Spoutquote:Op donderdag 1 december 2011 12:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt dan waarschijnlijk niet met multiplayer. Of iedereen moet dezelfde mod's geinstalleed hebben.
Ligt eraan SP/SMP?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:21 schreef MrManuel het volgende:
IK WIL MC DOEN!
Argh verveel me op werk..
Welke mods zijn echte must-haves?
Nee joh. Veel wel maar ken genoeg toffe SMP LP's. Zijn mijn favo's iig.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:00 schreef TJV het volgende:
Is mp wel zo belangrijk? Alle LP's zijn singleplayer.
Ah non! Dat is jammer zegquote:Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef Mender het volgende:
* Mender baalt. Nieuwbouw woning (huur) gaat niet door![]()
Ontopic:
Vanavond wel weer tijd om te skypen/minecraften
nvmquote:Op donderdag 1 december 2011 14:35 schreef Jajong het volgende:
Lorrelies, je zou toch niet meer op het forum komen? Heb ik je meerdere keren zien zeggen.. Of ben je van gedachten veranderd?
Bende gij dat drumpie?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef Mordecai het volgende:
Robbie070?
Wil je je huis verplaatsen als ik je diamonds geef?
Is goed hoor, stuk of 20?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef Mordecai het volgende:
Robbie070?
Wil je je huis verplaatsen als ik je diamonds geef?
quote:
Zo'n groot huis is het niet, het is alleen wel een doorn in het oog. Hij moet maar zeggen wat hij er voor wilquote:
Eerst eens duidelijk mindmappen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Mordecai het volgende:
Ik kreeg net een geniaal idee, maar lastig uitvoerbaar en zoals een ander zei ''oneerlijk'' tegenover de rest. Ik geef diegene daar groot gelijk in, but without further ado mijn idee:
In de haven van de stad een schip met daarin een blok waarmee je geteleporteerd wordt naar hetzelfde schip, maar dan ergens midden op zee. Dan op dat schip nog een blok waarmee je geteleporteerd wordt naar het schip in een andere haven. Daar bouwt dan een select gezelschap een middeleeuwse/postmoderne stad/haven/dorp/kolonie. Iets zoals http://www.planetminecraft.com/project/medieval-port-the-noun/ dit..
Zijn maar hersenspinsels.
Moet ik me boot nog 2 keer bouwen?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Mordecai het volgende:
Ik kreeg net een geniaal idee, maar lastig uitvoerbaar en zoals een ander zei ''oneerlijk'' tegenover de rest. Ik geef diegene daar groot gelijk in, but without further ado mijn idee:
In de haven van de stad een schip met daarin een blok waarmee je geteleporteerd wordt naar hetzelfde schip, maar dan ergens midden op zee. Dan op dat schip nog een blok waarmee je geteleporteerd wordt naar het schip in een andere haven. Daar bouwt dan een select gezelschap een middeleeuwse/postmoderne stad/haven/dorp/kolonie. Iets zoals http://www.planetminecraft.com/project/medieval-port-the-noun/ dit..
Zijn maar hersenspinsels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |