie s;
ja ik moest 4 dvd's brandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |