Kun jij het ook uittekenen dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:55 schreef Flodder450 het volgende:
Inventarisatie van ontwerpen (Quote en pas aan )
- Carcassonne
- Episch kasteel (http://images.wikia.com/fable/images/6/62/CastleArt.jpg)
- Ondergronds episch rijk
- Gigagrote Kathedraal (Amiens, Keulen ofzo)
- Kasteel in de Nether (voor de extra uitdaging)
Actieve bouwers:
- Piekartz
- Remlof
- xMordecai
- Lorrelies (interieur etc)
- Exentric90 (Ondergrondse structuur)
- Flodder450 (ontwerper)
Samen een dikke put graven en dan heb je zo een stuk of 8 kisten vol cobble zoals dat bij mijn toren gedaan is. Duurde ongeveer een uur en we hadden voldoende cobble voor een groot kasteel. edit: Trouwens, bij voorkeur alleen met bricks of smooth stone werken bitte.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:59 schreef vogelkooi het volgende:
Wat dinges al zei, ik wil niet dat een iemand alleen maar aan het graven is en en paar alleen maar bouwen, daarom denk ik dat het op creative beter werkt. Sneller, geen gezeur over recourses.
2000x2000quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kun jij het ook uittekenen dan?
[..]
Samen een dikke put graven en dan heb je zo een stuk of 8 kisten vol cobble zoals dat bij mijn toren gedaan is. Duurde ongeveer een uur en we hadden voldoende cobble voor een groot kasteel.
Dan hebben we uiteraard een mega tree farm nodig voor charcoal. Overigens ben ik het wel eens met Vogelkooi dat iedereen van alles wat doet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[..]
Samen een dikke put graven en dan heb je zo een stuk of 8 kisten vol cobble zoals dat bij mijn toren gedaan is. Duurde ongeveer een uur en we hadden voldoende cobble voor een groot kasteel. edit: Trouwens, bij voorkeur alleen met bricks of smooth stone werken bitte.
zal ik doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Eenschquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan hebben we uiteraard een mega tree farm nodig voor charcoal. Overigens ben ik het wel eens met Vogelkooi dat iedereen van alles wat doet.
Ik wil wel meehelpen als ik zin tijd hebquote:Inventarisatie van ontwerpen (Quote en pas aan )
- Carcassonne
- Episch kasteel (http://images.wikia.com/fable/images/6/62/CastleArt.jpg)
- Ondergronds episch rijk
- Gigagrote Kathedraal (Amiens, Keulen ofzo)
- Kasteel in de Nether (voor de extra uitdaging)
Actieve bouwers:
- Piekartz
- Remlof
- xMordecai
- Lorrelies (interieur etc)
- Exentric90 (Ondergrondse structuur)
- Flodder450 (ontwerper)
- Maurisioo (evt)
nah juist niet. Dan krijg je veel minder samenwerking en het resultaat is dan ook echt om trots op te zijn!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:59 schreef vogelkooi het volgende:
Wat dinges al zei, ik wil niet dat een iemand alleen maar aan het graven is en en paar alleen maar bouwen, daarom denk ik dat het op creative beter werkt. Sneller, geen gezeur over recourses.
Streep maar weg, not gonna happen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik wil wel meehelpen als ik zin tijd heb
Allemaal tegelijk een ander deel of dat 2 mensen een deel doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:13 schreef Mordecai het volgende:
Ik heb op dit moment 4 kisten vol met cobblestone en héél wat andere meuk..
Ik ben nog altijd vóór survival.. Ieder bouwt gewoon een bepaald deel van het project?
haha nee help wel met grondstoffen enzo en hoe het er van binnen uitziet want de meesten hier geven alleen maar om de buitenkantquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Streep maar weg, not gonna happen.
ahquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:24 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind binnenkant juist ook belangrijk
Preciesquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk een ander deel of dat 2 mensen een deel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideeën:
Ik denk, als ik de reacties hier zo lees dat het waarschijnlijk iets van een episch kasteel gaat worden met hoge torens. Echter zie ik dat veel mensen voorkeur geven voor een mooie locatie, dus het zal een bouw project met veel landscaping worden denk ik .. ?
De resources graven we samen uit een grote mijn wat bestaat uit een grote ruimte ipv allerlei gangen aangezien we niet laag hoeven te graven voor basic resources. Misschien kunnen we deze mine benutten voor ons bouwsel? Soort van ondergrondse stad onder het kasteel als we toch bezig zijn met graven.
Nog even wat meer ideeën: misschien iets met heel veel groen?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2011 14:29:14 ]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:27 schreef drumstickNL het volgende:
Nou top, ik denk dat er animo genoeg is. Nu zitten we inderdaad nog even vast kwa ideeën.
Bouwers:Interieur en etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideeën:
Ik denk, als ik de reacties hier zo lees dat het waarschijnlijk iets van een episch kasteel gaat worden met hoge torens. Echter zie ik dat veel mensen voorkeur geven voor een mooie locatie, dus het zal een bouw project met veel landscaping worden denk ik .. ?
De resources graven we samen uit een grote mijn wat bestaat uit een grote ruimte ipv allerlei gangen aangezien we niet laag hoeven te graven voor basic resources. Misschien kunnen we deze mine benutten voor ons bouwsel? Soort van ondergrondse stad onder het kasteel.
Nah, vind het wel een goede xD Hou ik farms en beesten bijHahaha
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
hahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Interieur en eten
Nah, vind het wel een goede xD Hou ik farms en beesten bijHahaha
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik mijn broertje zijn account mag lenen wil ik best helpen
Ok, mooiquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm kan opzich wel, maar zou 123 niet weten hoe alles moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voordeel van veel minen is dat je mogelijk ook een grote kuil krijgt om in te bouwen en zo het hoogte limit te ontwijken, voor in elk geval een deel van de stad/kasteel/bouwsel.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Gezien er ook de voorkeur was om toch ook iets met water en overhangende dingen te doen.Met water is idd wel mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voordeel van veel minen is dat je mogelijk ook een grote kuil krijgt om in te bouwen en zo het hoogte limit te ontwijken, voor in elk geval een deel van de stad/kasteel/bouwsel.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Gezien er ook de voorkeur was om toch ook iets met water en overhangende dingen te doen.Agree, dat was ik even vergeten. Dus tot nu toe wat we waarschijnlijk willen is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voordeel van veel minen is dat je mogelijk ook een grote kuil krijgt om in te bouwen en zo het hoogte limit te ontwijken, voor in elk geval een deel van de stad/kasteel/bouwsel.
Lijst:
• -Kasteel achtige stad
• -Hoge torens
• -Overhangende gebouwen / bruggen
• -Water
• -Groen in de vorm van veel bomen / leaves / vines (?)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2011 14:33:56 ]
Ik zou zelf ook kiezen voor verschil in hoogte van de stad. Dus het ene deel van de stad wat hoger dan de anderequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Agree, dat was ik even vergeten. Dus tot nu toe wat we waarschijnlijk willen is:
• -Kasteel achtige stad
• -Hoge torens
• -Overhangende gebouwen / bruggen
• -Water
• -Groen in de vorm van veel bomen / leaves / vines (?)
Yeah maar dat krijgen we dan zowiezo wel want water + toren + overhangende dingen = hoogte verschil.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:34 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook kiezen voor verschil in hoogte van de stad. Dus het ene deel van de stad hoger dan de andere
en dan ook met trappen etc. Geeft een mooie sfeer
haha dat is waarquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Yeah maar dat krijgen we dan zowiezo wel want water + toren + overhangende dingen = hoogte verschil.
We moeten dan wel eventjes een vallei uitgraven om het hoogte verschil te compenseren. Hoe we dat gaan doen..
Het liefst met een diamond pickaxequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Yeah maar dat krijgen we dan zowiezo wel want water + toren + overhangende dingen = hoogte verschil.
We moeten dan wel eventjes een vallei uitgraven om het hoogte limiet te compenseren. Hoe we dat gaan doen..
Daar kan ik wel voor zorgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het liefst met een diamond pickaxe
owquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar kan ik wel voor zorgen.Kan er een stuk of 25 maken.
iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef Exentric90 het volgende:
Maar als we een ondergrondse stad of tuin maken of een ravijn dan heb je toch automatisch n stuk resources?
Umm, ja maar net zei je nog dat je alleen kleine dingetjes wilde doen. De klus is al groot genoeg zo, laten we het niet onmogelijk maken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef maurisioo het volgende:
En lijkt me leuk om gewoon zonder spullen te beginnen, dus niet dat de een gelijk diamond heeft en de ander niet. Of gewoon alles eerlijk verdelen in het begin.
Inderdaad, als we een ravijn gaan graven slaan we twee vliegen in een klap. Dan hoeven we geen mine te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef Exentric90 het volgende:
Maar als we een ondergrondse stad of tuin maken of een ravijn dan heb je toch automatisch n stuk resources?
Goed plan. Tja dat is dus ook de reden dat ik graag de ondergrondse structuur aan wil leggen, omdat ik t niet nodig vind om de resources te houden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Umm, ja maar net zei je nog dat je alleen kleine dingetjes wilde doen. De klus is al groot genoeg zo, laten we het niet onmogelijk maken.
[..]
Inderdaad, als we een ravijn gaan graven slaan we twee vliegen in een klap. Dan hoeven we geen mine te maken.
Zometeen zit dit topic vol, misschien kunnen we even in de tweede post wat info zetten over dit project en de TT daarop aanpassen? (voor de lapohunters)
Zolang dat niet in de weg staat van de uiteindelijke voldoening ben ik voor, zodat het niet een onmogelijk projectje gaat worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Daarom zei ik dat wanneer je het op een andere world zet dat je bijvoorbeeld /kit praxis doet, je een set tools krijgt met een cooldown.
Nee dat is niet zo gek moeilijk, water en grass dan, tools is altijd handig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zolang dat niet in de weg staat van de uiteindelijke voldoening ben ik voor, zodat het niet een onmogelijk projectje gaat worden.Water zullen we ook moeten cheaten ben ik bang evenals grass blocks.
Whut?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:50 schreef drumstickNL het volgende:
Btw, gold picks ftw. Gaat sneller dan diamond.
zelfde als hier, sure zit toch mobielquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:52 schreef drumstickNL het volgende:
edit: MC naam?
mag ik de lapo trouwens? Voor het project.
t is wel survival hequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zolang dat niet in de weg staat van de uiteindelijke voldoening ben ik voor, zodat het niet een onmogelijk projectje gaat worden.Water zullen we ook moeten cheaten ben ik bang evenals grass blocks.
Hmm maakt niet uit, we komen waarschijnlijk zat iron tegen voor tools e.d. en ik heb nog diamonds.quote:
Precies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |