SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alsteadquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 4% gewijzigd door gogosweden op 01-12-2011 22:15:22 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Haha oke geeft ook niet hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 08:19 schreef gogosweden het volgende:
toen was ik er nog niet oke?![]()
wel een bazige TT overigens
het is even wennen. maar ik vind het nog helemaal baas hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 09:39 schreef JaimyLee het volgende:
Is het spel eigenlijk nog leuk? Na de release nog 1x gespeeld maar ik kreeg niet het oude gevoel terug..
Volgens mij doe je altijd een uitroepteken icoon bij je posts of niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het is even wennen. maar ik vind het nog helemaal baas hoor
als je enchanten laat zitten is et prima te doen imhoquote:Op donderdag 1 december 2011 09:39 schreef JaimyLee het volgende:
Is het spel eigenlijk nog leuk? Na de release nog 1x gespeeld maar ik kreeg niet het oude gevoel terug..
hulde aan de custom texturepacksquote:
jaquote:Op donderdag 1 december 2011 10:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Volgens mij doe je altijd een uitroepteken icoon bij je posts of niet?
kennelijk alleen als je geen beta of alpha account hebt...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:48 schreef bobbernaut het volgende:
Pffff okeee... Maar moet je betalen voor nieuwe content?
zoek @ google en zie meer bronnenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:49 schreef MineraalWater het volgende:
En waar komt die onzin nou weer vanaf?
Edit:
Bronnen pl0x
Ja maar dat werkt dan waarschijnlijk niet met multiplayer. Of iedereen moet dezelfde mod's geinstalleed hebben.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:54 schreef MineraalWater het volgende:
Dan worden er toch mods gemaakt die er gewoon hetzelfde uitzien als de expansions.
Ik geloof er geen ruk van het zou de hele community verneuqen...
Spoutquote:Op donderdag 1 december 2011 12:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt dan waarschijnlijk niet met multiplayer. Of iedereen moet dezelfde mod's geinstalleed hebben.
Ligt eraan SP/SMP?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:21 schreef MrManuel het volgende:
IK WIL MC DOEN!
Argh verveel me op werk..
Welke mods zijn echte must-haves?
Nee joh. Veel wel maar ken genoeg toffe SMP LP's. Zijn mijn favo's iig.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:00 schreef TJV het volgende:
Is mp wel zo belangrijk? Alle LP's zijn singleplayer.
Ah non! Dat is jammer zegquote:Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef Mender het volgende:
* Mender baalt. Nieuwbouw woning (huur) gaat niet door![]()
Ontopic:
Vanavond wel weer tijd om te skypen/minecraften
nvmquote:Op donderdag 1 december 2011 14:35 schreef Jajong het volgende:
Lorrelies, je zou toch niet meer op het forum komen? Heb ik je meerdere keren zien zeggen.. Of ben je van gedachten veranderd?
Bende gij dat drumpie?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef Mordecai het volgende:
Robbie070?
Wil je je huis verplaatsen als ik je diamonds geef?
Is goed hoor, stuk of 20?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef Mordecai het volgende:
Robbie070?
Wil je je huis verplaatsen als ik je diamonds geef?
quote:
Zo'n groot huis is het niet, het is alleen wel een doorn in het oog. Hij moet maar zeggen wat hij er voor wilquote:
Eerst eens duidelijk mindmappen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Mordecai het volgende:
Ik kreeg net een geniaal idee, maar lastig uitvoerbaar en zoals een ander zei ''oneerlijk'' tegenover de rest. Ik geef diegene daar groot gelijk in, but without further ado mijn idee:
In de haven van de stad een schip met daarin een blok waarmee je geteleporteerd wordt naar hetzelfde schip, maar dan ergens midden op zee. Dan op dat schip nog een blok waarmee je geteleporteerd wordt naar het schip in een andere haven. Daar bouwt dan een select gezelschap een middeleeuwse/postmoderne stad/haven/dorp/kolonie. Iets zoals http://www.planetminecraft.com/project/medieval-port-the-noun/ dit..
Zijn maar hersenspinsels.
Moet ik me boot nog 2 keer bouwen?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Mordecai het volgende:
Ik kreeg net een geniaal idee, maar lastig uitvoerbaar en zoals een ander zei ''oneerlijk'' tegenover de rest. Ik geef diegene daar groot gelijk in, but without further ado mijn idee:
In de haven van de stad een schip met daarin een blok waarmee je geteleporteerd wordt naar hetzelfde schip, maar dan ergens midden op zee. Dan op dat schip nog een blok waarmee je geteleporteerd wordt naar het schip in een andere haven. Daar bouwt dan een select gezelschap een middeleeuwse/postmoderne stad/haven/dorp/kolonie. Iets zoals http://www.planetminecraft.com/project/medieval-port-the-noun/ dit..
Ik heb overigens wel zin om eens een gezamelijk projectje op te starten. Om bijvoorbeeld een bekende stad uit een bekende film te bouwen.quote:
I'm in.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel zin om eens een gezamelijk projectje op te starten. Om bijvoorbeeld een bekende stad uit een bekende film te bouwen.
Troy.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel zin om eens een gezamelijk projectje op te starten. Om bijvoorbeeld een bekende stad uit een bekende film te bouwen.
crea of surv?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
2012quote:Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Doe het gewoon, als ie het niet tolereert hoor je het vanzelf. Pm hem, met je verhaal, mocht ie hetniet accepteren, laat hem met een tegenvoorstel komen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
@ Piekartz, ik wil graag drumpie.nl opheffen en graag een algemene server maken met de naam FOK! Minecraft of FOK!CRAFT alleen denk ik dat ik toestemming van Danny nodig heb hiervoor. Helaas leest hij ze PM's vaak niet of mailtjes en is het lastig om hem te contacteren. Hoe kan ik dit regelen?
Omdat het kan..quote:Op donderdag 1 december 2011 18:17 schreef Mordecai het volgende:
Waarom iets uit de oudheid? Waarom niet iets van rond 1600?
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 01-12-2011 om 15:35:45Sorry tweetdeck did something to the link, new attempt: http://t.co/JfhDhLw5 reageer retweet
Wasda?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:28 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 01-12-2011 om 15:35:45Sorry tweetdeck did something to the link, new attempt: http://t.co/JfhDhLw5 reageer retweet
heb hem via msn gezegd maar reageert nietquote:Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Roep piek nou maar en ik had je farm gefixt
Bij jou huis.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
heb hem via msn gezegd maar reageert niet
btw welke farm?
Wel heel tof gedaanquote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Mordecai het volgende:
DM misschien? En anders een topic openen in feedback? of wie weet GC?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
@ Piekartz, ik wil graag drumpie.nl opheffen en graag een algemene server maken met de naam FOK! Minecraft of FOK!CRAFT alleen denk ik dat ik toestemming van Danny nodig heb hiervoor. Helaas leest hij ze PM's vaak niet of mailtjes en is het lastig om hem te contacteren. Hoe kan ik dit regelen?
Is heel makkelijk met de plugins: ''Ports''quote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Mordecai het volgende:
quote:Apples can randomly drop from trees
Apples will only drop from default trees (no oak or birch). You will get apple in 1/200 chance.
Farmland trampling mechanics have been altered
Farmland no longer tramples by walking on it, only jumping will affect it. Animals can no longer trample your crops.
Bug: breaking wheat can "trample" between 2 and 5 adjacent farmland blocks, this is being addressed
"Void fog" altered in Creative mode
Wanneer gaat dat in, want een schaap heeft zojuist wél mijn farmlands geslooptquote:
In de update die je kunt downloaden, voor de echte update moet je nog even wachten.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat in, want een schaap heeft zojuist wél mijn farmlands gesloopt
Oh en de onbekende reparateur van mijn 'vakantiehuisje': thanks! <3
Lol! Ik was net aan et kijken voor de nieuwe banner. zie ik dat die tekst is veranderd. en daarna zag ik jou post.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef gogosweden het volgende:
spoiler drumpie's world is veranderd. ik zou zeggen kijk even
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Lol! Ik was net aan et kijken voor de nieuwe banner. zie ik dat die tekst is veranderd. en daarna zag ik jou post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:36 schreef mschol het volgende:
kan niet inloggen?Heb ik al dagen.. kom ik er soms met geluk in-.- mogen ze wel is wat aan gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
ik kan al dagen prima inloggen, nu net last van...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Heb ik al dagen.. kom ik er soms met geluk in-.- mogen ze wel is wat aan gaan doen
Nja ik had het gister ook even dat ik ineens niet kon inloggen.. duurde het 10 min kon het ineens wel, vanmiddag lag het er helemaal uit kreeg k gelijk de melding can't connect in plaats van om de 20 sec.. en dat was bij iedereen die ik ken dus het probleem ligt nu echt bij minecraftquote:Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan al dagen prima inloggen, nu net last van...
Going to miss ya Drumpiequote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beste mensen,
Vanaf nu bestaat Drumpie's World en drumpie.nl niet meer. Het is nu overgezet naar FOK!CRAFT en het IP is fokcraft.nl
Verwijder dus Drumpie's World in je server list en voeg toe:
FOK!CRAFT
fokcraft.nl
Daarbij is de OP nu ook vernieuwd met gedateerde info over de server.
Gr gr de baas.
dus je hebt de OP bijgewerkt met oude informatie over de serverquote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daarbij is de OP nu ook vernieuwd met gedateerde info over de server.
Ach, dom ik zie het ja. Erge fout.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je hebt de OP bijgewerkt met oude informatie over de server
Mollstam is er momenteel mee bezig. Er zijn wat issues inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij mij doet mc.net het overigens ook niet.
erg slordig dat door 1 site je hele MP spel onspeelbaar wordtquote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Mollstam is er momenteel mee bezig. Er zijn wat issues inderdaad.
Er zijn al apparte servers voor de inlog server en de SMP server.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
Uiteindelijk willen ze voor alles een apparte server voor hebben.
erg slordig dat door 1 site je hele MP spel onspeelbaar wordt
Ik hoorde dat het zwaar bagger was. (Zeker na al die jaren die hij erover heeft gedaan)quote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe boek van Eragon is uit..
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het zwaar bagger was. (Zeker na al die jaren die hij erover heeft gedaan)
Ons gezamelijke bouwproject.
Misschien leuk als mensen dan even input geven wat ze graag gebouwd zien worden. Ik gooi er even was basis zooi in.
-Troy
-Kings Landing (Game of Thrones)
-Edoras
Sorry ik weet eigenlijk verder niet veel, het mag ook random artwork zijn met übertoffe ideeën?
[ afbeelding ]
*kuch* heightlimit *kuch*quote:
Umm ja dat staa- ow fuck.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef Lorrelies het volgende:
Height bedoel je? (niet om stom te doen overigens)
twitter:mollstam twitterde op donderdag 01-12-2011 om 23:25:23Login servers soon up, sorry for the delay. Wanted to repair a tad more than just tape it. reageer retweet
Je was in de war met 'high' denk ikquote:
Zoiets is al regelmatig gemaakt.quote:
Is wel tof. Met hoge pilaren etc.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:40 schreef drumstickNL het volgende:
Hmm, een grote ondergrondse stad?
Jup maar dan wel iets gezelliger dan Moria bijv.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is wel tof. Met hoge pilaren etc.
Ga weg met je Minecraft gerelateerde posts. Je speelt niet eens meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef MrEarcheese het volgende:
twitter:mollstam twitterde op donderdag 01-12-2011 om 23:25:23Login servers soon up, sorry for the delay. Wanted to repair a tad more than just tape it. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Eens soort ondergrondse garden of eden.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jup maar dan wel iets gezelliger dan Moria bijv.
Zou wel vet zijn als we er veel groen in kunnen krijgen.
Jep, gaat wel lastig worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Eens soort ondergrondse garden of eden.
Ik verwacht jou ook bij de grote bouw he.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zag het lekker goedkoop op steam, maar niet gekocht. Hou van 3d
Dat lijkt me veel leuker tbh.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
We moeten sowieso eerst beslissen, survival of creative.
Creative is lekker makkelijk want je beschikt over alles in het hele spel maar survival is uitdagender en je moet met ze alle resources zoeken en groepen indelen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga weg met je Minecraft gerelateerde posts. Je speelt niet eens meer.
Ik wou jullie alleen maar helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Ja erg tof! Lijkt wel erg op Ironforge tbh.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:01 schreef Mordecai het volgende:
http://www.planetminecraft.com/project/firetree/
Leuke ingang?
Same here, kalm aan mensen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:03 schreef Lorrelies het volgende:
Awesome!
Ik ga mijn warme bedje maar eens opzoeken
Yes Yes indeed my precious.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Survival it is dan, sowieso leuker om alles te verzamelen.
Inspiratie vergaren is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:11 schreef -Datdus- het volgende:
Het moet niet een kopie worden van andere project vind ik.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef Jajong het volgende:
Maak een heel groot bos zodat Mordecai erin kan LARPen.
hihihihihihihihi
Dat is ook gewoon tof hoorquote:
Die hebben we toch al?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:02 schreef Flodder450 het volgende:
is dit misschien een idee om te bouwen?
[ afbeelding ]
neequote:
Wel bruut! Al ben ik geen kei in het bouwenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Carcassonne! Ben ik een paar keer geweest.. Met een underworld a la farthen dur ofzo.
http://www.exert14.nl/20080825_Carcassonne.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan je er ookonder maken..quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:06 schreef Exentric90 het volgende:
Ik vondt dat ondergrondse idee wel geinig eigenlijk
Daar heb je een puntquote:
Nee ik bel de docent is heletijd klas uit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:39 schreef Lorrelies het volgende:
Omg Bobber xD
Of ben je alleen aan het typen zeker?
Loooooolquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee ik bel de docent is heletijd klas uit.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:39 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog wel te doen tbh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:39 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog wel te doen tbh.
Leip!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Water/diepte in combinatie met architectuur.Die eerste lijkt me fucking tof.
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:01 schreef Mordecai het volgende:
Inventarisatie van ontwerpen (Quote en pas aan)
- Carcassonne
- Episch kasteel (http://images.wikia.com/fable/images/6/62/CastleArt.jpg)
- Ondergronds episch rijk
-Gigagrote Kathedraal (Amiens, Keulen ofzo)
-
Ja we hoefden maar 1 gesprekquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Mordecai het volgende:
Snel klaar. Mijn eind MO duurde een kwartier ^^
ik bouw de kerk welquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn ook historische kaarten etc. Behoorlijk veel info over te vinden. We kunnen het uiteraard ook een beetje combineren met een haven en een hele undercity enzo. Ondergrondse farms megamijnen etc.
je blok grootte is verkeerd joh!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn ook historische kaarten etc. Behoorlijk veel info over te vinden. We kunnen het uiteraard ook een beetje combineren met een haven en een hele undercity enzo. Ondergrondse farms megamijnen etc.
Een beetje als de Citadel op tweakcraft?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk het hoeft ook niet exact zoals carcassonne. Maar er is zo veel historische info over te vinden. Als je het dan combineert met de andere plannen dan heb je een behoorlijk groot project. Als het maar groots opgezet is. Niet te krap enzo.
Die kathedraal met water lijkt mij ook erg tof alleen dan maken we er een kasteel van? Een kathedraal daar lijkt me niet erg op zijn plaats.quote:
Even kijken hoeveel animo daarvoor is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Een beetje als de Citadel op tweakcraft?
Kan allebei natuurlijk, maar het zou wel fucking tof als we íets over zo'n rand kunnen laten hangen met een waterval en overhangende bruggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die kathedraal met water lijkt mij ook erg tof alleen dan maken we er een kasteel van? Een kathedraal daar lijkt me niet erg op zijn plaats.
Gewoon samen werken en je resources delen werkt het beste lijkt mij?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Denk dat je dan gezeik krijgt met diefstal van resources, hoe lullig het ook klinkt.
Maar goed, dat is aan drump, dnb en mender.
Een communistisch idee werkt het beste met gezamelijke grote projecten. Geen onderscheid tussen rijk of arm.
Zoek maar eens op the road of bones.
Of misschien kan je op een world 3 ook met kits werken enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:32 schreef drumstickNL het volgende:
Diefstal van resources? Ik denk dat we gewoon heel ver weg een bouwkeet maken met een giga mine erbij waar we alle resources uithalen en dit fair delen met elkander. Diamonds mag ieder voor zich houden wanneer men deze mined. Juist omdat, zoals je al zegt: het een gezamelijk idee is.
Nog wat kasteel ideeën:Dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordeel is dus als er een cave bij komt daar al echt een heel grote voorraad resources uit komen.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
Te kleinquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:33 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Of gewoon zoiets- .. oh wacht ..
Welke texture pack is dat?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:33 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Of gewoon zoiets- .. oh wacht ..
AA?quote:
Whehe sorryquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Sphax HD met AA aan.
@ninja-edit AA? :
Anti aliasing x6 of x8 dunno.
als ik mijn broertje zijn account mag lenen wil ik best helpenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Mender het volgende:
Zijn er vrijwilligers om aan te timelapse van het grote project mee te helpen? Zodat we meerdere camera punten hebben.
Uhm kan opzich wel, maar zou 123 niet weten hoe alles moetquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Mender het volgende:
Zijn er vrijwilligers om aan de timelapse van het grote project mee te helpen? Zodat we meerdere camera punten hebben.
Kun jij het ook uittekenen dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:55 schreef Flodder450 het volgende:
Inventarisatie van ontwerpen (Quote en pas aan )
- Carcassonne
- Gigagrote Kathedraal (Amiens, Keulen ofzo)
- Kasteel in de Nether (voor de extra uitdaging)
Actieve bouwers:
- Piekartz
- Remlof
- xMordecai
- Lorrelies (interieur etc)
- Exentric90 (Ondergrondse structuur)
- Flodder450 (ontwerper)
Samen een dikke put graven en dan heb je zo een stuk of 8 kisten vol cobble zoals dat bij mijn toren gedaan is. Duurde ongeveer een uur en we hadden voldoende cobble voor een groot kasteel. edit: Trouwens, bij voorkeur alleen met bricks of smooth stone werken bitte.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:59 schreef vogelkooi het volgende:
Wat dinges al zei, ik wil niet dat een iemand alleen maar aan het graven is en en paar alleen maar bouwen, daarom denk ik dat het op creative beter werkt. Sneller, geen gezeur over recourses.
2000x2000quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kun jij het ook uittekenen dan?
[..]
Samen een dikke put graven en dan heb je zo een stuk of 8 kisten vol cobble zoals dat bij mijn toren gedaan is. Duurde ongeveer een uur en we hadden voldoende cobble voor een groot kasteel.
Dan hebben we uiteraard een mega tree farm nodig voor charcoal. Overigens ben ik het wel eens met Vogelkooi dat iedereen van alles wat doet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[..]
Samen een dikke put graven en dan heb je zo een stuk of 8 kisten vol cobble zoals dat bij mijn toren gedaan is. Duurde ongeveer een uur en we hadden voldoende cobble voor een groot kasteel. edit: Trouwens, bij voorkeur alleen met bricks of smooth stone werken bitte.
zal ik doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Eenschquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan hebben we uiteraard een mega tree farm nodig voor charcoal. Overigens ben ik het wel eens met Vogelkooi dat iedereen van alles wat doet.
Ik wil wel meehelpen als ik zin tijd hebquote:Inventarisatie van ontwerpen (Quote en pas aan )
- Carcassonne
- Gigagrote Kathedraal (Amiens, Keulen ofzo)
- Kasteel in de Nether (voor de extra uitdaging)
Actieve bouwers:
- Piekartz
- Remlof
- xMordecai
- Lorrelies (interieur etc)
- Exentric90 (Ondergrondse structuur)
- Flodder450 (ontwerper)
- Maurisioo (evt)
nah juist niet. Dan krijg je veel minder samenwerking en het resultaat is dan ook echt om trots op te zijn!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:59 schreef vogelkooi het volgende:
Wat dinges al zei, ik wil niet dat een iemand alleen maar aan het graven is en en paar alleen maar bouwen, daarom denk ik dat het op creative beter werkt. Sneller, geen gezeur over recourses.
Streep maar weg, not gonna happen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik wil wel meehelpen als ik zin tijd heb
Allemaal tegelijk een ander deel of dat 2 mensen een deel doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:13 schreef Mordecai het volgende:
Ik heb op dit moment 4 kisten vol met cobblestone en héél wat andere meuk..
Ik ben nog altijd vóór survival.. Ieder bouwt gewoon een bepaald deel van het project?
haha nee help wel met grondstoffen enzo en hoe het er van binnen uitziet want de meesten hier geven alleen maar om de buitenkantquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Streep maar weg, not gonna happen.
ahquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:24 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind binnenkant juist ook belangrijk
Preciesquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk een ander deel of dat 2 mensen een deel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideeën:
Ik denk, als ik de reacties hier zo lees dat het waarschijnlijk iets van een episch kasteel gaat worden met hoge torens. Echter zie ik dat veel mensen voorkeur geven voor een mooie locatie, dus het zal een bouw project met veel landscaping worden denk ik .. ?
De resources graven we samen uit een grote mijn wat bestaat uit een grote ruimte ipv allerlei gangen aangezien we niet laag hoeven te graven voor basic resources. Misschien kunnen we deze mine benutten voor ons bouwsel? Soort van ondergrondse stad onder het kasteel als we toch bezig zijn met graven.
Nog even wat meer ideeën: misschien iets met heel veel groen?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:27 schreef drumstickNL het volgende:
Nou top, ik denk dat er animo genoeg is. Nu zitten we inderdaad nog even vast kwa ideeën.
Bouwers:Interieur en etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideeën:
Ik denk, als ik de reacties hier zo lees dat het waarschijnlijk iets van een episch kasteel gaat worden met hoge torens. Echter zie ik dat veel mensen voorkeur geven voor een mooie locatie, dus het zal een bouw project met veel landscaping worden denk ik .. ?
De resources graven we samen uit een grote mijn wat bestaat uit een grote ruimte ipv allerlei gangen aangezien we niet laag hoeven te graven voor basic resources. Misschien kunnen we deze mine benutten voor ons bouwsel? Soort van ondergrondse stad onder het kasteel.
Nah, vind het wel een goede xD Hou ik farms en beesten bijHahaha
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
hahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Interieur en eten
Nah, vind het wel een goede xD Hou ik farms en beesten bijHahaha
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik mijn broertje zijn account mag lenen wil ik best helpen
Ok, mooiquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm kan opzich wel, maar zou 123 niet weten hoe alles moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voordeel van veel minen is dat je mogelijk ook een grote kuil krijgt om in te bouwen en zo het hoogte limit te ontwijken, voor in elk geval een deel van de stad/kasteel/bouwsel.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Gezien er ook de voorkeur was om toch ook iets met water en overhangende dingen te doen.Met water is idd wel mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voordeel van veel minen is dat je mogelijk ook een grote kuil krijgt om in te bouwen en zo het hoogte limit te ontwijken, voor in elk geval een deel van de stad/kasteel/bouwsel.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Gezien er ook de voorkeur was om toch ook iets met water en overhangende dingen te doen.Agree, dat was ik even vergeten. Dus tot nu toe wat we waarschijnlijk willen is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voordeel van veel minen is dat je mogelijk ook een grote kuil krijgt om in te bouwen en zo het hoogte limit te ontwijken, voor in elk geval een deel van de stad/kasteel/bouwsel.
Lijst:
• -Kasteel achtige stad
• -Hoge torens
• -Overhangende gebouwen / bruggen
• -Water
• -Groen in de vorm van veel bomen / leaves / vines (?)-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Ik zou zelf ook kiezen voor verschil in hoogte van de stad. Dus het ene deel van de stad wat hoger dan de anderequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Agree, dat was ik even vergeten. Dus tot nu toe wat we waarschijnlijk willen is:
• -Kasteel achtige stad
• -Hoge torens
• -Overhangende gebouwen / bruggen
• -Water
• -Groen in de vorm van veel bomen / leaves / vines (?)
Yeah maar dat krijgen we dan zowiezo wel want water + toren + overhangende dingen = hoogte verschil.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:34 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook kiezen voor verschil in hoogte van de stad. Dus het ene deel van de stad hoger dan de andere
en dan ook met trappen etc. Geeft een mooie sfeer
haha dat is waarquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Yeah maar dat krijgen we dan zowiezo wel want water + toren + overhangende dingen = hoogte verschil.
We moeten dan wel eventjes een vallei uitgraven om het hoogte verschil te compenseren. Hoe we dat gaan doen..
Het liefst met een diamond pickaxequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Yeah maar dat krijgen we dan zowiezo wel want water + toren + overhangende dingen = hoogte verschil.
We moeten dan wel eventjes een vallei uitgraven om het hoogte limiet te compenseren. Hoe we dat gaan doen..
Daar kan ik wel voor zorgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het liefst met een diamond pickaxe
owquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar kan ik wel voor zorgen.Kan er een stuk of 25 maken.
iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef Exentric90 het volgende:
Maar als we een ondergrondse stad of tuin maken of een ravijn dan heb je toch automatisch n stuk resources?
Umm, ja maar net zei je nog dat je alleen kleine dingetjes wilde doen. De klus is al groot genoeg zo, laten we het niet onmogelijk maken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef maurisioo het volgende:
En lijkt me leuk om gewoon zonder spullen te beginnen, dus niet dat de een gelijk diamond heeft en de ander niet. Of gewoon alles eerlijk verdelen in het begin.
Inderdaad, als we een ravijn gaan graven slaan we twee vliegen in een klap. Dan hoeven we geen mine te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef Exentric90 het volgende:
Maar als we een ondergrondse stad of tuin maken of een ravijn dan heb je toch automatisch n stuk resources?
Goed plan. Tja dat is dus ook de reden dat ik graag de ondergrondse structuur aan wil leggen, omdat ik t niet nodig vind om de resources te houden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Umm, ja maar net zei je nog dat je alleen kleine dingetjes wilde doen. De klus is al groot genoeg zo, laten we het niet onmogelijk maken.
[..]
Inderdaad, als we een ravijn gaan graven slaan we twee vliegen in een klap. Dan hoeven we geen mine te maken.
Zometeen zit dit topic vol, misschien kunnen we even in de tweede post wat info zetten over dit project en de TT daarop aanpassen? (voor de lapohunters)
Zolang dat niet in de weg staat van de uiteindelijke voldoening ben ik voor, zodat het niet een onmogelijk projectje gaat worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Daarom zei ik dat wanneer je het op een andere world zet dat je bijvoorbeeld /kit praxis doet, je een set tools krijgt met een cooldown.
Nee dat is niet zo gek moeilijk, water en grass dan, tools is altijd handig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zolang dat niet in de weg staat van de uiteindelijke voldoening ben ik voor, zodat het niet een onmogelijk projectje gaat worden.Water zullen we ook moeten cheaten ben ik bang evenals grass blocks.
Whut?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:50 schreef drumstickNL het volgende:
Btw, gold picks ftw. Gaat sneller dan diamond.
zelfde als hier, sure zit toch mobielquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:52 schreef drumstickNL het volgende:
edit: MC naam?
mag ik de lapo trouwens? Voor het project.
t is wel survival hequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zolang dat niet in de weg staat van de uiteindelijke voldoening ben ik voor, zodat het niet een onmogelijk projectje gaat worden.Water zullen we ook moeten cheaten ben ik bang evenals grass blocks.
Hmm maakt niet uit, we komen waarschijnlijk zat iron tegen voor tools e.d. en ik heb nog diamonds.quote:
Precies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |