En daar zou ze van gaanquote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef Muis006 het volgende:
Misschien is het de sterfdag van John?
Ik had eerder gedacht dat ze dan haar ontbijtje had laten staan.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja want ze is er overstuur van.
Wel even nadenken he
Wordt Catwhisperer en kom erachterquote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had eerder gedacht dat ze dan haar ontbijtje had laten staan.Maja, zoveel weet ik natuurlijk ook niet van de emotie der kattin.
Ik ben erachter! Yoko is een emotie-eter!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wordt Catwhisperer en kom erachter
jammer van al dat lelijke ontplofte haarquote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooooooooh ik ben echt zo verliefd
En dan oppassen dat er geen regenbui overheen gaat.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Moet je dan elke ochtend drie uur eerder je bed uit om de hond te stylen?
OH-oh, die is echt over the top!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, arme Puckquote:Op donderdag 1 december 2011 14:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoals Strega zegt compleet over the top maar dat heeft juist wel iets![]()
Nou mijn kind kan Ean een hand geven. Spugen achterin de auto terwijl we net boodschappen zouden doen![]()
Arm ventje
Bwehehequote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat vannacht dus even flink schrikken voor julliequote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Het zal wel heersen. Beterschap voor Puck.
Ze is nog hangerig maar als een stuk fitter.
Is ze zo klein?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zei gisteren al tegen een vriendin, als ik die toypoedel zou hebben zou Billy dr als een of andere megavuilnisbak naast lopen, met al zn schoonheid
![]()
En dat poedeltje is denk ik kleiner dan Kees is
Oh, die zou ik dus Amy noemenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een modelletjequote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En jij eenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bwehehe
Die bolletjes om de pootjes vind ik wel schattig zelfs!
Beterschap voor alle zieken!
Dank je!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef Strega het volgende:
[..]
En jij eenvoor de goede berichten.
Als je het heel graag wilt en als het kan, zou ik zeggen "Go for it, Girl"quote:Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Jean-Marie wilde ik altijd.
Maar dat kan dus echt nie meer he.
Sjon en Jean.
Kutjebef, ik ga nie wachten tot Sjon ook dood is voor ik dr een neem
Hé gelukkig, misschien dus een soort buikgriepje.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik wil dr niet nu een, maar ik wil wel eens echt gaan kijken waar ter wereld de beste fokkers zitten en zo, ik vind alle honden van die chinese kerel echt geniaal geweldig!
Ow en met Chico gaat het beter dan gisteren, vanmorgen wel nog twee keer binnen gespetterpoept, maar hij is al veel beter te pas, gisteren was ie echt rusteloos en zo.
Oognip!quote:
Ooooohquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat vast over die poedel
Kijk, deze krijgt Chico :
[ afbeelding ]
![]()
Ach wat lief, ik vond die met de rendieren ook heel leukquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Leuk! En het rendier pak ook!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Is ie toch al, of was dat nou Sjon? Nee, Chico heeft pattasquote:Op donderdag 1 december 2011 15:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Chico is de hipste nakie van Maastricht straks
Wat zij zegt ^^quote:Op donderdag 1 december 2011 15:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Is ie toch al, of was dat nou Sjon? Nee, Chico heeft pattas
Ja en nee. Maar ik ben ervan overtuigd ergens, dat hij het uiteindelijk zal accepteren.quote:
Ik had het al gelezen en vind het mooi van je dat je dat wil doenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
Oude hond v. ons in asiel, evt opzoeken?
Fuck me, maar ik zit er echt serieus aan te denken. Beest maalt al de hele dag door mijn hoofd heen. En ik wil hem een goed huisje geven.
Nee, want ik las het topic vanmorgen pas en Mo is pas straks thuis. Dus ik ga het straks wel opbrengen. Maar het enige waar ik mee zit : Wat als het niet wil. Kan het beestje dan weer terug.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen en vind het mooi van je dat je dat wil doen, maar heb je het er al met MM over gehad en idd eerst kijken hoe Baloe reageert.
Ik heb het gelezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
Oude hond v. ons in asiel, evt opzoeken?
Fuck me, maar ik zit er echt serieus aan te denken. Beest maalt al de hele dag door mijn hoofd heen. En ik wil hem een goed huisje geven.
Ik las het en vond het haske lief.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want ik las het topic vanmorgen pas en Mo is pas straks thuis. Dus ik ga het straks wel opbrengen. Maar het enige waar ik mee zit : Wat als het niet wil. Kan het beestje dan weer terug.
Zo is Daartje hier ook gekomenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en nee. Maar ik ben ervan overtuigd ergens, dat hij het uiteindelijk zal accepteren.
Ja, ik heb daar ook vreselijk veel moeite meequote:Op donderdag 1 december 2011 15:45 schreef indaha het volgende:
Ja erg he voor zo'n beestje , ik heb daar echt moeite mee om zo'n verhalen te lezen.
Ja, ik ook. Ik heb er toen echt een trauma van gehad.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo is Daartje hier ook gekomen
[..]
Ja, ik heb daar ook vreselijk veel moeite mee
Ja, dat zijn van die dingen die je altijd bijblijvenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
De poedel van mn oma die wilde ik als studente zo graag, dat was ook echt mijn hondje, en die hebben ze stiekem weggedaan zonder dat ik het wist toen mn oma naar een verzorgingstehuis ging, oh wat ben ik daar jarenlang woest over geweest zeg...
Ik heb iig het asiel gebeld en ook aangegeven niet over 1 nacht ijs te gaan. Mocht Mike zoiets hebben van "we kunnen wel kijken" kunnen we altijd langskomen om kennis te maken met hem. Dan volgt er nog een 2de , 3de en eventueel meer kennismakingen, met Baloe er ook bij. En van daaruit kunnen we ook kijken hoe het gaat en of het een optie is.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Misschien eerst op proef proberen?Buiten of zo?
Tis ook een vreselijk verhaal. Zo'n oude hond, hij snapt er waarschijnlijk niets van.
Ook heel sneu voor de TS.
(wij gingen verhuizen toen ik een jaar of 13 was, mijn moeder die niet van honden hield heeft toen besloten dat de hond ergens heen moest, met meer ruimte. Ik heb geloof ik een week niet tegen haar gepraat. Mijn vader is de hond één keer gaan opzoeken, hij had het goed daar op de boerderij, maar mijn vader kwam zo'n beetje jankend thuis. De hond had hem zo wat opgevreten en wilde z'n voeten niet loslaten. Hij is niet meer gegaan, het arme dier is een week totaal van slag geweest.
Ja wat is leuk? Leuk als in kom we gaan vrolijk ravotten? Geen idee, nooit gedaanquote:Op donderdag 1 december 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Vindt Boe andere honden überhaupt wel leuk?
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef indaha het volgende:
O Cat heb ik nog omruilgarantie op die Houdini van jou, want nog even en ik zit in de gevangenis hier ipv de katten
![]()
Fijn alles in de tuin afgemaakt dacht ik, nu heeft hij weer iets nieuws, hij neemt een grote aanloop en springt in de heg en loopt er gewoon boven overheen en volgens mij deed hij dit ook nog.
Ja, wat dat aangaat ben ik nog altijd blij dat we Bullie toen hebben gehaald. Helaas wat ons betreft te kort, maar ik weet dat hij toch nog bijna twee jaar gelukkig is geweest hier.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb iig het asiel gebeld en ook aangegeven niet over 1 nacht ijs te gaan. Mocht Mike zoiets hebben van "we kunnen wel kijken" kunnen we altijd langskomen om kennis te maken met hem. Dan volgt er nog een 2de , 3de en eventueel meer kennismakingen, met Baloe er ook bij. En van daaruit kunnen we ook kijken hoe het gaat en of het een optie is.
Dus dat is wel fijn, dat mocht het daar niet klikken al met ons en casper of met Baloe en Casper, dat het daar al duidelijk is en we er dan gewoon niet aan moeten beginnen.
Goed. Ik ga het er met Mo overhebben.
*eens diep zucht*
Ik ben jarenlang zo woest op die ooms en tantes van me geweestquote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die dingen die je altijd bijblijven
Verstandige aanpak, lijkt me. Beter wat langer de tijd nemen als overhaaste beslissingen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb iig het asiel gebeld en ook aangegeven niet over 1 nacht ijs te gaan. Mocht Mike zoiets hebben van "we kunnen wel kijken" kunnen we altijd langskomen om kennis te maken met hem. Dan volgt er nog een 2de , 3de en eventueel meer kennismakingen, met Baloe er ook bij. En van daaruit kunnen we ook kijken hoe het gaat en of het een optie is.
Dus dat is wel fijn, dat mocht het daar niet klikken al met ons en casper of met Baloe en Casper, dat het daar al duidelijk is en we er dan gewoon niet aan moeten beginnen.
*eens diep zucht*
Dat zei ik dus ook al. Ik heb ook aangegeven dat ik geen ideale 1ste keus ben, maar dat ik het ook niet zie zitten om Casper daar te laten zitten tot hij doodgaat.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verstandige aanpak, lijkt me. Beter wat langer de tijd nemen als overhaaste beslissingen.
En mocht zich in de tussentijd een ander baasje melden, dan is dat alleen maar meegenomen voor Casper.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
*eens diep zucht*
Dat snap ik dus écht niet... was voor je oma toch ook leuker geweest om het hondje nog zo dicht in de buurt te hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
De poedel van mn oma die wilde ik als studente zo graag, dat was ook echt mijn hondje, en die hebben ze stiekem weggedaan zonder dat ik het wist toen mn oma naar een verzorgingstehuis ging, oh wat ben ik daar jarenlang woest over geweest zeg...
Zijn leeftijd heeft er niet zoveel mee te maken hoor. Ook hij kan nog gewoon andere honden accepteren. Als ik nou een drukke pup in huis zou halen, zou ik je gelijk geven. Dat doe ik hem niet aan. Maar voor wat betreft het Senior met Senior gedeelte... mhaw.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, als Boe echt niet gek is met andere honden zou ik het hem serieus denk ik niet aandoen hoor, een andere hond in zijn huis, op die leeftijd nog...
Ja precies. Dan heeft hij toch nog die 2 jaar gehad. En heeft hij liefdevol kunnen sterven. Ik haat het om te weten dat er zo'n oudje in het asiel zit en misschien er ook wel in doodgaat.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wat dat aangaat ben ik nog altijd blij dat we Bullie toen hebben gehaald. Helaas wat ons betreft te kort, maar ik weet dat hij toch nog bijna twee jaar gelukkig is geweest hier.
Mijn man heeft hem uitgezocht ja , dat zeg ik hem ook regelmatigquote:Op donderdag 1 december 2011 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een apie! Maar je hebt hem zelf uitgezocht dus ruilen is er niet bij. Niet dat ik hier nog iets heb om te ruilen overigens, mijn huidig materiaal is van andere bouwjaren.
Meh. Dat zei de fysio vandaag ook al toen ik het met haar over Casper hadquote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Qwee, je moet je ondertitel veranderen in:
Grote bek, klein hartje
Het is natuurlijk de vraag of TS precies weet hoe de uithuisplaatsing gegaan is. Kan best zijn dat moeder het voor hem verborgen wilde houden.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meh. Dat zei de fysio vandaag ook al toen ik het met haar over Casper had![]()
Eensgezind is iedereen vandaag weer
Wel een beeeeetje jammer dat TS niet eerlijk is geweest in zijn OP. Dat veranderd niks aan de situatie of aan mijn gebroken hart, maar beetje jammer is het wel.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Qwee, je moet je ondertitel veranderen in:
Grote bek, past veel in
Absoluut! Ik geef geen garantie over geslacht tot aan bezoek DA en garantie over karakter is er ook niet bij.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijn man heeft hem uitgezocht ja , dat zeg ik hem ook regelmatig![]()
Trouwens gek , ik wilde graag een rooie omdat dat meestal knuffelaars zijn, nou Ollie doet dat wel graag maar bij mijn man terwijl Tommie meestal bij mij komt knuffelen , er is dus werkelijk niets van te zeggen.
Ja, dat is idd een punt. Ik heb ook geen ID idd in hoeverre TS dat weet.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de vraag of TS precies weet hoe de uithuisplaatsing gegaan is. Kan best zijn dat moeder het voor hem verborgen wilde houden.
Het komt sowieso niet echt over alsof er bij TS gecommuniceerd wordt, het zou wel verklaren dat het zo 'plotseling' gegaan is in zijn beleving, het beest is gewoon afgepakt...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
Wel een beeeeetje jammer dat TS niet eerlijk is geweest in zijn OP. Dat veranderd niks aan de situatie of aan mijn gebroken hart, maar beetje jammer is het wel.
Ja maar Ollie is 2 ons dikker en ook forser dan Tommie , afgelopen vrijdag was Ollie 2730 gram en Tommie 2525 gram.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Absoluut! Ik geef geen garantie over geslacht tot aan bezoek DA en garantie over karakter is er ook niet bij.![]()
Hoe is het met de mannen? Groeien ze goed?
Echt een kind van de Puma.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar Ollie is 2 ons dikker en ook forser dan Tommie , afgelopen vrijdag was Ollie 2730 gram en Tommie 2525 gram.
Tommie is ook kieskeuriger met eten, Ollie eet alles op wat hij te pakken kan krijgen, zo moeder zo zoon
Nou, dat had ik toevallig naar het asiel al gemaild vanmorgen. En ik kan eens kijken of Shirley voor mij daarin iets zou willen betekenen...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zeg misschien iets stoms hoor, maar zou het hondje ook niet terecht kunnen bij Dierenthuis, mocht het bij jou niet lukken Q? Of valt dat niet op voorhand af te spreken?
Ik moet eten maken, ik heb ook geen zinquote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet dadelijk nog naar de kapper en heb geen zin.Dat komt ervan als je de afspraak aansluiten aan je werkdag plant... en vervolgens de dag vrij neemt.
Ik heb vanmiddag warm gegeten en net teveel chocolaaaaa in mijn waffel gepropt dus geen honger.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet eten maken, ik heb ook geen zin
Ik moet maandag en ik heb er nooit zin inquote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet dadelijk nog naar de kapper en heb geen zin.Dat komt ervan als je de afspraak aansluiten aan je werkdag plant... en vervolgens de dag vrij neemt.
Oh ja, dat moet ik ook nog, ben zo duf als een konijnquote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet eten maken, ik heb ook geen zin
Ik ook, kan ik een kwartier weg zijn, maar kapster en ik hebben altijd nogal wat bij te kletsen en dan ben ik een half uur verder.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik moet maandag en ik heb er nooit zin in, maar ik ben altijd snel klaar daar ik hoef alleen geknipt te worden
Ik moet afwassen, al fucking de hele week. De keuken is een tyfusbende, de vaatwasser is vol en schoon en moet leeg...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog, ben zo duf als een konijn
Afwassen moet ik ook nog.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet afwassen, al fucking de hele week. De keuken is een tyfusbende, de vaatwasser is vol en schoon en moet leeg...
Ik heb geen zinDe keuken zit er vandaag ook echt niet in
Oh ja, afwassen, dat moet vanavond ook nogquote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet afwassen, al fucking de hele week. De keuken is een tyfusbende, de vaatwasser is vol en schoon en moet leeg...
Ik heb geen zinDe keuken zit er vandaag ook echt niet in
Mijn machine doet wel, maar inruimen en uitruimen is teveel moeitequote:Op donderdag 1 december 2011 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, afwassen, dat moet vanavond ook nog
Morgen komt de monteur het kapotte onderdeel vervangen, de printplaat is stuk en dat onderdeel had de meneer van dinsdag niet bij zich... pfffff lalalalala....
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef Qwea het volgende:
ja hoor, het wordt steeds gekkerIk loop naar boven om het boodschappenlijstje te maken en ik had net ff met die dikkerd lopen ouwehoeren... Dus ik kom benee... weg Baloe. Dus ik sta echt zo van
wtf? Ik loop naar de keuken, staat die homo voor zijn zak voer te kijken en te piepen
TE PIEPEN!![]()
Nou ja, ik heb hem maar wat brokken gedaanBoefje.
Dat kun je zo verkeerd opvattenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Ynske het volgende:
en vooraf zal de komkommer wel naar binnen gewerkt zijn
Ja, dat is geen geheimquote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]je kan wel merken wie tweede in de roedel is daar.
GOORquote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hebt tegenwoordig stamppot in pot... ik wil zo graag iemand spreken die dat ooit gegeten heeft, ben zo benieuwd of het smaakt hoe het eruit ziet
quote:
morgenquote:
volgens mij kun je dan beter die unox stamppot uit het versvak pakkenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hebt tegenwoordig stamppot in pot... ik wil zo graag iemand spreken die dat ooit gegeten heeft, ben zo benieuwd of het smaakt hoe het eruit ziet
Broodjes knakworst hier. En wat rundvleessalade. Licht eten omdat we zo gaan sportenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
waarom eten jullie allemaal lekkers? Mo wil bonenuit pot.
![]()
![]()
En smaakt het echt naar een soort Olvarit, of is dat alleen het uiterlijk?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
GOOR
Ik dacht het laatst te eten "ff snel" want Mo had lasagne en ik had daar geen zin in. Ik heb uiteindelijk een broodje eiersalade gegetenGadverdamme.
Ik heb nog nooit Olvarit gehadquote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En smaakt het echt naar een soort Olvarit, of is dat alleen het uiterlijk?
ik ook, bijna.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh Boboti is lekker, heb ik net mn boodschappenlijst voor komende week klaar
Ik typ vaak een hele lap tekst in een PM, dan komt er effe iets tussendoor wat ik dan op een ander tabblad doe, dan heb ik op een gegeven moment zes tabjes open staan en klik ik alles behalve de laatste dicht en dan denk ik dat ik op Verzenden heb gedrukt al eerder bij die PM, maar dan istie dus pleitequote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Qwea het volgende:
Ik baal hier zo van he. Dan ben je iets aan het doen ( ik was net een PM aan het typen) en dan bedenk je "Ooh ja! Dat zal ik ff doen/kijken/whatever. Ff dit afmaken" en dan nog geen fucking 4 sec later ben ik kwijt wat ik wil doen. Dat heb ik keivaak en is bloed irritant
En toch, met Bink heb ik er ook zo lang over getwijfeld en dat ging dus prima.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, als Boe echt niet gek is met andere honden zou ik het hem serieus denk ik niet aandoen hoor, een andere hond in zijn huis, op die leeftijd nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |