nee dat gaat te ver gquote:Op donderdag 1 december 2011 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon emailadres veranderen, wachtwoord veranderen en overal uitloggen
En dan je laten neuken door een homo.
geen ideequote:
Wat diss je mij nouquote:Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flipsels voor de laatste keer..
Feyenoorders zijn kakkerlakken, jij bent voor feyenoord
het klopt niet
o chimiquote:
Krijg je nog terug van mij van vorige keer biatchquote:Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen idee
[..]
Wat diss je mij nou
[..]
o chimi
Staan we nu gelijk ja.?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krijg je nog terug van mij van vorige keer biatch
jaquote:
als ik allemaal chimi's krijg als ik met fok stop dan stop ik meteenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen idee
[..]
Wat diss je mij nou
[..]
o chimi
Dit wordt een topic.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik allemaal chimi's krijg als ik met fok stop dan stop ik meteen
Ik maak wel een verhaaltje voor je waarin je heel veel sletten hebtquote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik allemaal chimi's krijg als ik met fok stop dan stop ik meteen
PMquote:Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Over jou?
blijkbaar heel veel...
is cool bradaquote:Op donderdag 1 december 2011 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik maak wel een verhaaltje voor je waarin je heel veel sletten hebt
Oh, ik dacht al dat ik die zwaailamp ergens van herkendequote:Op donderdag 1 december 2011 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tijjdelijk voor de ibood hunt
Spammertquote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef Flippiee het volgende:
Chimi's gezocht in omgeving Rotterdam
Ja, ook niet in die van mijquote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Er zit niks in mn inbox?
Jij zegt pmquote:Op donderdag 1 december 2011 21:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, ook niet in die van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |