Dierenthuis kan pas wat doen op het moment dat Casper lang in een asiel zit... en dat moet dan vanuit het asiel komen. Ik kan TS er nog op attenderen en dat die het er met het asiel overheeft en dat TS eventueel dierenthuis belt, maar aangezien de hond niet onder mijn hoedde is en het niet in mijn bezit is, heb ik geen bevoegdheid (helaas) om de hond aan te bieden aan DTH.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
TS kan toch helemaal niets meer, het is zijn hond toch verder niet meer? Denk ook niet dat men per se geneigd is naar hem te luisteren, gezien de situatie....
Ik dacht, omdat Q zich het lot van Casper zo aantrekt, dat ze dat misschien kan proberen... is er ook weer een stukje last van haar schouders... maar 't hoeft niet natuurlijk.
Maarmaarmaar.... ik heb nog geen neutrapearls!quote:
Je krijgt vast zo een speciale aanbiedingquote:Op donderdag 1 december 2011 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maarmaarmaar.... ik heb nog geen neutrapearls!
Nee, ik snap dat jij hem niet kan aanbiedenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dierenthuis kan pas wat doen op het moment dat Casper lang in een asiel zit... en dat moet dan vanuit het asiel komen. Ik kan TS er nog op attenderen en dat die het er met het asiel overheeft en dat TS eventueel dierenthuis belt, maar aangezien de hond niet onder mijn hoedde is en het niet in mijn bezit is, heb ik geen bevoegdheid (helaas) om de hond aan te bieden aan DTH.
Er zijn mensen als Q (niet veel, heel zeldzaamquote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat jij hem niet kan aanbiedenMaar het asiel wijzen op de mogelijkheid? Misschien zijn die contacten er allang hoor, dat weet ik verder niet....
Maar ik denk dat ik de bedoeling van DTH ook verkeerd heb begrepen, want ik dacht dat het ging om dieren die weinig tot geen zicht hebben op een baasje en dat de duur van het verblijf er niet toe deed, maar blijkbaar is dat anders, sorry
Nee, in principe heb je gelijk... maar dat is meer voor honden die bv vanwege agressie geen baasje meer zullen vinden, of vanwege extreme angst.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat jij hem niet kan aanbiedenMaar het asiel wijzen op de mogelijkheid? Misschien zijn die contacten er allang hoor, dat weet ik verder niet....
Maar ik denk dat ik de bedoeling van DTH ook verkeerd heb begrepen, want ik dacht dat het ging om dieren die weinig tot geen zicht hebben op een baasje en dat de duur van het verblijf er niet toe deed, maar blijkbaar is dat anders, sorry
Moet jij nog een hond?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zit voetbal te kijken, daar krijg je geen reclame voor Always inlegkruisjes met neutrapearls of incontinentieverbandjes
Als Q het DTH op de situatie kan wijzen, kan de TS dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 19:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
TS kan toch helemaal niets meer, het is zijn hond toch verder niet meer? Denk ook niet dat men per se geneigd is naar hem te luisteren, gezien de situatie....
Ik dacht, omdat Q zich het lot van Casper zo aantrekt, dat ze dat misschien kan proberen... is er ook weer een stukje last van haar schouders... maar 't hoeft niet natuurlijk.
Doe mij maar een poesjequote:
*knufquote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
ik had echt heel graag Casper in mijn roedel opgenomen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
Dat, want ik kreeg een PM van TS.. en daaruit bleek serieus dat hij volgens mij echt van Casper houdt en voor hem over heeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Q het DTH op de situatie kan wijzen, kan de TS dat ook natuurlijk
Zo bedoelde ik dat. TS lijkt enorm geneigd om alles te willen doen in het belang van de hond, dus waarom zouden ze niet naar hem luisteren? Ik denk zelfs júist wel![]()
Mja, ik weet niet waarom, maar ergens ben ik er bang voor.quote:Maar ik ga keihard duimen idd dat er een eigen baasje voor Casper komt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
Omdat mensen soms geneigd zijn vooroordelen te hebben? Maar misschien heb je gelijk en zie ik het te somber in, ik hoop hetquote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Q het DTH op de situatie kan wijzen, kan de TS dat ook natuurlijk
Zo bedoelde ik dat. TS lijkt enorm geneigd om alles te willen doen in het belang van de hond, dus waarom zouden ze niet naar hem luisteren? Ik denk zelfs júist wel![]()
Maar ik ga keihard duimen idd dat er een eigen baasje voor Casper komt.
Dat weet ie... en ik was er ook echt vol tegenin gegaan en had gewoon uiteindelijk voet bij stuk gehouden, als ik zeker wist dat hij het niet bij het juiste eind heeft. Maar dat weet ik niet zeker, want Baloe is onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Q, ik denk dat ik toch nog 'es met Mo zou praten, als ik jou was. Jij wil wel heel graag, dit is geen bevlieging, ik zou hem dat toch wel duidelijk maken. Zodat je niet boos bent/blijft/geen misverstanden/verwijten krijgt.....
Ik vind zijn argumenten logisch en verstandig klinken.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat weet ie... en ik was er ook echt vol tegenin gegaan en had gewoon uiteindelijk voet bij stuk gehouden, als ik zeker wist dat hij het niet bij het juiste eind heeft. Maar dat weet ik niet zeker, want Baloe is onvoorspelbaar.
Ervaring leert dat ik meestal wat wil en Mo zegt dat dat niet handig is en hij uiteindelijk toch gelijk heeft. En zeker met Baloe... omdat we allemaal weten hoe fel die kan reageren (Poekie die die meerdere keren heeft gegrepen, Blacky toen hij pup was, dat hondje zomaar op het veld waarbij hij op een haar na de slagader had gemist) en tuurlijk, dat is sinds zijn ballen eraf zijn stukken minder geworden... maar zoals Mo het zegt : En dan? Dat ga je naar school, dan doen ze het met toezicht prima... dan kom je terug, Casper dood want Baloe heeft hem aangevallenOf ze doen het niet goed, ben je aan Casper gehecht geraakt, doe je hem weer in het asiel. En dat is ook niet fair voor Casper.
Punt waar hij ook mee aankwam waren de kosten, maar die heb ik weggewuift, maar waar hij wil gelijk in heeft, alleen ergens vind ik dat bullshit ; Ik ben als het op mijn beesten aankomt nogal een wrak. Als Baloe wat heeft zit ik keisnel in de stress en als iemand het over hondjes hebben die doodgaan of op tv... dan zit ik zo een hele avond jankend naar Baloe te kijken. Mo gaf aan, dat het voor mij het gewoon zwaar zou zijn en ik er niet mee om kan gaan. 2 oudere honden, die al op leeftijd zijn (13 voor een herder is oud! echt oud!) en waarvan je weet dat ze geen 10 jaar meer leven.![]()
Mo is gewoon bang dat ik labiel wordt![]()
![]()
Ah, oke, dan zal het in elk geval niet zorgen voor misverstanden/verwijten, da's belangrijkquote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat weet ie... en ik was er ook echt vol tegenin gegaan en had gewoon uiteindelijk voet bij stuk gehouden, als ik zeker wist dat hij het niet bij het juiste eind heeft. Maar dat weet ik niet zeker, want Baloe is onvoorspelbaar.
Ervaring leert dat ik meestal wat wil en Mo zegt dat dat niet handig is en hij uiteindelijk toch gelijk heeft. En zeker met Baloe... omdat we allemaal weten hoe fel die kan reageren (Poekie die die meerdere keren heeft gegrepen, Blacky toen hij pup was, dat hondje zomaar op het veld waarbij hij op een haar na de slagader had gemist) en tuurlijk, dat is sinds zijn ballen eraf zijn stukken minder geworden... maar zoals Mo het zegt : En dan? Dat ga je naar school, dan doen ze het met toezicht prima... dan kom je terug, Casper dood want Baloe heeft hem aangevallenOf ze doen het niet goed, ben je aan Casper gehecht geraakt, doe je hem weer in het asiel. En dat is ook niet fair voor Casper.
Punt waar hij ook mee aankwam waren de kosten, maar die heb ik weggewuift, maar waar hij wil gelijk in heeft, alleen ergens vind ik dat bullshit ; Ik ben als het op mijn beesten aankomt nogal een wrak. Als Baloe wat heeft zit ik keisnel in de stress en als iemand het over hondjes hebben die doodgaan of op tv... dan zit ik zo een hele avond jankend naar Baloe te kijken. Mo gaf aan, dat het voor mij het gewoon zwaar zou zijn en ik er niet mee om kan gaan. 2 oudere honden, die al op leeftijd zijn (13 voor een herder is oud! echt oud!) en waarvan je weet dat ze geen 10 jaar meer leven.![]()
![]()
Hoe jammer het ook is Mo kent je natuurlijk wel het beste en Baloe ook en je geeft hem zelf ook al deels gelijk, dus ik denk dat het idd verstandiger is om Casper niet in huis te halen.'quote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik heb zijn nummer gewist, z'n mailadres e.d.. Ik kreeg vandaag mijn spullen per post afgeleverd dus het is klaar nuquote:Op donderdag 1 december 2011 19:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
heb je je ex nog gesproken? Als ik vragen mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |