Word je zusje daar niet wakker van?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik bloedgeil ben spuit ik al in 1 minuut haar mondje vol
Niet mijn zusje toch p:quote:Op donderdag 1 december 2011 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Word je zusje daar niet wakker van?
je linker hand genaamd Linksie Lohand?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik bloedgeil ben spuit ik al in 1 minuut haar mondje vol
Nee chimeids die ik heb leren kennen in hollyquote:Op donderdag 1 december 2011 20:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je linker hand genaamd Linksie Lohand?
Toevallig ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik ooit in Groningen ben ga ik je opzoeken.
Mono komt ook al en smegjequote:
In jouw huis?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mono komt ook al en smegje
anders houden we hier een meet
Nee, ik druk altijd de stopwatch aan op het moment dat ik enterquote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Kijk jij serieus op de klok als je aan het batsen bent?
Je vond mij toch gay?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Als we elkaar aanraken is het niet gay.
Vanaf nu ben je een baas.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Beach het volgende:
Weet ik niet. Eerst moet ik jou echt in actie zien met Pam.
Omg je hebt een obsessiequote:Op donderdag 1 december 2011 20:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik druk altijd de stopwatch aan op het moment dat ik enter
klokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |