De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor wat?quote:
GODVERDOMME KUT P_Z FLIKKER EIKEL GEEF DIE TR.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
IK DURF GEEN TEE ER TE MAKEN JE GAAT ME PIKSTRAF GEVEN
VROEGER HAD JE HAAT VOOR ME OMDAT IK TR'S MAAKTE EN NU MOET IK ZE VAN JE MAKEN WAT IS DEZEquote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor wat?
[..]
GODVERDOMME KUT P_Z FLIKKER EIKEL GEEF DIE TR.
Pijn aan je hoofd zeker?quote:
Ik weet niet. Ik denk dat ik in de war benquote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
VROEGER HAD JE HAAT VOOR ME OMDAT IK TR'S MAAKTE EN NU MOET IK ZE VAN JE MAKEN WAT IS DEZE
Flip in een grappige bui hihahoquote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pijn aan je hoofd zeker?
[..]
Ik weet niet. Ik denk dat ik in de war ben
PM gelezen?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor wat?
[..]
GODVERDOMME KUT P_Z FLIKKER EIKEL GEEF DIE TR.
Doe lekker gek, gooi je haren los.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo eens in de tijd, moet ik ook mijn boekje te buiten gaan
Nee, verder terug!!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo eens in de tijd, moet ik ook mijn boekje te buiten gaan
[..]
En beantwoord
de ghb die ik in je drinken heb gedaan is blijkbaar nog niet helemaal uitgewerktquote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pijn aan je hoofd zeker?
[..]
Ik weet niet. Ik denk dat ik in de war ben
Ik heb liever slikken, pillen hé.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Doe lekker gek, gooi je haren los.
ZUIPENEUKESNUIVE
Wat? Nu moet ik zoeken.quote:
O dus toen ik dacht dat ik vrijdag naast Intronic sliep, sliep ik eigenlijk naast jouquote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
de ghb die ik in je drinken heb gedaan is blijkbaar nog niet helemaal uitgewerkt
En mono dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb liever slikken, pillen hé.
[..]
Wat? Nu moet ik zoeken.
[..]
O dus toen ik dacht dat ik vrijdag naast Intronic sliep, sliep ik eigenlijk naast jou
HEB JE INTRONIC GEGEVEN?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb liever slikken, pillen hé.
[..]
Wat? Nu moet ik zoeken.
[..]
O dus toen ik dacht dat ik vrijdag naast Intronic sliep, sliep ik eigenlijk naast jou
Alsof ze een keuze hadquote:
intronic heeft knetterkrankjorum toch al volgespoten met zijn roomyoghurt?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die lag op zijn matras.
[..]
NOG NIET. IK WERK ER AAN.
Ik hoop het niet, want dan moet ik intronic niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
intronic heeft knetterkrankjorum toch al volgespoten met zijn roomyoghurt?
Doodsverwensing, ban!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
intronic heeft knetterkrankjorum toch al volgespoten met zijn roomyoghurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |