gewoon zo ineens vragen en hoe snel komen jullie klaarquote:
Ja maar normalitieterquote:Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
gewoon zo ineens vragen en hoe snel komen jullie klaar
dat is toch nooit hetzelfde
ene keer sneller en dan duurt het weer heel lang etc
dus noujazinloze vraag
Kijk jij serieus op de klok als je aan het batsen bent?quote:
Is het zo pijnlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
ik hou het niet langer vol dan 1 minuut
waquote:Op donderdag 1 december 2011 20:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Is het zo pijnlijk
net of je zo egt van langer dan 1 minuut kan niet langer houd ik het niet volquote:
Is dat niet zo dan? Ik schaam me dood.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
net of je zo egt van langer dan 1 minuut kan niet langer houd ik het niet vol
alsof het vresleijk is
Word je zusje daar niet wakker van?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik bloedgeil ben spuit ik al in 1 minuut haar mondje vol
Niet mijn zusje toch p:quote:Op donderdag 1 december 2011 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Word je zusje daar niet wakker van?
je linker hand genaamd Linksie Lohand?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik bloedgeil ben spuit ik al in 1 minuut haar mondje vol
Nee chimeids die ik heb leren kennen in hollyquote:Op donderdag 1 december 2011 20:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je linker hand genaamd Linksie Lohand?
Toevallig ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik ooit in Groningen ben ga ik je opzoeken.
Mono komt ook al en smegjequote:
In jouw huis?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mono komt ook al en smegje
anders houden we hier een meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |