Bedoel je Christina of Jamesquote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je de hoofdrolspeler eigenlijk best lelijk vindt, maar ergens ook woest aantrekkelijk?
Whut?quote:
Dat had Q meegekregen van de dermatoloog voor de teentjes... te gebruiken icm zinkolie. Maar ik dacht dat Samzz een grapje maaktequote:
Die Jamesquote:Op donderdag 1 december 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedoel je Christina of James?
Ik vind James echt! Je moet 'm eens zien in Atonement, mjammie
.
Honing heeft geneeskrachtige eigenschappen dus die vond ik wel logisch. Een bleekbehandeling op kapotte huid was nieuw voor mij.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat had Q meegekregen van de dermatoloog voor de teentjes... te gebruiken icm zinkolie. Maar ik dacht dat Samzz een grapje maakte
Btw Q, hoe is het met het bleek-experiment?
Hij is zó leukquote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die JamesIk ken hem verder niet.
Maar toen hij voor het eerst in beeld kwam in deze film dacht ik 'hmz' en nu vind ik hem leuk
Christina vond ik vroeger niet echt mooi maar in deze film staat zelfs die rare neus haar mooi.
Die ga ik van het weekend kijken dan! Dank voor de tip! Heb al even gekeken op imdbquote:Op donderdag 1 december 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is zó leuk. Atonement is wel echt een aanrader trouwens!
Ingel!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Aloha![]()
Q, je hebt een verstandige vriend![]()
![]()
En BoeBoe's piempie ziet er idd pijnlijk uit
Op wat dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Catteke, Greys![]()
Meneer I. en ik zitten beide te I-boodhunten
Jullie ook al?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Catteke, Greys![]()
Meneer I. en ik zitten beide te I-boodhunten
nee, maar dat plakt toch ook enorm?quote:
Ik zou me er eerder zorgen om maken dat Baloe het meteen oplikt. Zoveel zoetigheid lijkt me niet goed voor een hond.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, maar dat plakt toch ook enorm?
Nou ja, ik denk wel goed.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat had Q meegekregen van de dermatoloog voor de teentjes... te gebruiken icm zinkolie. Maar ik dacht dat Samzz een grapje maakte
Btw Q, hoe is het met het bleek-experiment?
nou ja, dat kan niet natuulkquote:Op donderdag 1 december 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou me er eerder zorgen om maken dat Baloe het meteen oplikt. Zoveel zoetigheid lijkt me niet goed voor een hond.
Serieus? Met alleen bleek?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk wel goed.
*sok uittrekt*
ja, tis minder. Niet weg, wel minder
En ik heb geeneens zinkolie gekocht
Dat hij dat doet wil niet zeggen dat het niet slecht voor hem is he?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:45 schreef Qwea het volgende:
Baloe likt ook altijd luchtigtoetje schaaltjes van ons uit hooris ook zoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |