En daar zou ze van gaanquote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef Muis006 het volgende:
Misschien is het de sterfdag van John?
Ik had eerder gedacht dat ze dan haar ontbijtje had laten staan.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja want ze is er overstuur van.
Wel even nadenken he
Wordt Catwhisperer en kom erachterquote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had eerder gedacht dat ze dan haar ontbijtje had laten staan.Maja, zoveel weet ik natuurlijk ook niet van de emotie der kattin.
Ik ben erachter! Yoko is een emotie-eter!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wordt Catwhisperer en kom erachter
jammer van al dat lelijke ontplofte haarquote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooooooooh ik ben echt zo verliefd
En dan oppassen dat er geen regenbui overheen gaat.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Moet je dan elke ochtend drie uur eerder je bed uit om de hond te stylen?
OH-oh, die is echt over the top!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, arme Puckquote:Op donderdag 1 december 2011 14:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoals Strega zegt compleet over the top maar dat heeft juist wel iets![]()
Nou mijn kind kan Ean een hand geven. Spugen achterin de auto terwijl we net boodschappen zouden doen![]()
Arm ventje
Bwehehequote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat vannacht dus even flink schrikken voor julliequote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Het zal wel heersen. Beterschap voor Puck.
Ze is nog hangerig maar als een stuk fitter.
Is ze zo klein?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zei gisteren al tegen een vriendin, als ik die toypoedel zou hebben zou Billy dr als een of andere megavuilnisbak naast lopen, met al zn schoonheid
![]()
En dat poedeltje is denk ik kleiner dan Kees is
Oh, die zou ik dus Amy noemenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een modelletjequote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En jij eenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bwehehe
Die bolletjes om de pootjes vind ik wel schattig zelfs!
Beterschap voor alle zieken!
Dank je!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef Strega het volgende:
[..]
En jij eenvoor de goede berichten.
Als je het heel graag wilt en als het kan, zou ik zeggen "Go for it, Girl"quote:Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Jean-Marie wilde ik altijd.
Maar dat kan dus echt nie meer he.
Sjon en Jean.
Kutjebef, ik ga nie wachten tot Sjon ook dood is voor ik dr een neem
Hé gelukkig, misschien dus een soort buikgriepje.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik wil dr niet nu een, maar ik wil wel eens echt gaan kijken waar ter wereld de beste fokkers zitten en zo, ik vind alle honden van die chinese kerel echt geniaal geweldig!
Ow en met Chico gaat het beter dan gisteren, vanmorgen wel nog twee keer binnen gespetterpoept, maar hij is al veel beter te pas, gisteren was ie echt rusteloos en zo.
Oognip!quote:
Ooooohquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat vast over die poedel
Kijk, deze krijgt Chico :
[ afbeelding ]
![]()
Ach wat lief, ik vond die met de rendieren ook heel leukquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Leuk! En het rendier pak ook!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Is ie toch al, of was dat nou Sjon? Nee, Chico heeft pattasquote:Op donderdag 1 december 2011 15:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Chico is de hipste nakie van Maastricht straks
Wat zij zegt ^^quote:Op donderdag 1 december 2011 15:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Is ie toch al, of was dat nou Sjon? Nee, Chico heeft pattas
Ja en nee. Maar ik ben ervan overtuigd ergens, dat hij het uiteindelijk zal accepteren.quote:
Ik had het al gelezen en vind het mooi van je dat je dat wil doenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
Oude hond v. ons in asiel, evt opzoeken?
Fuck me, maar ik zit er echt serieus aan te denken. Beest maalt al de hele dag door mijn hoofd heen. En ik wil hem een goed huisje geven.
Nee, want ik las het topic vanmorgen pas en Mo is pas straks thuis. Dus ik ga het straks wel opbrengen. Maar het enige waar ik mee zit : Wat als het niet wil. Kan het beestje dan weer terug.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen en vind het mooi van je dat je dat wil doen, maar heb je het er al met MM over gehad en idd eerst kijken hoe Baloe reageert.
Ik heb het gelezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
Fuck me, maar ik zit er echt serieus aan te denken. Beest maalt al de hele dag door mijn hoofd heen. En ik wil hem een goed huisje geven.
Ik las het en vond het haske lief.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want ik las het topic vanmorgen pas en Mo is pas straks thuis. Dus ik ga het straks wel opbrengen. Maar het enige waar ik mee zit : Wat als het niet wil. Kan het beestje dan weer terug.
Zo is Daartje hier ook gekomenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en nee. Maar ik ben ervan overtuigd ergens, dat hij het uiteindelijk zal accepteren.
Ja, ik heb daar ook vreselijk veel moeite meequote:Op donderdag 1 december 2011 15:45 schreef indaha het volgende:
Ja erg he voor zo'n beestje , ik heb daar echt moeite mee om zo'n verhalen te lezen.
Ja, ik ook. Ik heb er toen echt een trauma van gehad.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo is Daartje hier ook gekomen
[..]
Ja, ik heb daar ook vreselijk veel moeite mee
Ja, dat zijn van die dingen die je altijd bijblijvenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
De poedel van mn oma die wilde ik als studente zo graag, dat was ook echt mijn hondje, en die hebben ze stiekem weggedaan zonder dat ik het wist toen mn oma naar een verzorgingstehuis ging, oh wat ben ik daar jarenlang woest over geweest zeg...
Ik heb iig het asiel gebeld en ook aangegeven niet over 1 nacht ijs te gaan. Mocht Mike zoiets hebben van "we kunnen wel kijken" kunnen we altijd langskomen om kennis te maken met hem. Dan volgt er nog een 2de , 3de en eventueel meer kennismakingen, met Baloe er ook bij. En van daaruit kunnen we ook kijken hoe het gaat en of het een optie is.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Misschien eerst op proef proberen?Buiten of zo?
Tis ook een vreselijk verhaal. Zo'n oude hond, hij snapt er waarschijnlijk niets van.
Ook heel sneu voor de TS.
(wij gingen verhuizen toen ik een jaar of 13 was, mijn moeder die niet van honden hield heeft toen besloten dat de hond ergens heen moest, met meer ruimte. Ik heb geloof ik een week niet tegen haar gepraat. Mijn vader is de hond één keer gaan opzoeken, hij had het goed daar op de boerderij, maar mijn vader kwam zo'n beetje jankend thuis. De hond had hem zo wat opgevreten en wilde z'n voeten niet loslaten. Hij is niet meer gegaan, het arme dier is een week totaal van slag geweest.
Ja wat is leuk? Leuk als in kom we gaan vrolijk ravotten? Geen idee, nooit gedaanquote:Op donderdag 1 december 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Vindt Boe andere honden überhaupt wel leuk?
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef indaha het volgende:
O Cat heb ik nog omruilgarantie op die Houdini van jou, want nog even en ik zit in de gevangenis hier ipv de katten
![]()
Fijn alles in de tuin afgemaakt dacht ik, nu heeft hij weer iets nieuws, hij neemt een grote aanloop en springt in de heg en loopt er gewoon boven overheen en volgens mij deed hij dit ook nog.
Ja, wat dat aangaat ben ik nog altijd blij dat we Bullie toen hebben gehaald. Helaas wat ons betreft te kort, maar ik weet dat hij toch nog bijna twee jaar gelukkig is geweest hier.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb iig het asiel gebeld en ook aangegeven niet over 1 nacht ijs te gaan. Mocht Mike zoiets hebben van "we kunnen wel kijken" kunnen we altijd langskomen om kennis te maken met hem. Dan volgt er nog een 2de , 3de en eventueel meer kennismakingen, met Baloe er ook bij. En van daaruit kunnen we ook kijken hoe het gaat en of het een optie is.
Dus dat is wel fijn, dat mocht het daar niet klikken al met ons en casper of met Baloe en Casper, dat het daar al duidelijk is en we er dan gewoon niet aan moeten beginnen.
Goed. Ik ga het er met Mo overhebben.
*eens diep zucht*
Ik ben jarenlang zo woest op die ooms en tantes van me geweestquote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die dingen die je altijd bijblijven
Verstandige aanpak, lijkt me. Beter wat langer de tijd nemen als overhaaste beslissingen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb iig het asiel gebeld en ook aangegeven niet over 1 nacht ijs te gaan. Mocht Mike zoiets hebben van "we kunnen wel kijken" kunnen we altijd langskomen om kennis te maken met hem. Dan volgt er nog een 2de , 3de en eventueel meer kennismakingen, met Baloe er ook bij. En van daaruit kunnen we ook kijken hoe het gaat en of het een optie is.
Dus dat is wel fijn, dat mocht het daar niet klikken al met ons en casper of met Baloe en Casper, dat het daar al duidelijk is en we er dan gewoon niet aan moeten beginnen.
*eens diep zucht*
Dat zei ik dus ook al. Ik heb ook aangegeven dat ik geen ideale 1ste keus ben, maar dat ik het ook niet zie zitten om Casper daar te laten zitten tot hij doodgaat.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verstandige aanpak, lijkt me. Beter wat langer de tijd nemen als overhaaste beslissingen.
En mocht zich in de tussentijd een ander baasje melden, dan is dat alleen maar meegenomen voor Casper.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
*eens diep zucht*
Dat snap ik dus écht niet... was voor je oma toch ook leuker geweest om het hondje nog zo dicht in de buurt te hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
De poedel van mn oma die wilde ik als studente zo graag, dat was ook echt mijn hondje, en die hebben ze stiekem weggedaan zonder dat ik het wist toen mn oma naar een verzorgingstehuis ging, oh wat ben ik daar jarenlang woest over geweest zeg...
Zijn leeftijd heeft er niet zoveel mee te maken hoor. Ook hij kan nog gewoon andere honden accepteren. Als ik nou een drukke pup in huis zou halen, zou ik je gelijk geven. Dat doe ik hem niet aan. Maar voor wat betreft het Senior met Senior gedeelte... mhaw.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, als Boe echt niet gek is met andere honden zou ik het hem serieus denk ik niet aandoen hoor, een andere hond in zijn huis, op die leeftijd nog...
Ja precies. Dan heeft hij toch nog die 2 jaar gehad. En heeft hij liefdevol kunnen sterven. Ik haat het om te weten dat er zo'n oudje in het asiel zit en misschien er ook wel in doodgaat.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wat dat aangaat ben ik nog altijd blij dat we Bullie toen hebben gehaald. Helaas wat ons betreft te kort, maar ik weet dat hij toch nog bijna twee jaar gelukkig is geweest hier.
Mijn man heeft hem uitgezocht ja , dat zeg ik hem ook regelmatigquote:Op donderdag 1 december 2011 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een apie! Maar je hebt hem zelf uitgezocht dus ruilen is er niet bij. Niet dat ik hier nog iets heb om te ruilen overigens, mijn huidig materiaal is van andere bouwjaren.
Meh. Dat zei de fysio vandaag ook al toen ik het met haar over Casper hadquote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Qwee, je moet je ondertitel veranderen in:
Grote bek, klein hartje
Het is natuurlijk de vraag of TS precies weet hoe de uithuisplaatsing gegaan is. Kan best zijn dat moeder het voor hem verborgen wilde houden.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meh. Dat zei de fysio vandaag ook al toen ik het met haar over Casper had![]()
Eensgezind is iedereen vandaag weer
Wel een beeeeetje jammer dat TS niet eerlijk is geweest in zijn OP. Dat veranderd niks aan de situatie of aan mijn gebroken hart, maar beetje jammer is het wel.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Qwee, je moet je ondertitel veranderen in:
Grote bek, past veel in
Absoluut! Ik geef geen garantie over geslacht tot aan bezoek DA en garantie over karakter is er ook niet bij.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijn man heeft hem uitgezocht ja , dat zeg ik hem ook regelmatig![]()
Trouwens gek , ik wilde graag een rooie omdat dat meestal knuffelaars zijn, nou Ollie doet dat wel graag maar bij mijn man terwijl Tommie meestal bij mij komt knuffelen , er is dus werkelijk niets van te zeggen.
Ja, dat is idd een punt. Ik heb ook geen ID idd in hoeverre TS dat weet.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de vraag of TS precies weet hoe de uithuisplaatsing gegaan is. Kan best zijn dat moeder het voor hem verborgen wilde houden.
Het komt sowieso niet echt over alsof er bij TS gecommuniceerd wordt, het zou wel verklaren dat het zo 'plotseling' gegaan is in zijn beleving, het beest is gewoon afgepakt...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
Wel een beeeeetje jammer dat TS niet eerlijk is geweest in zijn OP. Dat veranderd niks aan de situatie of aan mijn gebroken hart, maar beetje jammer is het wel.
Ja maar Ollie is 2 ons dikker en ook forser dan Tommie , afgelopen vrijdag was Ollie 2730 gram en Tommie 2525 gram.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Absoluut! Ik geef geen garantie over geslacht tot aan bezoek DA en garantie over karakter is er ook niet bij.![]()
Hoe is het met de mannen? Groeien ze goed?
Echt een kind van de Puma.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar Ollie is 2 ons dikker en ook forser dan Tommie , afgelopen vrijdag was Ollie 2730 gram en Tommie 2525 gram.
Tommie is ook kieskeuriger met eten, Ollie eet alles op wat hij te pakken kan krijgen, zo moeder zo zoon
Nou, dat had ik toevallig naar het asiel al gemaild vanmorgen. En ik kan eens kijken of Shirley voor mij daarin iets zou willen betekenen...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zeg misschien iets stoms hoor, maar zou het hondje ook niet terecht kunnen bij Dierenthuis, mocht het bij jou niet lukken Q? Of valt dat niet op voorhand af te spreken?
Ik moet eten maken, ik heb ook geen zinquote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet dadelijk nog naar de kapper en heb geen zin.Dat komt ervan als je de afspraak aansluiten aan je werkdag plant... en vervolgens de dag vrij neemt.
Ik heb vanmiddag warm gegeten en net teveel chocolaaaaa in mijn waffel gepropt dus geen honger.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet eten maken, ik heb ook geen zin
Ik moet maandag en ik heb er nooit zin inquote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet dadelijk nog naar de kapper en heb geen zin.Dat komt ervan als je de afspraak aansluiten aan je werkdag plant... en vervolgens de dag vrij neemt.
Oh ja, dat moet ik ook nog, ben zo duf als een konijnquote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet eten maken, ik heb ook geen zin
Ik ook, kan ik een kwartier weg zijn, maar kapster en ik hebben altijd nogal wat bij te kletsen en dan ben ik een half uur verder.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik moet maandag en ik heb er nooit zin in, maar ik ben altijd snel klaar daar ik hoef alleen geknipt te worden
Ik moet afwassen, al fucking de hele week. De keuken is een tyfusbende, de vaatwasser is vol en schoon en moet leeg...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog, ben zo duf als een konijn
Afwassen moet ik ook nog.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet afwassen, al fucking de hele week. De keuken is een tyfusbende, de vaatwasser is vol en schoon en moet leeg...
Ik heb geen zinDe keuken zit er vandaag ook echt niet in
Oh ja, afwassen, dat moet vanavond ook nogquote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet afwassen, al fucking de hele week. De keuken is een tyfusbende, de vaatwasser is vol en schoon en moet leeg...
Ik heb geen zinDe keuken zit er vandaag ook echt niet in
Mijn machine doet wel, maar inruimen en uitruimen is teveel moeitequote:Op donderdag 1 december 2011 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, afwassen, dat moet vanavond ook nog
Morgen komt de monteur het kapotte onderdeel vervangen, de printplaat is stuk en dat onderdeel had de meneer van dinsdag niet bij zich... pfffff lalalalala....
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef Qwea het volgende:
ja hoor, het wordt steeds gekkerIk loop naar boven om het boodschappenlijstje te maken en ik had net ff met die dikkerd lopen ouwehoeren... Dus ik kom benee... weg Baloe. Dus ik sta echt zo van
wtf? Ik loop naar de keuken, staat die homo voor zijn zak voer te kijken en te piepen
TE PIEPEN!![]()
Nou ja, ik heb hem maar wat brokken gedaanBoefje.
Dat kun je zo verkeerd opvattenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Ynske het volgende:
en vooraf zal de komkommer wel naar binnen gewerkt zijn
Ja, dat is geen geheimquote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]je kan wel merken wie tweede in de roedel is daar.
GOORquote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hebt tegenwoordig stamppot in pot... ik wil zo graag iemand spreken die dat ooit gegeten heeft, ben zo benieuwd of het smaakt hoe het eruit ziet
quote:
morgenquote:
volgens mij kun je dan beter die unox stamppot uit het versvak pakkenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hebt tegenwoordig stamppot in pot... ik wil zo graag iemand spreken die dat ooit gegeten heeft, ben zo benieuwd of het smaakt hoe het eruit ziet
Broodjes knakworst hier. En wat rundvleessalade. Licht eten omdat we zo gaan sportenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
waarom eten jullie allemaal lekkers? Mo wil bonenuit pot.
![]()
![]()
En smaakt het echt naar een soort Olvarit, of is dat alleen het uiterlijk?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
GOOR
Ik dacht het laatst te eten "ff snel" want Mo had lasagne en ik had daar geen zin in. Ik heb uiteindelijk een broodje eiersalade gegetenGadverdamme.
Ik heb nog nooit Olvarit gehadquote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En smaakt het echt naar een soort Olvarit, of is dat alleen het uiterlijk?
ik ook, bijna.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh Boboti is lekker, heb ik net mn boodschappenlijst voor komende week klaar
Ik typ vaak een hele lap tekst in een PM, dan komt er effe iets tussendoor wat ik dan op een ander tabblad doe, dan heb ik op een gegeven moment zes tabjes open staan en klik ik alles behalve de laatste dicht en dan denk ik dat ik op Verzenden heb gedrukt al eerder bij die PM, maar dan istie dus pleitequote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Qwea het volgende:
Ik baal hier zo van he. Dan ben je iets aan het doen ( ik was net een PM aan het typen) en dan bedenk je "Ooh ja! Dat zal ik ff doen/kijken/whatever. Ff dit afmaken" en dan nog geen fucking 4 sec later ben ik kwijt wat ik wil doen. Dat heb ik keivaak en is bloed irritant
En toch, met Bink heb ik er ook zo lang over getwijfeld en dat ging dus prima.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, als Boe echt niet gek is met andere honden zou ik het hem serieus denk ik niet aandoen hoor, een andere hond in zijn huis, op die leeftijd nog...
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch, met Bink heb ik er ook zo lang over getwijfeld en dat ging dus prima.
Maar Q moet het idd goed overdenken!
Ik las net bij het teruglezen iets over 'jammer dat TS niet eerlijk in zijn OP is geweest' en ik ben aan het terugzoeken, maar waar gaat dat over dan?
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:51 schreef Qwea het volgende:
Ik heb het asiel gebeld voor info, de OP van TS klopt iig niet
De hond is niet weggedaan, maar in beslag genomenomdat er klachten waren dat er niet goed voor de hond werd gezorgd.
Goed, dat verandert niets natuurlijk.
Bel hem ff, misschien neemt er wel iemand opquote:Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef Qwea het volgende:
Faal, mo met een hoop lawaai aan de deur... hij is z'n foon kwijt. Ligt nog in de trein ws
PM.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch, met Bink heb ik er ook zo lang over getwijfeld en dat ging dus prima.
Maar Q moet het idd goed overdenken!
Ik las net bij het teruglezen iets over 'jammer dat TS niet eerlijk in zijn OP is geweest' en ik ben aan het terugzoeken, maar waar gaat dat over dan?
ja, niemand. Zal nog x doen iddquote:Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bel hem ff, misschien neemt er wel iemand op
Maar dat heb je vast al gedaan?
ooh, ja dat. Geen pm dusquote:
Hmmm...quote:
ooh dat is ook faalquote:Op donderdag 1 december 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik typ vaak een hele lap tekst in een PM, dan komt er effe iets tussendoor wat ik dan op een ander tabblad doe, dan heb ik op een gegeven moment zes tabjes open staan en klik ik alles behalve de laatste dicht en dan denk ik dat ik op Verzenden heb gedrukt al eerder bij die PM, maar dan istie dus pleite
uhu. En TS heeft per PM ook wel dingen uitgelegd hoor.. maar goed, ja. Nou ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm...
Maar in elk geval: beter voor de hond dan dat hij daar weg is en TS had dus in elk geval gelijk met het gedeelte in zijn posts over dat het voor de hond echt beter is als hij bij zijn moeder weg is.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 1 december 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm...
Maar in elk geval: beter voor de hond dan dat hij daar weg is en TS had dus in elk geval gelijk met het gedeelte in zijn posts over dat het voor de hond echt beter is als hij bij zijn moeder weg is.
Ik ben echt van ALLES kwijt geraakt... zonnebril, armband (dure!), ketting (dure!), fles bleekquote:Op donderdag 1 december 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
Wel kut trouwens, telefoon kwijt
Ik was gister mijn ov-chipkaart kwijt, overal gezocht maar kon hem niet vinden dus ik wilde hem blokkeren. Had ik net de site ingetypt waarop stond hoe ik hem moest blokkeren, belde het ziekenhuis dat ze hem hadden gevonden
ja, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
En ik moet heel eerlijk zeggen dat - zelfs al wist TS het - dat ik ergens wel snap dat hij dat detail heeft weggelaten in zijn OP. Omdat het dan binnen no-time over zijn moeder gaat, dan gaat men twijfelen of TS misschien zelf een dierenmishandelaar is terwijl al lang blijkt dat het hem enorm aan het hart gaat. Dus ergens snap ik het welHet gaat om de hond.
Asielquote:Op donderdag 1 december 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
Die info van dat uit huis gehaald, heb je dat van het asiel dus of via PM van TS?
Want als het 't laatste is, dan had je dat hier niet mogen zeggenDus even voor de zekerheid?
Oude hond v. ons in asiel, evt opzoeken?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
De meneer naast me ruikt naar patat en nu heb ik honger.
Over welk topic gaat het?
Jeetje, wat een topic. Ik heb niet alles gelezen, heb wel met TS te doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook!quote:
Da's me echt te kort door de bocht.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Kan zijn moeder dan wel voor hem zorgen?
Ik weet niet hoe oud TS is maar volgens mij is het beter als hij een eigen plekje krijgt. Maar hij??? geeft aan de hond al te verzorgen behalve 's morgens dan klopt er iets niet helemaal volgens mij. Dan moet hij er dus ook niet goed voor gezorgd hebben.
Ik snap wel dat hij die informatie achter wegen laat. Maar als hij aangeeft dat hij de hond eigenlijk al de hele dag verzorgde moet hij toch in de gaten gehad hebben dat er iets niet klopte. Als hij idd de leeftijd heeft die ik denk dat hij ongeveer heeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's me echt te kort door de bocht.
TS kan niet 24/7 bij zijn moeder zijn lijkt me en het kan toch mis gaan als hij er NIET bij is?
Dit bedoel ik dus eigenlijk met dat die info dus beter achterwege had kunnen blijven, mensen trekken er toch conclusies uit...
Maar als hij minderjarig is blijft de volwassene verantwoordelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij die informatie achter wegen laat. Maar als hij aangeeft dat hij de hond eigenlijk al de hele dag verzorgde moet hij toch in de gaten gehad hebben dat er iets niet klopte. Als hij idd de leeftijd heeft die ik denk dat hij ongeveer heeft.
Kan zijn dat hij altijd dacht als hij weg was dat het dan goed ging met de hond, dat zijn moeder er dan voor zorgde. En dat nu/later bleek dat dat niet zo was. Voor hetzelfde geld reageerde de moeder haar ziekte af op de hond, als niemand keek, weten wij veel. Of vergat ze hem water/eten te geven als TS een weekend niet thuis was.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij die informatie achter wegen laat. Maar als hij aangeeft dat hij de hond eigenlijk al de hele dag verzorgde moet hij toch in de gaten gehad hebben dat er iets niet klopte. Als hij idd de leeftijd heeft die ik denk dat hij ongeveer heeft.
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:03 schreef Qwea het volgende:
Mijn vriend is alleen alles behalve enthousiast... en ergens heeft hij ook wel een punt. Want je weet dus gewoon niet of het goed gaat... en als het niet goed gaat, moet Casper weer terug naar het asiel... ben je net aan hem gehecht, moet hij weg
Plus dat hij denkt dat Baloe nooit 100% te vertrouwen is... en dat hij altijd vanuit het niets voor Casper zijn strot kan gaan.Ergens wel te verwachten, maar ik trek me het lot van Casper ontzettend aan
![]()
Hij wil best een hondje een goed huis geven, maar is van mening dat dat gewoon niet zal gaan met Baloe
Oke ik zet het er een beetje lomp neer. En ik vind het echt heel erg sneu voor TS en Casper. En hoop dat hij en TS snel een ander huisje vinden. Volgens mij is het voor niets of niemand goed om op dit moment daar te wonen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij altijd dacht als hij weg was dat het dan goed ging met de hond, dat zijn moeder er dan voor zorgde. En dat nu/later bleek dat dat niet zo was. Voor hetzelfde geld reageerde de moeder haar ziekte af op de hond, als niemand keek, weten wij veel.
Maar dan schrik ik een beetje dus als er dan geroepen wordt letterlijk 'dan moet hij er dus ook niet goed voor gezorgd hebben'. Da's wrs precies de reden dat deze info eerst niet bekend was, die conclusies
En dat is best wel een understatement.quote:
Voor zijn moeder waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Oke ik zet het er een beetje lomp neer. En ik vind het echt heel erg sneu voor TS en Casper. En hoop dat hij en TS snel een ander huisje vinden. Volgens mij is het voor niets of niemand goed om op dit moment daar te wonen.
@Q jammer maar wel begrijpelijk
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Begrijpelijkvan mo ook trouwens.
Ik vind het zo jammer dat hij het niet gewoon wil proberen. En tuurlijk, ergens snap ik het wel... maar tochquote:Op donderdag 1 december 2011 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap het van jullie allebei, Q.
In Mo?quote:
Ja, in Mo. Mo kwam ook nog even met het kosten argument. Nou, dat vond ik onzin. Als er ooit een jongere hond komt, kan die ook vet vaak naar de DA moeten.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In Mo?
Die zal zoiets niet voor niks zeggen.Als ik hoor dat je nu al loopt te klooien Baloe, is een tweede oudje dan ook financieel verantwoord? Maar ik snap wel dat je er van baalt.
sukkelquote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef Oognip het volgende:
Ik zat me de hele tijd af te vragen waarom mijn oude nokia (want oude iPhone kapot) niet aan ging. Druk ik de hele tijd op het ophangknopje ipv de aan/uitknopik ging er vanuit dat je met het ophangknopje ook de telefoon aan/uit kan zetten
dat is ook vaak zo maar nu niet. Helemaal gefrustreerd al
Je mag mij wel bellenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef Oognip het volgende:
Ik heb nog 10 dagen om 40 euro beltegoed erdoorheen te jassen, wie kan ik gaan stalken want anders red ik het nooit
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag mij wel bellen. Ik. Zou niet weten waarom, maar het mag wel
.
Dat is aan TS dan denk ik, niet aan Q?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Is het niet een idee om alsnog Dierenthuis te benaderen voor Casper, Q? Misschien dat die hem een plekje kunnen bieden.
TS kan toch helemaal niets meer, het is zijn hond toch verder niet meer? Denk ook niet dat men per se geneigd is naar hem te luisteren, gezien de situatie....quote:Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is aan TS dan denk ik, niet aan Q?
Strikt gesproken nu aan het asiel....quote:Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is aan TS dan denk ik, niet aan Q?
Dierenthuis kan pas wat doen op het moment dat Casper lang in een asiel zit... en dat moet dan vanuit het asiel komen. Ik kan TS er nog op attenderen en dat die het er met het asiel overheeft en dat TS eventueel dierenthuis belt, maar aangezien de hond niet onder mijn hoedde is en het niet in mijn bezit is, heb ik geen bevoegdheid (helaas) om de hond aan te bieden aan DTH.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
TS kan toch helemaal niets meer, het is zijn hond toch verder niet meer? Denk ook niet dat men per se geneigd is naar hem te luisteren, gezien de situatie....
Ik dacht, omdat Q zich het lot van Casper zo aantrekt, dat ze dat misschien kan proberen... is er ook weer een stukje last van haar schouders... maar 't hoeft niet natuurlijk.
Maarmaarmaar.... ik heb nog geen neutrapearls!quote:
Je krijgt vast zo een speciale aanbiedingquote:Op donderdag 1 december 2011 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maarmaarmaar.... ik heb nog geen neutrapearls!
Nee, ik snap dat jij hem niet kan aanbiedenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dierenthuis kan pas wat doen op het moment dat Casper lang in een asiel zit... en dat moet dan vanuit het asiel komen. Ik kan TS er nog op attenderen en dat die het er met het asiel overheeft en dat TS eventueel dierenthuis belt, maar aangezien de hond niet onder mijn hoedde is en het niet in mijn bezit is, heb ik geen bevoegdheid (helaas) om de hond aan te bieden aan DTH.
Er zijn mensen als Q (niet veel, heel zeldzaamquote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat jij hem niet kan aanbiedenMaar het asiel wijzen op de mogelijkheid? Misschien zijn die contacten er allang hoor, dat weet ik verder niet....
Maar ik denk dat ik de bedoeling van DTH ook verkeerd heb begrepen, want ik dacht dat het ging om dieren die weinig tot geen zicht hebben op een baasje en dat de duur van het verblijf er niet toe deed, maar blijkbaar is dat anders, sorry
Nee, in principe heb je gelijk... maar dat is meer voor honden die bv vanwege agressie geen baasje meer zullen vinden, of vanwege extreme angst.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat jij hem niet kan aanbiedenMaar het asiel wijzen op de mogelijkheid? Misschien zijn die contacten er allang hoor, dat weet ik verder niet....
Maar ik denk dat ik de bedoeling van DTH ook verkeerd heb begrepen, want ik dacht dat het ging om dieren die weinig tot geen zicht hebben op een baasje en dat de duur van het verblijf er niet toe deed, maar blijkbaar is dat anders, sorry
Moet jij nog een hond?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zit voetbal te kijken, daar krijg je geen reclame voor Always inlegkruisjes met neutrapearls of incontinentieverbandjes
Als Q het DTH op de situatie kan wijzen, kan de TS dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 19:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
TS kan toch helemaal niets meer, het is zijn hond toch verder niet meer? Denk ook niet dat men per se geneigd is naar hem te luisteren, gezien de situatie....
Ik dacht, omdat Q zich het lot van Casper zo aantrekt, dat ze dat misschien kan proberen... is er ook weer een stukje last van haar schouders... maar 't hoeft niet natuurlijk.
Doe mij maar een poesjequote:
*knufquote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
ik had echt heel graag Casper in mijn roedel opgenomen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
Dat, want ik kreeg een PM van TS.. en daaruit bleek serieus dat hij volgens mij echt van Casper houdt en voor hem over heeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Q het DTH op de situatie kan wijzen, kan de TS dat ook natuurlijk
Zo bedoelde ik dat. TS lijkt enorm geneigd om alles te willen doen in het belang van de hond, dus waarom zouden ze niet naar hem luisteren? Ik denk zelfs júist wel![]()
Mja, ik weet niet waarom, maar ergens ben ik er bang voor.quote:Maar ik ga keihard duimen idd dat er een eigen baasje voor Casper komt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
Omdat mensen soms geneigd zijn vooroordelen te hebben? Maar misschien heb je gelijk en zie ik het te somber in, ik hoop hetquote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Q het DTH op de situatie kan wijzen, kan de TS dat ook natuurlijk
Zo bedoelde ik dat. TS lijkt enorm geneigd om alles te willen doen in het belang van de hond, dus waarom zouden ze niet naar hem luisteren? Ik denk zelfs júist wel![]()
Maar ik ga keihard duimen idd dat er een eigen baasje voor Casper komt.
Dat weet ie... en ik was er ook echt vol tegenin gegaan en had gewoon uiteindelijk voet bij stuk gehouden, als ik zeker wist dat hij het niet bij het juiste eind heeft. Maar dat weet ik niet zeker, want Baloe is onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Q, ik denk dat ik toch nog 'es met Mo zou praten, als ik jou was. Jij wil wel heel graag, dit is geen bevlieging, ik zou hem dat toch wel duidelijk maken. Zodat je niet boos bent/blijft/geen misverstanden/verwijten krijgt.....
Ik vind zijn argumenten logisch en verstandig klinken.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat weet ie... en ik was er ook echt vol tegenin gegaan en had gewoon uiteindelijk voet bij stuk gehouden, als ik zeker wist dat hij het niet bij het juiste eind heeft. Maar dat weet ik niet zeker, want Baloe is onvoorspelbaar.
Ervaring leert dat ik meestal wat wil en Mo zegt dat dat niet handig is en hij uiteindelijk toch gelijk heeft. En zeker met Baloe... omdat we allemaal weten hoe fel die kan reageren (Poekie die die meerdere keren heeft gegrepen, Blacky toen hij pup was, dat hondje zomaar op het veld waarbij hij op een haar na de slagader had gemist) en tuurlijk, dat is sinds zijn ballen eraf zijn stukken minder geworden... maar zoals Mo het zegt : En dan? Dat ga je naar school, dan doen ze het met toezicht prima... dan kom je terug, Casper dood want Baloe heeft hem aangevallenOf ze doen het niet goed, ben je aan Casper gehecht geraakt, doe je hem weer in het asiel. En dat is ook niet fair voor Casper.
Punt waar hij ook mee aankwam waren de kosten, maar die heb ik weggewuift, maar waar hij wil gelijk in heeft, alleen ergens vind ik dat bullshit ; Ik ben als het op mijn beesten aankomt nogal een wrak. Als Baloe wat heeft zit ik keisnel in de stress en als iemand het over hondjes hebben die doodgaan of op tv... dan zit ik zo een hele avond jankend naar Baloe te kijken. Mo gaf aan, dat het voor mij het gewoon zwaar zou zijn en ik er niet mee om kan gaan. 2 oudere honden, die al op leeftijd zijn (13 voor een herder is oud! echt oud!) en waarvan je weet dat ze geen 10 jaar meer leven.![]()
Mo is gewoon bang dat ik labiel wordt![]()
![]()
Ah, oke, dan zal het in elk geval niet zorgen voor misverstanden/verwijten, da's belangrijkquote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat weet ie... en ik was er ook echt vol tegenin gegaan en had gewoon uiteindelijk voet bij stuk gehouden, als ik zeker wist dat hij het niet bij het juiste eind heeft. Maar dat weet ik niet zeker, want Baloe is onvoorspelbaar.
Ervaring leert dat ik meestal wat wil en Mo zegt dat dat niet handig is en hij uiteindelijk toch gelijk heeft. En zeker met Baloe... omdat we allemaal weten hoe fel die kan reageren (Poekie die die meerdere keren heeft gegrepen, Blacky toen hij pup was, dat hondje zomaar op het veld waarbij hij op een haar na de slagader had gemist) en tuurlijk, dat is sinds zijn ballen eraf zijn stukken minder geworden... maar zoals Mo het zegt : En dan? Dat ga je naar school, dan doen ze het met toezicht prima... dan kom je terug, Casper dood want Baloe heeft hem aangevallenOf ze doen het niet goed, ben je aan Casper gehecht geraakt, doe je hem weer in het asiel. En dat is ook niet fair voor Casper.
Punt waar hij ook mee aankwam waren de kosten, maar die heb ik weggewuift, maar waar hij wil gelijk in heeft, alleen ergens vind ik dat bullshit ; Ik ben als het op mijn beesten aankomt nogal een wrak. Als Baloe wat heeft zit ik keisnel in de stress en als iemand het over hondjes hebben die doodgaan of op tv... dan zit ik zo een hele avond jankend naar Baloe te kijken. Mo gaf aan, dat het voor mij het gewoon zwaar zou zijn en ik er niet mee om kan gaan. 2 oudere honden, die al op leeftijd zijn (13 voor een herder is oud! echt oud!) en waarvan je weet dat ze geen 10 jaar meer leven.![]()
![]()
Hoe jammer het ook is Mo kent je natuurlijk wel het beste en Baloe ook en je geeft hem zelf ook al deels gelijk, dus ik denk dat het idd verstandiger is om Casper niet in huis te halen.'quote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik heb zijn nummer gewist, z'n mailadres e.d.. Ik kreeg vandaag mijn spullen per post afgeleverd dus het is klaar nuquote:Op donderdag 1 december 2011 19:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
heb je je ex nog gesproken? Als ik vragen mag
Heftig.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn nummer gewist, z'n mailadres e.d.. Ik kreeg vandaag mijn spullen per post afgeleverd dus het is klaar nu.
Nee.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
Kunnen jullie allemaal stoppen met Mo te zijn?Het is de bedoeling dat jullie zeggen dat Mo een lul is en dat ik gelijk heb.
![]()
Mja, ik zie het als een keuze... Of ik blijf verdrietig en vastklampen aan hem, of ik jank even goed en laat het allemaal van me afvallen.quote:
Die ga ik ook kijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Zo maar eens een chickflick kijken.
Penelope begint zo: http://www.imdb.com/title/tt0472160/
Ja, dat teken ik dus niet hequote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, ik ging een foto van de beer zijn penis maken
En dan vind je het gek dat je er niet aan mag. Freak!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, ik ging een foto van de beer zijn penis maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar waar dat roze lijntje loopt, daar mag ik dus NIET aankomen/smeren. Ook niet heel zachtjes.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik smeer hydrocortidermquote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef Cat22 het volgende:
Arme BoeBoe.![]()
Ik zou haast zeggen dat je er een katoenen lapje tussen moet leggen, dan broeit het niet zo. Maar dan moet hij ook een onderbroekje aan.![]()
Wat smeer je?
Dat zou afdoende moeten zijn voor zo'n onrustig huidje.quote:
Ja, dat zou je verwachten icm mef AB...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou afdoende moeten zijn voor zo'n onrustig huidje.
Dat dusquote:Op donderdag 1 december 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zie het als een keuze... Of ik blijf verdrietig en vastklampen aan hem, of ik jank even goed en laat het allemaal van me afvallen.
Dat laatste heb ik gedaan. Ik verdien ook gewoon iemand die voor mij gaat
!
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:50 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
als jullie in de spoilers kijken, snappen jullie waarom ik keizielig benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is idd keizielig arme BaloeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar waar dat roze lijntje loopt, daar mag ik dus NIET aankomen/smeren. Ook niet heel zachtjes., ik hoop dat hij gauw beter is.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Heb jij ook dat je de hoofdrolspeler eigenlijk best lelijk vindt, maar ergens ook woest aantrekkelijk?quote:
Bedoel je Christina of Jamesquote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je de hoofdrolspeler eigenlijk best lelijk vindt, maar ergens ook woest aantrekkelijk?
Whut?quote:
Dat had Q meegekregen van de dermatoloog voor de teentjes... te gebruiken icm zinkolie. Maar ik dacht dat Samzz een grapje maaktequote:
Die Jamesquote:Op donderdag 1 december 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedoel je Christina of James?
Ik vind James echt! Je moet 'm eens zien in Atonement, mjammie
.
Honing heeft geneeskrachtige eigenschappen dus die vond ik wel logisch. Een bleekbehandeling op kapotte huid was nieuw voor mij.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat had Q meegekregen van de dermatoloog voor de teentjes... te gebruiken icm zinkolie. Maar ik dacht dat Samzz een grapje maakte
Btw Q, hoe is het met het bleek-experiment?
Hij is zó leukquote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die JamesIk ken hem verder niet.
Maar toen hij voor het eerst in beeld kwam in deze film dacht ik 'hmz' en nu vind ik hem leuk
Christina vond ik vroeger niet echt mooi maar in deze film staat zelfs die rare neus haar mooi.
Die ga ik van het weekend kijken dan! Dank voor de tip! Heb al even gekeken op imdbquote:Op donderdag 1 december 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is zó leuk. Atonement is wel echt een aanrader trouwens!
Ingel!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Aloha![]()
Q, je hebt een verstandige vriend![]()
![]()
En BoeBoe's piempie ziet er idd pijnlijk uit
Op wat dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Catteke, Greys![]()
Meneer I. en ik zitten beide te I-boodhunten
Jullie ook al?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Catteke, Greys![]()
Meneer I. en ik zitten beide te I-boodhunten
nee, maar dat plakt toch ook enorm?quote:
Ik zou me er eerder zorgen om maken dat Baloe het meteen oplikt. Zoveel zoetigheid lijkt me niet goed voor een hond.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, maar dat plakt toch ook enorm?
Nou ja, ik denk wel goed.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat had Q meegekregen van de dermatoloog voor de teentjes... te gebruiken icm zinkolie. Maar ik dacht dat Samzz een grapje maakte
Btw Q, hoe is het met het bleek-experiment?
nou ja, dat kan niet natuulkquote:Op donderdag 1 december 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou me er eerder zorgen om maken dat Baloe het meteen oplikt. Zoveel zoetigheid lijkt me niet goed voor een hond.
Serieus? Met alleen bleek?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk wel goed.
*sok uittrekt*
ja, tis minder. Niet weg, wel minder
En ik heb geeneens zinkolie gekocht
Dat hij dat doet wil niet zeggen dat het niet slecht voor hem is he?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:45 schreef Qwea het volgende:
Baloe likt ook altijd luchtigtoetje schaaltjes van ons uit hooris ook zoet
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Met alleen bleek?
De klopboormachine en ik wil een vriezertquote:
Grastrimmer, decoupeerzaag en zaklampen hierquote:Op donderdag 1 december 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jullie ook al?Kom je meekletsen? iBood #134 - Mediaplayer voor Maraca
Ik heb een stel zaklampen gekocht.
Omdat het heul goedkoop is en naar sommige kun je niet eens kijken en dan ist al uitverkocht.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
Ihingggggggggg, want is er nou zo leuk aan dat hunten, ik heb net een kwartier naar een mediaspelert zitten staren
HAI ING!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De klopboormachine en ik wil een vriezert
[..]
Grastrimmer, decoupeerzaag en zaklampen hier
ibood is kutquote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
Ihingggggggggg, want is er nou zo leuk aan dat hunten, ik heb net een kwartier naar een mediaspelert zitten staren
Heb ik ook over getwijfeld.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat het heul goedkoop is en naar sommige kun je niet eens kijken en dan ist al uitverkocht.
Er was ook een Hoover robotstofzuiger en ik zat zoooo te twijfelen, maar 200 euro uitgeven aan iets waarvan ik geen tijd heb om te googlen
Ik wil ook een boxquote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik ook over getwijfeld.![]()
Nu is die stomme bedrijfskopieermachine er weer.Ik wil een box. Omdat het kán!
Zaklampen.
Jij haalt zo wel heel erg de lol van het hunten wegquote:Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef Qwea het volgende:
Lol, dat Oki ding, 159,95
http://www.beslist.nl/com(...)er_-_scanner%29.html
144,95
Janee!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Weet je of er ook een vriezert voorbij gaat komen?
Ik heb vandaag 4 nieuwe broeken en laarzen gekregen van mijn beebquote:
Iets wat je wil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat liefquote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 4 nieuwe broeken en laarzen gekregen van mijn beeb
Doe mij zo'n beeb.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 4 nieuwe broeken en laarzen gekregen van mijn beeb
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Janee!![]()
![]()
Zag jij de Dora mp3 spelert ook al aan je neus voorbij gaan? En de Spongebob dvd spelert?
Ja, sorryquote:Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij haalt zo wel heel erg de lol van het hunten weg
Als je wil mag je de onze overnemenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Omdat het heul goedkoop is en naar sommige kun je niet eens kijken en dan ist al uitverkocht.
Er was ook een Hoover robotstofzuiger en ik zat zoooo te twijfelen, maar 200 euro uitgeven aan iets waarvan ik geen tijd heb om te googlen
Die licht geeft! Zohey!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Maar gelukkig heb ik nu een Starwars pokerset
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |