SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef Hooidraad het volgende:
Hah, weekend. 3 dagen de tijd voor allemaal nuttige vrijetijdsbestedingen.whahaha DIE IS LEUKKKKKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef Hooidraad het volgende:
Hah, weekend. 3 dagen de tijd voor allemaal nuttige vrijetijdsbestedingen.Autist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo moet je weekend eruit zien![]()
dus ik ben ook een autistquote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Autist!
[ afbeelding ]
Zo moet je weekend eruit zien
Sinds 2 weken niet meer vriend, nu is Skyrim mijn kroeg.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Autist!
[ afbeelding ]
Zo moet je weekend eruit zien
Maar jij bent een vrouwquote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dus ik ben ook een autist
Ik speel het ook enorm veelquote:
Indien in het bezit van een lichaamstemperatuur van +- 37 graden, een kut en een hartslag; OKÉ!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Lets get physical
Jezus pauperregen, wil ik net weg begint het weer
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Indien in het bezit van een lichaamstemperatuur van +- 37 graden, een kut en een hartslag; OKÉ!
Anders niet.
Voldoet niet aan zijn criteria. Je moeder, je oma en beatrix voldoen allen wel (vermoed ik)quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]ik heb. geen kut maar wel een poes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |