En daar zou ze van gaanquote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef Muis006 het volgende:
Misschien is het de sterfdag van John?
Ik had eerder gedacht dat ze dan haar ontbijtje had laten staan.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja want ze is er overstuur van.
Wel even nadenken he
Wordt Catwhisperer en kom erachterquote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had eerder gedacht dat ze dan haar ontbijtje had laten staan.Maja, zoveel weet ik natuurlijk ook niet van de emotie der kattin.
Ik ben erachter! Yoko is een emotie-eter!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wordt Catwhisperer en kom erachter
jammer van al dat lelijke ontplofte haarquote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooooooooh ik ben echt zo verliefd
En dan oppassen dat er geen regenbui overheen gaat.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Moet je dan elke ochtend drie uur eerder je bed uit om de hond te stylen?
OH-oh, die is echt over the top!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, arme Puckquote:Op donderdag 1 december 2011 14:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoals Strega zegt compleet over the top maar dat heeft juist wel iets![]()
Nou mijn kind kan Ean een hand geven. Spugen achterin de auto terwijl we net boodschappen zouden doen![]()
Arm ventje
Bwehehequote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat vannacht dus even flink schrikken voor julliequote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Het zal wel heersen. Beterschap voor Puck.
Ze is nog hangerig maar als een stuk fitter.
Is ze zo klein?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zei gisteren al tegen een vriendin, als ik die toypoedel zou hebben zou Billy dr als een of andere megavuilnisbak naast lopen, met al zn schoonheid
![]()
En dat poedeltje is denk ik kleiner dan Kees is
Oh, die zou ik dus Amy noemenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een modelletjequote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En jij eenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bwehehe
Die bolletjes om de pootjes vind ik wel schattig zelfs!
Beterschap voor alle zieken!
Dank je!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef Strega het volgende:
[..]
En jij eenvoor de goede berichten.
Als je het heel graag wilt en als het kan, zou ik zeggen "Go for it, Girl"quote:Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Jean-Marie wilde ik altijd.
Maar dat kan dus echt nie meer he.
Sjon en Jean.
Kutjebef, ik ga nie wachten tot Sjon ook dood is voor ik dr een neem
Hé gelukkig, misschien dus een soort buikgriepje.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik wil dr niet nu een, maar ik wil wel eens echt gaan kijken waar ter wereld de beste fokkers zitten en zo, ik vind alle honden van die chinese kerel echt geniaal geweldig!
Ow en met Chico gaat het beter dan gisteren, vanmorgen wel nog twee keer binnen gespetterpoept, maar hij is al veel beter te pas, gisteren was ie echt rusteloos en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |