En toch, met Bink heb ik er ook zo lang over getwijfeld en dat ging dus prima.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, als Boe echt niet gek is met andere honden zou ik het hem serieus denk ik niet aandoen hoor, een andere hond in zijn huis, op die leeftijd nog...
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch, met Bink heb ik er ook zo lang over getwijfeld en dat ging dus prima.
Maar Q moet het idd goed overdenken!
Ik las net bij het teruglezen iets over 'jammer dat TS niet eerlijk in zijn OP is geweest' en ik ben aan het terugzoeken, maar waar gaat dat over dan?
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:51 schreef Qwea het volgende:
Ik heb het asiel gebeld voor info, de OP van TS klopt iig niet
De hond is niet weggedaan, maar in beslag genomenomdat er klachten waren dat er niet goed voor de hond werd gezorgd.
Goed, dat verandert niets natuurlijk.
Bel hem ff, misschien neemt er wel iemand opquote:Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef Qwea het volgende:
Faal, mo met een hoop lawaai aan de deur... hij is z'n foon kwijt. Ligt nog in de trein ws
PM.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch, met Bink heb ik er ook zo lang over getwijfeld en dat ging dus prima.
Maar Q moet het idd goed overdenken!
Ik las net bij het teruglezen iets over 'jammer dat TS niet eerlijk in zijn OP is geweest' en ik ben aan het terugzoeken, maar waar gaat dat over dan?
ja, niemand. Zal nog x doen iddquote:Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bel hem ff, misschien neemt er wel iemand op
Maar dat heb je vast al gedaan?
ooh, ja dat. Geen pm dusquote:
Hmmm...quote:
ooh dat is ook faalquote:Op donderdag 1 december 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik typ vaak een hele lap tekst in een PM, dan komt er effe iets tussendoor wat ik dan op een ander tabblad doe, dan heb ik op een gegeven moment zes tabjes open staan en klik ik alles behalve de laatste dicht en dan denk ik dat ik op Verzenden heb gedrukt al eerder bij die PM, maar dan istie dus pleite
uhu. En TS heeft per PM ook wel dingen uitgelegd hoor.. maar goed, ja. Nou ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm...
Maar in elk geval: beter voor de hond dan dat hij daar weg is en TS had dus in elk geval gelijk met het gedeelte in zijn posts over dat het voor de hond echt beter is als hij bij zijn moeder weg is.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 1 december 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm...
Maar in elk geval: beter voor de hond dan dat hij daar weg is en TS had dus in elk geval gelijk met het gedeelte in zijn posts over dat het voor de hond echt beter is als hij bij zijn moeder weg is.
Ik ben echt van ALLES kwijt geraakt... zonnebril, armband (dure!), ketting (dure!), fles bleekquote:Op donderdag 1 december 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
Wel kut trouwens, telefoon kwijt
Ik was gister mijn ov-chipkaart kwijt, overal gezocht maar kon hem niet vinden dus ik wilde hem blokkeren. Had ik net de site ingetypt waarop stond hoe ik hem moest blokkeren, belde het ziekenhuis dat ze hem hadden gevonden
ja, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
En ik moet heel eerlijk zeggen dat - zelfs al wist TS het - dat ik ergens wel snap dat hij dat detail heeft weggelaten in zijn OP. Omdat het dan binnen no-time over zijn moeder gaat, dan gaat men twijfelen of TS misschien zelf een dierenmishandelaar is terwijl al lang blijkt dat het hem enorm aan het hart gaat. Dus ergens snap ik het welHet gaat om de hond.
Asielquote:Op donderdag 1 december 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
Die info van dat uit huis gehaald, heb je dat van het asiel dus of via PM van TS?
Want als het 't laatste is, dan had je dat hier niet mogen zeggenDus even voor de zekerheid?
Oude hond v. ons in asiel, evt opzoeken?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
De meneer naast me ruikt naar patat en nu heb ik honger.
Over welk topic gaat het?
Jeetje, wat een topic. Ik heb niet alles gelezen, heb wel met TS te doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oude hond v. ons in asiel, evt opzoeken?
Dat dacht ik dus ook!quote:
Da's me echt te kort door de bocht.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Kan zijn moeder dan wel voor hem zorgen?
Ik weet niet hoe oud TS is maar volgens mij is het beter als hij een eigen plekje krijgt. Maar hij??? geeft aan de hond al te verzorgen behalve 's morgens dan klopt er iets niet helemaal volgens mij. Dan moet hij er dus ook niet goed voor gezorgd hebben.
Ik snap wel dat hij die informatie achter wegen laat. Maar als hij aangeeft dat hij de hond eigenlijk al de hele dag verzorgde moet hij toch in de gaten gehad hebben dat er iets niet klopte. Als hij idd de leeftijd heeft die ik denk dat hij ongeveer heeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's me echt te kort door de bocht.
TS kan niet 24/7 bij zijn moeder zijn lijkt me en het kan toch mis gaan als hij er NIET bij is?
Dit bedoel ik dus eigenlijk met dat die info dus beter achterwege had kunnen blijven, mensen trekken er toch conclusies uit...
Maar als hij minderjarig is blijft de volwassene verantwoordelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij die informatie achter wegen laat. Maar als hij aangeeft dat hij de hond eigenlijk al de hele dag verzorgde moet hij toch in de gaten gehad hebben dat er iets niet klopte. Als hij idd de leeftijd heeft die ik denk dat hij ongeveer heeft.
Kan zijn dat hij altijd dacht als hij weg was dat het dan goed ging met de hond, dat zijn moeder er dan voor zorgde. En dat nu/later bleek dat dat niet zo was. Voor hetzelfde geld reageerde de moeder haar ziekte af op de hond, als niemand keek, weten wij veel. Of vergat ze hem water/eten te geven als TS een weekend niet thuis was.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij die informatie achter wegen laat. Maar als hij aangeeft dat hij de hond eigenlijk al de hele dag verzorgde moet hij toch in de gaten gehad hebben dat er iets niet klopte. Als hij idd de leeftijd heeft die ik denk dat hij ongeveer heeft.
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:03 schreef Qwea het volgende:
Mijn vriend is alleen alles behalve enthousiast... en ergens heeft hij ook wel een punt. Want je weet dus gewoon niet of het goed gaat... en als het niet goed gaat, moet Casper weer terug naar het asiel... ben je net aan hem gehecht, moet hij weg
Plus dat hij denkt dat Baloe nooit 100% te vertrouwen is... en dat hij altijd vanuit het niets voor Casper zijn strot kan gaan.Ergens wel te verwachten, maar ik trek me het lot van Casper ontzettend aan
![]()
Hij wil best een hondje een goed huis geven, maar is van mening dat dat gewoon niet zal gaan met Baloe
Oke ik zet het er een beetje lomp neer. En ik vind het echt heel erg sneu voor TS en Casper. En hoop dat hij en TS snel een ander huisje vinden. Volgens mij is het voor niets of niemand goed om op dit moment daar te wonen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij altijd dacht als hij weg was dat het dan goed ging met de hond, dat zijn moeder er dan voor zorgde. En dat nu/later bleek dat dat niet zo was. Voor hetzelfde geld reageerde de moeder haar ziekte af op de hond, als niemand keek, weten wij veel.
Maar dan schrik ik een beetje dus als er dan geroepen wordt letterlijk 'dan moet hij er dus ook niet goed voor gezorgd hebben'. Da's wrs precies de reden dat deze info eerst niet bekend was, die conclusies
En dat is best wel een understatement.quote:
Voor zijn moeder waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Oke ik zet het er een beetje lomp neer. En ik vind het echt heel erg sneu voor TS en Casper. En hoop dat hij en TS snel een ander huisje vinden. Volgens mij is het voor niets of niemand goed om op dit moment daar te wonen.
@Q jammer maar wel begrijpelijk
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Begrijpelijkvan mo ook trouwens.
Ik vind het zo jammer dat hij het niet gewoon wil proberen. En tuurlijk, ergens snap ik het wel... maar tochquote:Op donderdag 1 december 2011 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap het van jullie allebei, Q.
In Mo?quote:
Ja, in Mo. Mo kwam ook nog even met het kosten argument. Nou, dat vond ik onzin. Als er ooit een jongere hond komt, kan die ook vet vaak naar de DA moeten.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In Mo?
Die zal zoiets niet voor niks zeggen.Als ik hoor dat je nu al loopt te klooien Baloe, is een tweede oudje dan ook financieel verantwoord? Maar ik snap wel dat je er van baalt.
sukkelquote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef Oognip het volgende:
Ik zat me de hele tijd af te vragen waarom mijn oude nokia (want oude iPhone kapot) niet aan ging. Druk ik de hele tijd op het ophangknopje ipv de aan/uitknopik ging er vanuit dat je met het ophangknopje ook de telefoon aan/uit kan zetten
dat is ook vaak zo maar nu niet. Helemaal gefrustreerd al
Je mag mij wel bellenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef Oognip het volgende:
Ik heb nog 10 dagen om 40 euro beltegoed erdoorheen te jassen, wie kan ik gaan stalken want anders red ik het nooit
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag mij wel bellen. Ik. Zou niet weten waarom, maar het mag wel
.
Dat is aan TS dan denk ik, niet aan Q?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Is het niet een idee om alsnog Dierenthuis te benaderen voor Casper, Q? Misschien dat die hem een plekje kunnen bieden.
TS kan toch helemaal niets meer, het is zijn hond toch verder niet meer? Denk ook niet dat men per se geneigd is naar hem te luisteren, gezien de situatie....quote:Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is aan TS dan denk ik, niet aan Q?
Strikt gesproken nu aan het asiel....quote:Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is aan TS dan denk ik, niet aan Q?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |